Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 610575 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Goofy

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #80 Gepost op: mei 12, 2015, 11:06:13 am »
Laat ons eerlijk zijn, 't geld is op, zo simpel is het.
Weinig tot geen geld om nieuwe spelers te kopen, spelers die bijna einde contract zijn verkopen om nog beetje geld te recupereren. 2e fase van de verbouwingen niet aanvatten omdat er niet genoeg geld is.



Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #81 Gepost op: mei 12, 2015, 11:27:26 am »
Waarom altijd beweren dat het budget voor de tribunes al gemaakt was. Dat alles qua financien in orde was? Man, ik begin nen degout te krijgen van al die 'communicatie'. De laatste jaren hebben we echt al schone reclame gemaakt voor onze club

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #82 Gepost op: mei 12, 2015, 11:32:52 am »
Dus als ik het goed begrijp verhuist vak x naar de nieuwe atletiekpiste en komt er voorlopig niks in de plaats? Ik stel anders voor dat het bestuur gewoon meteen wat geld begint te verbranden h?.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.677
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #83 Gepost op: mei 12, 2015, 11:33:37 am »
Ik denk gewoon dat ze problemen hebben met;
1. Er is geen interesse in de  verkoop of verhuur van de ruimtes nieuwe tribune(of ze mogen er ook niet aan beginnen voordat dat probleem met dienen Rainbow is afgehandeld).  En dus ook geen kapitaal voor die andere tribune.
2. Den boel ligt ook waarschijnlijk stil door dienen Rainbow-affaire.

Maar zoals gewoonlijk communiceren ze dan een.... verzinsel, ge kunt het misschien niet als leugen beschouwen maar het trekt erop.
Ipv een eerlijke communicatie te geven, zelfs al is het slecht, dat zal beter overkomen dan dat gewauwel.  Ze zullen het nooit snappen, de supporter MOET op de hoogte worden gebracht, zelfs al is er niet veel te vertellen of is het slecht nieuws dan nog is het beter om dit te communiceren, nu moeten we weer gissen naar de echte reden waarom de tribune,DIE MEN ZEKER GING BOUWEN IN HET TUSSENSEIZOEN, er voorlopig niet komt.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #84 Gepost op: mei 12, 2015, 11:34:55 am »
WE zijn bezig met een studie... gulder zijt mee niks te kloten bezig
Stad is bezig met die gronden en stad wil zekerheid wa normaal is.
Ze hadden natuurlijk liever blanco cheque gekregen e, da ze rap
konden verkopen, streep door de rekening...

En steek het aub niet op die academie, of gade dezelfde firma nemen als
daar en dezelfde mensen?  Die onderaannemers zijn gewoon van
op 2 werven bezig te zijn, maar jah, intussen is hun eigen vel gered e.

maar haleluja, der is communicatie geweest

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.677
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #85 Gepost op: mei 12, 2015, 11:36:50 am »
WE zijn bezig met een studie... gulder zijt mee niks te kloten bezig
Stad is bezig met die gronden en stad wil zekerheid wa normaal is.
Ze hadden natuurlijk liever blanco cheque gekregen e, da ze rap
konden verkopen, streep door de rekening...

En steek het aub niet op die academie, of gade dezelfde firma nemen als
daar en dezelfde mensen?  Die onderaannemers zijn gewoon van
op 2 werven bezig te zijn, maar jah, intussen is hun eigen vel gered e.

maar haleluja, der is communicatie geweest
:D

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #86 Gepost op: mei 12, 2015, 12:03:04 pm »
Erg jammer dit, hopelijk blijft het geen jaar zo staan.  :'(

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #87 Gepost op: mei 12, 2015, 01:19:03 pm »
"Door de gebeurtenissen van de afgelopen 3 jaar waarbij we,door onze snelle groei, grote uitgaven hadden, moeten we onze groeistrategie wat bijstellen! De beschikbare middelen moeten we verstandig inzetten. Vermits het sportieve primeert en we jullie meer voetbalplezier willen schenken dan afgelopen seizoen, ligt onze prioriteit bij het uitbouwen van de ploeg. De sportieve successen zijn immers het noodzakelijke fundament voor de verdere economische uitbouw van de club..." Een dergelijke communicatie was niet zo moeilijk geweest en was waarschijnlijk door iedereen aanvaard.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #88 Gepost op: mei 12, 2015, 01:59:34 pm »
"Door de gebeurtenissen van de afgelopen 3 jaar waarbij we,door onze snelle groei, grote uitgaven hadden, moeten we onze groeistrategie wat bijstellen! De beschikbare middelen moeten we verstandig inzetten. Vermits het sportieve primeert en we jullie meer voetbalplezier willen schenken dan afgelopen seizoen, ligt onze prioriteit bij het uitbouwen van de ploeg. De sportieve successen zijn immers het noodzakelijke fundament voor de verdere economische uitbouw van de club..." Een dergelijke communicatie was niet zo moeilijk geweest en was waarschijnlijk door iedereen aanvaard.
Ik dacht: "yes communicatie en nog een aanvaardbare uitleg ook", maar dan bleek dat jij het zelf schreef en niet de club ...  ::)
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #89 Gepost op: mei 12, 2015, 02:36:56 pm »
Zou liever hebben dat eerst het geld gebruikt wordt voor het stadion en daarna het sportieve

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #90 Gepost op: mei 12, 2015, 02:45:11 pm »
Zou liever hebben dat eerst het geld gebruikt wordt voor het stadion en daarna het sportieve
imo moet beiden kunnen
want het geld dat de club in het stadion steekt komt van
een lening.... Een lening die niet over 1 jaar terug betaald moet worden...

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #91 Gepost op: mei 12, 2015, 02:51:59 pm »
Zou liever hebben dat eerst het geld gebruikt wordt voor het stadion en daarna het sportieve

Want met een nieuw stadion zijn we veel in 2de klasse  ::) Laat ze maar eerst het sportieve terug op rails krijgen.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #92 Gepost op: mei 12, 2015, 02:56:49 pm »
Ze hebben ons altijd wijs gemaakt dat het sportieve perfect gescheiden was van de bouw. Dit lijkt nu toch wel niet te kloppen

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #93 Gepost op: mei 12, 2015, 04:44:16 pm »
Alweer voelde het grootste deel realisten onder ons aan dat het weeral niet zou kloppen wat 'het bestuur' vooropstelde via de geschreven pers. Amateurisme en voor de zoveelste keer gezichtsverlies is terecht hun deel want ze zijn echt incapabel. Ik wil dat trouwens even doortrekken naar Dury zijn woorden die zegt dat 80 ? 90 procent van de kern voor komend seizoen er reeds zou staan.

We tellen nu 26 spelers waarvan zeker troisi, messoudi, paye en cissako weg zijn. Trajokovski, colpaert, skulason en bruzzese zijn hoogstwaarschijnlijk weg. Dat maakt 18 (26 - 8 ) spelers, een percentage van 70 procent (18 op 26). Dus als er 3 spelers bijkomen en er zullen wel weer onbekende nietsnutten en testers tussenzitten dan komt dury reeds aan zijn 80 procent.

Sorry maar ik ben dit meer dan beu en ik stuur morgen een open brief naar de club. Ik zal ze hier eerst morgen ook op het forum zetten want dit gaat nog altijd niet de goede kant uit.

Wij, de supporters worden belogen en bedrogen door een incapabel bestuur.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #94 Gepost op: mei 12, 2015, 05:04:43 pm »
Jakkie, elk zijn mening maar ik vind dat je toch te kritisch bent. Ik hoopte ook dat ze al begonnen waren met de nieuwe X-tribune maar liever nog wat wachten en zeker zijn dat men het kan betalen dan achteraf met de gebakken peren zitten. Ik vermoed dat de verkoop van de commerci?le ruimtes minder vlot loopt dan verwacht en dat er daarom de rem op gezet wordt.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #95 Gepost op: mei 12, 2015, 05:08:11 pm »
Ik volg Jakkie.

Boris als ze zeggen dat het budget rond is en er zeker ieder jaar een nieuwe fase zal komen in de renovatie. En als je dan al in de 2e fase de renovatie stil legt dan voel ik mij als supporter ook in 't zak gezet. Dat ze dan zeggen, de eerste tribune wordt zeker gebouwd. Daarna zullen we zien ofzo. En niet zeggen dat het  budget rond is voor de hele werken

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #96 Gepost op: mei 12, 2015, 05:24:17 pm »
Jakkie, elk zijn mening maar ik vind dat je toch te kritisch bent. Ik hoopte ook dat ze al begonnen waren met de nieuwe X-tribune maar liever nog wat wachten en zeker zijn dat men het kan betalen dan achteraf met de gebakken peren zitten. Ik vermoed dat de verkoop van de commerci?le ruimtes minder vlot loopt dan verwacht en dat er daarom de rem op gezet wordt.

Het is inderdaad waar dat men zeker moet zijn dat men het kan betalen. Maar dat is net hun verantwoordelijkheid en ze verkondigden vorig jaar reeds dat alles in orde was. Vorig jaar duurde het ook veel langer dan ze hadden verkondigd vooraleer de nieuwe tribune werd opgestart. Ze hadden niets gepland tijdens het seizoen maar pas na het seizoen zijn ze beginnen te kijken. Bron: Stortbeton declercq is sponsor en die heeft niets gehoord tijdens het vorig seizoen (2013-2014).

Ze kunnen niet plannen, sorry maar als je dat nog niet kan en dingen staat te verkondigen dan ben je gewoon totaal niet goed bezig. Ze denken niet pro-actief (op voorhand), ze handelen steeds als het te laat is. Ze zijn wel slim genoeg om pas te communiceren dat de nieuwe tribune X er niet komt net na het seizoen omdat ze denken dat de supporter er niet mee bezig zal zijn en er anders veel meer protest zou zijn afgelopen zaterdag. Belachelijk
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2015, 05:40:06 pm door jakkie3000 »

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #97 Gepost op: mei 12, 2015, 05:37:19 pm »
Ale aan de grasmat zijn ze toch begonnen

Offline Goofy

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #98 Gepost op: mei 12, 2015, 06:19:02 pm »
Bron: Stortbeton declercq is sponsor en die heeft niets gehoord tijdens het vorig seizoen (2013-2014).

Ze hadden wel iets gepland, maar in die plannen kwam Stortbeton Declercq niet in voor!
Alle beton ging via Willy N. geleverd worden.

Stel je voor dat bv. de spelers van Wolfsburg (Hoofdsponsor Volkswagen) allemaal met een BMW lease wagen rijden van de club.




Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #99 Gepost op: mei 12, 2015, 06:35:32 pm »
Ze hadden wel iets gepland, maar in die plannen kwam Stortbeton Declercq niet in voor!
Alle beton ging via Willy N. geleverd worden.

Stel je voor dat bv. de spelers van Wolfsburg (Hoofdsponsor Volkswagen) allemaal met een BMW lease wagen rijden van de club.

 ??? Stortberon declercq kwam er juist wel in voor en heeft oa alle trappen gegoten voor de nieuwe tribune