Auteur Topic: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp  (gelezen 20106 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #60 Gepost op: september 02, 2019, 12:57:46 pm »
Antwerp-fans viseren opvallende zondebok in Waregem
1 September 2019 21:05 twitter via voetbalnieuws.be

Op de transfermarkt is Antwerp na de komt van Kevin Mirallas nog bezig met nog enkele andere mooie dossiers, maar op het veld ziet het er deze week minder rooskleurig uit. Het ticket voor de Europa League werd dom uit handen gegeven tegen AZ, nu staat de Great Old met 2-0 in het krijt tegen Zulte Waregem.

Die achterstand aan de rust zou gemakkelijk geweten kunnen worden aan de fratsen van vechtersbaas Lamkel Zé, de afwezigheid van diens sparringpartner Sinan Bolat of het zwakke verdedigen van Ibrahima Seck, maar de fans van Antwerp focusten hun ongenoegen tijdens de zwakke eerste helft van hun team vooral op een heel andere figuur.

Vanuit de tribunes aan de Gaverbeek stijgt namelijk al heel de wedstrijd lang getrommel op, een geluid waar de supporters voor de buis zich blijkbaar danig aan storen. Al zouden wij hen misschien toch aanraden hun aandacht op de eigen rangen te richten.

Voor de tweets : zie link hieronder ...

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/441229/antwerpfans-viseren-opvallende-zondebok-in-waregem

Zouden ze zich ook storen mochten ze voorstaan?

Blijven gaan SLC!! ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.669
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #61 Gepost op: september 02, 2019, 01:38:56 pm »
Antwerp-fans viseren opvallende zondebok in Waregem
1 September 2019 21:05 twitter via voetbalnieuws.be

Op de transfermarkt is Antwerp na de komt van Kevin Mirallas nog bezig met nog enkele andere mooie dossiers, maar op het veld ziet het er deze week minder rooskleurig uit. Het ticket voor de Europa League werd dom uit handen gegeven tegen AZ, nu staat de Great Old met 2-0 in het krijt tegen Zulte Waregem.

Die achterstand aan de rust zou gemakkelijk geweten kunnen worden aan de fratsen van vechtersbaas Lamkel Zé, de afwezigheid van diens sparringpartner Sinan Bolat of het zwakke verdedigen van Ibrahima Seck, maar de fans van Antwerp focusten hun ongenoegen tijdens de zwakke eerste helft van hun team vooral op een heel andere figuur.

Vanuit de tribunes aan de Gaverbeek stijgt namelijk al heel de wedstrijd lang getrommel op, een geluid waar de supporters voor de buis zich blijkbaar danig aan storen. Al zouden wij hen misschien toch aanraden hun aandacht op de eigen rangen te richten.

Voor de tweets : zie link hieronder ...

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/441229/antwerpfans-viseren-opvallende-zondebok-in-waregem

Zouden ze zich ook storen mochten ze voorstaan?

Blijven gaan SLC!! ;)
Moesten die van den Antwerp wat minder lijntjes coke snuiven zouden ze het niet zo irritant vinden.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #62 Gepost op: september 02, 2019, 02:09:25 pm »
'T was gisteren toch niet al slecht wat de Antwerp-supporters betreft. Nadat ze in het begin van de wedstrijd nog vonden dat ze Govea (ex-Antwerp) moesten tracteren op een fluitconcert bij iedere baltoets waren ze bij zijn vervanging op het einde niet te beroerd toe te geven dan ie een dikke match gespeeld had en kreeg ie dan ook vanuit het bezoekersvak een staande ovatie.
Chapeau!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #63 Gepost op: september 02, 2019, 03:53:51 pm »
Zaten er Antwerpfans in onze vallen?niet veel van gemerkt.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.669
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #64 Gepost op: september 02, 2019, 04:01:41 pm »
Zaten er Antwerpfans in onze vallen?niet veel van gemerkt.
Nee,die van Beerschot vang je met vallen,die van Antwerp vang je met coke :) .  Volgens mij geen Antwerp supporters in onze thuisvakken.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #65 Gepost op: september 02, 2019, 04:10:02 pm »
Zaten er Antwerpfans in onze vallen?niet veel van gemerkt.
Nee,die van Beerschot vang je met vallen,die van Antwerp vang je met coke :) .  Volgens mij geen Antwerp supporters in onze thuisvakken.

Op familietribune alleszins 4 gespot, 1 sprong recht bij de goals ..
Maar hielden zich stil, dus geen probleem mee

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #66 Gepost op: september 03, 2019, 12:11:04 am »
Er zaten er ook op de vijvertribune (vergezeld van een comedian en een Antwerpse schepen die wel eens te diep in het glas kijkt). Op het einde een kleine discussie tussen oa. deze laatste en enkele thuisfans. Snap de frustratie wel bij de Antwerp fans na zo'n week, maar de reactie van de bewuste schepen was wel wat misplaatst...
« Laatst bewerkt op: september 03, 2019, 12:13:24 am door Thraso »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #67 Gepost op: september 03, 2019, 10:10:22 am »
Bossut aan de leiding in het clean sheet klassement. Een wonder

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #68 Gepost op: september 03, 2019, 11:06:40 am »
Bossut aan de leiding in het clean sheet klassement. Een wonder

Er is een EK op het eind van dit seizoen he   :P


Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #69 Gepost op: september 03, 2019, 11:12:55 am »
Bossut aan de leiding in het clean sheet klassement. Een wonder
En hij heeft 2 wedstrijden niet gespeeld!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #70 Gepost op: september 03, 2019, 11:49:25 am »
Bossut aan de leiding in het clean sheet klassement. Een wonder
En hij heeft 2 wedstrijden niet gespeeld!

Maar in die andere 2 kon zelf Ter Stegen of Courtois de 0 niet houden hoor

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.634
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #71 Gepost op: september 03, 2019, 12:09:59 pm »
Bossut aan de leiding in het clean sheet klassement. Een wonder
konden 4 clean sheets geweest zijn,remember doelpunt tegen Charleroi

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #72 Gepost op: september 03, 2019, 06:38:31 pm »
Uit Het Laatste Nieuws
03 september 2019

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #73 Gepost op: september 04, 2019, 07:27:55 am »
Heel goede prestatie op het veld, naast het veld een serieus pak minder. Heeft iemand een verklaring voor de zwakke opkomst? De eerste 2 matchen kon je nog vakantie als excuus inroepen, maar zondag alvast niet meer. Zelfs de VK had meer thuissupporters afgelopen weekend, terwijl die normaal een heel stuk achterop hinken.

Offline andreas

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #74 Gepost op: september 04, 2019, 09:10:49 am »
Heel goede prestatie op het veld, naast het veld een serieus pak minder. Heeft iemand een verklaring voor de zwakke opkomst? De eerste 2 matchen kon je nog vakantie als excuus inroepen, maar zondag alvast niet meer. Zelfs de VK had meer thuissupporters afgelopen weekend, terwijl die normaal een heel stuk achterop hinken.

Volgens mij ligt dit oa aan het feit dat het ook een risicomatch was. Je kon enkel losse tickets kopen in de Essevee shop tot 3 uur voor de match EN enkel op vertoon van een abo + ID van iemand anders.

Dit is toch heel omslachtig waardoor veel mensen zonder abo afhaken. Je zou toch verwachten dat je voor iedere match online tickets kunt kopen? Zelf heb ik dit jaar ook geen abo, maar wel jaren één gehad en vaak al losse tickets gekocht. Op basis van die informatie zou het systeem toch moeten kunnen afleiden dat ik een essevee supporter ben waardoor ik een ticket zou mogen kopen..

Ik begrijp dat er strengere controles moeten zijn om de uitsupporters uit onze vakken te houden, maar er zouden toch andere eenvoudige oplossingen moeten zijn?

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #75 Gepost op: september 04, 2019, 09:15:39 am »
De zondagavond, voor de eerste schooldag, weinig families met kinderen.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #76 Gepost op: september 04, 2019, 10:21:26 am »
Mij valt het vooral op dat de kant vijvers een serieus pak leger is in vergelijking met vroeger.


En het Waregems publiek is een verwend publiek he.

Als je onze twee vorige seizoenen qua resultaten en qua spel naast de eerdere jaren legt, dan was dat gewoon veel minder.

Blijven resultaten halen en spelen zoals de afgelopen wedstrijden (Genk, Charleroi, Antwerp) en dat loopt het wel weer vol.


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #77 Gepost op: september 04, 2019, 10:55:44 am »
Mij valt het vooral op dat de kant vijvers een serieus pak leger is in vergelijking met vroeger.


En het Waregems publiek is een verwend publiek he.

Als je onze twee vorige seizoenen qua resultaten en qua spel naast de eerdere jaren legt, dan was dat gewoon veel minder.

Blijven resultaten halen en spelen zoals de afgelopen wedstrijden (Genk, Charleroi, Antwerp) en dat loopt het wel weer vol.

YBC zone is nu ook helemaal leeg.

Tijd om de stoeltjes te vervangen met rode en ze open te stellen aan brede publiek?
Ik las dat YBC nu in de VIP hoek zit.


Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #78 Gepost op: september 04, 2019, 11:51:11 am »
Mij valt het vooral op dat de kant vijvers een serieus pak leger is in vergelijking met vroeger.


En het Waregems publiek is een verwend publiek he.

Als je onze twee vorige seizoenen qua resultaten en qua spel naast de eerdere jaren legt, dan was dat gewoon veel minder.

Blijven resultaten halen en spelen zoals de afgelopen wedstrijden (Genk, Charleroi, Antwerp) en dat loopt het wel weer vol.

YBC zone is nu ook helemaal leeg.

Tijd om de stoeltjes te vervangen met rode en ze open te stellen aan brede publiek?
Ik las dat YBC nu in de VIP hoek zit.
Als je doelt op de grijze stoeltjes in vak 317 dan kan ik nu al zeggen dat dat normaal niet zal gebeuren.
Dit vak is een buffervak tussen onze supporters en de bezoekers.
In dit vak zitten sporadisch vips die buiten naar de match willen kijken.
Daarnaast gaan ze geen onnodige kosten doen aan tribune 1 en 3 daar die nog te renoveren of te slopen zijn.

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #79 Gepost op: september 04, 2019, 01:09:16 pm »
Mij valt het vooral op dat de kant vijvers een serieus pak leger is in vergelijking met vroeger.


En het Waregems publiek is een verwend publiek he.

Als je onze twee vorige seizoenen qua resultaten en qua spel naast de eerdere jaren legt, dan was dat gewoon veel minder.

Blijven resultaten halen en spelen zoals de afgelopen wedstrijden (Genk, Charleroi, Antwerp) en dat loopt het wel weer vol.


Wat er mij vooral opvalt is dat de accomodatie en netheid in de Vijvertribune er snel op achteruit gaat. Die pisbak is echt degoutant, de stank is er niet te harden. Kan dit niet eenvoudig vervangen worden door wat urinoirs of start misschien met wat geurtabletten er in te leggen. Onder de tribune zitten er duivennesten, de pluimen liggen er in het rond, al 2 matchen lang. Niemand die dit op kuist. Vleermuizen fladderden zondagavond ook onder de tribune. Eens grote kuis houden zou echt wel mogen, vind ik.

Vreemd dat dit nog niet eens werd aangekaart. Ik denk nochtans niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.