Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756498 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1280 Gepost op: september 14, 2010, 10:55:24 am »
Wel spijtig voor onze sympathieke ex-doelman Sengier.  Na 2 maal dezelfde strafschop gepakt te hebben, mocht Roeselare van de lijnrechter een 3e keer de penalty nemen.  Niemand weet waarom, want de scheidsrechter liep al terug naar het midden toe voor de spelhervatting van de match.
De arbitrage heeft weer hoogtij gevierd dit weekend.

De strafschoppen moesten idd hernomen worden. 100% terecht. Als doelman zegt de scheids je altijd van op je lijn te blijven staan Sengier komt 2x ne meter voor zijn lijn... jammer voor de doelman maar helaas

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1281 Gepost op: september 14, 2010, 12:55:44 pm »
Wel spijtig voor onze sympathieke ex-doelman Sengier.  Na 2 maal dezelfde strafschop gepakt te hebben, mocht Roeselare van de lijnrechter een 3e keer de penalty nemen.  Niemand weet waarom, want de scheidsrechter liep al terug naar het midden toe voor de spelhervatting van de match.
De arbitrage heeft weer hoogtij gevierd dit weekend.

De strafschoppen moesten idd hernomen worden. 100% terecht. Als doelman zegt de scheids je altijd van op je lijn te blijven staan Sengier komt 2x ne meter voor zijn lijn... jammer voor de doelman maar helaas

Dan pakt er geen enkele keeper nog een penalty. Je kan onmogelijk krachtig zijwaarts springen zonder eerst een stapje naar voor te doen. Voor mij is die regel ok hoor, maar dan moeten ze consequent zijn en elke penalty opnieuw laten trappen tot die ofwel naast gaat of binnen zit.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1282 Gepost op: september 14, 2010, 01:27:23 pm »
Wel spijtig voor onze sympathieke ex-doelman Sengier.  Na 2 maal dezelfde strafschop gepakt te hebben, mocht Roeselare van de lijnrechter een 3e keer de penalty nemen.  Niemand weet waarom, want de scheidsrechter liep al terug naar het midden toe voor de spelhervatting van de match.
De arbitrage heeft weer hoogtij gevierd dit weekend.

De strafschoppen moesten idd hernomen worden. 100% terecht. Als doelman zegt de scheids je altijd van op je lijn te blijven staan Sengier komt 2x ne meter voor zijn lijn... jammer voor de doelman maar helaas

Dan pakt er geen enkele keeper nog een penalty. Je kan onmogelijk krachtig zijwaarts springen zonder eerst een stapje naar voor te doen. Voor mij is die regel ok hoor, maar dan moeten ze consequent zijn en elke penalty opnieuw laten trappen tot die ofwel naast gaat of binnen zit.

Je kan vanaf het moment dat er getrapt worden vooruit springen. Eerlijkgezegd vind ik dit een goede regel. Als een doelman mag vooruitspringen, waar leg je dan de lijn. Een goalie haalt hier enorm veel voordeel uit. Niemand verplicht de doelman om op tegen z'n paal te springen h?. Enkel dumbasses springen geen beetje vooruit :o)
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1283 Gepost op: september 14, 2010, 03:41:54 pm »
Wel spijtig voor onze sympathieke ex-doelman Sengier.  Na 2 maal dezelfde strafschop gepakt te hebben, mocht Roeselare van de lijnrechter een 3e keer de penalty nemen.  Niemand weet waarom, want de scheidsrechter liep al terug naar het midden toe voor de spelhervatting van de match.
De arbitrage heeft weer hoogtij gevierd dit weekend.

De strafschoppen moesten idd hernomen worden. 100% terecht. Als doelman zegt de scheids je altijd van op je lijn te blijven staan Sengier komt 2x ne meter voor zijn lijn... jammer voor de doelman maar helaas

Dan pakt er geen enkele keeper nog een penalty. Je kan onmogelijk krachtig zijwaarts springen zonder eerst een stapje naar voor te doen. Voor mij is die regel ok hoor, maar dan moeten ze consequent zijn en elke penalty opnieuw laten trappen tot die ofwel naast gaat of binnen zit.

