Auteur Topic: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen  (gelezen 19413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #60 Gepost op: oktober 27, 2018, 11:46:44 pm »
Vandaag van een sponsor gehoord dat de financiele situatie van de club weer allesbehalve is. De investeringen (zowel in de bakstenen als spelers) brengen te weinig op. Bovendien maakt de club zich zorgen om de zware terugval qua betalende toeschouwers. Vandaag (en er was al niet zoveel volk) zou zo'n kwart van het publiek via allerhande formules de wedstrijd gratis bijgewoond hebben!  :-[
Wat is het nu?  Die VIP-tribune dat is/was toch een GRANDIOOS succes, was al volledig terugbetaald door de huurders?
We hadden 6000 abbonnées, of zijn dat ook leugens? 
Wat hadden ze verwacht na lamentabel spel, na 0-24, na thuisverlies tegen Kortrijk?   Ofwel is dit misplaats ARROGANTIE van bestuur ofwel is dit slap gelul van die sponsor!
Hoe kan je nu al zeggen dat de investeringen in spelers te weinig opbrengen op financieel vlak, ze zijn nog geeneens verkocht!
We lieten grootverdieners als KAYA,DERIJCK vertrekken(omdat het niet anders kon?  omdat we met Theo,Hamdi,Buffel etc al dure spelers hebben?) voor veel te weinig geld, vooral Kaya! Als je ziet dat Essevee 70 betalende mensen heeft(is veel teveel imo),onze loonkost vorig seizoen zo hoog was, dan kan je enkel maar concluderen dat Essevee ook het loon van al die huurspelers MOEST betalen.
Het is wel een feit dat je spelers zoals Jensen,Muhren,etc niks hebben opgebracht, ZE KREGEN GODVERDOMME nooit een waardige kans van onze OLIBOLLENKRAAMHOUDER! Dan kan je ook geen winst maken op die spelers, ze speelden praktisch NOOIT!
Onze club maakte imo drie zware fouten,
 1.Een tienjarig contract geven aan Dury onder die voorwaarden, dit is gewoonweg ZELFMOORD en een emotionele beslissing(Dury heeft dit contract zelf opgesteld? of is het zijn goeie vriend Willy Naessens?)
2.  Die VIP-tribune, daar moesten ze mee wachten, eerst een STERKE ploeg kopen, pas daarna die tribune of gelijktijdig! Vorig jaar was het ideaal moment, we hadden geld door de transfers,we speelden Europees, enorm gemiste kans!
3.  Ze moesten vorig jaar Dury laten gaan, nu zitten we met de gebakken peren!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #61 Gepost op: oktober 28, 2018, 12:07:42 am »
Je mag opnoemen wie je wil, ze zijn allemaal te zwak. Ook Buffel kan volgens mij niet meer mee. Als hij een bal 1 meter voor zich krijgt, heeft hij hem al niet meer.
Buffel kan 1 helft mee, maar hem als eerste vervangen(door een slechte rug zegt Dury, Buffel zelf zegt na de match wat anders!)terwijl een MARCQ en een De Pauw archislecht zijn?  ONBEGRIJPELIJK!!
Ge kunt toch niet zeggen dat ze zich allemaal kapot hebben gelopen,een Marcq,een De Pauw geven zich niet volledig.  Als wij in balbezit waren in de tweede helft zette Moeskroen ons met 2,3 man onder druk, dat kan je doen wanneer uw volledige ploeg zich inzet, wanneer je 1 speler hebt die er de kantjes van afloopt dan lukt dit niet, wij hebben teveel spelers lopen die denken dat ze dit niet moeten doen, of het fysiek niet meer aankunnen? De Fauw,Marcq,Buffel kunnen het niet aan?  Marcq,De Pauw willen het niet doen?
Ik wil maar zeggen, zet eerst spelers die er hun kop willen voorleggen, Walsh is zo'n speler, maar die wordt verkloot door onze supercoach(de zoveelste speler, vorig jaar waren dat De Sart,Doumbia,Cordaro, Jensen,daarvoor vaak ook Baudry)IEDEREEN ziet dat MARCQ rampzalig is(zoals een Jorgensen vroeger)door zo'n speler constant op te stellen verliezen we matchen, laat Walsh maar op de 6 staan(we hebben niks beters) hij gaat er altijd voor integenstelling met een Marcq!
Hetzelfde met onze blonde Fin, die wil wel, De Pauw totaal niet, iedereen ziet dit,alleen onze supercoach niet!
Geef ons die coach van Moeskroen en we zitten op plaats 8,9!  Het is over met Dury!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #62 Gepost op: oktober 28, 2018, 07:58:36 am »
ik DENK dat ik u moet bijtreden Mogul
Dury haalt niks uit dit team dat beter kan.
Zwakke schakels eruit, gedaan met vriendjespolitiek.
Wie geen oorlog aankan stapt beter op.
De inzet en gedrevenheid zelfs tot op het randje
zoals moeskroen, dat hebben we nodig.

