Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756501 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1700 Gepost op: augustus 03, 2011, 11:36:02 am »
Las vandaag een artikel in regionieuws HLN met Roelands die ook met modder gooit naar het bestuur.
Er was voor iedereen broodjes enkel Meert kreeg geen. En Kevin werd helemaal opzij geschoven na zijn blessure.

Het woordje respect kennen ze blijkbaar niet meer in Waregem

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1701 Gepost op: augustus 03, 2011, 11:54:27 am »
Las vandaag een artikel in regionieuws HLN met Roelands die ook met modder gooit naar het bestuur.
Er was voor iedereen broodjes enkel Meert kreeg geen. En Kevin werd helemaal opzij geschoven na zijn blessure.

Het woordje respect kennen ze blijkbaar niet meer in Waregem

geeuw

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1702 Gepost op: augustus 03, 2011, 12:05:38 pm »
Las vandaag een artikel in regionieuws HLN met Roelands die ook met modder gooit naar het bestuur.
Er was voor iedereen broodjes enkel Meert kreeg geen. En Kevin werd helemaal opzij geschoven na zijn blessure.

Het woordje respect kennen ze blijkbaar niet meer in Waregem

geeuw


Mannekes, mannekes, mannekes, dat is toch oh zo gemakkelijk om modder te gooien eens men weg is....
Men zou beter zijn verantwoordelijkheid opnemen als er iets verkeerd loopt op het moment dat men hier onder contract ligt.

Zegt veel meer over de spelers in kwestie dan van iemand anders.  Gewoon laag bij de grond...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1703 Gepost op: augustus 03, 2011, 12:22:38 pm »
Tzegt idd meer over Roelandts dan over SVZW.
Wie heefter dan respect als ze met modder gooien?
De pot verwijt de ketel...

nathandc

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1704 Gepost op: augustus 03, 2011, 04:53:48 pm »
Weet er soms iemand waar onze ex-speler Loris Reina naartoe is? terug naar z'n vaderland?
Is op kousevoeten vertrokken bij den kvkortrijk.
Speelde ook niet te veel bij kvk ,peis ik ??!
Was hij niet einde contract?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1705 Gepost op: augustus 03, 2011, 08:52:20 pm »
Weet er soms iemand waar onze ex-speler Loris Reina naartoe is? terug naar z'n vaderland?
Is op kousevoeten vertrokken bij den kvkortrijk.
Speelde ook niet te veel bij kvk ,peis ik ??!
Was hij niet einde contract?

En had Loris niet gebouwd, in de buurt ??
-SVZW Forever-

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1706 Gepost op: augustus 03, 2011, 09:02:02 pm »
in Beveren-leie

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1707 Gepost op: augustus 03, 2011, 09:12:22 pm »
had daar huis gekocht maar staat nu leeg

Offline Dieteuh

  • Leden
  • Berichten: 50
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1708 Gepost op: augustus 04, 2011, 11:25:14 am »
"Een warme club kun je Z.Waregem niet noemen"
Sporza, do 04/08/2011 - 11:09

Kevin Roelandts voelt zich in zijn sas bij OH Leuven. Na een seizoen vol blessureleed is hij weer topfit. "Deze club gelooft w?l in mij", zegt de middenvelder in Het Laatste Nieuws.
OH Leuven Zulte Waregem
Kevin Roelandts onderging vorig seizoen twee knie-operaties. Hij speelde amper in zijn vierde jaar Zulte Waregem. OH Leuven kaapte hem in het tussenseizoen weg.

Belga
"OHL heeft w?l vertrouwen in mij", zegt Roelandts, "zelfs na twee knie-operaties en een totaal verloren voetbaljaar." Tegen Anderlecht speelde Roelandts 90 minuten. Komend weekend volgt een duel met... Zulte Waregem. Het afscheid in West-Vlaanderen was er eentje in mineur.

"De manier waarop de club mij de laan uitstuurde, deed pijn. Ik schoot vier jaar lang goed op met mijn ploegmaats, maar een warme, hartelijke club kan ik Zulte Waregem niet noemen. En ik sta niet alleen met die mening. Vraag dat maar aan Stijn Meert, die met de beloften moet meetrainen."

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1709 Gepost op: augustus 04, 2011, 11:38:51 am »
Toch bizar dat Steffen Ernemann, die langs de achterdeur de club moest verlaten, dan gisteren op de club het compleet tegenovergestelde zei en beaamde dat hij de club bij iedereen zou aanraden...

