Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756504 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1740 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:01:47 am »
De Kevin heeft vandaag toch eens een bal geraakt..  :D
Kevin kan het!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1741 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:40:22 am »
Eindelijk gatie beginnen scoren
ie ga nog nen topper worden

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1742 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:02:20 pm »
De Kevin heeft vandaag toch eens een bal geraakt..  :D
Kevin kan het!
Was ik ook spontaan aan het zingen

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1743 Gepost op: augustus 16, 2011, 08:29:48 am »
Geen ex-SPELER maar wel trainer:

Broos assistent van Vercauteren bij Al Jazira?

Volgens onze bronnen kan Hugo Broos assistent worden van Frank Vercauteren bij Al Jazira. Broos en Vercauteren hadden zondagavond een etentje, maar Broos ontkent dat Vercauteren hem dat aanbod heeft gedaan. ?Frank heeft me die vraag niet gesteld', zei Broos. ?Het was een puur vriendschappelijke ontmoeting waar je niets achter moet zoeken, al kan het natuurlijk altijd dat die vraag nog komt.'

Nadat Broos bij Anderlecht werd opgevolgd door zijn assistent Vercauteren waren er even spanningen tussen de twee, maar het geschil werd vrij snel bijgelegd. Sindsdien onderhouden Broos en Vercauteren vriendschappelijke contacten. Hugo Broos is vrij sinds zijn ontslag als trainer van Zulte Waregem

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1744 Gepost op: augustus 16, 2011, 09:01:13 am »
Hmmm, nochtans is er niet te veel gras en bloemen in zo'n grote zandbak aldaar...
Anders zal hij dan wel een tuinman kunnen betalen...

Mja, ik gun het hem eigenlijk wel.
Het is door hem dat SVZW er zonder probleem in geslaagd is in 1ste te blijven.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1745 Gepost op: augustus 17, 2011, 12:37:13 pm »
Citaat
De carri?re van de rechtsbenige aanvaller kende zijn hoogtes en laagtes. Vandaag is Tim Matthys zeer gemotiveerd om te demonstreren dat hij zijn plaats in eerste klasse waard is. "Ik was zeer opgelucht toen ik als eerste van de spelerskern een tweejarig contract mocht ondertekenen. De Gouden Schoen zal ik nooit moeten ophalen, maar ik verdien zeker m'n basisplaats in de hoogste afdeling. De statistieken spreken ook voor zich. Anderzijds hebben twee jaar tweedeklassevoetbal mij doen nadenken en kan ik m'n tweede periode op het hoogste toneel met meer kennis en ervaring aanvatten. Twee keer een promotie vieren in evenveel jaar tijd is trouwens ook fantastisch", weet ook Tim Matthys.

Matthys debuteerde voor AA Gent met een hattrick, maar belandde nadien op de bank. Zulte Waregem leende de rechtspoot alvorens hem te contracteren. Onder Francky Dury was Matthys ??n van de smaakmakers aan de Gaverbeek. In de bekerfinale tegen Moeskroen maakte hij het winnende doelpunt en ook Europees droeg hij zijn steentje bij. Na drie en een half jaar ging Matthys in op het verzoek van Emilio Ferrera om voor zijn Griekse club Panthrakikos te gaan spelen. "Zowel het financi?le aspect als het avontuur spraken mij enorm aan", verklaart de Gentenaar zijn overstap. "Mijn vrouw en ik voelden ons echt thuis in Griekenland. Ik speelde alle wedstrijden, ook tegen AEK, Olympiakos en Panathinaikos. Na de wedstrijd tegen Olympiakos was ik zelf even 'hot'. Hun coach Ernesto Valverde was onder de indruk van mijn wedstrijd en stak dat niet onder stoelen of banken op de persconferentie. De Griekse pers zag er meteen een transfer in", aldus een fiere Tim Matthys. 