Soisala deed meer in die 15min dan Depauw de laatste 270min
Marcq verliest altijd zijn bal en zijn passes zijn een drama
Tardieu viel goed in, wou zich bewijzen.
Walsh speelde vorige week degelijk maar werd vervangen
en tot bankzitter bevolen

Bossut bokst een bal half weg, vlak tegen enen van Moeskroen
kwamen we goed weg
ik zeg dit
als Dury hier nog 5j is
staat Bossut, wat er ook gebeurd, nog 5j in het doel

Ik dacht en hoop tegen Moeskroen moet het lukken
maar helaas, nu weet ik echt niet tegen wie we op
deze manier nog punten gaan pakken.

Lokeren nieuwe trainer, dus dat betekend dat zij
naar de 10ptn gaan in 4-5 matchen

Offline tmk

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #63 Gepost op: oktober 28, 2018, 09:35:39 am »
Buffel kan 1 helft mee, maar hem als eerste vervangen(door een slechte rug zegt Dury, Buffel zelf zegt na de match wat anders!)terwijl een MARCQ en een De Pauw archislecht zijn?  ONBEGRIJPELIJK!!
Ge kunt toch niet zeggen dat ze zich allemaal kapot hebben gelopen,een Marcq,een De Pauw geven zich niet volledig.  Als wij in balbezit waren in de tweede helft zette Moeskroen ons met 2,3 man onder druk, dat kan je doen wanneer uw volledige ploeg zich inzet, wanneer je 1 speler hebt die er de kantjes van afloopt dan lukt dit niet, wij hebben teveel spelers lopen die denken dat ze dit niet moeten doen, of het fysiek niet meer aankunnen? De Fauw,Marcq,Buffel kunnen het niet aan?  Marcq,De Pauw willen het niet doen?
Ik wil maar zeggen, zet eerst spelers die er hun kop willen voorleggen, Walsh is zo'n speler, maar die wordt verkloot door onze supercoach(de zoveelste speler, vorig jaar waren dat De Sart,Doumbia,Cordaro, Jensen,daarvoor vaak ook Baudry)IEDEREEN ziet dat MARCQ rampzalig is(zoals een Jorgensen vroeger)door zo'n speler constant op te stellen verliezen we matchen, laat Walsh maar op de 6 staan(we hebben niks beters) hij gaat er altijd voor integenstelling met een Marcq!
Hetzelfde met onze blonde Fin, die wil wel, De Pauw totaal niet, iedereen ziet dit,alleen onze supercoach niet!
Geef ons die coach van Moeskroen en we zitten op plaats 8,9!  Het is over met Dury!


Mogul, je meer dan gelijk

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #64 Gepost op: oktober 28, 2018, 09:44:07 am »
Uit al die verhalen concludeer ik dat de financiële situatie van de club niet goed moet zijn, als je ziet welke spelers er aangetrokken werden en welke spelers verkocht werden. Dit betekent ook dat we ons nauwelijks zullen kunnen versterken tijdens de wintermercato, want de cijfertjes moeten blijven kloppen.
Het gevolg zal ook zijn dat we zo goed als zeker als laatste zullen eindigen en moeten hopen op degradatie van Waasland Beveren door het voetbalschandaal. Al geloof ik nooit dat dit op het einde van DIT seizoen zal gebeuren en dat alles op de lange baan zal geschoven worden.
We kunnen dus besluiten dat we er zeer slecht voor staan en rijp zijn voor 1B