Toch bizar dat Rudison Ferreira, die hier nooit zijn kans kreeg, zich nog steeds herinnert hoe goed hij werd ontvangen en begeleid...

Toch bizar dat Skulason, Hamalainen of De fauw zich meteen welkom voelen in die "kille club"...

En daarmee is er volgens mij genoeg gezegd...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1710 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:09:06 pm »
Das ook mijn gedacht.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1711 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:12:32 pm »
tja al die negatieve reacties komen altijd terug bij meert...

De eerste was lutte, maar dat was eerder naar de staff van vorig jaar.
dan meert zelf, en nu roelandts die meert aan haalt... Wa wilde als ge in 2 jaar
ver niet meer speelt gaat de club kijken om je te laten gaan e... Wij zouden es 2 jaar niet meer moeten kunnen werken... + zij blijven betaald maar rendement 0. Dus dit is nu toch niet zo onlogisch zeker?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1712 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:13:28 pm »
Das ook mijn gedacht.

2

Je zal altijd mensen hebben die omwille van een bepaalde reden of door bepaalde omstandigheden ontevreden (of ontgoocheld) de club verlaten. Het is jammer dat sommigen dat dan in de pers willen uitsmeren en veralgemenen. Zolang ik meer tevreden berichten lees van (ex) spelers dan natrap-berichten, maak ik me geen zorgen.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1713 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:47:59 pm »
"Een warme club kun je Z.Waregem niet noemen"
Sporza, do 04/08/2011 - 11:09

Kevin Roelandts voelt zich in zijn sas bij OH Leuven. Na een seizoen vol blessureleed is hij weer topfit. "Deze club gelooft w?l in mij", zegt de middenvelder in Het Laatste Nieuws.
OH Leuven Zulte Waregem
Kevin Roelandts onderging vorig seizoen twee knie-operaties. Hij speelde amper in zijn vierde jaar Zulte Waregem. OH Leuven kaapte hem in het tussenseizoen weg.

Belga
"OHL heeft w?l vertrouwen in mij", zegt Roelandts, "zelfs na twee knie-operaties en een totaal verloren voetbaljaar." Tegen Anderlecht speelde Roelandts 90 minuten. Komend weekend volgt een duel met... Zulte Waregem. Het afscheid in West-Vlaanderen was er eentje in mineur.

"De manier waarop de club mij de laan uitstuurde, deed pijn. Ik schoot vier jaar lang goed op met mijn ploegmaats, maar een warme, hartelijke club kan ik Zulte Waregem niet noemen. En ik sta niet alleen met die mening. Vraag dat maar aan Stijn Meert, die met de beloften moet meetrainen."

een grote mond in de gazet, een grote mond in de gazet ...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1714 Gepost op: augustus 04, 2011, 01:06:33 pm »
geen slecht woord over Meert, maar wat doet die dan tussen 2 trainingen in?
Een sms sturen naar Roelandts?
"Zeg Kevin moet ge nu keer wa weten, ik krijg geen broodje meer..."

Achter de rug is altijd makkelijk, krijgt van mij geen applaus zaterdag

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1715 Gepost op: augustus 04, 2011, 01:13:34 pm »
gewoon geen aandacht aan besteden en voor Essevee supporteren.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1716 Gepost op: augustus 04, 2011, 01:15:57 pm »
Van mij krijgt hij een applaus als tie loopt in de match ipv wandelen. Niet dus...... .
essevee till i die!!!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1717 Gepost op: augustus 04, 2011, 01:58:45 pm »
Aan de manier waarop Roelands opwarmt, kan hij Essevee NOOIT een warme club gevonden hebben h?  :D  Zo kreeg hij nooit warm............

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1718 Gepost op: augustus 04, 2011, 02:32:20 pm »
En toch gatie goe spelen zaterdag....

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1719 Gepost op: augustus 04, 2011, 02:36:26 pm »
En toch gatie goe spelen zaterdag....

Ik vrees dit ook.. Een gemotiveerde Roelandts (zelden dus) is een zeer sterke speler en dat zal hij zaterdag wel zijn.
Nuja, van mij moet hij ook geen applaus verwachten, ik vind het best triest voor iemand met zoveel ervaring dat hij zich verlaagt tot zo'n niveau. Natrappen in de gazet is simpeler dan presteren op het veld h?.