Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610903 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1680 Gepost op: juli 20, 2016, 01:37:18 pm »
Als je nu goed kijk op de webcam beelden kan je die sponserdoeken goed zien. Aan de zijkant van de nieuwe tribune. Men gaat toch geen spandoeken op de tribune leggen :)

Alheembouw? 't is toch Naessens die de aannemer is? Hopelijk vind hij dat ok.

En is Alheembouw, zijn die geen sponsor van Klup?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1681 Gepost op: juli 20, 2016, 01:54:55 pm »
Alheembouw? 't is toch Naessens die de aannemer is? Hopelijk vind hij dat ok.

En is Alheembouw, zijn die geen sponsor van Klup?

t'verstand komt met de jaren zeker  :P, alleszins heel mooi om als sponsor binnen te halen: grote firma met 140 werknemers en vorig jaar meer dan 70m euro omzet. Zou dat geen kennis zijn van Hendrik Deruyck of Tony Beeuwsaert?

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1682 Gepost op: juli 20, 2016, 02:08:29 pm »
Enkele foto's van vandaag...
Let there be beer!!! 8)

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1683 Gepost op: juli 20, 2016, 02:15:10 pm »
Het reclamedoek...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1684 Gepost op: juli 20, 2016, 02:24:03 pm »
Bedankt voor de foto's.

Is Alheembouw een nieuwe sponsor of hebben zij het volledige stadion gezet? Nog nooit die naam eerder horen vallen.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1685 Gepost op: juli 20, 2016, 02:39:49 pm »
Voor de duidelijkheid:
Alheembouw en Willy Naessens zijn partners. Spandoek van Alheembouw aan de tribune die gezet is door WN, is met de toestemming van WN ;)
Even om misverstanden uit de wereld te helpen... :)
No pain, no gain.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1686 Gepost op: juli 20, 2016, 02:41:24 pm »
Voor de duidelijkheid:
Alheembouw en Willy Naessens zijn partners. Spandoek van Alheembouw aan de tribune die gezet is door WN, is met de toestemming van WN ;)
Even om misverstanden uit de wereld te helpen... :)

Ah verklaard idd veel! Bedankt!

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1687 Gepost op: juli 20, 2016, 02:46:45 pm »
Kijk eens wat werd geleverd...
Inderdaad, de borstweringen liggen klaar voor montage!  8)
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2016, 02:55:11 pm door svennay »

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1688 Gepost op: juli 20, 2016, 02:51:50 pm »
Ideaal, vlakke borstweringen om de pintjes te ondersteunen  :D

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1689 Gepost op: juli 20, 2016, 02:54:01 pm »
Ook de buitenkant is intussen zo goed als af volgens mij...
De witte lamellen zullen wellicht niet door lopen over de hele breedte want als je goed kijkt zie je dat er geen gaten voorgeboord zijn ter bevestiging van deze lamellen.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1690 Gepost op: juli 20, 2016, 02:54:33 pm »
Ideaal, vlakke borstweringen om de pintjes te ondersteunen  :D
Idd, ideale breedte lijkt me! Had wel gehoopt dat ze misschien een kleurtje zouden hebben maar goed, ze kunnen hier nu stoppen met vragen of de tribune op tijd af geraakt. Als je zo op de foto's kijkt lijkt het me toch voor 99% af.

Ook de buitenkant is intussen zo goed als af volgens mij...
De witte lamellen zullen wellicht niet door lopen over de hele breedte want als je goed kijkt zie je dat er geen gaten voorgeboord zijn ter bevestiging van deze lamellen.
Lijkt me ook niet onlogisch, die kant ligt naar het noorden, kans dat de zon daar ooit schijnt is niet bepaald groot.
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2016, 02:56:36 pm door Grompie »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1691 Gepost op: juli 20, 2016, 02:57:38 pm »
Nee, er komen idd geen lamellen voor de glaswand. Bevestigd door Eddy Cordier in Het wekelijks nieuws vorige week.

Offline Christophe

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1692 Gepost op: juli 20, 2016, 03:08:27 pm »
Nee, er komen idd geen lamellen voor de glaswand. Bevestigd door Eddy Cordier in Het wekelijks nieuws vorige week.

Ook niet op die bovenste reke, waar geen glas is? Zou wel mooi zijn naar continuiteit van het hele stadion.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1693 Gepost op: juli 20, 2016, 03:40:53 pm »
Nee, er komen idd geen lamellen voor de glaswand. Bevestigd door Eddy Cordier in Het wekelijks nieuws vorige week.

??

Heb je dat artikel nog?

Op het plan en de 3D render zijn er wel lamellen rondom, ook op de maquette ... Ik zou het wel stom vinden dat ze niet doorlopen, ook al vind ik het bloot glas er precies wel mooier uitzien (maar dan moet het ook overal hetzelfde zijn).

