Auteur Topic: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi  (gelezen 4561 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #20 Gepost op: september 30, 2010, 05:18:48 pm »
Die voorlinie blijft discutabel.

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #21 Gepost op: september 30, 2010, 05:26:53 pm »
Te veel keuze vooraan en centraal middenveld.
Geen echte rechtsmidden

Dus 3 man centraal
Dus 3 man vooraan
Sommige spitsen zouden beter renderen met 2 vooraan, maar wie dan rechtsmid

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #22 Gepost op: oktober 01, 2010, 03:25:41 pm »
Habib is ziek, die zal er alleszins nie bij zijn. Hopelijk Traore en Nfor voorin !
Webteam SV Zulte Waregem

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #23 Gepost op: oktober 01, 2010, 04:19:00 pm »
                                    Bossut
Colpaert           Dhaene                    VDB               Mareval
                                   Lutte             
                                  Hyland
Delaplace                    Chevalier                                      Matton
                                   Traore

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #24 Gepost op: oktober 01, 2010, 04:46:03 pm »
======================== Sammy ========================
==== Colpaert ====== D'Haene ====== VDB =========== Mar?val ==
========================= Lutte ========================
============ Hyland ================= Sterckx =============
== Delaplace =============== Nfor ================= Matton ==

5 man achterin, Hyland en Sterckx enkel en alleen voor de omschakeling en de drie aanvallende spelers moeten het maar oplossen tegen de muur van Charleroi. Dan in het vierde kwartier zwaar doordrukken. Een keer scoren kan een mooie match opleveren, niet scoren en 't is al naar de kloten.

Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #25 Gepost op: oktober 01, 2010, 05:06:49 pm »
                        muyters
minne      colpaert           vdb    mar?val
                         lutte
delaplace            sterkx             meert
 
              teddy            traor?

wissels; matton voor meert,bokila voor traor?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #26 Gepost op: oktober 01, 2010, 05:55:54 pm »
                        muyters
minne      colpaert           vdb    mar?val
                         lutte
delaplace            sterkx             meert
 
              teddy            traor?

wissels; matton voor meert,bokila voor traor?
Muyters?
SV TILL I DIE

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #27 Gepost op: oktober 01, 2010, 06:09:22 pm »
Ja,Muyters een keer.We slikken teveel goals,dit is een gedeelde schuld volgens mij minne,dhaene,keeper(vb 3e goal in genk),ja zelfs vdb gaat niet vrijuit...Commentaar van Sammy na gent(op radio) stond mij niet aan.Zou graag Muyters eens aan het werk zien.
Wss zal ik nu de grond in geboord worden...maarja tis de trainer die beslist h?  ;)

prono 5-1 (goal rcsc van abbas bayat in blessuretijd  ;D)
« Laatst bewerkt op: oktober 01, 2010, 06:42:27 pm door fozie »

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #28 Gepost op: oktober 01, 2010, 06:22:31 pm »
Zulte Waregem mist Habibou tegen Charleroi

Mahamadou Habib Habibou ruilde na vijf seizoenen Sporting Charleroi in voor Zulte Waregem en tekende er een contract voor vier seizoenen. De 23-jarige Franse aanvaller loopt er niet bij tegen zijn voormalige club.

Trainer Bart De Roover maakte zijn selectie van 18 spelers bekend. Kevin Roelandts revalideert verder na de ingreep aan zijn knie. Verdediger Miguel Dachelet (lichte hernia) is nog niet fit. Habib Habibou is ziek.

De kern (volgens rugnummer): Bossut, Minne, Colpaert, Vandenbroeck, Mar?val, Van Nieuwenhuyze, Chevalier, Nfor, Meert, Matton, Bokila, Gueye, Sterckx, Traor?, Hyland, Muyters, D'Haene, Delaplace.


Offline davy

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #29 Gepost op: oktober 02, 2010, 01:38:30 pm »
Ja,Muyters een keer.We slikken teveel goals,dit is een gedeelde schuld volgens mij minne,dhaene,keeper(vb 3e goal in genk),ja zelfs vdb gaat niet vrijuit...Commentaar van Sammy na gent(op radio) stond mij niet aan.Zou graag Muyters eens aan het werk zien.
Wss zal ik nu de grond in geboord worden...maarja tis de trainer die beslist h?  ;)

prono 5-1 (goal rcsc van abbas bayat in blessuretijd  ;D)

Ik heb via sporza het interview nog eens herbeluisterd.
Ik heb de wedstrijd gezien en ik vraag mij af wat er verkeerd zou gezegd zijn... Mss wat meer duiding Fozie??? Over het derde doelpunt in Genk ... Wanneer een speler van de tegenpartij van bijna aan de middellijn kan vertrekken met de bal, 2 man voorbij gaat en recht op doel gaat snap ik niet dat de 2 centrale verdedigers opengaan, waardoor hij 4 man voorbij gaat...
We slikken inderdaad 11 doelpunten in 3 wedstrijden maar naar mijn bescheiden mening staat sammy niet slecht te keepen... Men kan het hem toch moeilijk kwalijk nemen dat onze spitsen moeilijk scoren...
Voor alle duidelijkheid .. de boormachine ligt nog in mijn werkkot...  ;)
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2010, 01:41:33 pm door davy »

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #30 Gepost op: oktober 02, 2010, 02:09:37 pm »
                        muyters

want

Citaat van: fozie
Commentaar van Sammy na gent(op radio) stond mij niet aan.


Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #31 Gepost op: oktober 02, 2010, 04:02:19 pm »
Citaat
'Grote mond nodig in de groep'
 
VOETBAL 1STE KLASSE ZULTE WAREGEM - CHARLEROI Kapitein Ludwin Van Nieuwenhuyze steekt niet weg dat Essevee nog veel werk heeft
zaterdag 02 oktober 2010Auteur: Cedric Tack 
Ludwin Van Nieuwenhuyze: 'Ik begrijp dat ik de aanvoerdersband krijg, ik ken het huis en speel hier al zeven jaar.

RegioWAREGEM - Zulte Waregem rolt vanavond competitiespeeldag tien binnen. We blikken met kapitein Ludwin Van Nieuwenhuyze terug op het seizoensbegin. 'We hebben geen natuurlijke leiders in de groep', meent Van Nieuwenhuyze. 'Ook ik ben dat niet.'

'Maar ik begrijp dat ik de aanvoerdersband krijg. Ik ken het huis en speel hier al zeven jaar', voegt de 32-jarige aanvoerder van Essevee eraan toe. 'We maken ook een grote verandering door. Bart De Roover pakt het anders aan dan Francky Dury. De Roover, die zelf nog profspeler geweest is en Dury niet, gaat veel meer uit van onze voetbalintelligentie. We moeten zelf veel meer nadenken op het terrein. Misschien is niet iedereen daar klaar voor binnen de groep. Het is dan ook aan mij om die jongens verder te sturen.'

'Het spel is zeker nog niet wat het moet zijn. We staan nu twaalfde, dat is twee ? drie plaatsen te laag. De eerste match, tegen Standard, was eigenlijk onze beste wedstrijd. Daarna kregen we een paar keer tegenslag en je ziet dat we dan nog veel werk hebben. Ik stel ook vast dat in die match tegen Standard onze defensie heel secuur verdedigde en dat we de laatste weken veel tegengoals slikken. Misschien is het allemaal een beetje in de hoofden gaan spelen en pakken die tegengoals vertrouwen weg. Maar we hebben ook al bewezen dat we over weerbaarheid beschikken. Tegen Germinal Beerschot geven we drie kansen weg die worden afgestraft, maar we zijn sterk teruggekomen en wonnen nog.'

'Momenteel steekt er niemand bovenuit in de groep. Een Berrier hebben we nu niet lopen. Als Matton een tijdje blessurevrij kan blijven, is dat zeker een grote meerwaarde want hij is sterk bezig. We moeten het nu hebben van ons collectief. Iedereen moet beseffen dat hij meters moet maken voor de ander.'

'Hoe mijn toekomst eruit ziet nu mijn contract afloopt eind dit seizoen? Misschien ligt die hier nog wel, maar ik heb afgesproken pas na Nieuwjaar concreet te gaan praten met de club.'

We legden algemeen manager Vincent Mannaert de roep van de aanvoerder voor om meer natuurlijke leiders. 'Ik zie dit niet als problematisch. Dit is een overgangsjaar voor ons, maar dit mag geen excuus zijn om eruit te halen wat erin zit. Buysse en Berrier zijn vertrokken, Roelandts is nog even uit. Dit zijn spelers die die rol op zich konden of kunnen nemen. Er zullen en moeten zich meer spelers binnen de groep manifesteren. Maar daar vraag ik nog wat tijd voor. Ik stel vast dat we maar twee punten minder hebben dan vorig seizoen op dit moment, maar we hebben vooral een reeks nodig. Als die er komt, zullen enkele spelers meer vertrouwen krijgen. Sowieso zijn de drie punten tegen Charleroi noodzakelijk, want boven ons staat alles op en zakdoek en anders raak je de voeling met die ploegen kwijt.'

'Er zijn nog heel wat ploegen die op zoek zijn naar spelers met een sterke persoonlijkheid, maar ze vinden die ook niet. Wij moeten het daarom hebben van onze collectiviteit. Dat is ook dit seizoen niet anders', besluit Mannaert.

Habibou mist weerzien

Habib Habibou is al enkele dagen ziek en mist zo het weerzien met zijn ex-ploegmaats. Kevin Roelandts revalideert verder na zijn knieoperatie. Ook voor Dachelet (lichte hernia) komt deze wedstrijd nog te vroeg. Wellicht kiest coach De Roover voor dezelfde elf van vorige week, tenzij Traor? zijn kans krijgt.

Kan Zulte Waregem terug aansluiting vinden met de subtop en duwt het Charleroi nog verder in het moeras?


Zelfkennis is...  het begin van een overwinning.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #32 Gepost op: oktober 02, 2010, 05:32:33 pm »
?

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #33 Gepost op: oktober 02, 2010, 05:54:06 pm »
               Bossut
Colpaert   Dhaene  VBD   Mareval
Teddy     Lutte    Sterckx   Matton
         Nfor        Traore

Hopelijk terug een 4-4-2 anders vrees ik voor een doemscenario !!!!

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #34 Gepost op: oktober 02, 2010, 05:58:21 pm »
Winnen is het enigste goeie resultaat, al de rest is te weinig.  Kzen benieuwd