Auteur Topic: Abonnementen - seizoen 2016-2017  (gelezen 94356 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #280 Gepost op: augustus 19, 2016, 11:29:52 am »
Bj het onthaal krijg je er wel gratis dt fouten bij.  :)
daar kan hier ook voor gezorgT worden ;)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #281 Gepost op: augustus 19, 2016, 01:16:10 pm »
daar kan hier ook voor gezorgT worden ;)
Klopt... Al moet ik zeggen dat het hier doorgaans meevaldt...
Maar het onthaal zou zo'n fouten niet mogen maken maar helaas is dat tegenwoordig schering en inslag bij veel bedrijven en diensten!  :o

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #282 Gepost op: augustus 19, 2016, 01:59:21 pm »
Hou er ook rekening mee dat veel diensten nog draaien op vrijwilligers ipv opgeleide full time medewerkers.
Het zou eigenlijk niet mogen, want een club is een bedrijf en wij zijn haar klanten.

Toch ben ik meestal vrij mild tov de mensen aan de drankstandjes, poortjes aan de ingangen, onthaal, stewards, ...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #283 Gepost op: oktober 01, 2016, 11:03:04 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws.
01 oktober 2016

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #284 Gepost op: oktober 04, 2016, 09:50:37 pm »
Als trouwe abonnee houder heb ik toch een wrang gevoel naar al die acties, ik vind het goed dat ze proberen het stadion vol te krijgen aan goedkopere tickets of zelfs gratis tickets. Ik heb ook liever een mooi gevuld stadion dan een halfleeg.

Maar ik vind dat de club ook eens een inspanning mag doen naar hun trouwe supporters toe, als ik voor mezelf spreek dan zit ik nu aan mijn 11e jaar als abonnee inclusief de PO1 abonnementen, Europese matchen, bekermatchen en dan heb ik het enkel over de thuiswedstrijden. Als trouwe abonnee heb ik niet het gevoel dat ik al veel voordelen heb gehad, of het is eens een gratis oefenmatch maar dat is ook al heel ver in het verleden. Natuurlijk betaal ik met veel plezier mijn abonnement en al de rest om de ploeg aan te moedigen, maar ze mogen de trouwe supporters ook eens belonen.
SV TILL I DIE

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #285 Gepost op: oktober 05, 2016, 12:19:10 am »
Een echte actie kun je dit nu ook niet echt noemen h?, eerder leuke verkooppraatjes.

Voor de staantribune betaalde je in het begin van het seizoen voor 15 matchen 200? = 13,3?/match
Bij deze actie 10 matchen voor 140? = 14?/match

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #286 Gepost op: oktober 05, 2016, 07:40:25 am »
Een echte actie kun je dit nu ook niet echt noemen h?, eerder leuke verkooppraatjes.

Voor de staantribune betaalde je in het begin van het seizoen voor 15 matchen 200? = 13,3?/match
Bij deze actie 10 matchen voor 140? = 14?/match
Het was 175 euro voor de staantribune, dus 11,67 euro per match... ;)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #287 Gepost op: oktober 05, 2016, 09:14:41 am »
Daar gaat het voor mij niet om. Mijn punt is dat ze eens iets mogen doen voor de trouwe supporters.
SV TILL I DIE

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #288 Gepost op: oktober 05, 2016, 09:40:09 am »
Daar gaat het voor mij niet om. Mijn punt is dat ze eens iets mogen doen voor de trouwe supporters.

Het is inderdaad een feit dat de trouwe SVZW-supporters zich jaar na jaar een duur(der) abonnement aanschaffen zonder al te veel voordelen.

Daarentegen zijn er dan vrienden of kennissen (laat ik ze maar 'SVZW-toeristen' noemen) die ook een hoop matchen kunnen meepikken door van een heel aantal voordelige acties genieten (1+1 actie, de massa's goedkope/gratis kaarten via sponsors, ...). Dat steekt soms de ogen uit.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #289 Gepost op: oktober 05, 2016, 09:48:07 am »
Daar gaat het voor mij niet om. Mijn punt is dat ze eens iets mogen doen voor de trouwe supporters.