Je kan vanaf het moment dat er getrapt worden vooruit springen. Eerlijkgezegd vind ik dit een goede regel. Als een doelman mag vooruitspringen, waar leg je dan de lijn. Een goalie haalt hier enorm veel voordeel uit. Niemand verplicht de doelman om op tegen z'n paal te springen h?. Enkel dumbasses springen geen beetje vooruit :o)

Dus zoals gezegd. De regel mag voor mij toegepast worden, maar dan consequent en dan moet je aanvaarden dat er nooit nog een penalty gepakt zal worden. Of denk je nu echt dat een keeper nog bij de bal kan als hij pas springt op het moment dat de bal vertrekt?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1284 Gepost op: september 14, 2010, 06:57:11 pm »
Ik herinner mij nog Anderlecht - Partizan bij de penalties dat proto bij elke penalty een meter vooruit sprong en dit werd wel goedgekeurd ..(heeft er zo 2 gepakt)
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1285 Gepost op: september 14, 2010, 08:37:35 pm »
Ik hoop voor een invalbeurtje vanavond voor Bart Buysse tegen Inter. :) Kleine kans, maar het zou mooi zijn. Het is es wat anders dan KVK of Lokeren.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1286 Gepost op: september 15, 2010, 10:16:13 am »
Ik hoop voor een invalbeurtje vanavond voor Bart Buysse tegen Inter. :) Kleine kans, maar het zou mooi zijn. Het is es wat anders dan KVK of Lokeren.

Als je die Tiendali ziet spelen ziet het er niet naaruit dat Buysse veel aan de bak zal komen.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1287 Gepost op: september 15, 2010, 10:42:12 am »
Ik hoop voor een invalbeurtje vanavond voor Bart Buysse tegen Inter. :) Kleine kans, maar het zou mooi zijn. Het is es wat anders dan KVK of Lokeren.

Als je die Tiendali ziet spelen ziet het er niet naaruit dat Buysse veel aan de bak zal komen.
Vond die Tiendali nu niet z? spectaculair spelen. Maar inderdaad wel beter dan Buysse. Bart zal dit seizoen vooral bankverwarmer zijn, vrees ik...

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1288 Gepost op: september 15, 2010, 08:20:27 pm »
hoeveel minuten heeft hij al op de plein gestaan tijdens wedstrijd met inzet?

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1289 Gepost op: september 15, 2010, 08:27:53 pm »
90min de 1ste wedstrijd van het seizoen tegen vitesse !!!!

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1290 Gepost op: september 16, 2010, 02:42:48 am »
90min de 1ste wedstrijd van het seizoen tegen vitesse !!!!

Ook de 3e en 4e wedstrijd.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1291 Gepost op: september 16, 2010, 08:31:09 am »
Roussel naar vierde klasse

Rode Duivel C?dric Roussel (32) gaat in vierde klasse A voetballen bij Couillet La Louvi?re, de club waar het voor hem begon.

Het is al de twaalfde keer dat Roussel van club wisselt. De spits had eigenlijk al een overeenkomst met Cypriotische eersteklasser AEK Larnaca, maar door de financi?le problemen van die club werd het contract ontbonden. Ook tweedeklasser Boussu Dour was ge?nteresseerd in de aanvaller die drie maanden geleden nog bij Bergen voetbalde.

'Dat ik nu voor La Louvi?re kies, zal de mensen die zeggen dat ik enkel voor het geld voetbal het zwijgen opleggen. Heel wat clubs dachten dat ik 20.000 euro per maand vroeg, maar hebben me niet eens gecontacteerd', aldus Roussel. Gisteravond zat het bestuur van La Louvi?re samen om de laatste punten en komma's in het contract juist te zetten zodat het kon worden getekend.

