Auteur Topic: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp  (gelezen 20061 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #80 Gepost op: september 04, 2019, 01:13:17 pm »
Mij valt het vooral op dat de kant vijvers een serieus pak leger is in vergelijking met vroeger.


En het Waregems publiek is een verwend publiek he.

Als je onze twee vorige seizoenen qua resultaten en qua spel naast de eerdere jaren legt, dan was dat gewoon veel minder.

Blijven resultaten halen en spelen zoals de afgelopen wedstrijden (Genk, Charleroi, Antwerp) en dat loopt het wel weer vol.

YBC zone is nu ook helemaal leeg.

Tijd om de stoeltjes te vervangen met rode en ze open te stellen aan brede publiek?
Ik las dat YBC nu in de VIP hoek zit.
iemand weet van aantal abbonementen?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #81 Gepost op: september 04, 2019, 01:18:51 pm »
Mij valt het vooral op dat de kant vijvers een serieus pak leger is in vergelijking met vroeger.


En het Waregems publiek is een verwend publiek he.

Als je onze twee vorige seizoenen qua resultaten en qua spel naast de eerdere jaren legt, dan was dat gewoon veel minder.

Blijven resultaten halen en spelen zoals de afgelopen wedstrijden (Genk, Charleroi, Antwerp) en dat loopt het wel weer vol.


Wat er mij vooral opvalt is dat de accomodatie en netheid in de Vijvertribune er snel op achteruit gaat. Die pisbak is echt degoutant, de stank is er niet te harden. Kan dit niet eenvoudig vervangen worden door wat urinoirs of start misschien met wat geurtabletten er in te leggen. Onder de tribune zitten er duivennesten, de pluimen liggen er in het rond, al 2 matchen lang. Niemand die dit op kuist. Vleermuizen fladderden zondagavond ook onder de tribune. Eens grote kuis houden zou echt wel mogen, vind ik.

Vreemd dat dit nog niet eens werd aangekaart. Ik denk nochtans niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.

Dat is in de hoofdtribune niet anders.
Stoeltjes zijn heel vuil. Op sommige plaatsen zijn er duivenstronten  te vinden op stoeltjes en trappen.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 381
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #82 Gepost op: september 04, 2019, 01:29:19 pm »
Volgens welingelichte bron zijn er iets meer dan 1000 abonnementen minder dan vorig jaar.
De bron mag ik niet prijsgeven.
Er is idd. veel opkuiswerk in de tribunes 1 en naar ik hoor ook 3.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #83 Gepost op: september 04, 2019, 01:42:18 pm »
Mij valt het vooral op dat de kant vijvers een serieus pak leger is in vergelijking met vroeger.


En het Waregems publiek is een verwend publiek he.

Als je onze twee vorige seizoenen qua resultaten en qua spel naast de eerdere jaren legt, dan was dat gewoon veel minder.

Blijven resultaten halen en spelen zoals de afgelopen wedstrijden (Genk, Charleroi, Antwerp) en dat loopt het wel weer vol.


Wat er mij vooral opvalt is dat de accomodatie en netheid in de Vijvertribune er snel op achteruit gaat. Die pisbak is echt degoutant, de stank is er niet te harden. Kan dit niet eenvoudig vervangen worden door wat urinoirs of start misschien met wat geurtabletten er in te leggen. Onder de tribune zitten er duivennesten, de pluimen liggen er in het rond, al 2 matchen lang. Niemand die dit op kuist. Vleermuizen fladderden zondagavond ook onder de tribune. Eens grote kuis houden zou echt wel mogen, vind ik.

Vreemd dat dit nog niet eens werd aangekaart. Ik denk nochtans niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.

Dat is in de hoofdtribune niet anders.
Stoeltjes zijn heel vuil. Op sommige plaatsen zijn er duivenstronten  te vinden op stoeltjes en trappen.
bij regen staat mijn stoeltje vol water en zit ik in de drup. Hoofdtribune

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #84 Gepost op: september 04, 2019, 01:54:38 pm »
Volgens welingelichte bron zijn er iets meer dan 1000 abonnementen minder dan vorig jaar.
De bron mag ik niet prijsgeven.
Er is idd. veel opkuiswerk in de tribunes 1 en naar ik hoor ook 3.
Ze moeten gewoon beginnen met tribune 3 af te breken en de halve maan compleet maken. Hoofdtribune hebben ze vorig jaar of 2 jaar geleden de kleedkamers vernieuwd dus daar kunnen ze dan mee wachten. Maar als je die halve maan al afmaakt is het ook voor het publiek en nieuwe mensen aantrekkelijker om te komen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.181
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #85 Gepost op: september 04, 2019, 02:14:53 pm »
Volgens welingelichte bron zijn er iets meer dan 1000 abonnementen minder dan vorig jaar.
De bron mag ik niet prijsgeven.
Er is idd. veel opkuiswerk in de tribunes 1 en naar ik hoor ook 3.
Ze moeten gewoon beginnen met tribune 3 af te breken en de halve maan compleet maken. Hoofdtribune hebben ze vorig jaar of 2 jaar geleden de kleedkamers vernieuwd dus daar kunnen ze dan mee wachten. Maar als je die halve maan al afmaakt is het ook voor het publiek en nieuwe mensen aantrekkelijker om te komen.

