Auteur Topic: [NB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 30752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #240 Gepost op: december 19, 2008, 08:45:59 pm »
Politie optreden was inderdaad redelik provocatief..
Maar zo slim kunnen ze niet zijn.. Want het waterkanon konden ze niet aanleggen.. Hun paardjes liepen er voor :)
nu voor degene die het nog niet wisten: zondag 23/11 ging het waterkanon helemaal niet, de top was namelijk vastgevroren. ze zijn toen naar de brandweer gegaan om warme lucht op te spuiten!
en waterkanon of niet, hun optreden was helemaal verkeerd! maar dat mag je natuurlijk niet zeggen natuurlijk. jammer dat er geen foto's zijn van die agenten, maarja trek je een foto vlieg je waarschijnlijk op de bon wegens provocatie

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #241 Gepost op: december 19, 2008, 09:59:17 pm »
Idd als ge daar fotos van hebt, heb je recht van spreken.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #242 Gepost op: december 20, 2008, 02:07:45 am »
Zou ik willen ruilen met de veekaa wat de uitslag van dinsdag betreft? Uiteraard!
Zou ik willen ruilen met de veekaa wat hun ploeg en entourage betreft? Nooit van m'n leven...

Kortrijk is momenteel virtueel failliet, speelt op de toppen van zijn tenen, en de middenmoot is zo ongeveer het hoogst haalbare. Als het volgend jaar een klein beetje tegenzit is er zo goed als g??n reserve om nog iets te forceren in de winterstop of daarbuiten... Bovendien zal Fat-Ass Hein daar niet meer zo lang blijven. Vergelijk het met den Essevee voor wie het eigenlijk nog maar pas begint. Nieuw stadion in de maak, enorm veel potentieel, goeie scouting op poten, beloften in de top 3, supertalenten als Matton, Berrier, Bossut en Colpaert van begin de 20 in de rangen, enz.

Maw: proficiat met de zege van dinsdag beste VK-'vrienden', maar afwachten wie laatst zal lachen...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #243 Gepost op: december 20, 2008, 10:05:32 am »
Genk-fans schoppen keet in Rotselaar
za 20/12/08 - Enkele supporters van Genk wisten met hun ontgoocheling geen blijf na de nederlaag in Anderlecht. Ze hielden lelijk huis in de shop aan het tankstation langs de E314 in Rotselaar.
Een winkelruit ging aan diggelen, een auto werd op zijn kant gezet.

"Een aantal supportersbussen van Genk stopten daar. Er waren twee spotters bij, geen andere begeleiding. E?n spotter signaleerde problemen met de laatste bus", zei de politie van Brussel aan Sporza.

"We hebben bijstand gestuurd en hebben de parking en de shop gesloten. De bussen zijn snel weer vertrokken, niemand is opgepakt."

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #244 Gepost op: december 20, 2008, 10:29:43 am »
Genk-fans schoppen keet in Rotselaar
za 20/12/08 - Enkele supporters van Genk wisten met hun ontgoocheling geen blijf na de nederlaag in Anderlecht. Ze hielden lelijk huis in de shop aan het tankstation langs de E314 in Rotselaar.
Een winkelruit ging aan diggelen, een auto werd op zijn kant gezet.

"Een aantal supportersbussen van Genk stopten daar. Er waren twee spotters bij, geen andere begeleiding. E?n spotter signaleerde problemen met de laatste bus", zei de politie van Brussel aan Sporza.

"We hebben bijstand gestuurd en hebben de parking en de shop gesloten. De bussen zijn snel weer vertrokken, niemand is opgepakt."

En die in kutrijk maar zagen en bleiten  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #245 Gepost op: december 20, 2008, 11:22:57 am »
Mens
Laat die gast gerust.  Weet wel het is ook iemand, die alle matchen komt en geld aan uit geeft enz... .  In marseille zei gerets zelf over zo iemand.  Laten we hem terug in de familie sluiten.

