Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610917 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 204
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1660 Gepost op: juli 18, 2016, 12:38:17 pm »
Wel zeer veel gebeurd langs achterzijde en omgeving. Ik zou mij daar niet teveel in opjagen. Is maar een dagje werk.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1661 Gepost op: juli 18, 2016, 02:02:57 pm »
Wel zeer veel gebeurd langs achterzijde en omgeving. Ik zou mij daar niet teveel in opjagen. Is maar een dagje werk.
1 dag werk om alle borstweringen te plaatsen? Komen de kabouterkes helpen misschien?
Volgende week zouden de borstweringen geleverd worden en er kon al eens gelezen worden dat de tribune maar half beschikbaar zou zijn tijdens de openingsmatch!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.710
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1662 Gepost op: juli 18, 2016, 02:16:15 pm »
Bouwverlof toch momenteel?  Zal wel in de planning kloppen dat het op tijd klaar zal zijn,indien niet zou dit een grote schande zijn!!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1663 Gepost op: juli 18, 2016, 02:26:33 pm »
Bouwverlof toch momenteel?  Zal wel in de planning kloppen dat het op tijd klaar zal zijn,indien niet zou dit een grote schande zijn!!
Zo erg is dat allemaal niet. Tegen Standard daarentegen zou het moeten in orde zijn. Al denk ik ook dat die borstweringen en dat scorebord op een paar dagen klaar zijn.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1664 Gepost op: juli 18, 2016, 03:56:03 pm »
Zo erg is dat allemaal niet. Tegen Standard daarentegen zou het moeten in orde zijn. Al denk ik ook dat die borstweringen en dat scorebord op een paar dagen klaar zijn.
Volgende maandag worden de borstweringen op hun plaats gezet.
South Lane Crew.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1665 Gepost op: juli 18, 2016, 04:25:58 pm »
Volgende maandag worden de borstweringen op hun plaats gezet.
Ik vermoed trouwens dat een deel van de nieuwe tribune zal bedekt worden met sponsor?
Zoals je kan zien in de 'business-brochure' worden deze verkocht aan partners en die tribune zal toch nooit vol zitten.
Daarenboven (hoe erg het ook is) brengt een sponsor-spandoek meer op dan de fans.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1666 Gepost op: juli 18, 2016, 04:26:28 pm »
Volgende maandag worden de borstweringen op hun plaats gezet.
Allemaal goed en wel maar zal de tribune nog goedgekeurd raken voor de aanvang van de competitie?
Ik kan me voorstellen dat de landsbond en de voetbalcel ook in verlofmodus zijn...

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1667 Gepost op: juli 18, 2016, 04:39:13 pm »
Allemaal goed en wel maar zal de tribune nog goedgekeurd raken voor de aanvang van de competitie?
Ik kan me voorstellen dat de landsbond en de voetbalcel ook in verlofmodus zijn...

Ik hoop van wel, anders zullen ze op de club toch wel een ferm probleem hebben met verkochte abonnementen en tickets  :D
No pain, no gain.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1668 Gepost op: juli 18, 2016, 05:00:22 pm »
Ik hoop van wel, anders zullen ze op de club toch wel een ferm probleem hebben met verkochte abonnementen en tickets  :D

Mocht het niet klaar zijn, zou dat toch een regelrechte afgang zijn

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1669 Gepost op: juli 18, 2016, 05:11:01 pm »
Mocht het niet klaar zijn, zou dat toch een regelrechte afgang zijn
Uiteraard. Daarom geloof ik ook dat de club zijn uiterste best doet om er voor te zorgen dat de tribune toegankelijk is op 30/7.
No pain, no gain.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1670 Gepost op: juli 18, 2016, 05:12:13 pm »
Ik vermoed trouwens dat een deel van de nieuwe tribune zal bedekt worden met sponsor?
Zoals je kan zien in de 'business-brochure' worden deze verkocht aan partners en die tribune zal toch nooit vol zitten.
Daarenboven (hoe erg het ook is) brengt een sponsor-spandoek meer op dan de fans.
Met verkocht worden aan sponsors bedoelen ze zoals dat gebeurde in de nieuwe zittribune : daar heb je de Van Thuynetribune, de Enbrotribune en de Wij Helpentribune.
We zien wel. Als ik hier veel commentaren lees had men beter geen tribune gebouwd.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1671 Gepost op: juli 18, 2016, 05:19:17 pm »
Met verkocht worden aan sponsors bedoelen ze zoals dat gebeurde in de nieuwe zittribune : daar heb je de Van Thuynetribune, de Enbrotribune en de Wij Helpentribune.
We zien wel. Als ik hier veel commentaren lees had men beter geen tribune gebouwd.
Klopt niet, naast de naam-sponsoring is er ook een mogelijkheid tot spandoeken.
En ik ben hier helemaal niet negatief over, enkel maar voordelen als er meer commerci?le ruimte is.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.710
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1672 Gepost op: juli 18, 2016, 07:16:59 pm »
Met verkocht worden aan sponsors bedoelen ze zoals dat gebeurde in de nieuwe zittribune : daar heb je de Van Thuynetribune, de Enbrotribune en de Wij Helpentribune.
We zien wel. Als ik hier veel commentaren lees had men beter geen tribune gebouwd.
Tsja, het is zoals Tappi zegt, indien ze niet klaar is dan ziitten ze serieus in de rats met de verkochte abbo's van de nieuwe tribune, nee, nee, zal wel in orde zijn voor de match tegen Eupen.