Idd, lijkt dan wat op Sclessin zo.

Over het “vuil” zijn. Het valt mij nu ook voor het 2de jaar op dat alles wat vuiler is dan de jaren voordien.

Zijn dat nog altijd die 2 oude mannen die dat helemaal alleen voor hun rekening nemen?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #86 Gepost op: september 04, 2019, 04:22:53 pm »
Heel goede prestatie op het veld, naast het veld een serieus pak minder. Heeft iemand een verklaring voor de zwakke opkomst? De eerste 2 matchen kon je nog vakantie als excuus inroepen, maar zondag alvast niet meer. Zelfs de VK had meer thuissupporters afgelopen weekend, terwijl die normaal een heel stuk achterop hinken.
1) Twee ronduit slechte seizoenen na elkaar en geen degelijke transfers op het moment dat de abonnementen verkocht moeten worden.
2) Ondanks die 2 slechte seizoenen voor het tweede jaar op rij de prijzen verhoogd!
3) Abominabele voorbereiding en eerste 2 matchen van het seizoen.
4) Zondagavond is sowieso al geen topmoment, laat staan de dag vóór de eerste schooldag.
5) Net Waregem Koerse achter de rug, de centen zijn op en ne mens kan niet blijven alle dagen op zwier gaan, hé?!
6) Onnozele regels voor de aanschaf van tickets.
...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #87 Gepost op: september 04, 2019, 04:58:13 pm »
Mij valt het vooral op dat de kant vijvers een serieus pak leger is in vergelijking met vroeger.


En het Waregems publiek is een verwend publiek he.

Als je onze twee vorige seizoenen qua resultaten en qua spel naast de eerdere jaren legt, dan was dat gewoon veel minder.

Blijven resultaten halen en spelen zoals de afgelopen wedstrijden (Genk, Charleroi, Antwerp) en dat loopt het wel weer vol.

YBC zone is nu ook helemaal leeg.

Tijd om de stoeltjes te vervangen met rode en ze open te stellen aan brede publiek?
Ik las dat YBC nu in de VIP hoek zit.



YBC-leden hebben nog hun tribuneplaatsen in de Vijvertribune. Nu zondag zater er zo'n 25 YBC-leden (de rest blijft 'plakken' in de hoektribune op het balkon. De goede resultaten leiden wel opnieuw meer leden naar de tribune. Ze proberen iedereen ook weer naar buiten te mobiliseren.

Er moeten weer meer bedrijfsacties komen m.i. Ook school- en verenigingsacties. Wel duidelijk gecommuniceerd en niet te nadele van de trouwe supporter.

En nu snel nog uitpakken met nieuwe abo-acties waarbij pro-rata nog een abonnement kan aangeschaft worden (misschien met een POI / POII risico in de prijs verwerkt), zou ook werken. De kranten beginnen positief over ons te schrijven en het idee begint te leven dat we een goed seizoen tegemoet gaan.
« Laatst bewerkt op: september 04, 2019, 04:59:53 pm door Thraso »

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #88 Gepost op: september 04, 2019, 07:40:21 pm »
Ik was er niet bij tegen Antwerp. Maar de eerste 2 thuismatchen was Studio Essevee ook gewoon leeg of dicht? Geen idee of het tegen Antwerp open was.
SV TILL I DIE

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 381
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #89 Gepost op: september 04, 2019, 07:48:11 pm »
Was tegen Antwerp opnieuw dicht.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #90 Gepost op: september 04, 2019, 08:11:01 pm »
Was tegen Antwerp opnieuw dicht.


was open volgens mij ,en daarnaast was het ook open maar niet teveel volk

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #91 Gepost op: september 04, 2019, 08:27:42 pm »
Was tegen Antwerp opnieuw dicht.


was open volgens mij ,en daarnaast was het ook open maar niet teveel volk
Studio Essevee was effectief gesloten. Extra Time was open maar inderdaad heel kalm.
De vijverlounge was deze keer, voor het eerst dit seizoen, open.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 06 : 01/09/2019 - 20.00u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #92 Gepost op: september 04, 2019, 10:30:32 pm »
Toch vreemd dat Studio Essevee niet meer wordt gebruikt ?
SV TILL I DIE