Auteur Topic: Voetbalkaart Vlaanderen  (gelezen 4237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Voetbalkaart Vlaanderen
« Gepost op: november 23, 2007, 07:18:29 pm »
Vond dit wel interessant, een kaart van de voetbalploegen in Vlaanderen en vanwaar de clubs (zogezegd) hun achterban halen - het artikel zei dat vooral OH Leuven heel wat potentieel heeft om op termijn een eersteklasser te worden. Vinden jullie dit correct? Zijn de 'zones' correct?


svzw sup

  • Gast
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #1 Gepost op: november 23, 2007, 07:35:20 pm »
Kdenk dat het voor ons allezinds klopt ;) Als je ziet waar onze abbonomenten zo ongeveer vandaan komen moet dit wel ongeveer correct zijn. Voor de andere ploegen zou ik het begod nie weten.. Cercle vindt ik wel veel gebied hebben als ze in een "normaal" seizoen zouden zitten..

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #2 Gepost op: november 23, 2007, 09:04:58 pm »
Kdenk dat het voor ons allezinds klopt ;) Als je ziet waar onze abbonomenten zo ongeveer vandaan komen moet dit wel ongeveer correct zijn. Voor de andere ploegen zou ik het begod nie weten.. Cercle vindt ik wel veel gebied hebben als ze in een "normaal" seizoen zouden zitten..

Inderdaad en Gent vind ik wat weinig hebben alhoewel dat dat ook kan komen door de grote bevolkingsdichtheid natuurlijk.

Rafa

  • Gast
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #3 Gepost op: november 23, 2007, 09:13:04 pm »
Vinden jullie dit correct? Zijn de 'zones' correct?
Zolang ik Aarsele niet vind op die kaart ga ik niet akkoord...

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #4 Gepost op: november 24, 2007, 12:44:08 pm »
Vooral Dender heeft veel supporterspotentieel :D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #5 Gepost op: november 24, 2007, 12:47:24 pm »
Op het eerste zicht lijkt de kaart (in grote lijnen) me vrij correct. 't Ziet er trouwens naar uit dat we vooral in Oost-Vlaanderen (Oudenaarde, Zingem, Gavere, Deinze...) nog kunnen recruteren.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #6 Gepost op: november 24, 2007, 01:37:50 pm »
Op het eerste zicht lijkt de kaart (in grote lijnen) me vrij correct. 't Ziet er trouwens naar uit dat we vooral in Oost-Vlaanderen (Oudenaarde, Zingem, Gavere, Deinze...) nog kunnen recruteren.

dat was ook mijn mening . de bestaande gemeenten nog wat meer recruteren, uit west-vlaanderen eventueel nog gemeenten als tielt en zwevegem, maar het zal toch vooral uit het oosten moeten komen, volgens mij trekken mensen uit oudenaarde vaak naar ofwel brugge ofwel naar anderlecht als eersteklasse suppoters.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #7 Gepost op: november 24, 2007, 01:38:44 pm »
Op het eerste zicht lijkt de kaart (in grote lijnen) me vrij correct. 't Ziet er trouwens naar uit dat we vooral in Oost-Vlaanderen (Oudenaarde, Zingem, Gavere, Deinze...) nog kunnen recruteren.
en idd mss ook de kanten van Tielt,Dentergem enzo..
We hebben nog potentieel, maar wacht maar als het nieuwe stadion van Gent er staat..

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #8 Gepost op: november 24, 2007, 01:42:00 pm »
Op het eerste zicht lijkt de kaart (in grote lijnen) me vrij correct. 't Ziet er trouwens naar uit dat we vooral in Oost-Vlaanderen (Oudenaarde, Zingem, Gavere, Deinze...) nog kunnen recruteren.
en idd mss ook de kanten van Tielt,Dentergem enzo..
We hebben nog potentieel, maar wacht maar als het nieuwe stadion van Gent er staat..

tegen dan zou ons vernieuwde stadion ook met zoveel duizenden plaatsen groter moeten zijn. en hopelijk ook met enkele duizenden mensen meer als toeschouwers ...