"Toen ik Zulte Waregem verliet dachten velen dat ik problemen had met Dury. Klinkklare onzin. We wensten elkaar veel geluk, de supporters gaven mij een prachtig afscheid, kortom Zulte Waregem en Matthys gingen netjes uit elkaar. Pas toen de Griekse club mij definitief wou inlijven en SVZW de optie na drie maanden moest lichtten, begonnen de problemen. Ferrera vertrok naar een andere Griekse club (Panionios) en zijn Roemeense vervanger kon geen vrede nemen met mijn loonlast. De onderhandelingen bleven aanslepen en voor ik het besefte zat ik begin augustus zonder club", betreurt Matthys. "Gelukkig kon ik bij Lierse in tweede klasse terecht, alle eersteklassers hadden op dat tijdstip hun huiswerk immers al af. Na het kampioenenjaar begonnen de problemen opnieuw. Als eigendom van SVZW was ik te duur en opnieuw sprong een mooie transfer af.

Het afscheid aan Lier viel mij ontzettend zwaar. Ik had er een fantastische periode en wilde als speler absoluut genieten van het eersteklassevoetbal dat we afgedwongen hadden. Lierse koos uiteindelijk Douala boven mij. Die jongen speelde ??n wedstrijd en trainde de rest van het jaar apart, vraag me niet wie daarvoor verantwoordelijk is geweest. Zulte Waregem probeerde mij bij KV Oostende of Roeselare te stallen, ik zat in zak en as. Zo zie je hoe snel het in de voetbalwereld kan gaan. Ik kwam gelukkig tot een akkoord met Bergen en besloot mijn contract te ontbinden opdat ik een vrije speler zou zijn.
Enkel op bestuurlijk niveau was mijn vertrek aan de Gaverbeek pijnlijk, toch kan ik er nog iedereen recht in de ogen kijken. Sinds mijn vertrek naar Griekenland ben ik er niet meer geweest, juist daarom zal het dit seizoen een hartelijk weerzien zijn", blikt Tim Matthys vooruit naar het treffen tussen Bergen en Zulte Waregem. Ook de confrontatie met Lierse staat met stip genoteerd: "In Lier kwam ik met iedereen overeen. De supporters, trainers Van Meir en Janssens, de materiaalman, kortom iedereen. Zelfs nu krijg ik nog veel berichtjes met gelukwensen voor mijn wedstrijden bij Bergen", wordt de voormalige Pallieter een beetje emotioneel.


Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1746 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:29:20 pm »
Vandaag in SVM ook een mooie reconstructie van de mislukte gok van onzen Dury.

Verder ook de column van Geert De Vlieger die duidelijk es een klapke gedaan met Meert, en stelt dat de budgetsverhoging nog niet voor vandaag is...  (ook een mooie reportage [4 pg.] over de veranderingen van Essevee!)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1747 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:38:17 pm »
Hyland start in de basis in de laatste voorronde voor de CL met Genk!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1748 Gepost op: augustus 17, 2011, 10:23:39 pm »
Beetje gekeken en ie doet da ni slecht, komt veel aan de bal.
Ie ga em daar jeunen denkek, leek direct de patron op het middenveld daar.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1749 Gepost op: augustus 18, 2011, 08:28:01 am »
Beetje gekeken en ie doet da ni slecht, komt veel aan de bal.
Ie ga em daar jeunen denkek, leek direct de patron op het middenveld daar.
Naar nen andere match gekeken zeker???
Zijn eerste helft was werkelijk niet om aan te zien!
Tweede helft was inderdaad wel beter.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1750 Gepost op: augustus 18, 2011, 09:18:53 am »
Beetje gekeken en ie doet da ni slecht, komt veel aan de bal.
Ie ga em daar jeunen denkek, leek direct de patron op het middenveld daar.

Trok inderdaad op niet veel. Geen diepgang en mocht blij zijn dat die bal niet op de stip ging want hij maakte die onnozele fout volgens mij in het strafschopgebied. In de 2e helft deed hij trouwens ook niet veel meer dan het balletje wat breed leggen.

