Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 757407 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1380 Gepost op: november 24, 2010, 10:42:19 pm »
Alleszins in de poulefases ... You never know of de kampioen van Estland met ene Neemelo in voorrondes terechtgekomen is :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1381 Gepost op: november 25, 2010, 11:18:31 am »
En Buysse maakt zijn debuut in de CL  :)

Als ik me niet vergis de eerste ex-zulte waregemnaar in de CL.

Jelavic?  Of mag die niet meedoen met de rangers, aangezien hij met wien al europees speelde, heb dit toen niet meer echt kunnen volgen.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1382 Gepost op: november 26, 2010, 12:15:42 pm »
Roussel naar Hoek! Wellicht de ploeg van zijn hart die hij nu heeft gevonden.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1383 Gepost op: december 01, 2010, 11:15:17 pm »
dury doet het toch maar weer he met zijn aa gent, okee de kans dat ze ook nog gaan gelijkspelen in lille schat ik nie zo groot ma doet het toch zeeeeeeeeer aardig in de moeilijkste poelee van de belgische ploegen doet hij het met de in principee kleinste ploeg het best.
dury is gewoon een klassebak, we mogen blij zijn dat we hem zo lang in onze rangen gehad hebben, zit nu hogerop en hij verdient het
khoop echt da gent doorgaat
en van mij mogen ze zelf kampioen worden
ik zie ze wel nog lang meedoen samen met standard en anderlecht en kort daarachter genk


Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1384 Gepost op: december 02, 2010, 09:16:16 am »
Chapeau voor Gent, benieuwd hoe lang ze Yassin gaan kunnen houden... Duidelijke instructies van Dury om hem ALTIJD te zoeken.

Wat dat laatste betreft: mark my words: Standard wordt kampioen.

Genk gaat Vossen meer en meer missen, Anderlecht verliest zondag aan de Gaverbeek cruciale punten, en Standard heeft na nieuwjaar met Tchit?, Van Damme, Berrier, De Mul,... nog vuurwerk klaar uit de ziekenboeg... Daarbij komt...dat ze niet meer tegen ons moeten :)

Groeten!

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1385 Gepost op: december 02, 2010, 07:08:53 pm »
Standard heeft op papier inderdaad een hele sterke ziekenboeg / toekomstige kern. Als die op elkaar ingespeeld raken, dan kunnen ze volgens mij idd ver raken.
On topic: inderdaad sterk van Dury, vooral als je Brugge en Anderlecht ziet krasselen.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1386 Gepost op: december 03, 2010, 09:38:39 am »
Voor de media die dacht dat Dury enkel met kleine ploegen betonvoetbal kon spelen is het tegendeel nu wel bewezen.

AA Gent is succesvol en speelt onder Dury aanvallender en aantrekkelijker dan ooit, z?lfs in de Europa League.
Hij is gwn een vakman die op alle niveaus 100% inzet en professionalisme eist en dat zelf ook geeft.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1387 Gepost op: december 03, 2010, 11:44:22 am »
Kzal et hier maar zetten, aangezien het tegen Bart Buysse zal zijn.

Preud'homme wil tegen Belgen oefenen
Het Twente van Michel Preud'homme gaat tijdens de zomer in Sluis trainen en oefent in die eerste twee weken van juli tegen de ex-ploeg van de coach, AA Gent, maar ook tegen Cercle Brugge en Zulte Waregem.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1388 Gepost op: februari 04, 2011, 10:44:37 am »
Deze week in Voetbal Magazine een schitterend artikel over de samenwerking tussen ex-Essevee-coryfee?n Urbain Hasaert en Rik Vande Velde bij Anderlecht.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1389 Gepost op: februari 04, 2011, 07:20:49 pm »
Kzal et hier maar zetten, aangezien het tegen Bart Buysse zal zijn.

Preud'homme wil tegen Belgen oefenen
Het Twente van Michel Preud'homme gaat tijdens de zomer in Sluis trainen en oefent in die eerste twee weken van juli tegen de ex-ploeg van de coach, AA Gent, maar ook tegen Cercle Brugge en Zulte Waregem.

