Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756504 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1860 Gepost op: december 07, 2011, 12:52:35 pm »
Las in de krant vanmorgen dat Mutombo en ene Sadik op proef zijn bij Cercle... Berat Sadik?

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1861 Gepost op: december 07, 2011, 06:14:56 pm »
Bart Buysse heeft geen toekomst meer bij fc Twente en heeft zijn manager opdracht gegeven op zoek te gaan naar een nieuwe ploeg.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1862 Gepost op: december 07, 2011, 06:23:49 pm »
Mag voor mijn part altijd terugkomen

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1863 Gepost op: december 07, 2011, 06:38:37 pm »
absoluut ! Zal weinig concurrentie hebben van Hamalainen

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1864 Gepost op: december 07, 2011, 07:50:10 pm »
En bokila scoorde van 't week-end alweer voor Sparta! Verdomme waarom hebben we den dienen weggestuurd? ;-)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1865 Gepost op: december 07, 2011, 07:53:11 pm »
En bokila scoorde van 't week-end alweer voor Sparta! Verdomme waarom hebben we den dienen weggestuurd? ;-)
Goed voor 2e klasse Nederland, te slecht voor 1ste klasse Belgi?. Heeft hier af en toe zijn kans gehad en hij kon echt op gene bal stampen ...
SV TILL I DIE

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1866 Gepost op: december 08, 2011, 01:59:52 pm »
Bart Buysse heeft geen toekomst meer bij fc Twente en heeft zijn manager opdracht gegeven op zoek te gaan naar een nieuwe ploeg.

Volgens teletekst zoekt Genk nog een spits, middenvelder en linksback. De Sutter en Buysse zullen wel op hun lijstje staan... Teddy jammergenoeg niet :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1867 Gepost op: december 08, 2011, 07:32:39 pm »
Volgens de HUMO van deze week doet Jean-Marie Abeels het nog altijd redelijk speels ;) Hij is er rap en heel gezwind bij om kleine zwartje kindjes naar Belgi? (Beerschot) te smokkelen...

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1868 Gepost op: december 08, 2011, 08:17:39 pm »
Volgens de HUMO van deze week doet Jean-Marie Abeels het nog altijd redelijk speels ;) Hij is er rap en heel gezwind bij om kleine zwartje kindjes naar Belgi? (Beerschot) te smokkelen...

Tis eens iets anders dan wilde vreemde vogels...

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1869 Gepost op: december 10, 2011, 11:21:13 am »
Ex scout .. Eddy mestdagh dicht bij club brugge

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1870 Gepost op: december 10, 2011, 11:23:32 am »
Pff al het goede dat we hadden naar de concurentie... het is nog raar dat Toon Mertens niet weg is.

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1871 Gepost op: december 10, 2011, 11:35:12 am »
Vandenbroeck wordt gehuurd van essevee. "Ik heb daar nog een contract van drie jaar. Waarom ik dan terug in kortrijk ben? Dat was enkel door Hugo Broos. Het klikte niet en hij zei letterlijk dat ik weg mocht. Ik kon naar verschillende clubs, maar Kvk leek me het interessantst; Ook omdat ik nu in Vijve woon. Toen ik hoorde dat Broos vertrok, schrok ik wel even. Manager Patrick Decuyper heeft zicht toen nog verontschuldig. Nu, ik ben graag in Kortrijk en wat er volgend seizoen gebeurt, zien we wel"

Nieuwsblad

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1872 Gepost op: december 10, 2011, 12:28:38 pm »
Hopelijk komt hij terug :)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1873 Gepost op: december 12, 2011, 03:15:24 pm »
Volgens France football
Taravel in de winter naar Brugge, Genk of Standard.

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1874 Gepost op: december 12, 2011, 08:25:47 pm »
Voor Franck Berrier ziet de toekomst in Luik er op dit moment allesbehalve rooskleurig uit. De Fransman komt voorlopig niet meer in de plannen van Jos? Riga voor. In Lokeren maakte hij wel opnieuw deel uit van de wedstrijdselectie, maar daar bleef het bij.

"Franck traint goed en laat zijn hoofd voorlopig niet hangen", gaf Standard-coach Jos? Riga na de puntendeling in Lokeren uitleg bij zijn keuzes. "Op dit moment zijn er elf jongens die hun plaats in de basiself verdienen en Berrier is daar niet bij".

"Als trainer moet je keuzes maken. Vandaag kon ik kiezen tussen Gonzalez en Berrier om de scheve situatie recht te trekken. Nacho heeft een andere speelstijl en is andermaal goed ingevallen. Als coach moet ik in het belang van de ploeg denken, mijn keuzes zijn helemaal niet persoonlijk", aldus Jos? Riga.

Ik zou zeggen....laat maar komen grietje;-)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1875 Gepost op: december 13, 2011, 06:15:51 pm »
Het Sportcomit? van de Belgische bond heeft Khaleem Hyland voor vier wedstrijden geschorst. De speler van RC Genk wordt  gestraft voor de slag die hij uitdeelde aan Cesar Arzo in de match tegen Gent.

De bewuste fase ontsnapte aan het oog van scheidsrechter Frank De Bleeckere, maar Hyland wordt op basis van de tv-beelden toch geschorst.

Genk betwiste de feiten niet, maar voerde aan dat Hyland de slag uitdeelde "uit frustratie en emoties". Het Sportcomit? noemt de slag van Hyland "een agressief gebaar".

Hyland mist vier wedstrijden vanaf 22 december. Genk mist hem dus in de wedstrijden tegen Cercle, Zulte Waregem, STVV en KV Mechelen.

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/111213_hyland_schorsing

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1876 Gepost op: december 13, 2011, 08:21:50 pm »
en Mboyo mag dan vrijuit gaan h?

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1877 Gepost op: december 13, 2011, 08:31:56 pm »
Idd, 2 maten 2 gewichten weer.
GenK en GenT, scheelt 1 letter maar een hele invloedrijke vent aan het hoofd kan wonderen doen.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1878 Gepost op: december 14, 2011, 09:07:43 am »
Jammer dat Khaleem geen mooi afscheid kan krijgen in Waregem! Misschien toch eens zijn naam scanderen tegen Genk?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1879 Gepost op: december 23, 2011, 01:14:08 pm »
BART BUYSSE BIJNA VAN RACING GENK

Racing Genk heeft bijna een akkoord gevonden met FC Twente over een transfer van Bart Buysse. De landskampioen zal de verdediger voor zes maanden huren, met optie tot aankoop.

De onderhandelingen met Bart Buysse, die in 2009 de stap zette van Zulte Waregem naar de Nederlandse Eredivisie en met Twente kampioen van Nederland werd, zitten nog in de beginfase.

Buysse staat echter wel open voor een nieuw avontuur, daar hij in Enschede nog nauwelijks op het voorplan treedt.