Auteur Topic: [VB] Essevee - Anderlecht  (gelezen 3534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
[VB] Essevee - Anderlecht
« Gepost op: april 24, 2010, 10:40:47 pm »
Volgende week vrijdag speelt Waregem thuis tegen Anderlecht! Anderlecht heeft niets meer te winnen of verliezen, wij wel. We staan nog in de running voor plaats 5 en eventueel ook voor plaats 4. We moeten wel realistisch zijn, enkel die 5e plaats is haalbaar.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #1 Gepost op: april 25, 2010, 10:17:16 am »
Gezien de omstandigheden zou de 5de plaats heeeel schoon zijn.
Enfin match per match, want het is niet vanzelfsprekend.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #2 Gepost op: april 25, 2010, 09:55:17 pm »
Mja, na 15min stonden ze 3-0 voor tegen Gent.
Daarna vonden ze het voldoende en ging het wat rustiger aan.

Lukaku is er zeker niet bij.  Woensdag operatie aan zijn wijsheidstanden.
Jammer, want de laatste weken was het da ni meer, vermoeid.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #3 Gepost op: april 25, 2010, 10:35:18 pm »
Volgende week vrijdag speelt Waregem thuis tegen Anderlecht! Anderlecht heeft niets meer te winnen of verliezen, wij wel. We staan nog in de running voor plaats 5 en eventueel ook voor plaats 4. We moeten wel realistisch zijn, enkel die 5e plaats is haalbaar.


Niet helemaal akkoord.

Stel dat we tegen (een moe gefeest Anderlecht) een punt pakken en winnen tegen Brugge en Kotsrijk komen we een punt boven STVV...  In de veronderstelling dat STVV dan nog alles verliest natuurlijk.

Akkoord, misschien allemaal weinig waarschijnlijk maar het kan dus wel degelijk nog.  Als Essevee speelt zoals op Stayen geloof ik nog in dit scenario...

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #4 Gepost op: april 26, 2010, 12:09:11 am »
STVV ligt buiten ons bereik, we moeten zorgen dat de kloof met Kortrijk nooit groter dan 2 punten word. Dan hebben we op de laatste speeldag nog alles in eigen handen voor de 5de plek.


Crudo

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #5 Gepost op: april 26, 2010, 01:14:33 am »
?

vorige week zaten we nog in diepe crisis en nu zouden we plots weer 7 op 9 kunnen halen? komaan...

gewoon hopen dat de buren geen punten meer pakken en dan op de laatste speeldag erop en erover  :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #6 Gepost op: april 26, 2010, 08:28:05 am »

Naar aanleiding van de 2 goeie wedstrijden tegen Brugge en Sint Truiden mogen de 11 die telkens gestart zijn terug spelen van mij.

Keuze tussen volgende 13 spelers dus: Bossut, Minne, Dhaene, Dachelet, Colpaert, Buysse, Lutte, Meert, Ernemann, Matton, Hyland, Lyng, Nfor.

Verliezen is geen schande tegen dit Anderlecht, maar als de inzet en motivatie er terug is ben ik al tevreden supporter.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #7 Gepost op: april 26, 2010, 09:34:42 am »
Crisis? Niet op de club, niet bij de trainer, wel hier, op dit forum, ja! Een microcrisis, dus! Die evensnel weer verdwijnt (na de knappe 1-2, of mogen we dit niet zeggen, als t w?l goed was?!) dan dat ie gekomen is! Een zege tegen RSCA kan, punt uit. Hoe langer een ploeg niet verloor, hoe...of denk je dat Essevee zich opnieuw gaat laten afslachten? Mits een knokmentaliteit ?n een positieve sfeer op de tribunes is er zeker iets mogelijk. Ik verwacht een RSCA dat vooral nog opgenaaid zal zijn thuis tegen STVV, waar ze officieel gehuldigd zullen worden. Een zege van Gent tegen Kortrijk en van Brugge tegen STVV lijkt me ook niet abnormaal. Ik geloof er nog in, al wordt het niet gemakkelijk. We spelen thuis en STVV lijkt me een uitgeknepen dweil (wij kunnen roteren, zij duidelijk niet).

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #8 Gepost op: april 26, 2010, 09:53:05 am »
6-0 was het ginder, dus ik verwacht dat iedereen zijn eergevoel aanspreekt.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #9 Gepost op: april 26, 2010, 10:23:52 am »
?

vorige week zaten we nog in diepe crisis en nu zouden we plots weer 7 op 9 kunnen halen? komaan...

gewoon hopen dat de buren geen punten meer pakken en dan op de laatste speeldag erop en erover  :)

 ;D

Zesde beste ploeg van Belgi? zeg, stel je voor...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #10 Gepost op: april 26, 2010, 10:41:58 am »
Volgens mij gaat STVV nu alles verliezen of toch niks meer winnen.
SV TILL I DIE