D? match voor het tienjarig bestaan? Wie weet.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1390 Gepost op: februari 07, 2011, 11:02:15 am »
Ik las net dat Emil Lyng deze winter getest heeft bij NEC. Hij kreeg er wel geen contract aangeboden.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1391 Gepost op: februari 10, 2011, 08:21:11 pm »
Pieter Merlier speelt bij Olsa Brakel.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1392 Gepost op: februari 10, 2011, 10:40:32 pm »
Pieter Merlier speelt bij Olsa Brakel.

Amaai, die is ook wel laag gevallen (met alle respect voor Pieter, zijn verdiensten en Brakel)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1393 Gepost op: februari 10, 2011, 10:44:22 pm »
'k Herinner me nog de uitwedstrijd tegen RSCA dat hij voor me zat in de vip.  :) Toen was ie nog fel op zoek ...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1394 Gepost op: februari 15, 2011, 11:09:25 am »
De Vlieger (39) stopt straks met keepen
Na 22 jaar topvoetbal hangt Geert De Vlieger (39) straks zijn handschoenen aan de haak. Dat maakte de reservedoelman van Club Brugge dinsdag bekend. "Het is mooi geweest."

De Vliegers contract loopt in juni af, daarna is het afgelopen. "Dat is een logische gang van zaken, ooit kwam ik ook als 18- of 19-jarige in doel bij Beveren als opvolger van Dirk Rosez. Nu is het mijn moment om afscheid te nemen. Na 22 jaar is het mooi geweest."

Wat gaat hij straks doen? "Ik neem wat tijd om rustig uit te kijken. Ik heb een trainersdiploma en kan ook terugvallen op mijn ervaringen bij buitenlandse clubs. We zien wel."


Bron: sporza

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1395 Gepost op: februari 15, 2011, 11:19:34 am »
Merlier staat ook in doel bij casa el vid in het liefhebbersvoetbal.
Ook fred dupr? speelt momenteel in het liefhebbersvoetbal.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1396 Gepost op: februari 15, 2011, 08:24:11 pm »
Merlier staat ook in doel bij casa el vid in het liefhebbersvoetbal.
Ook fred dupr? speelt momenteel in het liefhebbersvoetbal.

Merlier wordt doelman van Olsa Brakel (3e Klasse)...
-SVZW Forever-

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1397 Gepost op: februari 21, 2011, 05:21:06 pm »
FC Twente plukte Bart Buysse in augustus weg bij Zulte Waregem. De 24-jarige linksachter tekende een contract voor vier seizoenen in de Grolsch Veste. Buysse komt echter weinig aan spelen toe bij de Tukkers.

Standard nam afgelopen winter contact op met de offensieve linkerflankspeler. Buysse maakte echter aan de Rouches duidelijk dat een terugkeer naar Belgi? nog niet bespreekbaar was. Hij wil zich in de basiself knokken bij de ploeg van trainer Michel Preud'homme.

bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=38501?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=all

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1398 Gepost op: februari 21, 2011, 05:32:40 pm »
FC Twente plukte Bart Buysse in augustus weg bij Zulte Waregem. De 24-jarige linksachter tekende een contract voor vier seizoenen in de Grolsch Veste. Buysse komt echter weinig aan spelen toe bij de Tukkers.

Standard nam afgelopen winter contact op met de offensieve linkerflankspeler. Buysse maakte echter aan de Rouches duidelijk dat een terugkeer naar Belgi? nog niet bespreekbaar was. Hij wil zich in de basiself knokken bij de ploeg van trainer Michel Preud'homme.

bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=38501?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=all

Had geen basisplaats van in het begin maar stond er toch vrij dicht bij. Mits nog een kleine progressie zag ik hem er wel inkomen maar toen blesseerde hij zich zwaar en dan is het natuurlijk moeilijk. Hij heeft wel het potentieel om er te komen en hij heeft gelijk dat hij nog niet wil vertrekken. Ik zou alleszins nog afwachten tot nieuwjaar volgend jaar om de balans op te maken.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1399 Gepost op: februari 22, 2011, 08:38:36 am »
Buysse had dit weekend een basisplaats in Twente....