Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756541 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1140 Gepost op: augustus 03, 2010, 01:15:07 pm »
denk dat Gent gewoon ne grote vis wil kopen.
GBA zal ook wel nog hun geld uithalen

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1141 Gepost op: augustus 03, 2010, 03:52:21 pm »
Gent kan misschien N'For terugkopen en Leye 'in de deal betrekken'  ;D

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1142 Gepost op: augustus 03, 2010, 04:03:55 pm »
Gent kan misschien N'For terugkopen en Leye 'in de deal betrekken'  ;D

800K + Leye voor N'for lijkt me een mooie deal.

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1143 Gepost op: augustus 03, 2010, 06:37:58 pm »
Ex-speler Zulte Waregem wil naar RangersGlasgow Rangers wil Nikica Jelavic graag binnenhalen. De aanvaller hoopt dat Rapid Wenen wil meewerken aan een transfer.
03/08/2010 18:19 | 1 reacties | 219x gelezen

Glasgow Rangers wil Nikica Jelavic dolgraag naar Schotland halen. Rapid Wenen vraagt echter 4,5 miljoen euro voor de aanvaller, die zijn laatste contractjaar ingaat bij de club. De Schotten kunnen die som niet betalen.

Nikica Jelavic gaf nu zelf aan dolgraag naar Rangers te willen vertrekken. "Rapid is een prachtige club en ik heb hier een fantastische tijd gehad. Ik heb de club terugbetaald met veel doelpunten, nu hoop ik dat ze willen meewerken aan een transfer. Ik heb altijd in Groot-Brittanni? willen voetballen en Glasgow Rangers is een club met een enorme traditie, ik wil er dolgraag heen."

Jelavic voetbalde vanaf 2007 ??n seizoen voor Zulte Waregem. Hij kwam er echter niet verder dan 3 treffers. Afgelopen seizoen was hij 30 keer trefzeker voor Rapid in 52 wedstrijden.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1144 Gepost op: augustus 04, 2010, 09:44:50 am »
Mbaye Leye wil en mag weg bij Gent, maar hij wil niet als pasmunt dienen voor een ruil met STVV-speler Denis Odoi. Gent denkt aan Odoi om Rosales op te volgen op de rechtsachter. maar voor Leye is dat geen optie. "Ik mik hoger dan STVV", zegt Leye in HBvL. "Het is niet mijn ambitie om daar te belanden."


Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1145 Gepost op: augustus 04, 2010, 10:20:47 am »
Jelavic moest weg omdat hij een onvoldoende kreeg, Leye en Salou werden weggekocht...Zo zie je maar het kan verkeren. Nu vergis u niet financieel zetten ze allemaal een stap voorwaarts. Kwestie van uw prioriteiten te stellen zeker....

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1146 Gepost op: augustus 04, 2010, 10:37:34 am »
kan transfer van Jelavic ons niet ook nog wat opbrengen? Spijtig dat hij dit hier niet bij ons heeft kunnen tonen met al die doelpunten. Als je ziet wat ze er nu voor vragen, ging nooit iemand bij ons over een mislukte transfer gesproken hebben. Indien we er nog iets voor krijgen, dan zal het waarschijnlijk toch ook geen echte mislukte transfer geweest zijn zeker?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1147 Gepost op: augustus 04, 2010, 11:55:21 am »
Als Jelavic bij ons 30 doelpunten zou gemaakt hebben zou een ploeg als zulte waregem nooit 4.5 miljoen kunnen vragen ...
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1148 Gepost op: augustus 04, 2010, 11:57:41 am »
Als Jelavic bij ons 30 doelpunten zou gemaakt hebben zou een ploeg als zulte waregem nooit 4.5 miljoen kunnen vragen ...

Natuurlijk wel.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1149 Gepost op: augustus 04, 2010, 12:00:48 pm »
Als Jelavic bij ons 30 doelpunten zou gemaakt hebben zou een ploeg als zulte waregem nooit 4.5 miljoen kunnen vragen ...

Natuurlijk wel.
Vragen wel maar krijgen dat is wat anders
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1150 Gepost op: augustus 04, 2010, 12:50:55 pm »
Als Jelavic bij ons 30 doelpunten zou gemaakt hebben zou een ploeg als zulte waregem nooit 4.5 miljoen kunnen vragen ...

Natuurlijk wel.
Vragen wel maar krijgen dat is wat anders
Voorlopig krijgen ze het ook niet, is zelfs te duur voor de Rangers.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1151 Gepost op: augustus 04, 2010, 01:43:27 pm »
Tim Matthys mag transfervrij vertrekken. SVZW en Tim kwamen tot een onderling akkoord om zijn contract te ontbinden.


Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1152 Gepost op: augustus 04, 2010, 03:14:27 pm »
Tim Matthys mag transfervrij vertrekken. SVZW en Tim kwamen tot een onderling akkoord om zijn contract te ontbinden.



als ik hoor dat ze dan moeilijk deden met de vastgelegde vertreksom tijdens zijn verhuur denk ik dan dat we hier financieel toch iets laten schieten (ook al ist ni veel, alle beetjes helpen)

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1153 Gepost op: augustus 04, 2010, 03:33:01 pm »
Tim Matthys mag transfervrij vertrekken. SVZW en Tim kwamen tot een onderling akkoord om zijn contract te ontbinden.



als ik hoor dat ze dan moeilijk deden met de vastgelegde vertreksom tijdens zijn verhuur denk ik dan dat we hier financieel toch iets laten schieten (ook al ist ni veel, alle beetjes helpen)

Ik denk dat ze vooral door hadden dat ze hem toch niet kwijt zouden geraken en dat het dus best was voor beide partijen om deze soap niet langer aan te laten slepen.

Offline jelle

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1154 Gepost op: augustus 04, 2010, 03:38:45 pm »
Tim Matthijs heeft ons financieel al een paar stappen vooruit gebracht (beker, moskou, wenen). Hij verdient deze geste van de club wel vind ik

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1155 Gepost op: augustus 04, 2010, 04:52:57 pm »
Tim Matthys mag transfervrij vertrekken. SVZW en Tim kwamen tot een onderling akkoord om zijn contract te ontbinden.



Idd , is twee weken geleden beslist.

Is daarover zeer tevreden en vindt ook zoals velen dat hij den essevee mooie jaren bezorgde.

Denk dat we hem nog terug zien in eerste...het kan .

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1156 Gepost op: augustus 04, 2010, 05:18:31 pm »
Tim Matthys mag transfervrij vertrekken. SVZW en Tim kwamen tot een onderling akkoord om zijn contract te ontbinden.
Idd , is twee weken geleden beslist.
Is daarover zeer tevreden en vindt ook zoals velen dat hij den essevee mooie jaren bezorgde.
Denk dat we hem nog terug zien in eerste...het kan .
Nu kan hij eigenlijk wel terug naar Lierse en gratis deze keer.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1157 Gepost op: augustus 04, 2010, 09:03:13 pm »
Voor Dury en z'n team zit het champions league avontuur er nu wel definitief op, 0-1 kort voor rust

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1158 Gepost op: augustus 04, 2010, 09:40:32 pm »
oooo oe jammer....
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1159 Gepost op: augustus 04, 2010, 10:16:28 pm »
Is jammer voor het Belgisch voetbal. Ik gun elke Belgische ploeg Europees succes, Cercle, Gent of Charleroi, maakt mij niet uit. Hopelijk kunnen ze iets tonen in de Europaleague.