Auteur Topic: [VB] Essevee - Club Brugge  (gelezen 3296 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #20 Gepost op: april 14, 2010, 08:44:36 am »
Komaan Essevee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #21 Gepost op: april 14, 2010, 08:59:29 am »
Is ??n van onze laatste kansen dit jaar om het publiek te tonen dat ze toch nog kunnen voetballen. ik hoop dat ze zich smijten.

Spelers die einde huur of einde contract zijn moet hij niet meer opstellen, laat liever een jeugdspeler invallen, wie weet verrast hij ons.

              Nfor
Makiese Matton Chevalier
             Hyland
            Colpaert
Buysse Taravel Dhaene Minne
             Bossut

Bank: Otte, Lebbihi, Ernemann, Meert, Delbaere, Peers, Naessens

Linksmidden twijfel ik.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #22 Gepost op: april 14, 2010, 11:18:34 am »
Pfff,kheb niet te veel goesting meer,blijkbaar is voor de meeste spelers het doel bereikt(po1) en zijn dit maar veredelde oefenmatchen meer.

Das zever ?, gaat me toch niet zeggen dat de spelers content zijn met playoff1 (wetende dat we altijd sterk zijn tegen anderlecht,gent,brugge en (standard) en daarin dan plots de kans laten liggen om resultaten te halen en zich te tonen tegen brugge, anderlecht en rivaal kortrijk en wanneer europees voetbal heel dichtbij ligt, zeker als je ziet dat kleinere ploegen als stvv en kotrijk erbij zitten.  En wetende dat we sinds onze terugkeer ieder jaar sowieso ee paar matchen winnen tegen de traditionele top 3.  En we telke male bij de eerste 7 eindigen of nen beker pakken of europees indien we 1 maal minder deden dan minstens plaats 7.

Heb ook niet echt zin, maar ik ga aanwezig zijn!  En ook ik herken ons essevee aan geen kanten meer de laatste 11 matchen.  11x na elkaar niet meer gewonnen, hoe lang is dat al geleden, en een 6-0 pandoering erbij en de vele pech, enz....  Dit zijn zware klappen die we krijgen.  Maar vb winnen tegen brugge en msh is er terug een boost en gaan we winnen op gent, en is plots alles nog mogelijk.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.374
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #23 Gepost op: april 14, 2010, 11:28:38 am »
Ben benieuwd naar de ploegopstelling voor vnv! En ben nog meer benieuwd met welke ingesteldheid en inzet ze vnv zullen voetballen. Hopelijk een leuke match, leuk sfeertje, ...

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #24 Gepost op: april 14, 2010, 01:52:00 pm »
ALs er inzet is, dan zullen de supporters wel volgen.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #25 Gepost op: april 14, 2010, 05:41:52 pm »
komaan essevee,we gaan nu toch niet alles verliezen zeker ?misschien nu nog eens vanavond en dan de terugronde alles winnen,moet kunnen he! ;) :D