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #65 Gepost op: oktober 28, 2018, 10:21:57 am »
Op Beveren moet je niet hopen hoor, die processen gaan nooit tijdig gevoerd worden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #66 Gepost op: oktober 28, 2018, 11:02:47 am »
Uit al die verhalen concludeer ik dat de financiële situatie van de club niet goed moet zijn, als je ziet welke spelers er aangetrokken werden en welke spelers verkocht werden. Dit betekent ook dat we ons nauwelijks zullen kunnen versterken tijdens de wintermercato, want de cijfertjes moeten blijven kloppen.
Het gevolg zal ook zijn dat we zo goed als zeker als laatste zullen eindigen en moeten hopen op degradatie van Waasland Beveren door het voetbalschandaal. Al geloof ik nooit dat dit op het einde van DIT seizoen zal gebeuren en dat alles op de lange baan zal geschoven worden.
We kunnen dus besluiten dat we er zeer slecht voor staan en rijp zijn voor 1B

Geloof die verhalen toch niet man...
Wat weet een sponsor nu hoe de financiën zijjn..
Brachten net de rekeningen naar buiten en ze hadden winst...

Zo’n verhalen drijven altijd boven als het slecht gaat.

Het is de scouting/Dury en Cordier die faalden bij de transfers. Blindelings makelaars geloven... Francky doet het graag.
Ga in januari spelers gaan lenen.

Offline Boerenboy25

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Forza Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #67 Gepost op: oktober 28, 2018, 11:03:04 am »
Van mijn part mogen ze Dury zonder pardon buitensmijten, het is altijd hetzelfde "geen geluk" dit gaat niet meer om geluk, de ploeg word verpest.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #68 Gepost op: oktober 28, 2018, 12:05:03 pm »
Deze club is gewoon van boven tot onder dood- en doodziek.

Bestuur, trainers, spelers. Het hele zaakje kan gewoon niet meer.

En er is geen greintje zicht op beterschap. Je kan hier met niémand verder.
Het is op, het is over, het is sluiten.
Het bestuur is zo onbekwaam als maar kan zijn: een voormalige T2 als sportief directeur, Carl Ballière als voorzitter. Amateuristisch tot en met.

Bossut, mensen zitten in de tribune bijna letterlijk te kotsen wanneer die weer maar eens onnodig tijd wint of een bal langs de zijlijn buiten trapt. Fini. De fauw moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden, de beste man is 37 jaar, dat kan toch allemaal niet meer zeg. Het mannetje voor hem, Buffel, is er ook 37. En lachen dat Dury deed na Eupen zeg met zijn flank van 74 jaar. Hoho dat was grappig zeg.
Ik ga de andere 8 spelers hier ook niet opnoemen want ze zijn het gewoon niet waard om er woorden aan vuil te maken.

En dan zegt onze 'sportief directeur' Cordier "spijtig dat we Deschacht niet hebben kunnen nemen".
Dan pis ik in mijn broek van het lachen. Van zoveel domheid en incompetentie.

En laat Dury trouwens maar verder spartelen. In de situatie zoals ze nu is wil die gewoon zelf ontslagen worden om die 2 miljoen ontslagpremie op te strijken. Gun hem dat niet. Laat die vent spartelen en als hij week na week belachelijk wil gemaakt worden voor de ogen van heel België, dat is dan zijn probleem.

De mensen zijn murw geslagen. Alle excuses zijn opgebruikt (pech, Europees voetbal,...)
Velen pikken al die zever niet meer.
"Nog nooit meegemaakt dit". Ja mannekes, vorig jaar nog 4 op 39 met 0-4 verlies thuis tegen Charleroi met 2 rode kaarten als absolute rotte kers op de nog rottere Essevee-taart, 4 jaar terug 6 op 30, maar "dit heb ik nog nooit meegemaakt".

Recht naar 2e klasse en wie durft zeggen dat dat onverdiend zou zijn.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #69 Gepost op: oktober 28, 2018, 01:22:50 pm »
Vandaag van een sponsor gehoord dat de financiele situatie van de club weer allesbehalve is. De investeringen (zowel in de bakstenen als spelers) brengen te weinig op. Bovendien maakt de club zich zorgen om de zware terugval qua betalende toeschouwers. Vandaag (en er was al niet zoveel volk) zou zo'n kwart van het publiek via allerhande formules de wedstrijd gratis bijgewoond hebben!  :-[

Dat zijn zo van die typische verhalen die plots opdoemen als het slecht gaat ...
Vorige week kwam naar buiten dat het financieel in orde is, en een sponsor gaat es zeggen dat het niet zo is.

