Auteur Topic: [NB] SVZW - Westerlo 1-1  (gelezen 10515 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #20 Gepost op: maart 01, 2009, 12:08:55 pm »
We hebben gisteren 1 man gemist RIBERRIER !!!!!!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #21 Gepost op: maart 01, 2009, 12:23:37 pm »
Aangename wedstrijd, zwak spel. Vooral de laatste pass ontbrak vaak.
Daarom werd Berrier teveel gemist. Buysse was uitermate zwak, wordt tijd dat daar iets aan gedaan wordt...

Tot slot: Van de velde = hautaine, arrogante zak!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #22 Gepost op: maart 01, 2009, 12:24:15 pm »
Taravel zeer goeie verdediger maar bij de goal van Odita is zijn positiespel niet juist..

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #23 Gepost op: maart 01, 2009, 12:50:24 pm »
Leuke wedstrijd met mooi voetbal en een terechte puntendeling, al was Zulte Waregem wel het gevaarlijkst. Het niveau van de match was weliswaar niet voortdurend hoog, maar het was toch veel aangenamer dan tegen KVM en tegen Dender.

+ die Hyland is een uitstekende speler. minder opvallend dan Berrier, maar toch 
   ook goeie voorzetten en passes;
   Essevee kan blijkbaar ook goed voetballen zonder Berrier. Met hem erbij zou     
   het mss nog beter geweest zijn, maar goed;
   als Berrier geen assists kan geven, doet Nfor het  8);
   Roelandts en Matton blijven een nachtmerrie voor de verdediging;
   al bij al nog mooie comeback van Meert  :)
- de niet-gefloten penalty was op z'n minst discutabel en waarschijnlijk was het
  gewoon strafschop.   
En nu gewoon de drie punten meenemen uit Anderlecht! :-*
« Laatst bewerkt op: maart 01, 2009, 12:55:36 pm door Murre »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #24 Gepost op: maart 01, 2009, 12:54:28 pm »
De ploeg moet ook zonder Berrier kunnen.
SV TILL I DIE

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #25 Gepost op: maart 01, 2009, 01:53:31 pm »
zelfde geldt voor buysse,te zwak voor eerste klasse,vind ik,sorry,zie hem niet graag bezig ook

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #26 Gepost op: maart 01, 2009, 02:11:42 pm »
Taravel ging gisteren toch serieus in de fout zulluh ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #27 Gepost op: maart 01, 2009, 02:24:46 pm »
Minne en Buysse zijn goeie spelers, maar zijn de laatste matchen niet zo goed bezig.
SV TILL I DIE

Offline K-ESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 70
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #28 Gepost op: maart 01, 2009, 03:26:50 pm »
gisteren ook naar de match geweest.
De twee ploegen waren elkaar waard en ge kon zien dat ze beiden een beetje op counter wilden spelen, al had essevee wat meer aanval in z'n spel.
Taravel,Roelands,Hyland en ons keeperke waren +
Wat minder vond ik Buysse , Lutte en Minne.
En dien Neemelo doet ook zeer rare dingen. Hopelijk na wat matchen meer en wat kilo's minder kan hij overtuigen.
Ons huisorkest mag voor mij ook buiten. 't is om in slaap te vallen. Hoempapa muziek is nie voor op voetbal maar voor op carnaval.
1-1 was al bij al een terechte uitslag... en nu hopen dat we op anderlecht wat kunnen pakken.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #29 Gepost op: maart 01, 2009, 04:00:27 pm »
gisteren ook naar de match geweest.
De twee ploegen waren elkaar waard en ge kon zien dat ze beiden een beetje op counter wilden spelen, al had essevee wat meer aanval in z'n spel.
Taravel,Roelands,Hyland en ons keeperke waren +
Wat minder vond ik Buysse , Lutte en Minne.
En dien Neemelo doet ook zeer rare dingen. Hopelijk na wat matchen meer en wat kilo's minder kan hij overtuigen.Ons huisorkest mag voor mij ook buiten. 't is om in slaap te vallen. Hoempapa muziek is nie voor op voetbal maar voor op carnaval.
1-1 was al bij al een terechte uitslag... en nu hopen dat we op anderlecht wat kunnen pakken.

Mja, maar zijn actie opt einde was zeker ni slecht gedaan. Mist nu volledig matchritme omdat de competitie van waar hij komt stil ligt. Geloof wel in hem. Geef hem nog wat tijd.