Uitgangspunt was een meerjarig contract, waarin bepaald staat dat Roussel zich ook met de jeugd zal bezighouden.


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1292 Gepost op: september 16, 2010, 08:53:38 am »
Zou het nu de echte club van zijn hart zijn? ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1293 Gepost op: september 16, 2010, 09:24:41 am »
Zou het nu de echte club van zijn hart zijn? ;)
Hij kan de jeugd nu leren hoe ze het beste van club kunnen veranderen Ge gaat dat zien. Binnen de kortste keren hebben die daar geen jeugdspelers meer. :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1294 Gepost op: september 16, 2010, 02:11:59 pm »
90min de 1ste wedstrijd van het seizoen tegen vitesse !!!!

Ook de 3e en 4e wedstrijd.

Tegen Vitesse was het al de 3e wedstrijd van Twente in de competitie en was zijn enige officiele match tot nu toe als ik mij niet vergis.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1295 Gepost op: september 16, 2010, 03:18:05 pm »
Even duidelijkheid scheppen:

Bart speelde enkel mee in de derde wedstrijd van het seizoen, in Arnhem tegen Vitesse.
Alle mogelijke andere partijen werden zonder hem gespeeld.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1296 Gepost op: september 16, 2010, 03:28:29 pm »
Michel Preud'Homme haalde in de zomer linksachter Buysse van Zulte Waregem naar Twente. Voorlopig heeft de Belg geen basisplaats.

"Twente is een topploeg, daar lopen al twee linksachters, maar de beste speelt. Ik hoop enkel dat ik me er verder kan ontwikkelen, zodat ik op termijn doorbreek", aldus Buysse tegen VI.

"Bij Club Brugge was ik een van de velen. Maar op mijn zestiende was er plots een trainer, Geert Cool, die in mij geloofde. Hij zette me linksachter. Het jaar nadien werd ik als centrale verdediger gebruikt. Het was in die periode dat ik jeugdinternational werd."

"Bij mijn broer in de eerste ploeg van Oostkamp spelen, in Eerste Provinciale, dat was heel vroeger mijn doelstelling. Nu sta ik hier in Twente. De faciliteiten en de omstandigheden zijn in ieder geval van zulke hoge kwaliteit dat ik alleen maar beter kan worden."

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1297 Gepost op: september 17, 2010, 08:18:41 pm »
tis te hopen he voor buysse dat hij verbetert en doorbreekt,maar er zijn er hier al veel vertrokken voor de centen(kan ze geen ongelijk geven,we leven nu in zo'n f*ck wereld)en waar zitten ze na na een jaar of twee dikwijls ?de carriere kan dan opeens rap naar beneden gaan,ja das voetballer zijn he,het hoort erbij !

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1298 Gepost op: september 17, 2010, 11:00:26 pm »
tis te hopen he voor buysse dat hij verbetert en doorbreekt,maar er zijn er hier al veel vertrokken voor de centen(kan ze geen ongelijk geven,we leven nu in zo'n f*ck wereld)en waar zitten ze na na een jaar of twee dikwijls ?de carriere kan dan opeens rap naar beneden gaan,ja das voetballer zijn he,het hoort erbij !

vraag eens in het stadion rond hoeveel mensen er bij hun huidige werkgever zouden blijven als ze op een ander x2 of x3 of x ... ? kunnen verdienen :)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1299 Gepost op: september 19, 2010, 12:33:39 am »
Voila, net terug van Dender-Roeselare.

Dikke match van Jorgo. Scoort beide doelpunten voor Dender (2-1). Hij bepaalt de aanval van Dender, wordt goed uitgespeeld door Vital.
Verder nog: 90 minuten voor Peers, Ernemann en Marchand. Invalbeurt van 20 minuten voor Coppin.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje