Auteur Topic: EK2016 : Speeldag 3 : 22/06/2016 21u00 : Zweden - Belgi? (0-1)  (gelezen 14501 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : 22/06/2016 21u00 : Zweden - Belgi? (0-1)
« Reactie #20 Gepost op: juni 23, 2016, 02:56:56 pm »
Geen enkele echt zwakke ploeg? Dit kan je niet menen. Zo'n Ijsland, Hongarije, Zweden, dat is twee keer niks. Enthousiast, ja dat zijn ze wel. Het lijkt me vooral dat sterke teams (op papier) heel zwak blijken (op het veld), zoals Belgi?. Portugal idem, Engeland eigenlijk ook.

Wat Wesley Sonck zit te verkondigen is doorgaans je reinste onzin. Men zou beter eens leren kijken naar, en genieten van, het toptalent dat Hazard is. Jij onthoudt de twee keer dat hij (meteen opgezeten door drie tegenstanders) terug moet draaien, ik herinner me zijn goede acties. Trouwens heel vreemd altijd die kritiek op Hazard, want Kevin De Bruyne, om maar iemand te zeggen, is dit EK anders van een h??l bedroevend niveau.
De kritiek op Hazard is er natuurlijk vooral omdat men van de sterspeler waar hij toch voor doorgaat meer verwacht dan een goede actie en dan twintig minuten niets. Het is niet voor niets dat een Kevin ondanks hij niet op niveau speelt toch nog meer in beeld komt dan Eden. Begrijp me niet verkeerd, ook ik zou liever hebben dat hij eens de boel kapotspeelt maar misschien komt dat nog.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 3 : 22/06/2016 21u00 : Zweden - Belgi? (0-1)
« Reactie #21 Gepost op: juni 23, 2016, 03:16:13 pm »
Er is heel veel te doen rond de afgekeurde goal van Zlatan ...

Wat is jullie mening/kijk op de zaak?
Correct afgefloten of niet?

Gevaarlijk spel?
Buitenspel?
of alle twee?

In de wetenschap dat de scheidsrechter gelijk heeft als hij fluit zou ik zeggen Gevaarlijk spel.
De bal komt laag en Alderweireld wil hem koppen waarbij de andere speler naar hem toe loopt en zijn voet omhoog steekt om ook de bal te raken. Op het moment dat die speler zijn voet omhoog brengt is hij gevaarlijk voor de andere speler die ook de bal wil spelen. Het is een zeer lichte fout maar voor hetzelfde geld had was dit een voet in het gezicht van Alderweireld. Daarnaast maakt hij ook een "erg" licht duwende beweging naar de speler toe waardoor hij hem zo de spelen wil beletten.
Maar wordt dit in normaal ooit tijdens een match gefloten? Ik denk het niet...
« Laatst bewerkt op: juni 23, 2016, 03:32:59 pm door Grompie »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 3 : 22/06/2016 21u00 : Zweden - Belgi? (0-1)
« Reactie #22 Gepost op: juni 23, 2016, 03:16:36 pm »
De kritiek op Hazard is er natuurlijk vooral omdat men van de sterspeler waar hij toch voor doorgaat meer verwacht dan een goede actie en dan twintig minuten niets. Het is niet voor niets dat een Kevin ondanks hij niet op niveau speelt toch nog meer in beeld komt dan Eden. Begrijp me niet verkeerd, ook ik zou liever hebben dat hij eens de boel kapotspeelt maar misschien komt dat nog.

Hazard natuurlijk wel een slecht seizoen achter de rug bij een Chelsea in crisis. De Bruyne grote man bij City. En er is hier al vaak uitgelegd waarom Hazard het op z'n eentje niet kan. Niemand kan dat, behalve Messi. Er moet een systeem zijn, een idee, maar dat ontbreekt bij Wilmots, dat ziet het kleinste kind (en alle buitenlands media, behalve die van ons).