Offline Christophe

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1673 Gepost op: juli 19, 2016, 09:15:05 am »
Mocht het niet klaar zijn, zou dat toch een regelrechte afgang zijn

En dan weten dat de eerste deadline die werd geopperd eigenlijk de start van PO1 was. Remember?

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1674 Gepost op: juli 19, 2016, 09:31:14 am »
En dan weten dat de eerste deadline die werd geopperd eigenlijk de start van PO1 was. Remember?
De redenen van de vertraging zijn dan ook al verschillende keren in het lang en in het breed in de media verschenen.
Ik ga er van uit dat de tribune zal klaar zijn voor de competitiestart. Ik ben verschillende keren de werken gaan bekijken. Er is daar al gigantisch veel werk geleverd want dit is geen gewone betonnen struktuur. Mocht men enkel de kant die men ziet van op het terrein bouwen dan zou dit inderdaad op enkele maanden kunnen. Het titanenwerk zit aan de achterkant, de commerciele ruimtes, de kantine, de toiletten, alle nutsvoorzieningen, enz.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1675 Gepost op: juli 19, 2016, 01:21:31 pm »
De redenen van de vertraging zijn dan ook al verschillende keren in het lang en in het breed in de media verschenen.
Ik ga er van uit dat de tribune zal klaar zijn voor de competitiestart. Ik ben verschillende keren de werken gaan bekijken. Er is daar al gigantisch veel werk geleverd want dit is geen gewone betonnen struktuur. Mocht men enkel de kant die men ziet van op het terrein bouwen dan zou dit inderdaad op enkele maanden kunnen. Het titanenwerk zit aan de achterkant, de commerciele ruimtes, de kantine, de toiletten, alle nutsvoorzieningen, enz.

Tja, dat is allemaal perfect haalbaar. Voor deze tribune hadden ze echt een zee van tijd.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1676 Gepost op: juli 20, 2016, 10:18:08 am »
Klopt niet, naast de naam-sponsoring is er ook een mogelijkheid tot spandoeken.
En ik ben hier helemaal niet negatief over, enkel maar voordelen als er meer commerci?le ruimte is.

Als je nu goed kijk op de webcam beelden kan je die sponserdoeken goed zien. Aan de zijkant van de nieuwe tribune. Men gaat toch geen spandoeken op de tribune leggen :)

Offline Christophe

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1677 Gepost op: juli 20, 2016, 10:55:40 am »
Als je nu goed kijk op de webcam beelden kan je die sponserdoeken goed zien. Aan de zijkant van de nieuwe tribune. Men gaat toch geen spandoeken op de tribune leggen :)

Zouden er nog geen sponsors zijn voor de dakrand, en de muur vanachter? Of wordt dat pas op het laatste moment aangebracht?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1678 Gepost op: juli 20, 2016, 11:02:58 am »
Als je nu goed kijk op de webcam beelden kan je die sponserdoeken goed zien. Aan de zijkant van de nieuwe tribune. Men gaat toch geen spandoeken op de tribune leggen :)
Gisteren werd bevestigd dat ze altijd spandoeken kunnen hangen in het bovenste stuk van de sfeertribune en de abonnees en kaarthouders lager laten plaats nemen indien er maar x% tickets verkocht zijn in die tribune...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1679 Gepost op: juli 20, 2016, 11:03:08 am »
Zouden er nog geen sponsors zijn voor de dakrand, en de muur vanachter? Of wordt dat pas op het laatste moment aangebracht?

Volgens de partnerbrochure werden of worden er 1 of 2 partners gezocht voor de nieuwe tribune (aan de zittribune kwamen die 3 sponsors ook pas in een later stadium).