Auteur Topic: [NB] Standard 1-2 Essevee  (gelezen 16766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #40 Gepost op: december 07, 2008, 10:34:37 am »
enneuh het mag gezegd worden: standard met z'n op marcos na sterkste ploeg aan de aftrap!!!

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #41 Gepost op: december 07, 2008, 10:35:01 am »
Toen Jovanovic die actie maakte in ons strafschop gebied, kreeg Berrier plots de bal en ik vond het schitterend dat hij niet gewoon die bal wild weg trapt maar dat hij kijkt en Subotic aanspeelt.

Idd, machtige pas naar Subotic... die het voor onze neus h??rlijk afmaakte...

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #42 Gepost op: december 07, 2008, 10:38:28 am »
MERCI SV!

Sammy is voor mij de man van de match. We hebben een echt talent tussen de palen.

Berrier was precies een beetje nerveus maar toont opnieuw grote klasse met zijn asists.

Enne deze die beweren dat het met leye niet zou gelukt zijn, waarop baseren jullie dit?

Miguel Dachelet bewijst dat hij het ook kan :) ergens kan ik wel begrijpen waarom hij speelt en niet chapi,
Dachelet kent de meeste spelers van standard met dat hij er vorig jaar nog bij de reserven speelde. Hij weet dus ook de sterke en zwakke punten van de spitsen van standard beter dan chapi, denkik
« Laatst bewerkt op: december 07, 2008, 10:48:25 am door koene »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #43 Gepost op: december 07, 2008, 10:48:53 am »
is de blessure van Leye ernstig?
verrekking stond er op sport.be, ik hoop dat hem toch tenminste fit is tegen Krotrijk.

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #44 Gepost op: december 07, 2008, 10:50:38 am »
zalige wedstrijd, geen stem meer en 3 punten gepakt 
machtig gewoon

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #45 Gepost op: december 07, 2008, 11:08:18 am »
1. wat een match!!! zalige 3 punten die nog zoeter smaken door het uitfluiten van Meert
2. Bossut, gisteren bewezen een van de sterkste keepers te zijn van 1ste klasse!!
3. k*t arbitrage!
4. jamr van op de parking, again  :(

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #46 Gepost op: december 07, 2008, 11:11:35 am »
1. wat een match!!! zalige 3 punten die nog zoeter smaken door het uitfluiten van Meert
2. Bossut, gisteren bewezen een van de sterkste keepers te zijn van 1ste klasse!!
3. k*t arbitrage!
4. jamr van op de parking, again  :(
Wat was er van op de parking?

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #47 Gepost op: december 07, 2008, 11:18:13 am »
1. wat een match!!! zalige 3 punten die nog zoeter smaken door het uitfluiten van Meert
2. Bossut, gisteren bewezen een van de sterkste keepers te zijn van 1ste klasse!!
3. k*t arbitrage!
4. jamr van op de parking, again  :(
Wat was er van op de parking?

niet veel woorden aan vuilmaken
proberen dit stilzwijgend op te lossen
maw woorden, we zwijgen ze vleugellam de sukkelaars  ;)


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #48 Gepost op: december 07, 2008, 11:34:49 am »
is de blessure van Leye ernstig?
verrekking stond er op sport.be, ik hoop dat hem toch tenminste fit is tegen Krotrijk.

ik vroeg mij al af waarom leye gewisseld werd in de eerste helft, maar blijkbaar dus een blessure.

toch heel leuk dat we (alweer) winnen in standard, en dit in een weekend waar enorm veel ploegen van achterin het klassement gaan winnen (roeselare, kv mechelen , beerschot , bergen, ... ) . we moeten ons dus nu nog steeds geen zorgen aan maken. nu hopen dat kutrijk verliest tegen genk, dan staan we al een leuke 6 punten voor op hen.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #49 Gepost op: december 07, 2008, 12:02:56 pm »


Jaja, zelfs ne kleine glimlach bij Berrier !! :P

fox

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #50 Gepost op: december 07, 2008, 12:30:50 pm »
Man, man, man. Net eens het Standardforum gelezen. Wel vanaf nu hoop ik dat ze het onwaarschijnlijk slecht doen. Ze maken misschien heel veel kabaal, maar qua mentaliteit zijn het de zieligste supporters in Belgie (Ja, zelfs Kortrijk heeft meer klasse op dat vlak)

