Auteur Topic: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee  (gelezen 16077 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: augustus 24, 2019, 10:42:05 pm »
De echte toppers vandaag? De talrijk aanwezige supporters, 120 min lang alles geven!  :)

Oja, cleansheet voor beide teams in een voor de rest zeer matige wedstrijd.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: augustus 24, 2019, 10:42:37 pm »
Draak van n wedstrijd is volledig tuureluut gespeeld worden.
Bepaalde spelers hebben quasi nog nooit op kunstgras gespeeld.
Tuurlijk maakt dat kunstgras n groot verschil.
N punt er bij...das nog het belangrijkste

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: augustus 24, 2019, 10:43:46 pm »
Ik heb al veel slechtere wedstrijden gezien.
Was nu al zo slecht niet toch?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: augustus 24, 2019, 10:47:51 pm »
Kan alleen maar bevestigen dat spelen op kunstgras inderdaad een enorm groot verschil maakt. Bal rolt anders, bij een aanname rolt de bal terug kort op uw voet. Hadden heel wat spelers last mee bij ons. Complimenten voor Seck en laatste lijn. Pletinnckx dramatisch aan de bal, maar verdedigend zat hij er vandaag telkens tussen. Oberlin vocht met zichzelf. Larin met momenten ook. De nul gehouden en 3de maal op rij niet verloren. Niets te klagen daardoor.

Online d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: augustus 24, 2019, 10:49:19 pm »
Ik heb al veel slechtere wedstrijden gezien.
Was nu al zo slecht niet toch?
't was toch niet de slechtste! STVV is een hinderlijk ploeg

Online d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: augustus 24, 2019, 10:53:56 pm »
Jammer voor de lat van Larin.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: augustus 24, 2019, 11:22:46 pm »
Als Oberlin wat minder zelfzuchtig voetbalt kan het een goeie worden. Voor de rest weinig uitschieters vandaag, al vond ik Zarandia gedurende 60 minuten wel goed tot degelijk. Vandaag vooral te weinig kansen afgedwongen. Maar ook heel weinig weggegeven.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: augustus 24, 2019, 11:28:54 pm »
Die Oberlin ???
Wat ik van hem gezien heb vandaag, vond ik dramatisch. Geen enkel oog voor een medemaat en met het hoofd naar beneden, egoïstisch. Dury zal dit toch niet meer dulden. Denk niet dat hij de volgende match veel speelkansen zal krijgen.
Zandaria verliest ook gemakkelijk de bal. Toch denk ik dat hij nog beter zal worden.
Van onze aanvallers vond ik alleen Larin goed in de tweede helft.
Berahino niet  zo goed. Hoop dat het maar éénmalig is en dat hij de volgende match de draad terug op pikt.
De verdediging stond er wel, maar het is omdat we met zoveel achter de bal staan dat de aanvoer naar voor zo beperkt blijft en het moeilijk is om kansen te creëren voor de aanvallers.
In deze wedstrijd hadden we maar één kans en dat is toch beneden alle peil tegen dit verzwakt STVV.
Tegen dit STVV hadden we altijd moeten winnen.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: augustus 25, 2019, 12:13:53 am »
Kan alleen maar bevestigen dat spelen op kunstgras inderdaad een enorm groot verschil maakt. Bal rolt anders, bij een aanname rolt de bal terug kort op uw voet. Hadden heel wat spelers last mee bij ons. Complimenten voor Seck en laatste lijn. Pletinnckx dramatisch aan de bal, maar verdedigend zat hij er vandaag telkens tussen. Oberlin vocht met zichzelf. Larin met momenten ook. De nul gehouden en 3de maal op rij niet verloren. Niets te klagen daardoor.

Soms vraag je u af hoe je in godsnaam een bal 30 meter van de aanvaller trapt zonder onder druk te staan. Dit heb ik zelden gezien in eerste klasse. Pletinckx is werkelijk dramatisch aan de bal, spijtig want verdedigen kan hij wel!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: augustus 25, 2019, 01:55:12 am »
slordig, weinig inzet, niet wakker
maar houden nul en verliezen niet

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: augustus 25, 2019, 08:57:04 am »
slordig, weinig inzet, niet wakker
maar houden nul en verliezen niet

Idd
Uiteindelijk 1 goal tegen in 3 matchen..
Vorig jaar was het anders..

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: augustus 25, 2019, 09:23:19 am »
Verdedigend is het tot nu toe beter dan vorig seizoen, maar vorig seizoen scoorden we wel veel doelpunten. Vrees ervoor dat het dit seizoen heel wat minder gaat zijn. En zo is er altijd iets ...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: augustus 25, 2019, 09:30:25 am »
Wedsrijd om heel snel te vergeten.
Erg flauwe match van beide teams.
En verkeerd gegokt door onzen T1 door Oberlin in plaats van Bjordal te zetten in den tweeden tim. (Al kan ik het na zijn goeie invalbeurt van maandag wel begrijpen.)
Wat was die verschrikkelijk slecht, zeg?!
Laat Bjordal staan en we winnen die match volgens mij.
Hij heeft op rechts veel meer te zoeken dan een Zarandia en die brengt op links op zijn beurt veel meer dan Oberlin.
Enige lichtpuntjes vandaag Seck en ons centraal duo achterin die de 0 houden.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: augustus 25, 2019, 09:55:03 am »
In deze wedstrijd ('t zal niet altijd feest zijn) zeer duidelijk dat we geen bank hebben.
Het team op het veld is voor mij compleet, maar er moet duidelijk wat extra spelers voor de bank of om de spelers op het veld scherp te zetten en de bank te versterken.
Dus daar moet nu voor de laatste week aan gewerkt worden. (transfers)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: augustus 25, 2019, 10:01:05 am »
Verdediging was ok.
Seck was bij de betere.
Spitsen verloren meteen de bal (door kort opzitten st Truiden en door kunstgrasveld).

