Auteur Topic: [NB] racing Genk- ESSEVEE  (gelezen 3589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
[NB] racing Genk- ESSEVEE
« Gepost op: september 15, 2013, 07:56:06 pm »
Nabeschouwing
Liberta per gli ultras!

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2013, 07:57:02 pm »
Trok op niets, beloofd voor donderdag, twijfel al om mijn tijd eraan te hangen.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #2 Gepost op: september 15, 2013, 07:58:14 pm »
Verboom slecht, Habib ook... Verder vond ik het echt wel nog meevallen hoor behalve natuurlijk die ene periode met de snelle goals. Dan is het resultaat wel slecht. Caceres beviel me wel bij zijn invalbeurt en lijkt me ook niet traag ofzo.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #3 Gepost op: september 15, 2013, 08:01:45 pm »
Zwak. Zoals hierboven...Habib en Verboom erbarmelijk.
Kums zie ik nog heel positief uitgroeien. Thorgan beste man op 't veld.
-SVZW Forever-

Offline Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #4 Gepost op: september 15, 2013, 08:03:20 pm »
Ze speelden minder zwak dan de 2e reactie hier.


Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #5 Gepost op: september 15, 2013, 08:07:06 pm »
Zwakke prestatie en die wijt ik vooral aan de verdediging, kaas met gaten soms en geen mandekking waardoor die van Genk veelal alleen mochten inkoppen! Verboom aub wat een zwakke match , spijtig dat steve uitviel en hopelijk niet te erg zodat hij donderdag kan spelen.
Kums nog niet echt opvallend maar was er toch en hazard met cont? bij de betere.
Ik erger mij echt aan habibou, buiten zijn goal was hij echt enkel een last voor het team en dit is al sinds hij terug is, show verkopen en de rest kan hij als de beste maar mee verdedigen of zich eens na 10000 keer niet vastlopen het balletje afleggen no way voor hem, hij wil perse de ster zijn!! Misschien ben ik nu te hard maar dit moet ik toch kwijt.

Op naar Europa en te beginnen tegen Wigan!! Com'on ESSEVEE!!
Liberta per gli ultras!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #6 Gepost op: september 15, 2013, 08:17:43 pm »
idd habibou was zwak, kan geen enkele bal bijhouden. Zet daar keer een caceres of sylla op zijn plaats aub!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #7 Gepost op: september 15, 2013, 08:22:01 pm »
Zonder Steve begint de verdediging toch meteen te wankelen, niet?  D'haene die een kopduel verliest, zien we niet elke week. Nu ja, iedereen heeft al eens een mindere dag en Karel heeft ons al meer punten opgeleverd dan gekost. Het doelpunt met de miscommunicatie is erger natuurlijk. Mij lijkt dat een bal voor Sammy, dus begrijp ik niet wat er is misgelopen. Offday (al gebeurt het dikwijls tegen Genk)?
Op naar donderdag. EN IEMAND DIE OP BASIS VAN VANDAAG TWIJFELT OM DONDERDAG TE KOMEN IS GEEN ESSEVEESUPPORTER!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #8 Gepost op: september 15, 2013, 08:31:57 pm »
Genk ligt ons nooit, ik walg weer van Nzolo bij de rode kaart van Malanda, los van dat verdiende overwinning voor Genk, onze verdediging stond er niet. Indien we daar nog veel miserie hebben gaat dit ons zwakke punt worden. Iemand die meer weet over de blessure van Steve? Ik ben benieuwd naar donderdag, hopelijk positieve reactie van de ploeg'.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #9 Gepost op: september 15, 2013, 08:37:30 pm »
Slechte wedstrijd van Essevee, veel goeie wil, maar nog meer onzuiverheden, slechte passes, positioneel klopte het ook niet altijd, Kums nog veel tijd nodig om in te passen, Colpaert eruit, verdediging veel te onzeker nadien, kortom : niet goed

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #10 Gepost op: september 15, 2013, 08:38:31 pm »
Zonder Steve begint de verdediging toch meteen te wankelen, niet?  D'haene die een kopduel verliest, zien we niet elke week. Nu ja, iedereen heeft al eens een mindere dag en Karel heeft ons al meer punten opgeleverd dan gekost. Het doelpunt met de miscommunicatie is erger natuurlijk. Mij lijkt dat een bal voor Sammy, dus begrijp ik niet wat er is misgelopen. Offday (al gebeurt het dikwijls tegen Genk)?
Op naar donderdag. EN IEMAND DIE OP BASIS VAN VANDAAG TWIJFELT OM DONDERDAG TE KOMEN IS GEEN ESSEVEESUPPORTER!
ben meer Essevee supporter dan je denkt, als het goed is wordt het gezegd, slecht ook. Ben zo een slecht supporter dat ik iedere thuis-en uitmatch ga, zelfs de drie Europese verplaatsingen straks.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #11 Gepost op: september 15, 2013, 08:40:52 pm »
Nuanceren gasten, nuanceren!  Eerste kans, goal, dan geven we de match volledig uit handen, we kunnen ook de bal niet in de ploeg houden, wat normaal ons sterke punt is,Conte was heel zwak, vooral de eerste helft, Habibou is een ramp, sorry, maar de tweede helft moet hij al niet meer in de ploeg staan, kan de bal niet bijhouden, hetgene wat Leye wel kon, en met onze twee nieuwe spitsen heeft Dury toch mogelijkheden, wachte te lang om te vervangen en Habibou zat er dan nog niet bij ook.  Malanda was ook zwak, hij was niet fris vond ik, zaten die matchen van de beloften in de benen?
Natuurlijk, het uitvallen van Colpaert is duidelijk een ramp voor ons, nu dat vooral Godeau nog niet fit is, Duplus centraal is echt niet goed, maar bon, dat is pech.
Tweede helft speelden we duidelijk beter in het begin, maar als je zo snel na elkaar 3 goals tegen krijgt dan wordt het moeilijk.(geen druk op de bal, Verboom,Duplus en D'Haene gaan in de fout).
Toch streden ze verder tot op het laatst, en Racing Genk is gene kattepis, dat is nu toch duidelijk,goed middenveld, goeie spitsen, toch kandidaat titel samen met Standard voor mij de favorieten.

