Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756498 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3260 Gepost op: september 02, 2014, 09:52:38 pm »
Bij mijn weten hebben wij sinds het bestaan van Zulte Waregem maar 1x het been stijf gehouden, en dat was bij Thorgan Hazard.

Correct me if i'm wrong.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3261 Gepost op: september 02, 2014, 10:14:00 pm »
Sorry, bullshit vind ik dat.
Cont? heeft transfer "geforceerd" door te dreigen met "niet langer gemotiveerd te zijn om te spelen voor Essevee". Nochtans had hij met zijn volle verstand een contract getekend dat beide partijen verondersteld zijn te respecteren. Om van zijn "ziekte" tegen Waasland Beveren nog te zwijgen.

Dat het anders kan, bewijst Jorgensen. Die heeft in zijn laatste match zelfs nog een belangrijk doelpunt gescoord.

Door de manier waarop Conte zijn transfer heeft afgedwongen bij een club waaraan hij veel te danken heeft, heeft hij voor mij alle recht op applaus verspeeld.

+1
Hij ging zich blijven inzetten, maar die belofte heeft hij niet gehouden.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3262 Gepost op: september 02, 2014, 11:24:49 pm »
Bij mijn weten hebben wij sinds het bestaan van Zulte Waregem maar 1x het been stijf gehouden, en dat was bij Thorgan Hazard.

Correct me if i'm wrong.

Is misschien wel zo, maar daar ging hij zichzelf onmogelijk maken bij zijn "moederclub". We hadden een (waterdicht) huurcontract waar zowel Chelsea als Waregem niet onderuit wou... Thorgan was het slachtoffer, anders was hij volgens mij ook weg...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3263 Gepost op: september 03, 2014, 10:16:11 am »
Bij mijn weten hebben wij sinds het bestaan van Zulte Waregem maar 1x het been stijf gehouden, en dat was bij Thorgan Hazard.

Correct me if i'm wrong.

Moest Hazard toen eigendom geweest zijn van Zulte Waregem dan was hij gewoon weg geweest, desnoods met de wet van 78. Tegenover Zulte Waregem zou Hazard daar geen enkel probleem mee gehad hebben, tegenover Chelsea durfde hij dat natuurlijk niet maken.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3264 Gepost op: september 03, 2014, 11:49:32 am »
Moest Hazard toen eigendom geweest zijn van Zulte Waregem dan was hij gewoon weg geweest, desnoods met de wet van 78. Tegenover Zulte Waregem zou Hazard daar geen enkel probleem mee gehad hebben, tegenover Chelsea durfde hij dat natuurlijk niet maken.
der is met de belgische ploegen een afspraak gemaakt om nooit spelers aan te nemen die zich via de wet van 78 losmaken van hun bestaande ploeg! anderlecht zou dan dus al via een ploeg int buitenland een regeling moeten treffen! het verbreken van zoon akkoord zou het er voor dergelijke ploegen als anderlecht ook niet makkelijker op maken!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3265 Gepost op: september 03, 2014, 12:00:13 pm »
+2
Dat migrainesimulantje verdient een dik staand FLUITCONCERT ! Maar tjah een bankzitter uitfluiten  ::)
+3! als naessens op 28 februari naar waregem komt, krijgt em van mij wel een applaus! ondanks dat em niet wou bijtekenen (wat zijn goed rechts is), heeft hij zich steeds professioneel gedragen!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3266 Gepost op: september 03, 2014, 12:00:48 pm »
der is met de belgische ploegen een afspraak gemaakt om nooit spelers aan te nemen die zich via de wet van 78 losmaken van hun bestaande ploeg! anderlecht zou dan dus al via een ploeg int buitenland een regeling moeten treffen! het verbreken van zoon akkoord zou het er voor dergelijke ploegen als anderlecht ook niet makkelijker op maken!
Ik geloof nooit dat Anderlecht zich iets van dat 'Gentlemen's agreement' zou aangetrokken hebben! ::)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3267 Gepost op: september 03, 2014, 01:06:56 pm »
ze passen steeds hunzelfde trucje toe... maken nen speler gek, raden dan de speler aan zich ziek te wenden om zo druk op de ketel te zetten. zo is de club zelf niet verantwoordelijk voor de druk op de overgang en kun je ze "niks" kwalijk pakken. smerige truken van de foor!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3268 Gepost op: september 03, 2014, 01:31:35 pm »
ze passen steeds hunzelfde trucje toe... maken nen speler gek, raden dan de speler aan zich ziek te wenden om zo druk op de ketel te zetten. zo is de club zelf niet verantwoordelijk voor de druk op de overgang en kun je ze "niks" kwalijk pakken. smerige truken van de foor!
Voila. Eindelijk hebben ze eens een boemerang: David Henen :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3269 Gepost op: september 03, 2014, 01:34:47 pm »
Voila. Eindelijk hebben ze eens een boemerang: David Henen :)

Waarom is dat een boemerang?