OF de sponsor gokt/gist erop los
OF of ons bestuur knoeit met de cijfers

Denk dat de sponsor beetje ontevreden is ('t is effectief leuker partners uitnodigen op een match als je ploeg dan ook nog kan winnen) en zo een stok zoekt om mee te slaan.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #70 Gepost op: oktober 28, 2018, 01:23:01 pm »
Theo moet ook altijd de bal afleggen op Bedia... 3-1 voor rust en dan is het game over. Ze kunnen geen match doodmaken.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #71 Gepost op: oktober 28, 2018, 02:16:59 pm »
Deze club is gewoon van boven tot onder dood- en doodziek.

Bestuur, trainers, spelers. Het hele zaakje kan gewoon niet meer.

En er is geen greintje zicht op beterschap. Je kan hier met niémand verder.
Het is op, het is over, het is sluiten.
Het bestuur is zo onbekwaam als maar kan zijn: een voormalige T2 als sportief directeur, Carl Ballière als voorzitter. Amateuristisch tot en met.

Bossut, mensen zitten in de tribune bijna letterlijk te kotsen wanneer die weer maar eens onnodig tijd wint of een bal langs de zijlijn buiten trapt. Fini. De fauw moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden, de beste man is 37 jaar, dat kan toch allemaal niet meer zeg. Het mannetje voor hem, Buffel, is er ook 37. En lachen dat Dury deed na Eupen zeg met zijn flank van 74 jaar. Hoho dat was grappig zeg.
Ik ga de andere 8 spelers hier ook niet opnoemen want ze zijn het gewoon niet waard om er woorden aan vuil te maken.

En dan zegt onze 'sportief directeur' Cordier "spijtig dat we Deschacht niet hebben kunnen nemen".
Dan pis ik in mijn broek van het lachen. Van zoveel domheid en incompetentie.

En laat Dury trouwens maar verder spartelen. In de situatie zoals ze nu is wil die gewoon zelf ontslagen worden om die 2 miljoen ontslagpremie op te strijken. Gun hem dat niet. Laat die vent spartelen en als hij week na week belachelijk wil gemaakt worden voor de ogen van heel België, dat is dan zijn probleem.

De mensen zijn murw geslagen. Alle excuses zijn opgebruikt (pech, Europees voetbal,...)
Velen pikken al die zever niet meer.
"Nog nooit meegemaakt dit". Ja mannekes, vorig jaar nog 4 op 39 met 0-4 verlies thuis tegen Charleroi met 2 rode kaarten als absolute rotte kers op de nog rottere Essevee-taart, 4 jaar terug 6 op 30, maar "dit heb ik nog nooit meegemaakt".

Recht naar 2e klasse en wie durft zeggen dat dat onverdiend zou zijn.

Ik ben altijd positief geweest. Altijd blijven steunen.
Maar dit zijn in mijn ogen nagels met koppen...
We zijn ziek. Doodziek.

Eindelijk ook eens iemand die het zaakje in zijn geheel bekijkt en niet enkel schiet op één bepaalde speler of de trainer of...
Iedereen heeft hier momenteel schuld aan. Het is een opeenstapeling van geknoei op ieder niveau.
No pain, no gain.

Offline Boerenboy25

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Forza Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #72 Gepost op: oktober 28, 2018, 02:17:05 pm »
Deze club is gewoon van boven tot onder dood- en doodziek.

Bestuur, trainers, spelers. Het hele zaakje kan gewoon niet meer.

En er is geen greintje zicht op beterschap. Je kan hier met niémand verder.
Het is op, het is over, het is sluiten.
Het bestuur is zo onbekwaam als maar kan zijn: een voormalige T2 als sportief directeur, Carl Ballière als voorzitter. Amateuristisch tot en met.

Bossut, mensen zitten in de tribune bijna letterlijk te kotsen wanneer die weer maar eens onnodig tijd wint of een bal langs de zijlijn buiten trapt. Fini. De fauw moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden, de beste man is 37 jaar, dat kan toch allemaal niet meer zeg. Het mannetje voor hem, Buffel, is er ook 37. En lachen dat Dury deed na Eupen zeg met zijn flank van 74 jaar. Hoho dat was grappig zeg.
Ik ga de andere 8 spelers hier ook niet opnoemen want ze zijn het gewoon niet waard om er woorden aan vuil te maken.

En dan zegt onze 'sportief directeur' Cordier "spijtig dat we Deschacht niet hebben kunnen nemen".
Dan pis ik in mijn broek van het lachen. Van zoveel domheid en incompetentie.

En laat Dury trouwens maar verder spartelen. In de situatie zoals ze nu is wil die gewoon zelf ontslagen worden om die 2 miljoen ontslagpremie op te strijken. Gun hem dat niet. Laat die vent spartelen en als hij week na week belachelijk wil gemaakt worden voor de ogen van heel België, dat is dan zijn probleem.

De mensen zijn murw geslagen. Alle excuses zijn opgebruikt (pech, Europees voetbal,...)
Velen pikken al die zever niet meer.
"Nog nooit meegemaakt dit". Ja mannekes, vorig jaar nog 4 op 39 met 0-4 verlies thuis tegen Charleroi met 2 rode kaarten als absolute rotte kers op de nog rottere Essevee-taart, 4 jaar terug 6 op 30, maar "dit heb ik nog nooit meegemaakt".

Recht naar 2e klasse en wie durft zeggen dat dat onverdiend zou zijn.

Preach

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #73 Gepost op: oktober 28, 2018, 02:20:46 pm »
Theo moet ook altijd de bal afleggen op Bedia... 3-1 voor rust en dan is het game over. Ze kunnen geen match doodmaken.
Klopt,maar theo was de eerste helft top,2de helft niks,ik stel mij de vraag of ze fysich wel in orde zijn?
We kunnen voetballen,maar we zijn te weinig een collectief,zo'n pressing gelijk dat Moeskroen deed de tweede helft doen wij NOOIT!  DIt is de taak van de coach,maar als die coach altijd maar weer een Marcq en een De Pauw opstelt,Wash 1 foutje en hij vervangt hem.
Iedereen zegt dat we een slechte ploeg hebben,ik zeg,wel hebben een slechte coach,zeker in slechte tijden heeft hij de situatie nog nooit rechtgetrokken,ja,met extra transfers,maar het moet nu gebeuren,we kunnen niet wachten op de wintertransfers!
Dury gebruikt ook niet iedereen,Verboom moest reeds lang in de A-kern zitten,is hij de redder?Misschien niet,maar het is NIET normaal dat Dury sommige spelers niet wil inzetten,terwijl diegene die keer op keer slecht presteren toch in de basis staan!  Dit is een constante de laatste 6-7 jaar!
Wat schiet er dan nog over van argumenten om Dury niet buiten te gooien?  Sentiment en de kostprijs?  Als Dury een beetje hart heeft voor Essevee moet hijzelf een stap opzij zetten en zijn contract in onderling overleg opzeggen.  Dury heeft reeds tientallen spelers zo de deur gewezen,wordt tijd dat hij dit bij zichzelf doet (financieel moet Dury niet  wanhopen,het is zielig van hem dat hij geen toegevingen wil doen!).
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2018, 02:26:13 pm door mogul »

Offline Boerenboy25

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Forza Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #74 Gepost op: oktober 28, 2018, 02:27:57 pm »
Theo moet ook altijd de bal afleggen op Bedia... 3-1 voor rust en dan is het game over. Ze kunnen geen match doodmaken.
Klopt,maar theo was de eerste helft top,2de helft niks,ik stel mij de vraag of ze fysich wel in orde zijn?
We kunnen voetballen,maar we zijn te weinig een collectief,zo'n pressing gelijk dat Moeskroen deed de tweede helft doen wij NOOIT!  DIt is de taak van de coach,maar als die coach altijd maar weer een Marcq en een De Pauw opstelt,Wash 1 foutje en hij vervangt hem.
Iedereen zegt dat we een slechte ploeg hebben,ik zeg,wel hebben een slechte coach,zeker in slechte tijden heeft hij de situatie nog nooit rechtgetrokken,ja,met extra transfers,maar het moet nu gebeuren,we kunnen niet wachten op de wintertransfers!
Dury gebruikt ook niet iedereen,Verboom moest reeds lang in de A-kern zitten,is hij de redder?Misschien niet,maar het is NIET normaal dat Dury sommige spelers niet wil inzetten,terwijl diegene die keer op keer slecht presteren toch in de basis staan!  Dit is een constante de laatste 6-7 jaar!
Wat schiet er dan nog over van argumenten om Dury niet buiten te gooien?  Sentiment en de kostprijs?  Als Dury een beetje hart heeft voor Essevee moet hijzelf een stap opzij zetten en zijn contract in onderling overleg opzeggen.  Dury heeft reeds tientallen spelers zo de deur gewezen,wordt tijd dat hij dit bij zichzelf doet (financieel moet Dury niet  wanhopen,het is zielig van hem dat hij geen toegevingen wil doen!).

We zouden eens met de fans een actie moeten bespreken om Dury het te laten weten dat zijn tijd voorbij is, net als de Arsenal fans deden met "wenger out" het is tijd om zo iets te gebruiken, als het dan niet lukt is het een teken dat het bestuur meer denkt aan Geld dan aan de 12de man.
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2018, 02:30:28 pm door Boerenboy25 »

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #75 Gepost op: oktober 28, 2018, 05:59:32 pm »
Waar is de tijd trouwens dat Dury eens ouderwets de bus parkeerde en gewoon op het resultaat speelde. Nu wil hij precies altijd een soort extreem aanvallend systeem spelen.  Als je daar dan voor de spelers niet voor hebt zou je beginnen denken dat het moedwillig is...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #76 Gepost op: oktober 28, 2018, 06:32:28 pm »
Eupen heeft voetballes Anderlecht 2-0
Anderlecht krijgt geen meter ruimte
drukken direct en ze vechten alsof hun
leven er vanaf hangt
Welke van de onze voetbalt alsof zijn leven er vanaf hangt?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #77 Gepost op: oktober 28, 2018, 08:31:15 pm »
Eupen heeft voetballes Anderlecht 2-0
Anderlecht krijgt geen meter ruimte
drukken direct en ze vechten alsof hun
leven er vanaf hangt
Welke van de onze voetbalt alsof zijn leven er vanaf hangt?
Baudry,Heylen,Buffel en Theo. Al de rest is/was k*k,dunne k*k of kan niet beter.

Offline rhodos

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #78 Gepost op: oktober 28, 2018, 09:35:55 pm »
Moeskroen zoals gisteren zal niet zakken.
Lokeren is ook wel echt slecht.
Eupen zal nog voldoende punten rapen thuis.
Mss nog Beveren?

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #79 Gepost op: oktober 28, 2018, 10:31:16 pm »
De business formules hebben (op voorhand) beter verkocht dan vorig jaar. De extra skyboxen op de 2e verdieping was in no time volledig uitverkocht. En de eerste verdieping is ondertussen verhuurd aan Bistro Berto. Voor wat de Zuidcorner betreft, is dit inderdaad een succes.

Wat wel opvalt is dat Studio Essevee niet meer zoveel volk trekt. Wellicht deels door het succes van de Zuidcorner.

In mijn ogen moet er vooral opgetreden worden op scoutingsniveau. Al onze transfers mislukken bijna.

Wat Waasland-Beveren betreft: een beslissing van de voetbalbond is niet onderhevig aan een rechterlijke beslissing. Er zijn interne procedures, er is een bondsparket, eigen rechtscolleges, enz. Als er voldoende aanwijzingen zijn van fraude, kan de voetbalbond besluiten tot degradatie. Het feit dat de UEFA zich al moeit, lijkt het scenario van degradatie voor Waasland-Beveren onvermijdelijk gezien onze competitie zo vlug mogelijk haar imago moet verschonen. Bewijze het feit dat Juventus ook onder druk van UEFA is moeten zakken...

Wat zou het goed uitkomen voor de KBVB dat Waasland-Beveren sportief zou zakken... (let op mijn woorden).