Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610896 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Goofy

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #100 Gepost op: mei 12, 2015, 06:37:57 pm »
??? Stortberon declercq kwam er juist wel in voor en heeft oa alle trappen gegoten voor de nieuwe tribune

Inderdaad, nadat Declercq zijn veto stelde. In de oorspronkelijke plannen was er geen sprake van Declercq, daarom dat ze er niets van hoorden tijdens het vorige seizoen, en pas na het seizoen...
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2015, 06:41:19 pm door Goofy »

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #101 Gepost op: mei 12, 2015, 07:11:27 pm »
en wat is de reaktie van de supportersraad STILTE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #102 Gepost op: mei 12, 2015, 07:51:22 pm »
Ik denk gewoon dat ze problemen hebben met;
1. Er is geen interesse in de  verkoop of verhuur van de ruimtes nieuwe tribune(of ze mogen er ook niet aan beginnen voordat dat probleem met dienen Rainbow is afgehandeld).  En dus ook geen kapitaal voor die andere tribune.
2. Den boel ligt ook waarschijnlijk stil door dienen Rainbow-affaire.

Maar zoals gewoonlijk communiceren ze dan een.... verzinsel, ge kunt het misschien niet als leugen beschouwen maar het trekt erop.
Ipv een eerlijke communicatie te geven, zelfs al is het slecht, dat zal beter overkomen dan dat gewauwel.  Ze zullen het nooit snappen, de supporter MOET op de hoogte worden gebracht, zelfs al is er niet veel te vertellen of is het slecht nieuws dan nog is het beter om dit te communiceren, nu moeten we weer gissen naar de echte reden waarom de tribune,DIE MEN ZEKER GING BOUWEN IN HET TUSSENSEIZOEN, er voorlopig niet komt.
Triestig, weer een kant langs de goal zonder tribune... Wanneer komt die tribune er ooit, dan nog maar te zwijgen over de hoeken en andere tribunes... Tegen dan hebben we ne baard tot aan onze kloten!

Ik vind het echt triestig dat we WEER zo'n ontwijkende communicatie krijgen en ben totaal geen fan van ons bestuur.

We hebben nog altijd een brik a brak stadion, een aanplaksel van verschillende jaren.
Allee tot binnen 10 jaar als we aan den overkant nog eens een stijlbreuk gaan doen...
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2015, 11:05:03 pm door Soulscream »

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #103 Gepost op: mei 12, 2015, 09:36:23 pm »
We zijn volgens mij op een punt gekomen dat er zonder kapitaalinbreng geen vooruitgang in stadiondossier noch de uitbouw van een competitieve ploeg naar volgend jaar mogelijk blijkt. Het huidige bestuur heeft zijn limieten bereikt. Zonder structurele ingrepen en meer professionalisme blijven we in het beste geval ter plaatse trappelen. Dit is een harde vaststelling, maar alle signalen wijzen wel in die richting.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #104 Gepost op: mei 12, 2015, 10:43:07 pm »
wordt idd een schoon beeld.
Langs de ene kant een mega schoon tribune en langs de andere kant een
publiwall van in 1302...
we gaan er op vooruit
aja want er was communicatie.

maar we blijven erin geloven in ons bestuur
zo wil de "raad" het.

Jammer da ze kiezen voor academie
da de centen daar nu naartoe gaan "kuhum"

aja logische keuze toch? Die academie ga meer opbrengen
dan een nieuw stuk tribune, ook qua imago gaan we er op die manier
op vooruit.
We trappelden een jaar ter plaatse, maar wat ze nu klaarspelen
is achteruit gaan, hopen da ze het sportieve WEL au serieux nemen.