Offline sampie

  • Leden
  • Berichten: 40
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #30 Gepost op: maart 01, 2009, 04:05:24 pm »
Een paar spelers die geen eersteklasseniveau haalden en dan kunnen we niet winnen natuurlijk.We staan wel nog mooi vijfde maar had toch graag,al was het maar voor een week,eens naast de ploeg van Ronny Vin Geneugden gestaan in de stand

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #31 Gepost op: maart 01, 2009, 05:58:43 pm »
Minne was inderdaad niet op zijn best, maar de vorige thuismatch was hij 1 van de beste, niet gezien mijn beste arw? 1ste klasse-onwaardig is er ferm over!!!!
Matton mist nog de kalmte (ik herinner mij een paar slechte voorzetten, wild schot terwijl hij nog tijd had om de bal te controleren, de gemiste kans in begin van de match) ook kon hij enkele keren de vrijstaande Nfor aanspelen maar deed het niet.
De eerste 30 minuten waren heel goed, Taravel maakt dan zijn enigste fout van de match, maar we waren toch heel wat minder toen Meert en Nfor werden vervangen.  Al bij al juist resultaat.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #32 Gepost op: maart 01, 2009, 06:47:26 pm »
k Vind de kritiek op Buysse en zeker op Minne overdreven!
Minne speelde gisteren niet denderend, maar deed dat toch bijlange van slecht! En Buysse, ok, hij biedt te weinig zekerheid in defensief opzicht maar gisteren was hij samen met Nfor en Matton de enige die nog probeerde (en er bijna in slaagde) wat 'schwung' in het spel te brengen nadat zowat de hele ploeg stond te slapen en louter op de 1-1 speelde.

Over Taravel: hij is een goeie verdediger, maar t is ook wel al de 2e keer dat we punten verliezen na een fout vanwege hem. Maar laat ons hopen dat we hem definitief aan ons kunnen binden want hij heeft net als Buysse heel veel potentieel.
Voorlopig vind ik het wel onterecht dat Colpaert op de bank belandt, die speler is echt veel te goed daarvoor en zo lopen we het risico dat zijn moraal zal zakken.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #33 Gepost op: maart 01, 2009, 07:10:41 pm »
Minne was gewoon rotslecht. punt.
Neemelo lijkt wel 200 kg te wegen hoe die zich voorttjaffelt op het plein.
En Nfor vind ik echt goed, al loopt hij niet altijd zo in de kijker

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #34 Gepost op: maart 01, 2009, 07:31:17 pm »
Voor mij mag Neemelo alvast al in het rijtje van Jelavic en Subotic geplaatst worden...

Zoals deze twee is hij veel te statisch en geen werker.  Daarenboven weegt ie idd. 100 kilo te veel op dit ogenblik.

Ik heb er alleszins al genoeg van gezien. Waarom krijgt deze reuzenschildpad de voorkeur op de jonge, scherpe en Vlaamse Coppin?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #35 Gepost op: maart 01, 2009, 08:15:57 pm »
Voor mij mag Neemelo alvast al in het rijtje van Jelavic en Subotic geplaatst worden...

Zoals deze twee is hij veel te statisch en geen werker.  Daarenboven weegt ie idd. 100 kilo te veel op dit ogenblik.

Ik heb er alleszins al genoeg van gezien. Waarom krijgt deze reuzenschildpad de voorkeur op de jonge, scherpe en Vlaamse Coppin?

 ;D

Ik ga wel akkoord, Coppin moet een kans krijgen.

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #36 Gepost op: maart 01, 2009, 08:25:47 pm »
Minne was inderdaad niet op zijn best, maar de vorige thuismatch was hij 1 van de beste, niet gezien mijn beste arw? 1ste klasse-onwaardig is er ferm over!!!!

"Niet op zijn best" krijgt voor mij nu al een nominatie voor understatement of the year !
Pfff....

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #37 Gepost op: maart 01, 2009, 08:26:48 pm »
Voor mij mag Neemelo alvast al in het rijtje van Jelavic en Subotic geplaatst worden...

Ik heb er alleszins al genoeg van gezien. Waarom krijgt deze reuzenschildpad de voorkeur op de jonge, scherpe en Vlaamse Coppin?

Neemelo : nog veel te vroeg voor een reactie
Coppin : hoeveel doelpunten heeft hij bij de beloften achter zijn naam staan dit seizoen ?

Sluit ik mij volledig bij aan.

1-1 terechte score, konden zeker niet meer 'claimen' op basis van ons spel/kansen. (ivm. Westerlo)

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #38 Gepost op: maart 01, 2009, 09:01:05 pm »
Tuurlijk krijgt Minne het lastig we speelden zonder rechtermiddenvelder... (of toch eentje die voortdurend naar binnen liep).

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #39 Gepost op: maart 01, 2009, 09:19:09 pm »
Als zowel Mestdagh als ??n van de andere scouts hem(Neemelo) hebben gescout en hun verslag samen hebben gelegd, dan moet die jongen toch iets kunnen, vergeet niet dat zijn competitie al stil ligt van in oktober en dat ze sindsdien grotendeels in een soort sporthal trainden!

Van een paar mannen die iedere dag naar de training van SV gaan kijken zegt bijna iedereen dat Muinonen een zeer goede voetballer is, zou ook eens wat meer speelgelegenheid mogen krijgen mss?

Even off-topic: Donderdag werd er ook een matchke gespeelt  op training, Basiself tegen bankzitters(met Berrier (wat gaf hij weer schitterende passen)), het werd 1-3 voor de bankzitters, bij een 0-3 stand was Dury totaal niet tevreden over de jongens van de basiself, " Je n'ai rien vu"(ofzoiets) zei hij :p
Wat Berrier allemaal niet kan doen e :p