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1694 Gepost op: juli 20, 2016, 03:45:10 pm »
??

Heb je dat artikel nog?

Op het plan en de 3D render zijn er wel lamellen rondom, ook op de maquette ... Ik zou het wel stom vinden dat ze niet doorlopen, ook al vind ik het bloot glas er precies wel mooier uitzien (maar dan moet het ook overal hetzelfde zijn).
En wat is de reden dat er daar geen lamellen komen?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1695 Gepost op: juli 20, 2016, 05:11:56 pm »
??

Heb je dat artikel nog?

Op het plan en de 3D render zijn er wel lamellen rondom, ook op de maquette ... Ik zou het wel stom vinden dat ze niet doorlopen, ook al vind ik het bloot glas er precies wel mooier uitzien (maar dan moet het ook overal hetzelfde zijn).

Ik zal kijken voor het vanavond op te zoeken, was trouwens balliere die dat zei en niet cordier.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1696 Gepost op: juli 20, 2016, 05:16:23 pm »
Ik zal kijken voor het vanavond op te zoeken, was trouwens balliere die dat zei en niet cordier.
Ik las het artikel. Daar stond inderdaad dat ze de glazen wand zouden uitspelen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1697 Gepost op: juli 20, 2016, 05:33:40 pm »
Ik zal kijken voor het vanavond op te zoeken, was trouwens balliere die dat zei en niet cordier.

Ik las het artikel. Daar stond inderdaad dat ze de glazen wand zouden uitspelen.

Kan iemand van jullie beiden het es opzoeken en inscannen of foto van nemen en posten?

Weg eenduidigheid ... allez dat ga toch niet mooi zijn.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1698 Gepost op: juli 20, 2016, 06:08:13 pm »
Bedankt voor de foto's.

Is Alheembouw een nieuwe sponsor of hebben zij het volledige stadion gezet? Nog nooit die naam eerder horen vallen.
Alheembouw was toch ook ??n van de kandidaten voor de bouw van dat hotel?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1699 Gepost op: juli 20, 2016, 06:51:49 pm »
Zulte Waregem houdt zondag 10 juli zijn jaarlijkse Kick-Off. Het belooft een bijna historische fandag te worden, want nadat het Regenboogstadion jarenlang maar een 'halve' voetbaltempel is geweest, kunnen de supporters weer eens tribunes aan de vier zijden van het veld bewonderen.
 
Zulte Waregem presenteert zondag nieuwe sfeertribune (en plant al volgende fase stadionvernieuwing)

Via een uitgestippelde route zal Zulte Waregem zijn aanhang door de nieuwe tribune aan de kant van zwembad De Treffer leiden. "Het wordt geen offici?le opening - daarvoor is het nog te vroeg - maar de fans zullen inkijk krijgen in de tribune en de andere plaatsen waar zij op wedstrijddagen komen", vertelt voorzitter Cal Balli?re (foto's).

Aannemer Willy Naessens Industriebouw uit Elsegem zal zich nog moeten reppen om de tribune helemaal afgewerkt te krijgen tegen de eerste speeldag op zaterdag 30 juli, wanneer Zulte Waregem het opneemt tegen promovendus Eupen. "Zondag zullen nog geen borstweringen en scorebord te zien zijn, maar die komen eraan. We hebben nog drie weken waarin elke minuut telt", aldus nog de voorzitter.

Niet direct zitjes

Het bouwwerk kost 5 miljoen euro, biedt ongeveer 2.800 staanplaatsen en kan voor Europese wedstrijden worden omgebouwd tot een zittribune. "De stoeltjes laten we pas leveren op het moment dat we ze voor het eerst zullen nodig hebben. Stel dat we nog eens de beker winnen en ons op die manier rechtstreeks kwalificeren voor de groepsfase van de Europa League, dan hebben we nog tijd genoeg om rijen zitjes aan te rukken. In het geval van een voorrondeduel hebben we die tribune volgens mij zelfs niet nodig", geeft Carl Balli?re nog mee. Deze tribune krijgt trouwens alleen op de zijkanten de witte, zonwerende lamellen die de tribune aan de overzijde typeren. "We kiezen er hier voor om de glazen wand uit te spelen", klinkt het nog.

Viptribune kant vijvers

Intussen stelt het Esseveebestuur in samenwerking met alle betrokkenen het concept voor de vernieuwing van de vijvertribune op punt. "Dat wordt vooral een vipgebouw waarin we onder meer skyboxen willen onderbrengen. Samen met de complete make-over van die tribune willen we ook de ronding met de nieuwe sfeertribune verwezenlijken." Op die manier zullen twee hoeken van het Regenboogstadion dicht gebouwd zijn. Bedoeling is om de werken volgend jaar al te laten plaatsvinden, maar sowieso zal de huidige tribune nog tot het einde van komend seizoen gebruikt kunnen worden.
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2016, 08:02:41 pm door svennay »