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #105 Gepost op: mei 13, 2015, 09:39:39 am »
Beste allen, eerst en vooral mea culpa voor het uitblijven van een reactie maar ook ik had het door werkomstandigheden even te druk om de discussie op het forum te volgen. Gelukkig heeft Fred mij verwittigd van deze discussie.
Graag wil ik ??n en ander verduidelijken wat in de vorige discussie boven water komt en hoop ik dat jullie mij alvast ook de nodige vragen stellen. Voor alle vragen kan je mij gerust ook via Facebook een bericht sturen.
De bouw van tribune 2, het nieuwe X vak is momenteel idd uitgesteld om volgende redenen dat enerzijds nog enkele vergunningen niet toereikend waren en door de gemeenteraad moesten worden bekrachtigd en dat anderzijds ook de gelden die door de verkoop van de commerci?le ruimte in tribune 4 aan Oxyg?ne eerst op de rekening moeten staan. Dit is een normale procedure zoals ze voorzien was en altijd duidelijk gemeld dat de verschillende bouwfases ten dele zouden worden betaald met de opbrengsten van de verkoop van de commerci?le ruimtes. Vak X wordt dus een van de eerste weken afgebroken en men bekijkt op dit moment het transportprobleem om de stukken van de tribune op een veilige manier in de Meersstraat te krijgen wat door plaatsgebrek geen sinecure wordt. Men zou proberen thv de duikerschalet een alternatieve bocht in steenslag aan te leggen om de vrachtwagens te laten draaien. Momenteel staat het gieten en opleveren van de stukken bij Willy Naessens op de planning in augustus, dat maakt dat de grondwerken moeten af zijn in de loop van die maand. Er komt echter een pak extra werk bij die grondwerken aangezien ook de bomen moeten omgekapt en de wortels verwijderd die tot zelfs onder de Meersstraat lopen. Wij verwachten dus ook eerstdaags de eerste opkuis en startwerken te mogen waarnemen aan Vak X en wees gerust dat wij dit nauwlettend opvolgen.
Een tweede punt dat ik hier las was idd van wat met de bocht thv het zwembad. Normaal stond deze idd gepland na fase 4. Wij hebben er echter op aangedrongen om dit te versnellen waarin het bestuur ons nu lijkt te volgen temeer ook omdat de interesse voor de eerste verdieping er wel degelijk is van Piet Huysentruyt om daar eventueel een restaurant te openen. Wij zouden ook graag een supportershome bouwen op het gelijkvloers in die bocht. En horeca brengt geld int laadje, dat weet de club ook. Bovendien hebben wij ook aangehaald dat we liever zouden zien dat de bouw van de hoofdtribune desnoods wat vertraging oploopt maar dat eerst de rest van het stadion in een zo goed als halve maan volledig wordt afgewerkt opdat sfeer en beleving in die omstandigheden veel optimaler zijn. (cfr bezoekerstribune die nu idd de echo krijgt) De bouw van die bocht zou nu meegenomen worden in fase 3, dus samen met de verbouwing aan die tribune kant vijvers volgend jaar.
Wat tot slot de discussie betreft beton en Declercq betreft gaf iemand idd de juiste uitleg dat Filip er aanvankelijk niet bij betrokken was aangezien alles werd uitbesteed aan Willy Naessens en deze zijn eigen leveranciers en betoncentrales heeft. Er werd echter ook in die zaak zonder veel ruzie een compromis gevonden waardoor Declercq nu naast de trappen ook gewone modules in onderaanneming giet voor Naessens en deze worden afgeleverd in de Zuiderlaan.
Ik hoop hiermee een beetje duidelijkheid te hebben gegeven en voor de non-believers stel ik voor eens een kijkje te gaan nemen in het nieuwe oefencentrum aan de overkant wat dus niet enkel een jeugdcomplex maar vooral een oefencentrum is voor de eerste ploeg. Dit met alles erop en eraan van sauna, tot zwembad, spelershome, perszaal, video-zaal en was-infrastructuur voor de kledij. Neerpede is het niet maar het komt toch dicht in de buurt. Grtz Geert

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #106 Gepost op: mei 13, 2015, 09:51:13 am »
Eindelijk wat duidelijkheid.
Is dat nu werkelijk zo moeilijk om dit soort informatie gewoon op de essevee-website te krijgen?

Zou ons al een hoop zever besparen hier..

Edit: Waar gaan de supporters van vak X naar toe dan? De nieuwe zittribune, zolang de nieuwe X er niet komt ?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #107 Gepost op: mei 13, 2015, 09:56:30 am »
Eindelijk wat duidelijkheid.
Is dat nu werkelijk zo moeilijk om dit soort informatie gewoon op de essevee-website te krijgen?

Zou ons al een hoop zever besparen hier..

Ah dan hebben we ook eens iets om over te praten  ;D

Dat heeft idd een beter beeld en een reden waarom vak x er nu nog staat. Kan idd geloven dat het geen  makkelijke taak wordt om daar te bouwen en problemen zoals met die bomen mogen niet onderschat worden. Goed om te zien dat SOS Piet hier ook nog steeds plannen heeft. Is toch een man met het juiste uitgangsbordje (behalve bij gaia dan) om in het stadion een restaurant te beginnen. Op zoiets komt nu eenmaal volk af of ze nu voetbal willen zien of niet.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #108 Gepost op: mei 13, 2015, 09:57:29 am »
Hartelijk dank Geert! Mijn excuses dat ik hard was. Maar dit is het wat we als supporters willen weten. Eindelijk weten we meer. Dus eigelijk zou de start maar voorzien zijn in augustus? Nu is mijn vraag. Is het zeker dat dit in augustus start? Of zou het toch nog uitgesteld kunnen worden?

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #109 Gepost op: mei 13, 2015, 10:05:53 am »
Merci Geert voor de uitleg :)

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #110 Gepost op: mei 13, 2015, 10:11:47 am »
Geen probleem gasten voor de antwoorden, is mijn taak h?  :P . Daarnaast even duidelijk meegeven ook dat de vakken 408 en 409 de sfeervakken worden tijdens de bouwwerken. Dit zijn de twee vakken op de nieuwe tribune aan de kant van de hoofdingang, dus verst van de bezoekers. Daar kunnen een 760 personen op en mag rechtgestaan worden. De andere 300 abonnees van VAK X worden verzocht elders in het stadion een plaatsje te reserveren, maar dan wel zittend.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #111 Gepost op: mei 13, 2015, 10:18:36 am »
Hartelijk dank Geert! Mijn excuses dat ik hard was. Maar dit is het wat we als supporters willen weten. Eindelijk weten we meer. Dus eigelijk zou de start maar voorzien zijn in augustus? Nu is mijn vraag. Is het zeker dat dit in augustus start? Of zou het toch nog uitgesteld kunnen worden?

Er wordt gezegd dat de kolommen op de planning staan van augustus. De grondplaat moet er tegen dan liggen. Gezien het bouwverlof, zullen ze daar dus inderdaad vrij snel aan mogen beginnen.

Kan iemand me uitleggen wat die zever van Balliere dan was, dat die tribune geen prioriteit meer zou zijn?
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2015, 10:21:58 am door Will McAvoy »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #112 Gepost op: mei 13, 2015, 11:17:02 am »
Kan iemand me uitleggen wat die zever van Balliere dan was, dat die tribune geen prioriteit meer zou zijn?

Gezettepraat/komkommertijd.
Seizoen is gedaan en transferperiode is nog niet open?

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #113 Gepost op: mei 13, 2015, 11:42:01 am »
Het is toch eigenlijk erg dat een supporter die uitleg moet geven. Is dat nu zo moeilijk om af en toe even duiding te geven vanuit de club?
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #114 Gepost op: mei 13, 2015, 11:50:29 am »
Komaan Oxyg?ne, dokkemans!!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #115 Gepost op: mei 13, 2015, 11:54:43 am »
Het is toch eigenlijk erg dat een supporter die uitleg moet geven. Is dat nu zo moeilijk om af en toe even duiding te geven vanuit de club?

Supportersraad :)
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2015, 12:00:01 pm door Frederik »

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #116 Gepost op: mei 13, 2015, 12:35:28 pm »
Geen probleem gasten voor de antwoorden, is mijn taak h?  :P . Daarnaast even duidelijk meegeven ook dat de vakken 408 en 409 de sfeervakken worden tijdens de bouwwerken. Dit zijn de twee vakken op de nieuwe tribune aan de kant van de hoofdingang, dus verst van de bezoekers. Daar kunnen een 760 personen op en mag rechtgestaan worden. De andere 300 abonnees van VAK X worden verzocht elders in het stadion een plaatsje te reserveren, maar dan wel zittend.
En welke 300 supp moeten dan zitten ? Of is dit gewoon wie er het snelst bij is ?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #117 Gepost op: mei 13, 2015, 01:11:38 pm »
Is het niet best om gewoon in het midden van de nieuwe tribune plaats te nemen zoals bij de bekermatchen?
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.709
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #118 Gepost op: mei 13, 2015, 04:10:32 pm »
Geert, ik vind niet dat dat u taak is om die info te geven, wordt jij betaald als woordvoerder van Essevee?  ;)  Maar all?, nu weten we tenminste hoe het komt dat er vertraging op zit.  En die vertraging heeft dan ook niks te maken met eventueel een schadeclaim van Rainbow?
Zoals ik dus vermoede, Oxydingske heeft nog niet betaald,probleem met de verhuur van nieuwe tribune.  Geert en/of supportersraad, kunnen jullie de club niet aanzetten tot meer en eerlijker en duidelijker communicatie, is toch niet zo moeilijk om die gegevens die jij nu gaf eens op de site te zetten of de pers daarover in te lichten?  Zou veel ergernis bij de supporter besparen. 

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #119 Gepost op: mei 13, 2015, 05:49:28 pm »
en de mensen die een abonnement hebben van dit jaar die zitten in de midden moeten zy dan ook rechtstaan hebben wel betaalt om te zitten zyn al eens weg gevlogen in oude tribune voor de pers waar er byna nooit iemand zat van de pers