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #11 Gepost op: april 26, 2010, 09:56:10 pm »
ik zou in ieder geval rustig blijven.
na de overwinning tegen brugge waren er veel van overtuigt dat we vertrokken waren. :)
maar een 5 - 0 op ons bakkes bracht ons terug mooi met de voetjes op de grond.
nu winnen we met 1 - 2 van stvv en er dromen er al terug.
ik zal al tevreden zijn vrijdag met de inzet van zaterdag.
men mag niet vergeten dat een punt pakken tegen dit anderlecht ook al stunt is.  :)
velen waren er van overtuigt dat we 0 punten gingen nemen in de PO1 nu hebben we er al 6 en hebben wij er voor gezort dat anderlecht kampioen kon spelen op brugge en hebben wij ervoor gezorgt dat stvv geen 2 staat door hun de eerste nederlaag van de PO1 toe te dienen. nu nog die 5 plaats halen en de PO1 was na (verlopig) 2 zware nederlagen (een vernedering) toch een beetje geslaagd.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #12 Gepost op: april 27, 2010, 11:23:42 am »
6 punten gehaald in PO1, voor wie kan rekenen, dat zijn er evenveel als Club Brugge en Kortrijk  :)
Met nog wedstrijden tegen deze beide teams kunnen we onszelf toch nog bekronen met een uitstekende prestatie. Kers op de taart kan het veroveren van de 5de plek worden thuis op de allerlaatste speeldag.

Ik hoop dat Dury de groep kan blijven motiveren en ze kan overtuigen dat er nog altijd veel te rapen valt.

Tegen Anderlecht verwacht ik gewoon een bevestiging van inzet en motivatie, tegen Brugge idem met eventueel een punt of wie weet een overwinning.

Tegen die tijd blijft de kloof met KVK hopelijk kleiner dan 3 punten

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #13 Gepost op: april 27, 2010, 06:54:42 pm »
inderdaad het o zo oppermachtige veekaa van de bujubelde sjors en kluup van de o zo sterke a3 halen slechts 6 punten in po1 ... maar als wij hier "maar" 6 punten halen in po1 is het al paniek.  we gingen niets meer halen in po1 , de spelers zaten al met hun gedachten in vakantie , het (spreekwoordelijke) vat was af  ;D

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #14 Gepost op: april 29, 2010, 10:36:47 am »
Anderlecht met veel gekwetsten. B-elftal tegen Essevee?! bij Anderlecht is dit natuurlijk relatief..
maar toch geen Lukaku, De Sutter, Legear en wellicht nog enkelen die mogen rusten

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #15 Gepost op: april 29, 2010, 12:46:47 pm »
Anderlecht met veel gekwetsten. B-elftal tegen Essevee?! bij Anderlecht is dit natuurlijk relatief..
maar toch geen Lukaku, De Sutter, Legear en wellicht nog enkelen die mogen rusten

Er is maar 1 manier om te winnen, ook al is Anderlecht beetje verzwakt: Met veel inzet. Vechten voor elke bal zoals tegen Brugge en we komen al heel ver. Anderlecht hoeft niets, maar de invallers zullen zich ook wel willen bewijzen.

Francky, graag elf spelers die hun truitje willen natmaken.

Dank

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #16 Gepost op: april 29, 2010, 04:01:20 pm »
Biglia, Lukaku, Legear, Rnic, Kouyate, Kanu en De Sutter doen niet mee bij Anderlecht.
Schollen zal in het doel staan en waarschijnlijk zal ook Diandy een basisplaats krijgen.
Staat te lezen op voetbalkrant.com

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #17 Gepost op: april 30, 2010, 08:30:28 am »
Volgens HLN van vandaag speel A'lecht met :
Schollen, Gillet, Mazuch, Juhasz, Deschacht, Sar?, VanDamme, Diandy, Chatelle, Suarez, Boussoufa
(Lukaku, Legaer, Desutter, Kanu, Kouyat?, Rnic,Biglia,Wasyl allen geblesseerd)


Bij Essevee staan Lyng en Ernemann ni?t in basis, maar er staat w?l bij dat "de kans groot is dat Dury gaat roteren".
Hopelijk blijft Lyng op zijn plaats staan na zijn goeie prestatie op STVV

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #18 Gepost op: april 30, 2010, 09:06:32 am »
Het schijnt dat ook Essevee met een veredeld B-elftal zal spelen: Roelandts, McKiese, Taravel, Chevalier, etc. zouden ook "ziek" zijn...  ::)

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #19 Gepost op: april 30, 2010, 09:59:42 am »
Volgens HLN van vandaag speel A'lecht met :
Schollen, Gillet, Mazuch, Juhasz, Deschacht, Sar?, VanDamme, Diandy, Chatelle, Suarez, Boussoufa
(Lukaku, Legaer, Desutter, Kanu, Kouyat?, Rnic,Biglia,Wasyl allen geblesseerd)


Bij Essevee staan Lyng en Ernemann ni?t in basis, maar er staat w?l bij dat "de kans groot is dat Dury gaat roteren".
Hopelijk blijft Lyng op zijn plaats staan na zijn goeie prestatie op STVV

Dat noem ik toch niet echt een B-elftal. Zelfs voor de 2e in de stand is dit een A-elftal. Zo zie je maar hoeveel kwaliteit Anderlecht in de kern heeft zitten in vergelijking met de rest van het land.