Auteur Topic: Vergadering Esseveefans / bestuur  (gelezen 68043 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #100 Gepost op: september 27, 2015, 07:42:22 pm »
Spijtig dat dit topic is stil gevallen.
We zijn ondertussen alweer 2 vergaderingen verder vermoed ik, geen verder nieuws ?
Aantal verkochte abbo's ? Info over de bouw ?

Nog geen verdere vergadering geweest. Anders hadden jullie het geweten. ;)
No pain, no gain.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #101 Gepost op: september 27, 2015, 10:21:02 pm »
Nog geen verdere vergadering geweest. Anders hadden jullie het geweten. ;)

Ha ok, omdat er in de openingspost sprake is van tweemaandelijkse vergaderingen..
Tzal eerder tweejaarlijks zijn dan ofzo  :P

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #102 Gepost op: september 27, 2015, 11:12:45 pm »
Ha ok, omdat er in de openingspost sprake is van tweemaandelijkse vergaderingen..
Tzal eerder tweejaarlijks zijn dan ofzo  :P

Dat was het vooropgestelde doel. Maar als er niet direct iets is waarover er specifiek moet onderhandelt worden, en alles loopt zoals men vertelde op de vorige vergaderingen, dan heeft het niet echt nut om samen te gaan zitten. In tegendeel, dan verschijten we Cordier en de zijnen hun tijd alleen maar. Bovendien staat de voorzitter van de federatie bijna dagelijks in contact met de club. Dusja. Als er een volgende overleg komt, weten jullie zeker op tijd wanneer en zal er ook ruimte zijn voor vragen van jullie.
No pain, no gain.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #103 Gepost op: september 28, 2015, 10:36:00 am »
Los daarvan, komt er niet terug zo een "vragenuurtje" voor alle supporters zoals vroeger in Studio Essevee... Moet daarvoor niet op maandelijkse basis zijn ofzo, maar altijd interessant om spelers wat beter te leren kennen of doelstellingen...

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #104 Gepost op: september 28, 2015, 06:09:52 pm »
Los daarvan, komt er niet terug zo een "vragenuurtje" voor alle supporters zoals vroeger in Studio Essevee... Moet daarvoor niet op maandelijkse basis zijn ofzo, maar altijd interessant om spelers wat beter te leren kennen of doelstellingen...

Denk dat ze het concept (dat vroeger "fantalk" noemde) zullen toepassen bij de Supportersavonden. Elk supporters lokaal, zal enkele spelers en evt trainer of bestuursleden/staff ontvangen. Alles daarrond is de federatie, samen met de supporters lokalen aan het uitwerken. Meer info volgt hierover wel nog.
No pain, no gain.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #105 Gepost op: september 28, 2015, 07:58:23 pm »
Denk dat ze het concept (dat vroeger "fantalk" noemde) zullen toepassen bij de Supportersavonden. Elk supporters lokaal, zal enkele spelers en evt trainer of bestuursleden/staff ontvangen. Alles daarrond is de federatie, samen met de supporters lokalen aan het uitwerken. Meer info volgt hierover wel nog.

En wanneer beginnen de werken dan eindelijk? Raar dat geen eigenlijke startdatum wordt gegeven. Als ze binnen een week nog niet begonnen zijn, dan ga ik me zorgen beginnen maken (ook al is dat misschien niet nodig). Maar aangezien de voorzitter elke dag in contact staat met het bestuur, zal die daar zeer goed van op de hoogte zijn. Dan is het enkel jammer dat we weinig updates krijgen. En dat hoeft natuurlijk niet elke dag te zijn hoor

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #106 Gepost op: september 28, 2015, 09:44:46 pm »
En wanneer beginnen de werken dan eindelijk? Raar dat geen eigenlijke startdatum wordt gegeven. Als ze binnen een week nog niet begonnen zijn, dan ga ik me zorgen beginnen maken (ook al is dat misschien niet nodig). Maar aangezien de voorzitter elke dag in contact staat met het bestuur, zal die daar zeer goed van op de hoogte zijn. Dan is het enkel jammer dat we weinig updates krijgen. En dat hoeft natuurlijk niet elke dag te zijn hoor
Werken zijn begonnen zoals men hier al in andere topics heeft gezegd...
South Lane Crew.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #107 Gepost op: september 28, 2015, 09:53:17 pm »
En wanneer beginnen de werken dan eindelijk? Raar dat geen eigenlijke startdatum wordt gegeven. Als ze binnen een week nog niet begonnen zijn, dan ga ik me zorgen beginnen maken (ook al is dat misschien niet nodig). Maar aangezien de voorzitter elke dag in contact staat met het bestuur, zal die daar zeer goed van op de hoogte zijn. Dan is het enkel jammer dat we weinig updates krijgen. En dat hoeft natuurlijk niet elke dag te zijn hoor

Wij geven door wat ze zeggen tegen ons. En dat is nog steeds einde september-begin oktober. Heb toch in godsnaam een beetje vertrouwen en vooral een beetje geduld.
No pain, no gain.