Ook gba; steunde ten volle zijn amokmakers in een europees duel, door een soort inzamelactie of weet nt meer wat te organiseren voor die gasten.

Ok, is niet goed te praten, maar zeg dan tegen die gasten, volgende keer kalm houden en geef hem een pint, en hou ze wat in bedwang, op eigen supporters slaan, zal niet vlug gebeuren.  Kanttekening, de politie was heel provocerend ook, zoals duidelijk te zien was, met de paarden op ons afkomen, stokje uithalen, mensen gewoon duwen naar hun bus die zelfs niets deden, dan gewoon wat vloeken enz... .  Ze zouden msh niet liever gehad hebben dat het helemaal uit de hand liep, konden ze nog eens spuiten of chargeren.

LATEN WE ER OVER ZWIJGEN JONGENS.

Dusja.

Soit, match afgelopen jongens!

tes kerst, tzijn feestdagen, everybody happy! En er is nog 1 match.  Dus met zijn allen achter essevee, en dan goed de feestdagen in!

Jongens toch, ik heb waarschijnlijk al 20 keer mogen lezen hoe krapuleus het Kotrijkse gespuis wel niet is. Maar als er dan een sv "supporter" krapuleuze dingen uitspookt moet het plots met de mantel der liefde bedekt worden. Qua consequent zijn kan het wel weer tellen. En of je nu vandaliseert of mensen aanvalt maakt geen bal uit. Deze dingen horen simpelweg niet bij het voetbal en die dingen moeten gewoon geband worden uit de stadions.

Ik heb al een aantal keer gevraagd aan mijn vriendin of ze eens niet meekomt naar het voetbal maar tot op heden heeft ze geweigerd omdat ze het idee in haar hoofd heeft dat het gevaarlijk is met al dat supportersgeweld. Je kan het haar ook niet kwalijk nemen dat ze die verkeerde perceptie heeft als je op geregelde tijdstippen dergelijke dingen in de krant leest.

Soit, sluit hem gerust in de armen, maar het blijft belachelijk. Ik kan die nultolerantie van de Spaanse politie wel smaken en die idioot van Marseille zou van mij geen medelijden krijgen. Hij wist waarmee hij bezig was en wie zijn gat verbrand moet maar op de blaren gaan zitten, zo simpel is het.

Toch even opmerking maken hieromtrent. Als je de beelden bekijkt zie je hoe deze man probeert te onderhandelen met de Spaanse politie - die naar goede gewoonte overdreven hard te werk ging, ?n die die tribune kwam opgestormd om (imagine) een doek te verwijderen omdat er een doodskop op stond afgebeeld (een doek van een groep die al meer dan 20 jaar te zien is in en rond Europa). En dan te denken wat je soms op doeken ziet in de Spaanse stadions, nu goed. De Spaanse politie luisterde niet en begon iedereen in z'n weg neer te timmeren, onder andere een oudere man die volledig bebloed z'n kapotgemepte bril aan het zoeken was. Daarop is de situatie volledig uit de hand gelopen en is iedereen - idd ook die 'Santos' die een duw gaf - op elkaar beginnen slaan.

Dit terzijde, niet altijd alles klakkeloos overnemen van wat je in de kranten ziet staan - zoals je kan zien in Kortrijk (waar agenten met sjaals van de tegenstander staan te zwaaien) en zo'n beetje overal, de politie is niet altijd even eerlijk/heldhaftig/etc.

En wat je vriendin betreft, ik denk niet dat ze ooit (behalve misschien tegen Kortrijk) geweld zal zien in het Regenboogstadion. Bring her alone zou 'k zo zeggen. ;)

Mensen zij content, dat het meer is zoals vroeger.  Of zoals sv waregem, toen er af en toe rellen waren.

De supporters hebben meer verstand gekregen, gewoon zeker de onze.

Maar dinsdag kookte het potje over.