Bwa, als vele-decennia-lang-abonnee ben ik "vrij  :D" tevreden op dit ogenblik. 
Transfers waar ik nooit durfde op te hopen, een succesvolle voorbereiding, een start van de competitie om u tegen te zeggen, goed voetbal en een stadion dat er jaar-na-jaar prachtiger uit ziet.  Meer moet dat echt niet zijn !
En laat ze dat stadion maar vullen !  Ik zit liever in een vol stadion met pakken mensen die er gratis zitten dan een half leeg stadion met enkel abonnees en andere betalenden !!
Laat de volgende acties maar komen.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #290 Gepost op: oktober 05, 2016, 09:53:48 am »
Daar gaat het voor mij niet om. Mijn punt is dat ze eens iets mogen doen voor de trouwe supporters.

En hoe wil je dat dan doen? Je krijgt al de laagste prijs per match als je een vol abbonement koopt. Ok er worden tickets aan 5? verkocht voor bepaalde acties maar niet tijdens de toppers. Deze tickets gaan ook niet blijven duren, we zitten nu eenmaal in de groei en nieuwe supporters groeien niet aan de bomen je moet ze op een manier in het stadion krijgen.

Wel hoop ik dat ze de play-off 1 prijs voor vaste abbo's nog iets naar beneden doen dit seizoen.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #291 Gepost op: oktober 05, 2016, 10:00:56 am »
Het is inderdaad een feit dat de trouwe SVZW-supporters zich jaar na jaar een duur(der) abonnement aanschaffen zonder al te veel voordelen.

Daarentegen zijn er dan vrienden of kennissen (laat ik ze maar 'SVZW-toeristen' noemen) die ook een hoop matchen kunnen meepikken door van een heel aantal voordelige acties genieten (1+1 actie, de massa's goedkope/gratis kaarten via sponsors, ...). Dat steekt soms de ogen uit.
Ik kan je volgen.
Maar : ik ken iemand die enkel gaat als hij een gratis of goedkope sponsorkaart krijgt. Hij weet echter nooit op voorhand of hij wel een kaart zal hebben en de topmatchen kan hij op zijn buik schrijven.
Dan koop ik liever een abonnement met een vaste plaats en zekerheid op alle matchen.
Dat er eens iets extra zou mogen gedaan worden daar ben ik akkoord mee. Het is een beetje zoals met de acties van telefoonoperatoren, kranten enzoverder, de voordelen zijn nooit voor de abonnees wel voor de nieuwe klanten.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #292 Gepost op: oktober 05, 2016, 11:36:14 am »
En hoe wil je dat dan doen? Je krijgt al de laagste prijs per match als je een vol abbonement koopt. Ok er worden tickets aan 5? verkocht voor bepaalde acties maar niet tijdens de toppers. Deze tickets gaan ook niet blijven duren, we zitten nu eenmaal in de groei en nieuwe supporters groeien niet aan de bomen je moet ze op een manier in het stadion krijgen.

?

En mensen vergeten dat we zowat elk jaar meedoen voor PO1. Wat voor zotte seizoenen hebben we al niet gekend? Dat is er ook deel van, wat mij betreft.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #293 Gepost op: oktober 05, 2016, 08:56:54 pm »
Eens een korting bij een bekermatch zou wel mogen imo
SV TILL I DIE

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #294 Gepost op: oktober 05, 2016, 09:22:38 pm »
Eens een korting bij een bekermatch zou wel mogen imo
2 gratis pintjes voor abo's. :D

Offline Woozer

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #295 Gepost op: oktober 06, 2016, 06:17:07 pm »
Als relatief nieuwe Essevee supporter (ik spreek over een kleine 5 jaar). Moet ik hier wel zeggen dat ik ook af en toe 'profiteerde' van die acties. Uiteindelijk vond ik dat ook geen slechte zaak.