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #9 Gepost op: november 24, 2007, 05:14:54 pm »
In Tielt zitten er zeker nog potentieel, al blijft het een blauw-zwart nest. Toch hebben er veel mensen sympathie voor ons clubje. Ik heb al verschillende keren kerels meegenomen naar den Essevee en ze amuseren zich altijd kostelijk. Ben er zelfs al in geslaagd om een sjaal van essevee op te hangen in een blauw-zwart caf?. Nu hangt hij er al 2 maanden en hij blijft hangen! Ik voel mij dan ook een beetje als een missionaris en zal blijven proberen om mensen te overhalen naar essevee te komen kijken.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #10 Gepost op: november 25, 2007, 01:48:48 am »
In Tielt zitten er zeker nog potentieel, al blijft het een blauw-zwart nest. Toch hebben er veel mensen sympathie voor ons clubje. Ik heb al verschillende keren kerels meegenomen naar den Essevee en ze amuseren zich altijd kostelijk. Ben er zelfs al in geslaagd om een sjaal van essevee op te hangen in een blauw-zwart caf?. Nu hangt hij er al 2 maanden en hij blijft hangen! Ik voel mij dan ook een beetje als een missionaris en zal blijven proberen om mensen te overhalen naar essevee te komen kijken.

tsjompe
My man  ;)

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #11 Gepost op: november 25, 2007, 11:29:17 am »
In Tielt zitten er zeker nog potentieel, al blijft het een blauw-zwart nest. Toch hebben er veel mensen sympathie voor ons clubje. Ik heb al verschillende keren kerels meegenomen naar den Essevee en ze amuseren zich altijd kostelijk. Ben er zelfs al in geslaagd om een sjaal van essevee op te hangen in een blauw-zwart caf?. Nu hangt hij er al 2 maanden en hij blijft hangen! Ik voel mij dan ook een beetje als een missionaris en zal blijven proberen om mensen te overhalen naar essevee te komen kijken.
Damiaan? :P
[ Henri Lloyd ]

Offline mille

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #12 Gepost op: november 25, 2007, 12:23:06 pm »
wat staat er bij ingelmunster??

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #13 Gepost op: november 25, 2007, 12:33:05 pm »
wat staat er bij ingelmunster??

Klup Pruhhe.

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #14 Gepost op: november 25, 2007, 02:07:48 pm »
Volgens mij kunnen we zelf in Kortrijk nog heel wat supporters halen! Niet iedereen is daar zo voor KV Krotrijk. Ik ken er alleszins enkele.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #15 Gepost op: november 27, 2007, 08:52:16 am »
Volgens mij kunnen we zelf in Kortrijk nog heel wat supporters halen! Niet iedereen is daar zo voor KV Krotrijk. Ik ken er alleszins enkele.

Ja, idd, ik ken er ook.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #16 Gepost op: november 27, 2007, 09:11:53 am »
Dat is misschien wel waar, maar ik geef les in Krotrijk en moet toegeven dat ze daar toch wel een grote achterban hebben in de scholen. Alleen zijn die KVK-sups ook supporter van Klup Bruhhe. Kortom, een genot om les aan te geven en heel vaak goed te jennen :)

Crudo

  • Gast
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #17 Gepost op: november 27, 2007, 09:35:02 am »
Wouter, waar geef jij ergens les in Kortrijk ?

Misschien heb je nog aan mij lesgegeven. Ik woon nl ook in Kortrijk. HEt is helaas idd zoals je zegt, het zit hier echt vol met brugge succeso's. Ze hebben geen hol met Brugge te maken, maar het is wel de ploeg van hun hart... jaja  ::)

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Voetbalkaart Vlaanderen
« Reactie #18 Gepost op: november 27, 2007, 11:06:47 am »
Ze hebben een stipje aan de Nederlandse grens vergeten want ik en mijn zoon wonen daar en zijn iedere week present om onze essevee aan te moedigen.