Intriest, er zitten daar zelfs sujetten die een kaarsje willen branden opdat Meert een Sterkel?tje zou doen.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #51 Gepost op: december 07, 2008, 01:04:35 pm »
Man, man, man. Net eens het Standardforum gelezen. Wel vanaf nu hoop ik dat ze het onwaarschijnlijk slecht doen. Ze maken misschien heel veel kabaal, maar qua mentaliteit zijn het de zieligste supporters in Belgie (Ja, zelfs Kortrijk heeft meer klasse op dat vlak)

Intriest, er zitten daar zelfs sujetten die een kaarsje willen branden opdat Meert een Sterkel?tje zou doen.
frustratie hoop ik...

en trouwens, zij ma zeer dat er bij kortrijk ook supporters zijn die dit willen!

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #52 Gepost op: december 07, 2008, 01:09:13 pm »
Weet er intss al iemand de echte reden waarom Dachelet gisteren aan de aftrap verscheen, en niet Chapi ?

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #53 Gepost op: december 07, 2008, 01:14:52 pm »
Weet er intss al iemand de echte reden waarom Dachelet gisteren aan de aftrap verscheen, en niet Chapi ?
dacht dat het was omdat hij de spitsen van Standard echt kende?

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.374
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #54 Gepost op: december 07, 2008, 01:34:46 pm »
Een zalige wedstrijd, lekker sfeertje en we hebben gewonnen!
Jammer van het accident op de parking  :(
« Laatst bewerkt op: december 07, 2008, 01:56:52 pm door mutske »

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #55 Gepost op: december 07, 2008, 01:37:41 pm »
Enne deze die beweren dat het met leye niet zou gelukt zijn, waarop baseren jullie dit?
Waarop basseer jij je pronostiek? :)

Weet er intss al iemand de echte reden waarom Dachelet gisteren aan de aftrap verscheen, en niet Chapi ?
Ruzie met Dury ;D  ;)

D'haene goed? Bwa, net eens beelden bekeken en zag er bij eerste goal niet echt gelukkig uit (en aantal gevaarlijke acties ervoor ook), tweede helft herpakt zoals rest.

Bossut man van de match.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #56 Gepost op: december 07, 2008, 02:25:54 pm »
Enne deze die beweren dat het met leye niet zou gelukt zijn, waarop baseren jullie dit?
Waarop basseer jij je pronostiek? :)

Weet er intss al iemand de echte reden waarom Dachelet gisteren aan de aftrap verscheen, en niet Chapi ?
Ruzie met Dury ;D  ;)

D'haene goed? Bwa, net eens beelden bekeken en zag er bij eerste goal niet echt gelukkig uit (en aantal gevaarlijke acties ervoor ook), tweede helft herpakt zoals rest.

Bossut man van de match.


mijn prono? die baseer ik op voorgaande matchen, daar scoorde leye 2 x en tim ook.
kzie nog altijd nie in waarom leye niet zou kunnen scoren tegen het standard van gisteren.
nu het doet er niet toe, we zullen het nooit weten en dat hoeft ook niet

De 3 punten zijn mooi binnen na een pracht prestatie van ons essevee :)

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #57 Gepost op: december 07, 2008, 02:47:10 pm »
Weet er intss al iemand de echte reden waarom Dachelet gisteren aan de aftrap verscheen, en niet Chapi ?
Ruzie met Dury ;D  ;)

Bron ? Of heb je dat zopas uit je duim gezogen ? :)
« Laatst bewerkt op: december 07, 2008, 02:48:49 pm door -JoNaThAn- »

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #58 Gepost op: december 07, 2008, 02:51:31 pm »
de redene dat Dachelet meegedaan heeft is gewoon omdat hij eens wilde spelen tegen zijn ex ploeg. meer moet je er niet achter zoeken.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Standard 1-2 Essevee
« Reactie #59 Gepost op: december 07, 2008, 04:31:04 pm »
Weet er intss al iemand de echte reden waarom Dachelet gisteren aan de aftrap verscheen, en niet Chapi ?
Ruzie met Dury ;D  ;)

Bron ? Of heb je dat zopas uit je duim gezogen ? :)
zie: :D ;)
leye zou laatste actie anders gedaan hebben mss en is mss minder kopbalsterk daarop kan hij zich dus baseren zoals je pronostiek op voorgaande wedstrijden baseert.