Vincent

  • Gast
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #108 Gepost op: september 28, 2015, 11:12:27 pm »
Wij geven door wat ze zeggen tegen ons. En dat is nog steeds einde september-begin oktober. Heb toch in godsnaam een beetje vertrouwen en vooral een beetje geduld.

Vertrouwen al wat je wil maar niet meer in die 'voorzitter', sorry ... Wie heeft er hem trouwens voorzitter gemaakt? Is er bv. ooit een echte verkiezing geweest, over alle supportersclubs heen? Of komt die er ooit? Is hij 'voorzitter' voor het leven?
« Laatst bewerkt op: september 28, 2015, 11:15:34 pm door Vincent »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #109 Gepost op: september 29, 2015, 08:44:25 am »
Vertrouwen al wat je wil maar niet meer in die 'voorzitter', sorry ... Wie heeft er hem trouwens voorzitter gemaakt? Is er bv. ooit een echte verkiezing geweest, over alle supportersclubs heen? Of komt die er ooit? Is hij 'voorzitter' voor het leven?

Dat vertrouwen sloeg op vertrouwen hebben in het bouwproject. Vertrouwen hebben in onze voetbalclub en zijn werking.

Over dat andere hzeft iedereen zijn persoonlijke mening en spreek ik mij niet verder over uit. Da's van voor mijn tijd en daar heb ik geen weet van, hoe dat tot stand gekomen is. Het heeft dus geen nut om hierover uitspraken te doen, van mijnentwege, als ik niet weet hoe of wat :)
« Laatst bewerkt op: september 29, 2015, 08:46:18 am door tappi »
No pain, no gain.

Vincent

  • Gast
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #110 Gepost op: september 30, 2015, 02:42:40 pm »
Dat vertrouwen sloeg op vertrouwen hebben in het bouwproject. Vertrouwen hebben in onze voetbalclub en zijn werking.

Over dat andere hzeft iedereen zijn persoonlijke mening en spreek ik mij niet verder over uit. Da's van voor mijn tijd en daar heb ik geen weet van, hoe dat tot stand gekomen is. Het heeft dus geen nut om hierover uitspraken te doen, van mijnentwege, als ik niet weet hoe of wat :)

Zo had ik het ook begrepen, dat moge duidelijk zijn :).

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #111 Gepost op: oktober 20, 2015, 10:21:46 am »
Gisteren iemand afgezakt naar de supportersavond? (Verslag)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #112 Gepost op: oktober 20, 2015, 11:01:58 am »
Ze beloven meer en betere communicatie.

























 ;)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #113 Gepost op: oktober 20, 2015, 01:45:25 pm »
Gisteren iemand afgezakt naar de supportersavond? (Verslag)
Ik was niet aanwezig. Maar blijkbaar was het kort en krachtig. 80 man ongeveer, gezellige drukte in het caf?. Over de inhoud kan ik niet oordelen.
No pain, no gain.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #114 Gepost op: oktober 20, 2015, 07:25:33 pm »
Ik was niet aanwezig. Maar blijkbaar was het kort en krachtig. 80 man ongeveer, gezellige drukte in het caf?. Over de inhoud kan ik niet oordelen.
Idd 80 man+- , paardekopmascotte niet bijgeteld :)
Aan de micro krijg je niet veel "nieuws" te horen,een beetje de traditioneel voorgekauwde blablabla."Volgende week iets rechtzetten", "prachtig oefencomplex","leren uit onze fouten"...enz.
Verder wil Dury graag 8/12 halen,om met 25 ptn te kunnen "draaien".Lepoint gaat enkele weken met een masker spelen.
Het interessante aan zo'n avond is dat ge "off the record" wel iets te weten kan komen.Als ge uw stoute schoenen durft aantrekken en uw mond durft openen natuurlijk.
Ik vind het alvast een goed initiatief(als je in de buurt woont/bent).

ps mss ist beter om dat gratis vat,geschonken door de supp.fed en de club(waarvoor dank!),meteen bij aanvang van de avond te "ontkurken". Anders geraakt dat toch niet meer op  :D

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #115 Gepost op: december 08, 2015, 07:10:07 pm »
Iemand geweest gisteren?