Tegen kortrijk, provocerende politie, slecht spelen van ons(niets lukte) rood voor lute enz...  En je daar al maanden zit naar uit te kijken (en de meesten goed gedronken hebben) en dan zo iets krijgt.

Als er stadionverboden vallen: is het belachelijk! All? zal het msh alleen voor die ene ruitvernieler geweest zijn.  Maar dan nog, laat hem de ruit betalen (en 2 matchen niet meer tegen kortrijk gaan).  En ik babbel zeker niets goed.

Want de politie lokt de belg maar al te graag uit zijn tent, en straft de belg maar al te graag.

En i.v.m. spaanse politie: die zijn pas provocerend, ok nultollerantie; maar wel met stokje porren in je rug als je op tribune kruipt (zie essevee tegen espanyol) en na de match stonden ze daar allemaal naast hun camionette (hopend op geweld).  Legaal een robbertje vechten, met stok en beschermend pak.  Moet kicken zijn voor velen onder hen.

Dusja, t'es pass? ? mensen, en zit ier nu nog over te zagen allemaal.
Alleen voor den essevee!

En vnvd nog laatste kr duimen voor de laatste match van het jaar 2008!

TOPIC SLUITEN?  OP NAAR BERGEN GRAAG.
« Laatst bewerkt op: december 20, 2008, 11:24:59 am door essevee007 »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #246 Gepost op: december 20, 2008, 02:09:37 pm »
er wordt hier door sommigen toch serieus wat gezeverd en overdreven (en dan waren veel van hen niet eens mee dinsdag ! )

er gebeurt ocharme 1 keer iets op een seizoen gedurdende een kwartierke en sommigen van onze eigen supporters willen onze eigen supporters een levenslang verbod aansmeren voor ocharme een ruitje of een plastieken stoeltje  ::)

het overgrote deel van onze supporters zat dan al op de bus, hetgeen ik persoonlijk jammer vond. ik zeg niet dat je ruiten moet gaan inschoppen, maar gewoon wat langer op straat staan, wat zingen, wat roepen, daar is niets verkeerd aan vind ik.

bij veel andere ploegen is het 5 of 10 keer per seizoen op verplaatsing "prijs"

en over die stewards en de politie en de spotters tjah  :o de politie van krotrijk (die met hun oranje armbandjes aan ? la witse) voelden zich h??l erg sterk en fel hoor, vooral in het uitlachen en provoceren van ons nadat we verloren hadden, uiteraard veilig achter hun 6 paardjes of hun ijzeren hekje .

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #247 Gepost op: december 20, 2008, 02:12:03 pm »
er wordt hier door sommigen toch serieus wat gezeverd en overdreven (en dan waren veel van hen niet eens mee dinsdag ! )

er gebeurt ocharme 1 keer iets op een seizoen gedurdende een kwartierke en sommigen van onze eigen supporters willen onze eigen supporters een levenslang verbod aansmeren voor ocharme een ruitje of een plastieken stoeltje  ::)

het overgrote deel van onze supporters zat dan al op de bus, hetgeen ik persoonlijk jammer vond. ik zeg niet dat je ruiten moet gaan inschoppen, maar gewoon wat langer op straat staan, wat zingen, wat roepen, daar is niets verkeerd aan vind ik.

bij veel andere ploegen is het 5 of 10 keer per seizoen op verplaatsing "prijs"

en over die stewards en de politie en de spotters tjah  :o de politie van krotrijk (die met hun oranje armbandjes aan ? la witse) voelden zich h??l erg sterk en fel hoor, vooral in het uitlachen en provoceren van ons nadat we verloren hadden, uiteraard veilig achter hun 6 paardjes of hun ijzeren hekje .

I totally agree


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #248 Gepost op: december 20, 2008, 03:17:25 pm »
Aangezien op de laatste pagina niets over de wedstrijd zelf staat : slotje erop.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem