Auteur Topic: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF  (gelezen 38891 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #40 Gepost op: juni 13, 2013, 03:01:54 pm »
kzal een 3e groep oprichten

die zegswijze komt van de persoon die deze uitgevonden heeft:
wa ik zelf doe doe ik beter
en is dus evenmin op mij van toepassing

zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Ps: kan jij echt niet beter?

Freve

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #41 Gepost op: juni 13, 2013, 03:25:06 pm »
kzal een 3e groep oprichten

die zegswijze komt van de persoon die deze uitgevonden heeft:
wa ik zelf doe doe ik beter
en is dus evenmin op mij van toepassing

zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Ps: kan jij echt niet beter?
waarmee gij bedoelt?

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #42 Gepost op: juni 13, 2013, 03:36:37 pm »
kzal een 3e groep oprichten

die zegswijze komt van de persoon die deze uitgevonden heeft:
wa ik zelf doe doe ik beter
en is dus evenmin op mij van toepassing

zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Ps: kan jij echt niet beter?
waarmee gij bedoelt?

Waarom je eerste post verwijderd? Die waarin je zei "beter dan wat? mensen aanvallen?"
Wie valt wie aan?

Is het nu echt z? moeilijk te begrijpen dat deze mensen (OES) enkel het beste voor hebben met Essevee? 

Ela, 2460 en consoorten lijken wel te denken dat we PDC persoonlijk haten, maar niks is toch minder waar? Wij willen enkel dat onze club een gezonde toekomst heeft, zonder hoogmoed en arrogantie, want het verleden vertelt ons tot wat dat leidt.

De supporters zijn Essevee, niemand anders. Niet Decuyper, niet Naessens, niet Dury en niet De Fauw. De supporters.

WE ARE ESSEVEE!

Freve

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #43 Gepost op: juni 13, 2013, 03:56:50 pm »
post verwijdert omdat het een aanval leek op mij
en het me beter was te vragen wat er bedoelt werd


ik denk niet dat ik jullie aanval
ik stel me gewoon de vraag
waarom een 2e groep maken als er al een is
dit schiet zijn doel voorbij

de stem ni van elke supporter als reden vind ik ni voldoende
iedereen kent iemand van de initiatiefnemers dus zo moeilijk
is het niet contact te leggen

denk ni da dit een aanval is

PDC is arrogantie en hoogmoed
als ge denkt van da te veranderen...


de supporters zijn essevee
ja ze zijn een deel van
maar een simpele vraag
waarom wordt er voetbal gespeeld?
voor de fans?



« Laatst bewerkt op: juni 13, 2013, 04:00:23 pm door Freve »

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #44 Gepost op: juni 13, 2013, 04:02:35 pm »
De supporters zijn Essevee, niemand anders.

Geloofde gij da nu echt?

Even toepassen op een van de grootste en belangrijkste supportersschares van Belgi?: den Beerschot:

"De supporters zijn Beerschot, niemand anders..... "

Quid?

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #45 Gepost op: juni 13, 2013, 04:07:25 pm »
post verwijdert omdat het een aanval leek op mij
en het me beter was te vragen wat er bedoelt werd


ik denk niet dat ik jullie aanval
ik stel me gewoon de vraag
waarom een 2e groep maken als er al een is
dit schiet zijn doel voorbij

de stem ni van elke supporter als reden vind ik ni voldoende
iedereen kent iemand van de initiatiefnemers dus zo moeilijk
is het niet contact te leggen

denk ni da dit een aanval is

PDC is arrogantie en hoogmoed
als ge denkt van da te veranderen...


de supporters zijn essevee
ja ze zijn een deel van
maar een simpele vraag
waarom wordt er voetbal gespeeld?
voor de fans?

Oke, excuses, ik vind het enkel spijtig hoe snel sommigen hier op hun achterste poten gaan staan, ze lijken het net iets te persoonlijk op te vatten allemaal. Uiteindelijk zijn we allen fans van Essevee, maar (gelukkig) heeft niet iedereen dezelfde visie en mening.

Sommigen zien het liever allemaal in de doofpot verdwijnen om (nog) een mooi, rustig jaartje te kunnen hebben, anderen kijken (gelukkig) liever wat verder in de toekomst.

Ik zie het probleem niet met deze twee groepen. Er is een supportersraad die heeft gesproken 'in naam van de achterban', maar daarbij zijn ze vergeten dat er h??l veel fans zijn die niet in een supportersclub zitten, bijvoorbeeld. Daarom lijkt het me bijna een logisch gevolg dat deze mensen, die daar buiten vallen, ook hun stem willen laten horen.

Daarbij komt nog eens dat bepaalde mensen in de supportersraad, blijkbaar, wel ?rg dicht bij de club en het bestuur (PDC) staan, en daarom lijkt het me uitstekend dat er ook 'onafhankelijke' supporters opstaan.

En zoals iemand van OES zei, op de vorige pagina: we willen allemaal vooruit, we willen allemaal een mooie toekomst voor Essevee, laten we naar elkaar luisteren en hopen dat er een oplossing uit de bus komt.

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #46 Gepost op: juni 13, 2013, 04:11:59 pm »
De supporters zijn Essevee, niemand anders.

Geloofde gij da nu echt?

Even toepassen op een van de grootste en belangrijkste supportersschares van Belgi?: den Beerschot:

"De supporters zijn Beerschot, niemand anders..... "

Quid?

Als ik me niet vergis zijn er ondertussen 4.000 aanvragen voor het 'nieuwe' Beerschot in Wilrijk (?). En Vanoppen, hoe is het daar nog mee? Het is natuurlijk niet de schuld van die grote achterban dat hun club kapot is gemaakt, maar wel de schuld van ??n arrogante alleenheerser. Herkenbaar?

Ela, je weet wel wat ik wil zeggen, nee? Voetbalsupporters blijven, van vader op zoon, generatie op generatie. Zij zijn het kloppend hart van een voetbalclub, en al z?ker van een kleine club als de onze. Een Decuyper is gekomen en zal ooit gaan, net als zijn voorgangers. Dury is gekomen en is gegaan, is teruggekomen en gaat nu misschien terug weg. Spelers komen en gaan, stafleden komen en gaan. Er is maar 1 groep, ??n stakeholder zeg maar, die blijft... En dat is de supporter. Trouw, en met passie. Om nogmaals De Fauw zijn woorden te gebruiken: zonder de supporters was het 't afgelopen seizoen nooit gelukt om het zo ver te schoppen.

Dus ja, ela, de supporters zijn Essevee, NIEMAND anders.

Freve

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #47 Gepost op: juni 13, 2013, 04:18:00 pm »
da ze dicht staan weet ik ook
mss, als die mensen ruggegraat hebben,
makkelijker om iets te verkrijgen, omdat oes kent oes is
dicht staan moet daarom ni, altijd, negatief gezien worden



sommige zo dicht dater zelfs factuurkes verdwijnen
mo da laatste is off the record....

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #48 Gepost op: juni 13, 2013, 04:39:07 pm »
Ela, je weet wel wat ik wil zeggen, nee? ...
Dus ja, ela, de supporters zijn Essevee, NIEMAND anders.

51,
Ik weet wat je wil zeggen maar ik ga niet akkoord met je stelling hierboven.
Dit klinkt zeer idyllisch en romantisch maar is toch zo na?ef.
Dit is een emotionele stellingname, maar als Dury op het einde van de maand moet betaald worden, zal het al h??l wat minder zijn!

Een ander voorbeeld: Lokeren.
Wie is volgens U Lokeren in uw "NIEMAND anders visie": Lambrechts of de supporters?

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #49 Gepost op: juni 13, 2013, 04:48:01 pm »
Ela, je weet wel wat ik wil zeggen, nee? ...
Dus ja, ela, de supporters zijn Essevee, NIEMAND anders.

51,
Ik weet wat je wil zeggen maar ik ga niet akkoord met je stelling hierboven.
Dit klinkt zeer idyllisch en romantisch maar is toch zo na?ef.
Dit is een emotionele stellingname, maar als Dury op het einde van de maand moet betaald worden, zal het al h??l wat minder zijn!

Een ander voorbeeld: Lokeren.
Wie is volgens U Lokeren in uw "NIEMAND anders visie": Lambrechts of de supporters?

Ela, we praten naast elkaar h? (of je wilt het niet snappen). Jij blijft maar terugkomen op dat loon van Dury, en dat zegt eigenlijk alles: je snapt er niks van. Ik kan ook zo beginnen: als er geen enkele supporter een abonnement neemt, dan zal het al h??l wat minder zijn. Maar met dat soort onzin komen we nergens.

Lokeren? Idem dito. De supporters. Lambrechts is de baas, de supporters het kloppend hart. Ze zijn beiden van groot belang. Als Lambrechts ooit heengaat dan zal Lokeren blijven bestaan, op welke manier dan ook.

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #50 Gepost op: juni 13, 2013, 04:48:39 pm »
Ela, je weet wel wat ik wil zeggen, nee? ...
Dus ja, ela, de supporters zijn Essevee, NIEMAND anders.

51,
Ik weet wat je wil zeggen maar ik ga niet akkoord met je stelling hierboven.
Dit klinkt zeer idyllisch en romantisch maar is toch zo na?ef.
Dit is een emotionele stellingname, maar als Dury op het einde van de maand moet betaald worden, zal het al h??l wat minder zijn!