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: augustus 25, 2019, 10:01:51 am »
Wedsrijd om heel snel te vergeten.
Erg flauwe match van beide teams.
En verkeerd gegokt door onzen T1 door Oberlin in plaats van Bjordal te zetten in den tweeden tim. (Al kan ik het na zijn goeie invalbeurt van maandag wel begrijpen.)
Wat was die verschrikkelijk slecht, zeg?!
Laat Bjordal staan en we winnen die match volgens mij.
Hij heeft op rechts veel meer te zoeken dan een Zarandia en die brengt op links op zijn beurt veel meer dan Oberlin.
Enige lichtpuntjes vandaag Seck en ons centraal duo achterin die de 0 houden.
Reden dat Bjordal (terecht) werd gewisseld is omdat er amper diepgang was in ons spel. Met Oberlin hoopte FD dat op te lossen. Deschacht riep constant naar Oberlin om in de diepte te lopen, maar wat er met Oberlin gisteren was is mij een raadsel. Slechte dag? Laat het ons hopen.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: augustus 25, 2019, 10:38:03 am »
Wedsrijd om heel snel te vergeten.
Erg flauwe match van beide teams.
En verkeerd gegokt door onzen T1 door Oberlin in plaats van Bjordal te zetten in den tweeden tim. (Al kan ik het na zijn goeie invalbeurt van maandag wel begrijpen.)
Wat was die verschrikkelijk slecht, zeg?!
Laat Bjordal staan en we winnen die match volgens mij.
Hij heeft op rechts veel meer te zoeken dan een Zarandia en die brengt op links op zijn beurt veel meer dan Oberlin.
Enige lichtpuntjes vandaag Seck en ons centraal duo achterin die de 0 houden.
ons eerst kwart was goed,zolang Berahino goed was.Toen die wegdeemsterde hadden we opnieuw het Essevee van de eerste matchen.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.073
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: augustus 25, 2019, 10:46:26 am »
Zo ziet ge maar, de ene wedstrijd is de andere niet, het hangt er ook vanaf hoe de tegenstander verdedigd, onze aanvallers werden goed afgedekt en kregen de tijd niet om de bal goed aan te nemen, van dat koningsduo hebben we niet veel gezien en toen kwam Oberlin erin, en die ging het op zijn eentje eens oplossen. Op naar de volgende wedstrijd. !!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: augustus 25, 2019, 11:06:32 am »
Wedsrijd om heel snel te vergeten.
Erg flauwe match van beide teams.
En verkeerd gegokt door onzen T1 door Oberlin in plaats van Bjordal te zetten in den tweeden tim. (Al kan ik het na zijn goeie invalbeurt van maandag wel begrijpen.)
Wat was die verschrikkelijk slecht, zeg?!
Laat Bjordal staan en we winnen die match volgens mij.
Hij heeft op rechts veel meer te zoeken dan een Zarandia en die brengt op links op zijn beurt veel meer dan Oberlin.
Enige lichtpuntjes vandaag Seck en ons centraal duo achterin die de 0 houden.


Reden dat Bjordal (terecht) werd gewisseld is omdat er amper diepgang was in ons spel. Met Oberlin hoopte FD dat op te lossen. Deschacht riep constant naar Oberlin om in de diepte te lopen, maar wat er met Oberlin gisteren was is mij een raadsel. Slechte dag? Laat het ons hopen.

of egoïstisch
of geen overzicht

dribbelde goed én snel ... maar liep zich elke keer vast.
STVV sloot ons ook bijna altijd in hoor, liepen soms met 3 naar onze aanvallers.

Op zo'n momenten kruipen ook dingen in het hoofd hé, dingen zoals " 'k zal tekik es doen se" en dan vergeten ze het overzicht en verkloten ze een mooie aanval.




Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.653
Re: Speeldag 05 : 24/08/2019 - 20.00u : STVV - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: augustus 25, 2019, 11:16:57 am »
Ten eerste, een puntje in STVV is goed,het verschil met de twee andere wedstrijden is ook dat we iets minder in blok stonden, dat we van voor iets minder de bal konden bijhouden, we toch soms weer te veel ruimte achterin lieten, Sammy had toch goeie reddingen nodig, als er een ploeg moest winnen was het toch STVV imo, die bal op de kruising, dat is ook pech, gaat die erin, dan winnen we.
Oberlin moet dribbelen, dat is zijn spel, verloor inderdaad het overzicht, maar gaat dit niet iedere match hebben, dat komt goed.
Volgende week gaan we echt zien wat deze ploeg kan, tegen, nu al, ons zwart beest.