Geen man overboord, we staan nog altijd vijfde, Kums en Canceres lijken me goeie versterkingen, het is toch geen schande om tegen en in Genk te verliezen? We zullen er staan donderdag, daar ben ik zeker van!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #12 Gepost op: september 15, 2013, 08:47:41 pm »
Zonder Steve begint de verdediging toch meteen te wankelen, niet?  D'haene die een kopduel verliest, zien we niet elke week. Nu ja, iedereen heeft al eens een mindere dag en Karel heeft ons al meer punten opgeleverd dan gekost. Het doelpunt met de miscommunicatie is erger natuurlijk. Mij lijkt dat een bal voor Sammy, dus begrijp ik niet wat er is misgelopen. Offday (al gebeurt het dikwijls tegen Genk)?
Op naar donderdag. EN IEMAND DIE OP BASIS VAN VANDAAG TWIJFELT OM DONDERDAG TE KOMEN IS GEEN ESSEVEESUPPORTER!
ben meer Essevee supporter dan je denkt, als het goed is wordt het gezegd, slecht ook. Ben zo een slecht supporter dat ik iedere thuis-en uitmatch ga, zelfs de drie Europese verplaatsingen straks.
waarom typ je dan zoiets idioots? Het is een tegenslag, dit verlies. Maar om daarvoor te gaan verkondigen dat je misschien Wigan zou overslaan? Enfin, als je zo'n trouwe supporter bent zoals je beweert, dan chapeau en zorg dat je in Jan Breydelham staat donderdag. Forza Essevee!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #13 Gepost op: september 15, 2013, 08:56:04 pm »
Op naar donderdag! De teleurstelling snel doorspoelen en donderdag een dijk van een match spelen! Forza Essevee!

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #14 Gepost op: september 15, 2013, 09:04:59 pm »
Op naar donderdag! De teleurstelling snel doorspoelen en donderdag een dijk van een match spelen! Forza Essevee!

2! Het was een offday vandaag laten we het daar bij houden op naar donderdag!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #15 Gepost op: september 15, 2013, 09:06:13 pm »
We speelden met 10, Habib was behalve zijn goal echt NUL
Kantelmoment: Colpaert. 1 vervanging en 2 possitie wissels zijn dooddoener.
Verboom raakte niet in de wedstrijd, liep tot 2x toe teven Duplus, die beter is op zijn
flank dan centraal.
Hazard was top, Naessens was goed, Conte was minder dan anders.
Nzolo was zoals altijd niet voor ons, liet een paar keer na in ons voordeel te fluiten
en was ma al te vaak stekeblind.  Komt nooit meer goed tss ons en diene mens.
MAAR het verlies is ons fout ni da van de ref.
De invallers Sylla en Cacares te kort om te beoordelen.
Ik zou in elk geval Verboom ook gewisseld hebben wegens geel,
maar toch nooit Jens. Habib is ne last op onze rug.
Jis soms goed maar veel te veel nul komma nul

Ben echt wel benieuwd wa Dury bij Nzooleke gaan zeggen is :)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #16 Gepost op: september 15, 2013, 11:15:41 pm »
Habib zat gisteren ook tot 2u op. Zijn prestatie verbaast me ook niet echt. Alhoewel, in Engeland is dat maar 1u natuurlijk!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #17 Gepost op: september 16, 2013, 08:08:52 am »
Genk was gewoon beter en het valt op dat we steeds problemen hebben met ploegen die veel de lange bal hanteren en dan daar snel met opkomende, beweeglijke middenvelders zijn.
Verdediging was idd slecht. De Fauw vond ik nog de beste. Toen ik zag dat Verboom moest invallen tegen een lepe geslepen speler namelijk Buffel wist ik genoeg. Bryan kan genoeg voetballen maar positioneel nog veel te leren.
Middenveld: Hazard, Kums, Cont? vond ik goed spelen..Naessens, Malanda ook zwakjes
Habib: werkte wel veel. scoorde. maar is eigenlijk een speler om in de diepte te sturen (zie goal) want de bal bijhouden, kaatsen, simpele passes...totaal niet aan hem besteed en we waren de bal meteen weer kwijt.
We speelden veel te ver uit elkaar, Genk stoorde vlug en won terecht. We speelden zeker niet heel slecht...tegenstander was gewoon beter

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #18 Gepost op: september 16, 2013, 08:35:10 am »
Over de penaltyfase van Malanda: was dit er 1 of niet? In de herhaling dacht ik dat Malanda de bal het 1st raakt met de onderkant van zijn schoen. Mijn schoonbroer was er echter van overtuigd dat de bal niet wijzigde van richting, doordat de bal niet werd geraakt.
Wie lost dit familiedispuut op?  ;)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] racing Genk- ESSEVEE
« Reactie #19 Gepost op: september 16, 2013, 09:52:58 am »
Verdiende overwinning voor Genk. Trouwens altijd een tegenstander waar we het moeilijk mee hebben.
Eerste nederlaag na 7!!! speeldagen ? mensen, niet beginnen klagen aub. Iedereen kan eens verliezen, ik ben zeker dat Dury ze weer op scherp zal zetten voor de komende matchen