Afgelopen match tegen Charleroi heb ik bijvoorbeeld amper 5 euro betaald (zat wel n?t naast het bezoekersvak) en heb ik een vriend meegenomen.  Maar door al de (positieve) ervaringen die ik meemaakte hebben ik en mijne maat nu wel besloten om een abo te kopen en ben ik quasi zeker van volgend seizoen ook direct een abo te kopen. Ik denk dat er op die manier toch ook wat aan klantenbinding kan gedaan worden.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #296 Gepost op: oktober 06, 2016, 09:07:20 pm »
Welcome Woozer!

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #297 Gepost op: oktober 12, 2016, 09:47:00 am »
Het is inderdaad een feit dat de trouwe SVZW-supporters zich jaar na jaar een duur(der) abonnement aanschaffen zonder al te veel voordelen.

Daarentegen zijn er dan vrienden of kennissen (laat ik ze maar 'SVZW-toeristen' noemen) die ook een hoop matchen kunnen meepikken door van een heel aantal voordelige acties genieten (1+1 actie, de massa's goedkope/gratis kaarten via sponsors, ...). Dat steekt soms de ogen uit.

Zelfde probleem trouwens bij Club Brugge; ik ken enkele zeer verontwaardigde Clubfans naar aanleiding van de actie van Club Brugge voor de match tegen Porto
Elke trouwe Clubfan krijgt de kans om op vertoon van zijn/haar CL-abonnement drie extra te kopen aan een bijzonder voordelig tarief van amper 9 euro (een korting van liefst 80%).

Een knappe actie die weliswaar in het verkeerde keelgat schoot bij enkele fans. Ze voelen zich benadeeld omdat ze reeds de volle pot betaalden voor de drie duels (tussen de 105 en de 140 euro). De reacties op de Facebookpagine van BlauwZwartfans.be liegen er dan ook niet om. "Een dikke vette schande voor de mensen die al jaren een abonnement hebben en echt de club in hun hart dragen." "Een regelrechte schande, als trouwe Clubsupporter is dat ons vierkant uitlachen in ons gezicht. Als andere supporters korting krijgen, waarom WIJ dan niet?", klinkt het onder meer.


Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #298 Gepost op: oktober 12, 2016, 11:38:08 am »
Zelfde probleem trouwens bij Club Brugge; ik ken enkele zeer verontwaardigde Clubfans naar aanleiding van de actie van Club Brugge voor de match tegen Porto
Elke trouwe Clubfan krijgt de kans om op vertoon van zijn/haar CL-abonnement drie extra te kopen aan een bijzonder voordelig tarief van amper 9 euro (een korting van liefst 80%).

Een knappe actie die weliswaar in het verkeerde keelgat schoot bij enkele fans. Ze voelen zich benadeeld omdat ze reeds de volle pot betaalden voor de drie duels (tussen de 105 en de 140 euro). De reacties op de Facebookpagine van BlauwZwartfans.be liegen er dan ook niet om. "Een dikke vette schande voor de mensen die al jaren een abonnement hebben en echt de club in hun hart dragen." "Een regelrechte schande, als trouwe Clubsupporter is dat ons vierkant uitlachen in ons gezicht. Als andere supporters korting krijgen, waarom WIJ dan niet?", klinkt het onder meer.


Dat is het eeuwige probleem. Al vind ik wat Club doet nog iets anders dan wat Essevee doet. Tegen de toppers worden er geen grote acties gedaan, alleen voor de mindere affiches. Hier gaat het over CL matchen

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #299 Gepost op: oktober 12, 2016, 12:31:51 pm »
Dat is het eeuwige probleem. Al vind ik wat Club doet nog iets anders dan wat Essevee doet. Tegen de toppers worden er geen grote acties gedaan, alleen voor de mindere affiches. Hier gaat het over CL matchen

Idd, dat is pas afzetterij zeker omdat de abonnementen al heel erg prijzig waren voor CL voetbal.
En er is idd een verschil tussen tickets voor 5? verkopen voor een match tegen middenmoter in de Belgische competitie en hetzelfde doen voor een Champions league wedstrijd.
Ze willen in Brugge snel nog wat meer verdienen na een al tegenvallende verkoop en nu een afgang in de CL in de maak is geraken ze losse tickets ook al niet meer kwijt.