Auteur Topic: [VB] Essevee - GBA  (gelezen 4547 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
[VB] Essevee - GBA
« Gepost op: september 20, 2010, 11:29:13 am »
Het is weer vroeg dag ;)
Woensdag al aan de slag tegen de ratten.

Hoop op een overwinning, die er eigenlijk moet komen.
Mss Minne en D'haene uit de ploeg.
« Laatst bewerkt op: september 23, 2010, 09:02:08 pm door SV5381.be »

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Essevee - GBA
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2010, 11:35:46 am »
Het is weer vroeg dag ;)
Woensdag al aan de slag tegen de ratten.

Hoop op een overwinning, die er eigenlijk moet komen.
Mss Minne en D'haene uit de ploeg.
Colpaert en Tamsin in de plaats? Waarom niet h?.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Essevee - GBA
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2010, 11:54:48 am »
Tja en wat met de LB? Mar?val geschorst.. Is Dachelet al terug fit?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Essevee - GBA
« Reactie #3 Gepost op: september 20, 2010, 12:19:32 pm »
D'Haene speelde degelijk, dus 'k zie geen rede waarom je hem er plots zou uithalen. Colpaert op de plaats van Minne, Minne op links dan.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Essevee - GBA
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2010, 12:30:31 pm »
Ik vrees voor een 0 punten in 3 wedstrijden Gent-GBA en Genk

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Essevee - GBA
« Reactie #5 Gepost op: september 20, 2010, 12:48:33 pm »
D'Haene speelde degelijk, dus 'k zie geen rede waarom je hem er plots zou uithalen.

Omdat hij zich Eupen en Gent gelijk een duiveltje van de bal liet zetten door Vandenbergh, Lepiller en Coulibaly?
Of gewoon omdat we Colpaert (onze recentste internationaal) op de bank zitten hebben?

Veel (zo niet het meeste van de hele spelersgroep) respect voor Karel, maar op het veld valt hij toch dik tegen dit seizoen...

Eens Dachelet terug is: Colpaert - Dachelet - VDB - Mar?val, laat maar komen...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

fox

  • Gast
Re: Essevee - GBA
« Reactie #6 Gepost op: september 20, 2010, 12:50:10 pm »
D'Haene speelde degelijk, dus 'k zie geen rede waarom je hem er plots zou uithalen.

Omdat hij zich Eupen en Gent gelijk een duiveltje van de bal liet zetten door Vandenbergh, Lepiller en Coulibaly?
Of gewoon omdat we Colpaert (onze recentste internationaal) op de bank zitten hebben?

Veel (zo niet het meeste van de hele spelersgroep) respect voor Karel, maar op het veld valt hij toch dik tegen dit seizoen...

Eens Dachelet terug is: Colpaert - Dachelet - VDB - Mar?val, laat maar komen...

Wel sterk dat Lepiller D'haene van de bal kan zetten als hij niet op het veld staat.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.773
Re: Essevee - GBA
« Reactie #7 Gepost op: september 20, 2010, 12:50:29 pm »
Minne was tegen Eupen ook al slecht. Pertank geen slechte verdediger maar nu niet in de vorm van zijn leven.
Colpaert op de plaats van Minne zetten. en op de linksback?! geen flauw idee....Meert?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Essevee - GBA
« Reactie #8 Gepost op: september 20, 2010, 01:19:20 pm »
D'Haene speelde degelijk, dus 'k zie geen rede waarom je hem er plots zou uithalen.

Omdat hij zich Eupen en Gent gelijk een duiveltje van de bal liet zetten door Vandenbergh, Lepiller en Coulibaly?
Of gewoon omdat we Colpaert (onze recentste internationaal) op de bank zitten hebben?

Veel (zo niet het meeste van de hele spelersgroep) respect voor Karel, maar op het veld valt hij toch dik tegen dit seizoen...

Eens Dachelet terug is: Colpaert - Dachelet - VDB - Mar?val, laat maar komen...

Wel sterk dat Lepiller D'haene van de bal kan zetten als hij niet op het veld staat.
? :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.928
Re: Essevee - GBA
« Reactie #9 Gepost op: september 20, 2010, 01:40:06 pm »
Bossut
Dachelet -- VDB -- Colpaert -- Meert
Sterckx -- Hyland
Gueye
Chevalier -----Nfor ---- Habibou

mijn opstelling voor tegen GBA

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Essevee - GBA
« Reactie #10 Gepost op: september 20, 2010, 02:56:30 pm »
D'Haene speelde degelijk, dus 'k zie geen rede waarom je hem er plots zou uithalen.
...

Wel sterk dat Lepiller...
? :)

Mea culpa...
Ik dacht dat D'Haene veel moeite had met een sterke spits, blijkbaar dus gewoon een tweederangsaanvaller en het lukt nog niet? :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

fox

  • Gast
Re: Essevee - GBA
« Reactie #11 Gepost op: september 20, 2010, 03:15:08 pm »
D'Haene speelde degelijk, dus 'k zie geen rede waarom je hem er plots zou uithalen.
...

Wel sterk dat Lepiller...
? :)

Mea culpa...
Ik dacht dat D'Haene veel moeite had met een sterke spits, blijkbaar dus gewoon een tweederangsaanvaller en het lukt nog niet? :)


Lol. Je hebt overigens wel gelijk hoor. D'haene is absoluut nog niet op zijn niveau maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij er nog kopt. Aan de andere kant gaat het er bij mij niet in dat Colpaert nog steeds geen basisspeler is. Hij was dat niet onder Dury en nu ook niet onder Deroover. Ik snap dat echt niet.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Essevee - GBA
« Reactie #12 Gepost op: september 20, 2010, 03:43:36 pm »

Mea culpa...
Ik dacht dat D'Haene veel moeite had met een sterke spits, blijkbaar dus gewoon een tweederangsaanvaller en het lukt nog niet? :)


Ik denk dat je bezwaarlijk Jefferson (22j, ex-Fiorentina), Obradovic (19j, ex-Partizan Belgrado) en Kevin VDB (ok, nog niet 'en forme', maar toch pakken ervaring) als tweederangsspitsen kunt noemen. Laten we toch nog een kat een kat noemen ...
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Essevee - GBA
« Reactie #13 Gepost op: september 20, 2010, 03:50:33 pm »

Mea culpa...
Ik dacht dat D'Haene veel moeite had met een sterke spits, blijkbaar dus gewoon een tweederangsaanvaller en het lukt nog niet? :)


Ik denk dat je bezwaarlijk Jefferson (22j, ex-Fiorentina), Obradovic (19j, ex-Partizan Belgrado) en Kevin VDB (ok, nog niet 'en forme', maar toch pakken ervaring) als tweederangsspitsen kunt noemen. Laten we toch nog een kat een kat noemen ...

Laten we inderdaad een kat een kat noemen, ze scoren 3 keer in 7 wedstrijden. Natuurlijk zijn het 2e rangsspitsen.  Dury heeft gisteren pijnlijk duidelijk gemaakt dat onze verdediging kaas met gaten is als je de zwakke schakels weet te vinden.  Dat andere trainers daar tot nu toe niet in geslaagd waren wil niet veel zeggen, maar wees maar zeker dat andere trainers ook wel eens de wedstrijd van gisteren zullen bekijken en wees er maar zeker van dat Deboeck woensdag onze rechtse kant zal viseren.

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Essevee - GBA
« Reactie #14 Gepost op: september 20, 2010, 04:27:36 pm »
TES VAN MOETEN,

GEEN GEZEVER MEER IN DE GAZETTEN
VOETBALLEN MET INZET EN WINNEN!!!!!!!!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Essevee - GBA
« Reactie #15 Gepost op: september 20, 2010, 07:53:20 pm »
Idd winnen en niks anders!
Mar?val nu geschorst of niet?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Essevee - GBA
« Reactie #16 Gepost op: september 20, 2010, 08:54:47 pm »
Ik opteer persoonlijk ook voor een defensie met Colpaert, VDB, Dachelet en Mareval. Voor woensdag zonder mareval, dachelet op links. Verder moet habibou gewoon op links en niet in de spits. En ja voor de rest mag er gekozen worden. Ik geloof dat Delaplace terug is en misschien moet Traore eens in de spits.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.120
Re: Essevee - GBA
« Reactie #17 Gepost op: september 20, 2010, 09:04:36 pm »
Meert moet in het team !!! Voor woensdag hebben we een aanjager nodig om het vuur terug in gang te steken :)
En hopelijk zet onze trainer hem geen LB of tis terug koekenbak teste hem er in de voorbereiding en was nie echt een meevaller zet Minne of dachelet maar op links en Colpaert op rechts en meert zal dan wel de linkerflank voor zijn rekening nemen verder Sterckx eruit (kan iets die jongen ma moet nog groeien) .
 
                      Sammy
Colpaert   Dhaene   VDB    Minne
Teddy    Lutte    Hyland   Meert
        Nfor      Habib


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Essevee - GBA
« Reactie #18 Gepost op: september 20, 2010, 10:17:45 pm »
D'Haene speelde degelijk, dus 'k zie geen rede waarom je hem er plots zou uithalen. Colpaert op de plaats van Minne, Minne op links dan.
Dhaene was echt niet goed gisteren.  Verloor duels, kwam te laat, was te traag.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Essevee - GBA
« Reactie #19 Gepost op: september 21, 2010, 09:30:47 am »
Je moet het natuurlijk doen met de middelen die je voorhanden hebt. Dhaene zou ik voorlopig nog laten staan. Hij was niet goed tegen Gent, maar op Anderlecht en thuis tegen cercle speelde hij een sterke match. Bovendien kan hij een doelpunt maken, geen overbodige luxe bij ons!
Tot wat ik dusver gezien heb moet Colpaert de voorkeur krijgen op Minne. In de opbouw zijn ze elkaar waard (niet geweldig dus) maar verdedigend is Steve een stuk sterker. Kiest men toch voor Minne, waarom dan geen Colpaert op de plaats van Lutte/sterckx. Ook op die plaats zal hij meer kwaliteit geven.
Kortom met enkele anderen hier begrijp ik het bankzittersstatuut van Colpaert niet...

Mijn 11 voor morgen:
Bossut
Colpaert - Dhaene - VDB - Dachelet
Chevalier - Van Nieuwenhuyze - Meert - Hyland - Habibou
Nfor

Maar ja wie ben ik...Mits winst kunnen we ons grijs seizoen verder zetten en misschien weer naar boven kijken. Mits verlies wordt de situatie wel heel precair. Belangrijke match morgen!