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3270 Gepost op: september 03, 2014, 01:38:40 pm »
Waarom is dat een boemerang?
Omdat ze eindelijk eens zelf voor voldongen feiten gesteld worden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3271 Gepost op: september 03, 2014, 01:41:08 pm »
Ah, ik dacht dat die sowieso wegging. Werd vorig seizoen verhuurd aan monaco en die wou nu definitief vertrekken toch? Ging sowieso voort, maar de onderhandelingen met Everton sleepten aan dus is hij naar Olympiakos gegaan. Die verhuren hem nu aan everton

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3272 Gepost op: september 03, 2014, 01:43:42 pm »
Ik denk dat Anderlecht maar al te blij is dat Henen weg is. Is toptalent, maar qua karakter niets waard. Beetje een gevalletje Bakkali.

Offline ceedee

  • Leden
  • Berichten: 72
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3273 Gepost op: september 03, 2014, 01:54:14 pm »
Omdat ze eindelijk eens zelf voor voldongen feiten gesteld worden.

denk dat ze al meerdere keren nen boemerang zien passeren hebben : Januzaj, Bossaerts en er zijn er nog hoor

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3274 Gepost op: september 03, 2014, 02:47:45 pm »
Zulte Waregem is een opleidingsclub/opstapclub.

Er is maar 1 echte topclub in Belgi? en dat is Anderlecht.
Net daaronder vallen Club Brugge en Standard.

Anderlecht is ge?nteresseerd in de top van Club Brugge (Donk, Odjidja, Lestienne) en de top van Standard (Vainqueur, Batshuayi). En ook in de top van Racing Genk (Vossen, De Bruyne), van AA Gent (Mboyo), van Zulte Waregem (T.Hazard, Cont?, Malanda) en van Lokeren (Vanaken).

Omgekeerd ga je dat nooit zien. Je haalt het nog niet in je hoofd dat Club Brugge bvb zou ge?nteresseerd zijn in Mbemba of Mitrovic.

En als je 23 jaar bent, Conte zijnde, en je hebt min of meer een carriereplanning opgesteld, dan vind ik het niet raar dat Conte per se wilde vertrekken. Dat zijn van die spelers die hopen om na Anderlecht nog een stapje te kunnen zetten.
Over de manier waarop de transfer tot stand kwam, kun je je natuurlijk vragen stellen.

Ik vind het spijtig dat we voor twee van onze beste spelers in totaal 'maar' 3 miljoen krijgen.
Dat, als Zulte Waregem zijnde, je beste spelers willen vertrekken naar grote clubs, heeft denk ik niemand een probleem mee, maar dan wil je ook wel zien dat je royaal vergoed wordt.
Maar ja, de clubs zijn al lang geen baas meer, tzijn nu de spelers en vooral de managers die de lakens uitdelen.


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3275 Gepost op: september 03, 2014, 03:01:58 pm »
Ik stoor me vooral aan de manier waarop, van Anderlecht maar ook van Cont? zelf.

Heb toch een ander gevoel bij het vertrekken van Davy. Heeft Club Brugge eigenlijk nog iets betaald voor Davy? vind daar bitter weinig over terug, ook bij Transfermarkt een vraagteken.

Over de omstandigheden van Kums wil ik ook wel es het fijne weten, voor we het al wel goed wisten was het al geklonken.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3276 Gepost op: september 03, 2014, 04:39:23 pm »
Ik stoor me vooral aan de manier waarop, van Anderlecht maar ook van Cont? zelf.

Heb toch een ander gevoel bij het vertrekken van Davy. Heeft Club Brugge eigenlijk nog iets betaald voor Davy? vind daar bitter weinig over terug, ook bij Transfermarkt een vraagteken.

Over de omstandigheden van Kums wil ik ook wel es het fijne weten, voor we het al wel goed wisten was het al geklonken.

ik vraag me af wat anderlecht misdaan heeft? (niet dat ik supporter ben)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3277 Gepost op: september 03, 2014, 04:42:49 pm »
ik vraag me af wat anderlecht misdaan heeft? (niet dat ik supporter ben)

Denk jij dat Cont? out of the blue in zijn koppeke steekt van "ik wil naar Anderlecht"?
Terwijl hij net aan het ontbolsteren is ?n zijn contract nog een ruime tijd loopt.

Anderlecht verklaarde dat Cont? niet op hun lijstje stond.

...


Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3278 Gepost op: september 03, 2014, 04:50:10 pm »
Denk jij dat Cont? out of the blue in zijn koppeke steekt van "ik wil naar Anderlecht"?
Terwijl hij net aan het ontbolsteren is ?n zijn contract nog een ruime tijd loopt.

Anderlecht verklaarde dat Cont? niet op hun lijstje stond.

...

kan jij bewijzen dat het anderlecht was en niet zijn manager of conte zelf
je praat altijd over bronnen hier bronnen daar, en nu zeg je dingen op het forum die je enkel en alleen baseert op een flauw vermoeden

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3279 Gepost op: september 03, 2014, 04:53:23 pm »
kan jij bewijzen dat het anderlecht was en niet zijn manager of conte zelf
je praat altijd over bronnen hier bronnen daar, en nu zeg je dingen op het forum die je enkel en alleen baseert op een flauw vermoeden

Je hebt een punt, maar het is hun handelsmerk om zo spelers aan te trekken ginder in bxl.
Hoe is de soap rond Hazard begonnen en verlopen?
Dit is/was bijna eenzelfde scenario.

Als Dury zijn tweede poepa was, dan denk ik niet dat hij daarmee als eerste mee afkwam.