Een ander voorbeeld: Lokeren.
Wie is volgens U Lokeren in uw "NIEMAND anders visie": Lambrechts of de supporters?

en wil dat zeggen dat de supporters maar alles moeten slikken van de geldschieters dus ?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #51 Gepost op: juni 13, 2013, 04:54:03 pm »
.... Lambrechts is de baas, de supporters het kloppend hart. Ze zijn beiden van groot belang...

Inderdaad, 51.

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #52 Gepost op: juni 13, 2013, 05:01:27 pm »
.... de supporters zijn van groot belang...

Inderdaad, 51.

Handig, zo stukjes uit quotes halen om je gelijk te krijgen. Ik heb je tactiek door, ela...

Reageer eens op alles wat ik zeg, voor de verandering, want je blijft maar door de mand vallen anders.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #53 Gepost op: juni 13, 2013, 05:07:38 pm »
Ook ik teken de petitie niet.   zever ..   allemaal van de klauwaert en allemaal rood witte  Waar blijft de 4de groep ..

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #54 Gepost op: juni 13, 2013, 05:12:26 pm »
Ook ik teken de petitie niet.   zever ..   allemaal van de klauwaert en allemaal rood witte  Waar blijft de 4de groep ..

Enorm spijtig dat bepaalde mensen er (overigens compleet onterecht) de kleurenkwestie bij komen sleuren. Het doel (doofpot) heiligt de middelen? Dit gaat over de toekomst van Essevee, die momenteel in handen is van een bedrieger en een leugenaar. Niks anders.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #55 Gepost op: juni 13, 2013, 05:20:39 pm »
en wil dat zeggen dat de supporters maar alles moeten slikken van de geldschieters dus ?

Neen uiteraard niet, maar geldschieters en hoofdaandeelhouders hunne kop vol met stront gooien lijkt me toch ook niet zo de aangewezen weg.

Bvb zoals die van Standard bezig zijn, volgens sommigen hier het voorbeeld van supportersgedrag, zal het misschien ook minder goed aflopen als Duchatelet het daar aftrapt.

Wie weet wat daar komt dan, als d'Onofrio er geen zin heeft?
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2013, 05:23:06 pm door ela »

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #56 Gepost op: juni 13, 2013, 05:21:11 pm »
Ook ik teken de petitie niet.   zever ..   allemaal van de klauwaert en allemaal rood witte  Waar blijft de 4de groep ..

Enorm spijtig dat bepaalde mensen er (overigens compleet onterecht) de kleurenkwestie bij komen sleuren. Het doel (doofpot) heiligt de middelen? Dit gaat over de toekomst van Essevee, die momenteel in handen is van een bedrieger en een leugenaar. Niks anders.

Toekomst?  precies of die 10 mannen het verschil gaan maken..

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #57 Gepost op: juni 13, 2013, 05:24:12 pm »
Ook ik teken de petitie niet.   zever ..   allemaal van de klauwaert en allemaal rood witte  Waar blijft de 4de groep ..

Enorm spijtig dat bepaalde mensen er (overigens compleet onterecht) de kleurenkwestie bij komen sleuren. Het doel (doofpot) heiligt de middelen? Dit gaat over de toekomst van Essevee, die momenteel in handen is van een bedrieger en een leugenaar. Niks anders.

Toekomst?  precies of die 10 mannen het verschil gaan maken..

Wat een mentaliteit zeg. Je zou beter respect hebben voor deze mensen die graag nog h??l lang 'forzasvzw' willen roepen, in tegenstelling tot onze CEO die ons met plezier had verkocht.

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #58 Gepost op: juni 13, 2013, 05:25:08 pm »
en wil dat zeggen dat de supporters maar alles moeten slikken van de geldschieters dus ?

Bvb zoals die van Standard bezig zijn, volgens sommigen hier het voorbeeld van supportersgedrag, zal het misschien ook minder goed aflopen als Duchatelet het daar aftrapt.

Toon mij ??n (1) quote van iemand die dat hier heeft gezegd. Ik smeek je.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #59 Gepost op: juni 13, 2013, 05:34:54 pm »
Ook ik teken de petitie niet.   zever ..   allemaal van de klauwaert en allemaal rood witte  Waar blijft de 4de groep ..

Enorm spijtig dat bepaalde mensen er (overigens compleet onterecht) de kleurenkwestie bij komen sleuren. Het doel (doofpot) heiligt de middelen? Dit gaat over de toekomst van Essevee, die momenteel in handen is van een bedrieger en een leugenaar. Niks anders.

idd, dit geeft niet met kleurenkwesties te maken. Het zijn allemaal ex sv waregem supporters, ex zulte supporters en nu sv zulte waregem supporters. Lees eerst de tekst voor je conclusies trekt.