Auteur Topic: SV - Koksijde [NB]  (gelezen 3654 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
SV - Koksijde [NB]
« Gepost op: september 26, 2012, 10:29:25 pm »
Ben juist terug, ??n woord: BESCHAMEND !!

Achterlijn: Zet Van Den Broucke en Perdichizzi in uw achterlijn en je verliest tegen gelijk welke eersteklasseploeg.  Beiden kunnen MISSCHIEN nog mee in de tweede klasse. 

Malanda speelde nog een behoorlijke wedstrijd maar die zijn talenten komen totaal niet tot zijn recht op de rechtsback.

Ik denk dat Colpaert blij is dat ie uit zijn lijden verlost is vanavond...

Middenveld: Onbestaande.  Gelukkig dat Skulasson alles gaf en dat ook Hazard af en toe toch iets liet zien (waarom Hazard ervan halen Dury??)

Vooraan: Onbestaande. En neen, ook Habib kon me ondanks zijn doelpunt opnieuw niet overtuigen.

Voor mij was dit ??n van de zwakste matchen ooit gezien van essevee, vooral mensen: we speelden tegen een 3e klasseploeg.  Vandaag heb ik geen verschil gezien.

Het enige dat wel moet gezegd worden: we speelden zonder De Fauw, D'haene, Berrier, Naessens, Leye, Delaplace, en met Malanda op een belachelijke positie.

Conclusie van de dag voor mij: ons "veredeld B-elftal" heeft helemaal NIET hun kans gegrepen om te tonen wat ze kunnen.

Bon, mijn gal is gespuwd nu.  >:(

Franky, je hebt v??l werk tegen zaterdag!
« Laatst bewerkt op: september 26, 2012, 10:31:37 pm door WaregemBoy »

Offline geert2709

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #1 Gepost op: september 26, 2012, 10:42:43 pm »
Helemaal mee akkoord !!  Een echte schande ... Achter de match nog de supporters van Koksijde proficiat gewenst met "wel inzet" van hun ploeg ...  Het was "maar" tegen Koksijde waarschijnlijk voor de heren profspelers ...  Voor ons supporters was het wel 15 of 20 Euro inkomgeld om dit te aanschouwen ...

Freve

  • Gast
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #2 Gepost op: september 26, 2012, 11:44:56 pm »
twa ni triestig, twa huilen met de pet op.
Skula, Hazard en Colpaert zijnde enige die mogen meedoen zaterdag.
Jimmy viel goed in maar kon ni scoren
Lendric totaal geen vertrouwen
Trajkovski was flauw
Habib scoort waarvoor dank mo passle geven kantie ook al ni meer.
Hinistroza verdronk en speelde slordig
Malanda veel te non chalant om in de verdediging te zetten
Perdichizzi na 70 min krampen, gaan vragen voor vervanging ma Dury wou ni luisteren

ik had gehoopt da ze vertrouwen zouden opdoen, maar het tegendeel is vrees ik eerder waar

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #3 Gepost op: september 27, 2012, 07:43:11 am »
Onze match was idd zwak. Lierse verliest en zal iets willen rechtzetten zaterdag. Ze zullen dus beter mogen spelen zaterdag.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #4 Gepost op: september 27, 2012, 08:17:32 am »
Iedereen vergeet de keeper te vermelden?

Niet vlekkeloos (terugspeelbal) maar voor de rest een paar keer de meubelen gered! Degelijke vervanger als Sammy zich kwetst, of gooien we hem nog eerder voor de leeuwen, met risico zelfde scenario als vorig jaar te creeren...?

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #5 Gepost op: september 27, 2012, 09:13:53 am »
Reactie van H7 gisteren op facebook was ook weer niet in het minst speciaal te noemen  ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #6 Gepost op: september 27, 2012, 11:35:08 am »
Jongens, jullie moeten nu ook niet zo overdreven reageren he.
Idd het was niet goed, maar kijk eens naar de laatste jaren, 2de en 3de klasse ploegen willen zich 150% geven tegen een 1ste klasser.
Hebben wij het ooit makkelijk gehad tegen die mannen? Woluwe en RC Mechelen, Op Oostende en nu Coxyde gaan we nipt door. En vorig jaar Ronse, speelden we ook slecht, maar maakten we alle kansen af. doen we dat vandaag en het is ook 6-0.

Spelers dan:
Bruzzese, ik vind dat een schitterende doelman. Moet als verdediging toch geestig zijn om zo iemand achter je te hebben. Hij neemt telkens 100% kansen af door ver uit zijn goal te spelen. En janken over terugspeelbal hoeft niet, want dat was compleet Pietro zijn fout.

De backs liepen veel te hoog, VDB keerde wel onmiddellijk terug, maar Malanda stond te gapen en liep pas terug als hij zag dat het gevaarlijk was (te laat terug lopen met andere woorden)

Colpaert was gewoon weer goed, maar van hem zijn we niets anders gewoon. Moet wel werken aan inspeelpass, want dat was zwak.
Perdichizzi daarentegen... statisch, traag, gaat niet van de grond in kopduels. Kreeg krampen en meldde dit aan Dury, die niet wou luisteren en hem wegstuurde. Dat hoeft dan ook weer niet. Wil volgens mij die jongen kraken (zie oefenmatch Vallecano en nu)

Hinostroza op het middenveld was gewoon slordig.
Skulason voor mij den besten opt plein, brak veel aanvallen van de kustploeg af.

Hazard wisselde goede met slechte dingen af. Zijn corners waren slecht, en wil soms iets te veel forceren, maar dat zijn werkpunten, en kan alleen maar beteren.

Trajkovski heeft nog altijd niet die winnaarsmentaliteit of die vechtlust. Waar is de Alex van het begin van het seizoen? Talent zat, maar het mag er stilletjes aan gaan uitkomen.

Lendric, echt geen vertrouwen he, ik begrijp het niet, krijgt genoeg kansen maar wil voorlopig niet lukken.

En in tegenstelling tot anderen vond ik Habib wel goed spelen.
Ok leed vaak balverlies, maar stond ook altijd met 3 mensen rond zich, en kon niet afspelen want niemand kwam zich aanbieden. Habib kan ons nog diensten bewijzen! Ik zie hem overgins ook starten op Lierse.

Dit is bekervoetbal he gasten! niet iedereen gaat met 8 of 6 of 4-0 winnen hoor.
Kijk maar naar Kortrijk, W-B, OHL,...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #7 Gepost op: september 27, 2012, 01:25:03 pm »
ik lees hier veel werk tegen zaterdag?? je kan dat toch niet vergelijken!! heel andere ploeg, geen automatismen in de ploeg. zet onze basis elf tegen dit coxyde en het zal geen 50 min. duren tegen we een goal maken. deze wedstrijd was een oefenwedstrijd voor de reserven met een paar a kern spelers.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #8 Gepost op: september 27, 2012, 01:53:21 pm »
ik lees hier veel werk tegen zaterdag?? je kan dat toch niet vergelijken!! heel andere ploeg, geen automatismen in de ploeg. zet onze basis elf tegen dit coxyde en het zal geen 50 min. duren tegen we een goal maken. deze wedstrijd was een oefenwedstrijd voor de reserven met een paar a kern spelers.

Een paar a kern spelers?  ???  Als je kan starten met Trajkovski, Hinostrosa, Lendric, Skulasson, Colpaert, Malanda, Hazard, Habibou kan je moeilijk spreken van reserven met een paar A kern spelers h?.  Het omgekeerde is veel eerder waar: A-kern spelers met een paar reserven.
En ja, inderdaad, veel werk tegen zaterdag.  Omdat de meeste van deze zogezegde A spelers er niets van gebakt hebben. 
Er zat bovendien geen enkele samenhang, structuur in het spel van onze ploeg.  Tegen een dergelijke ploeg uit de middenmoot van derde klasse (dus de vergelijking met Woluwe, STVV of Oostende gaat ook al niet op, dit zijn immers stevige tweede klasse ploegen) mag / moet er v??l meer verwacht worden.
Ik durf helemaal niet zeggen dat we gaan winnen in Lierse komend weekend...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #9 Gepost op: september 27, 2012, 02:37:45 pm »
ik lees hier veel werk tegen zaterdag?? je kan dat toch niet vergelijken!! heel andere ploeg, geen automatismen in de ploeg. zet onze basis elf tegen dit coxyde en het zal geen 50 min. duren tegen we een goal maken. deze wedstrijd was een oefenwedstrijd voor de reserven met een paar a kern spelers.

Een paar a kern spelers?  ???  Als je kan starten met Trajkovski, Hinostrosa, Lendric, Skulasson, Colpaert, Malanda, Hazard, Habibou kan je moeilijk spreken van reserven met een paar A kern spelers h?.  Het omgekeerde is veel eerder waar: A-kern spelers met een paar reserven.
En ja, inderdaad, veel werk tegen zaterdag.  Omdat de meeste van deze zogezegde A spelers er niets van gebakt hebben. 
Er zat bovendien geen enkele samenhang, structuur in het spel van onze ploeg.  Tegen een dergelijke ploeg uit de middenmoot van derde klasse (dus de vergelijking met Woluwe, STVV of Oostende gaat ook al niet op, dit zijn immers stevige tweede klasse ploegen) mag / moet er v??l meer verwacht worden.
Ik durf helemaal niet zeggen dat we gaan winnen in Lierse komend weekend...

Geloof je dat nu zelf veel werk tegen zaterdag....
Dit soort matchen valt totaal niet te vergelijken.



Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #10 Gepost op: september 27, 2012, 03:04:28 pm »
ik lees hier veel werk tegen zaterdag?? je kan dat toch niet vergelijken!! heel andere ploeg, geen automatismen in de ploeg. zet onze basis elf tegen dit coxyde en het zal geen 50 min. duren tegen we een goal maken. deze wedstrijd was een oefenwedstrijd voor de reserven met een paar a kern spelers.

Een paar a kern spelers?  ???  Als je kan starten met Trajkovski, Hinostrosa, Lendric, Skulasson, Colpaert, Malanda, Hazard, Habibou kan je moeilijk spreken van reserven met een paar A kern spelers h?.  Het omgekeerde is veel eerder waar: A-kern spelers met een paar reserven.
En ja, inderdaad, veel werk tegen zaterdag.  Omdat de meeste van deze zogezegde A spelers er niets van gebakt hebben. 
Er zat bovendien geen enkele samenhang, structuur in het spel van onze ploeg.  Tegen een dergelijke ploeg uit de middenmoot van derde klasse (dus de vergelijking met Woluwe, STVV of Oostende gaat ook al niet op, dit zijn immers stevige tweede klasse ploegen) mag / moet er v??l meer verwacht worden.
Ik durf helemaal niet zeggen dat we gaan winnen in Lierse komend weekend...

Geloof je dat nu zelf veel werk tegen zaterdag....
Dit soort matchen valt totaal niet te vergelijken.

Zinloze discussie, vormt nu ook een afgesloten hoofdstuk voor mij.  Al weet ik wel dat ik niet de enige was op de tribune die dit beweerde achter de match.

Bon, op naar zaterdag.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #11 Gepost op: september 27, 2012, 03:20:41 pm »
ik lees hier veel werk tegen zaterdag?? je kan dat toch niet vergelijken!! heel andere ploeg, geen automatismen in de ploeg. zet onze basis elf tegen dit coxyde en het zal geen 50 min. duren tegen we een goal maken. deze wedstrijd was een oefenwedstrijd voor de reserven met een paar a kern spelers.

Een paar a kern spelers?  ???  Als je kan starten met Trajkovski, Hinostrosa, Lendric, Skulasson, Colpaert, Malanda, Hazard, Habibou kan je moeilijk spreken van reserven met een paar A kern spelers h?.  Het omgekeerde is veel eerder waar: A-kern spelers met een paar reserven.
En ja, inderdaad, veel werk tegen zaterdag.  Omdat de meeste van deze zogezegde A spelers er niets van gebakt hebben. 
Er zat bovendien geen enkele samenhang, structuur in het spel van onze ploeg.  Tegen een dergelijke ploeg uit de middenmoot van derde klasse (dus de vergelijking met Woluwe, STVV of Oostende gaat ook al niet op, dit zijn immers stevige tweede klasse ploegen) mag / moet er v??l meer verwacht worden.
Ik durf helemaal niet zeggen dat we gaan winnen in Lierse komend weekend...

Geloof je dat nu zelf veel werk tegen zaterdag....
Dit soort matchen valt totaal niet te vergelijken.

Zinloze discussie, vormt nu ook een afgesloten hoofdstuk voor mij.  Al weet ik wel dat ik niet de enige was op de tribune die dit beweerde achter de match.

Bon, op naar zaterdag.

De Waregemse tibune zit dan ook al jaren vol voetbalkenners he....
Als we winnen, spelen we zeker top 6, en als we verliezen dan ist van, ze zullen rappe zakken int klassement ze.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #12 Gepost op: september 27, 2012, 04:32:18 pm »
ergens beelden te zien?

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #13 Gepost op: september 27, 2012, 06:11:45 pm »
was voor sommigen hun laatste kans .
denk dat er met nieuwjaar een paar mogen vertrekken ( trajkovski, skulason )
deed pijn aan de ogen .
wij kunnen het ons niet permiteren om 4 basisspelers op de bank te plaatsen.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #14 Gepost op: september 27, 2012, 09:35:59 pm »
De humorparade!!! Wat ik me afvraag: hoe gaan jullie (Koenie, Waregemboy) reageren als we ook Chalala "zouden" kloppen in de 1/8 ste finale (waar ik w?l een De fauw, Berrier, Naessens, etc...) verwacht! Al ooit van "automatismen" gehoord! Die waren er niet, dat was duidelijk! Maar nu komen zeggen dat vb Traijkovski niet kan shotten...ho ho ho, 4 dagen eerder staat iedereen wel op de banken te juichen dat hij Proto op "fabuleuze kopbal" trakteert! Man man man...Kortrijk zag af, RSCA ook, Standard ook, Bergen geen overschot tegen Ciney, OHL eruit...bij een bekermatch moet je gewoon blij zijn dat ge doorgaat! Is het niet dik in orde dat we deze mindere matchen ook eens positief afsluiten?! (het was ooit anders!). Bij een bekermatch telt 1 ding: kwalificatie! Ok, Gent en Genk speelden vb ook tegen derdeklassers, maar stel je voor dat wij na 15 min 2-0 voorstaan, dan ist hier ook kermis, wees daar maar zeker van! En dan zou het hier zijn van: "Ze moeten nu niet te hoog van de toren blazen, voetjes op de grond, Lierse zal geprikkeld zijn...". Positief denken doet dus echt geen zeer, h?, mannen...echt waar, ge moet da echt eens proberen!  ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #15 Gepost op: september 27, 2012, 10:06:31 pm »
was voor sommigen hun laatste kans .
denk dat er met nieuwjaar een paar mogen vertrekken ( trajkovski, skulason )
deed pijn aan de ogen .
wij kunnen het ons niet permiteren om 4 basisspelers op de bank te plaatsen.
Skulason was veruit beste man op het veld....

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #16 Gepost op: september 27, 2012, 11:31:56 pm »
De humorparade!!! Wat ik me afvraag: hoe gaan jullie (Koenie, Waregemboy) reageren als we ook Chalala "zouden" kloppen in de 1/8 ste finale (waar ik w?l een De fauw, Berrier, Naessens, etc...) verwacht! Al ooit van "automatismen" gehoord! Die waren er niet, dat was duidelijk! Maar nu komen zeggen dat vb Traijkovski niet kan shotten...ho ho ho, 4 dagen eerder staat iedereen wel op de banken te juichen dat hij Proto op "fabuleuze kopbal" trakteert! Man man man...Kortrijk zag af, RSCA ook, Standard ook, Bergen geen overschot tegen Ciney, OHL eruit...bij een bekermatch moet je gewoon blij zijn dat ge doorgaat! Is het niet dik in orde dat we deze mindere matchen ook eens positief afsluiten?! (het was ooit anders!). Bij een bekermatch telt 1 ding: kwalificatie! Ok, Gent en Genk speelden vb ook tegen derdeklassers, maar stel je voor dat wij na 15 min 2-0 voorstaan, dan ist hier ook kermis, wees daar maar zeker van! En dan zou het hier zijn van: "Ze moeten nu niet te hoog van de toren blazen, voetjes op de grond, Lierse zal geprikkeld zijn...". Positief denken doet dus echt geen zeer, h?, mannen...echt waar, ge moet da echt eens proberen!  ;)

Hey hey, ik geef commentaar in deze topic, namelijk: SV - Koksijde.  En deze was erg, erg slecht, punt andere lijn. 
Over de rest van het seizoen of over de geslaagde seizoensstart spreek ik me hier helemaal niet uit.
Ik ben helemaal geen zwartkijker of pessimist, ik weet alleen dat ik +- 20 euro kwijt ben waar ik helemaal niets voor terug gekregen heb, dan heb ik volgens mij wel recht om hier eventjes de heren voetballers met hun ogen op de feiten te duwen.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #17 Gepost op: september 28, 2012, 01:12:32 pm »
was voor sommigen hun laatste kans .
denk dat er met nieuwjaar een paar mogen vertrekken ( trajkovski, skulason )
deed pijn aan de ogen .
wij kunnen het ons niet permiteren om 4 basisspelers op de bank te plaatsen.
Skulason was veruit beste man op het veld....


afspraak met nieuwjaar .
trajkovski heeft niks gedaan wat goed was ,telkens balverlies ,slechte passes enz... en dit tegen 3de klasser

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #18 Gepost op: september 28, 2012, 02:11:51 pm »
Was met niet opgevallen, maar een ex-sv'er deed mee bij Koksijde : Nicolas Tamsin.

Offline vosken

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: SV - Koksijde [NB]
« Reactie #19 Gepost op: september 28, 2012, 03:58:17 pm »
man man man, al die overdreven reacties allemaal. Twas maar de eerste ronde van den beker zenne. Tmoet inderdaad beter draaien de volgende ronde, en da zal gebeuren, want dan zullen de meeste basisspelers van in de competitie ook gewoon starten. Twas inderdaad gene goeje match, maar zoals eerder vermeld werd, tgebeurt nie veel dat we ne slechte match winnen. Kheb SV al veel zien verliezen in zo een matchen en ik trek mij eraan op dat we toch met een overwinning huiswaarts konden.