Pas op, volgens mij kan hij het wel hoor, maar wat een idee van Vercauteren om hem daar voor de leeuwen te gooien in zijn 1e wedstrijd van het seizoen...Het ging waarschijnlijk 5 keer sneller dan wat hij tot nu toe gespeeld had in de oefenwedstrijdjes.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1751 Gepost op: augustus 20, 2011, 10:27:44 pm »
Wim De Coninck vandaag in multi live op belgacom: " Roelandts die we veel te weinig zagen" en "Roelandts moet dringend zijn beste niveau terug halen van in zijn beste periode in Waregem".
Tis blijkbaar makkelijker te antwoorden met de mond dan met de voeten.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1752 Gepost op: augustus 22, 2011, 03:48:37 pm »

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1753 Gepost op: augustus 22, 2011, 04:51:01 pm »


Precies een toerist :)
naast Vercauteren en dieje van Al jazira met hun kostuum :p
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2011, 07:50:01 am door levytytgat »

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1754 Gepost op: augustus 22, 2011, 04:54:36 pm »
Stijn Meert voetbalt nu voor derdeklasser

ma 22/08/2011 - 16:01 Zulte Waregem stalt Stijn Meert een seizoen bij derdeklasser Moeskroen-P?ruwelz. De 33-jarige middenvelder wordt uitgeleend aan de fusieclub.

Zulte Waregem
PhotoNews

Meert speelde sinds 2002 voor Zulte Waregem. Hij was jarenlang basispion, maar kwam de afgelopen twee seizoenen nauwelijks aan de bak.

In 1995 debuteerde hij bij rivaal KV Kortrijk. Vier jaar later haalde Anderlecht hem daar weg, maar daar brak hij niet door. Na uitleenbeurten aan MVV en STVV belandde Meert bij Zulte Waregem.


bron: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/110822_Meert_Moeskroen_Peruwelz

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1755 Gepost op: augustus 22, 2011, 05:43:27 pm »
Ik vind het wel spijtig voor Meert.
Is er geen enkele 2de klasser die ham kan gebruiken??

Ploegen als Oostende, Wetteren, Dender (in de buurt) om er maar een paar te noemen

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1756 Gepost op: augustus 22, 2011, 05:49:09 pm »
Ik vind het wel spijtig voor Meert.
Is er geen enkele 2de klasser die ham kan gebruiken??

Ploegen als Oostende, Wetteren, Dender (in de buurt) om er maar een paar te noemen

Tzal eerder van niet kunnen betalen zijn denk ik..

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1757 Gepost op: augustus 22, 2011, 05:54:17 pm »
Ik vind het wel spijtig voor Meert.
Is er geen enkele 2de klasser die ham kan gebruiken??

Ploegen als Oostende, Wetteren, Dender (in de buurt) om er maar een paar te noemen
Ik snap niet wat ze bedoelen met 'stallen', tis toch niet dat ie gaat terugkomen, wadak wel wil natuurlijk

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1758 Gepost op: augustus 22, 2011, 06:15:54 pm »
Ik vind het wel spijtig voor Meert.
Is er geen enkele 2de klasser die ham kan gebruiken??

Ploegen als Oostende, Wetteren, Dender (in de buurt) om er maar een paar te noemen
Ik snap niet wat ze bedoelen met 'stallen', tis toch niet dat ie gaat terugkomen, wadak wel wil natuurlijk
Blijkbaar is hij niet verkocht ( wegens te duur ), maar wordt hij uitgeleend.
Moeskroen betaalt dan waarschijnlijk slechts een gedeelte van zijn loon en Essevee het restant wat contractueel vastligt.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1759 Gepost op: augustus 22, 2011, 11:20:58 pm »


Precies ee, toerist :)
naast Vercauteren en dieje van Al jazira met hun kostuum :p

Vercauteren staat daar nu eens echt op gelijk een mongool e... En Hugo is in tuinmans kledij. Heeft mss ook nog zijn botten aan ;)