Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756501 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.


Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3421 Gepost op: september 24, 2014, 08:57:11 am »
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/2061187/2014/09/24/Vanhaezebrouck-Habibou-is-een-pertinente-leugenaar.dhtml

Tussen Hein Vanhaezebrouck en Habib Habibou komt het nooit meer goed. De flamboyante spits ruilde de voorbije zomer AA Gent voor het Franse Rennes omdat hij bij de Buffalo's geen toekomst meer zag. Nadien haalde Habibou uit naar coach Vanhaezebrouck, maar die slaat nu terug. "Habibou is een pertinente leugenaar", zegt 'HVH' in Sport/Voetbalmagazine.
Volgens Habibou weigerde Vanhaezebrouck om met hem te praten. Een stelling die de trainer van AA Gent resoluut weerlegt. "Dat hij dat zegt, typeert hem", aldus Vanhaezebrouck. "Habibou heeft twee gesprekken gevraagd en ook gekregen. Met mijn assistenten erbij, zodat je achteraf alles kunt nagaan. Want als er ??n iets is dat overal en bij iedereen terugkeert, dan is het dat hij een pertinente leugenaar is. Vraag het directieleden, medespelers, stafleden en mensen die vroeger met hem werkten."

Vanhaezebrouck gaat ook in op de reden waarom de wegen van Habibou en AA Gent na amper acht maanden scheidden. "Dat hij weg moest vanwege een mentaliteitsprobleem? Daar heeft het niks mee te maken. Ook niet met het feit dat je voor hem een extra hotelkamer moet boeken omdat niemand met hem op de kamer wil liggen, noch met het feit dat als je een bal per twee geeft niemand met hem wil trappen. Het gaat gewoon over kwaliteit."

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3422 Gepost op: september 24, 2014, 09:01:27 am »
Voetballers zijn wel vaker egocentrische klootzakken, maar Habib spant toch echt wel de kroon op dat vlak.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3423 Gepost op: september 24, 2014, 09:58:52 am »
Ach kom, dat is toch dikke zever van Hein.
Habib is idd niet van de slimste en een egoist enzo, maar ligt wel goed bij sommigen.
Kwam hier toch ook met bijna iedereen overeen.

Alsof er van de 26 kernspelers niemand een balletje wil trappen met Habib.... Geloofwaardig  ::)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3424 Gepost op: september 24, 2014, 12:18:21 pm »
Ach kom, dat is toch dikke zever van Hein.
Habib is idd niet van de slimste en een egoist enzo, maar ligt wel goed bij sommigen.
Kwam hier toch ook met bijna iedereen overeen.

Alsof er van de 26 kernspelers niemand een balletje wil trappen met Habib.... Geloofwaardig  ::)
Heintje ga zij eigen ni afbreken e...
iedereen vertelt zijn schoonste verhaal
Hein doet da goe momenteel dus magtie zeggen
da Habib nen dikke nul was.
binnen paar weken istie em mss weer den dikke nul....

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3425 Gepost op: september 24, 2014, 03:37:37 pm »
Alleen jammer dat wij al tegen Gent gespeeld hebben, want valt een supergemotiveerde Habib niet in tegen ons, wil ik het nog wel eens zien.

Niet dat Pollet een slechtere spits is, maar Habib heeft ons met zijn snelheid toch een paar keer zeer gedaan...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3426 Gepost op: september 24, 2014, 05:14:37 pm »
Is dat traditie om 3 weken na de transferperiode met potten te gaan gooien ?

http://www.voetbalnieuws.be/news/141789/Over_Dury_en_ethiek_ga_ik_niets_zeggen

 :-X :-X :-X


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3427 Gepost op: september 24, 2014, 05:21:00 pm »
Dury, het wordt hoogtijd dat ge iedereen van antwoord dient op het veld...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3428 Gepost op: september 24, 2014, 05:26:18 pm »
Is dat traditie om 3 weken na de transferperiode met potten te gaan gooien ?

http://www.voetbalnieuws.be/news/141789/Over_Dury_en_ethiek_ga_ik_niets_zeggen

 :-X :-X :-X
Ik heb de indruk dat er velen nog graag eens natrappen op onze club, die de voorbije jaren succesvol was.
Het verbaast me dan ook niet dat zowel Herman Van Holsbeeck als Hein Vanhaezebrouck zo kort na de berichtgevingen dat onze club er financieel niet al te best voor staat, hun zegje daarover willen doen.
Het lijkt mij alvast de ideale dekmantel om hun dubieuze transferpolitiek te verbloemen...

Overeind krabbelen & terugvechten is de boodschap! >:(

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3429 Gepost op: september 24, 2014, 05:26:58 pm »
Dat antwoord moet hij hoe dan ook nu geven h?: cfr:
?Ik vind de manier waarop Kums hier losgeweekt werd erg. Een trainer in play-off II (Vanhaezebrouck, toen bij Kortrijk) en een club in play-off II (toen AA Gent) onderhandelen rechtstreeks met een speler en zijn agent in play-off I (Kums) die trachtte met zijn club een Europees ticket af te dwingen?, aldus Dury.
?Trouwens, in dat dossier houd ik nog wat achter de hand. Als men mij blijft prikkelen, kom ik er wel mee voor de dag?, aldus nog Dury.
(hln 22 aug '14)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3430 Gepost op: september 24, 2014, 05:32:29 pm »
Dat antwoord moet hij hoe dan ook nu geven h?: cfr:
?Ik vind de manier waarop Kums hier losgeweekt werd erg. Een trainer in play-off II (Vanhaezebrouck, toen bij Kortrijk) en een club in play-off II (toen AA Gent) onderhandelen rechtstreeks met een speler en zijn agent in play-off I (Kums) die trachtte met zijn club een Europees ticket af te dwingen?, aldus Dury.
?Trouwens, in dat dossier houd ik nog wat achter de hand. Als men mij blijft prikkelen, kom ik er wel mee voor de dag?, aldus nog Dury.
(hln 22 aug '14)
Ook iets wat me meteen te binnen schoot! :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3431 Gepost op: september 24, 2014, 06:10:04 pm »
EERST sportief sterker staan
dan daar op reageren
nu focus op wa ECHT belangrijk is

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3432 Gepost op: september 24, 2014, 06:16:40 pm »
HVH is in mijn ogen figuurlijk een heel kleine persoon.  Letterlijk iets minder... :)

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3433 Gepost op: september 24, 2014, 07:23:03 pm »
Dikke Hein heeft dan ook een enorm dik groot gedacht van zichzelf...

Offline Nielom89

  • Leden
  • Berichten: 23
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3434 Gepost op: september 24, 2014, 07:54:11 pm »

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3435 Gepost op: september 25, 2014, 12:36:23 am »
Is dat traditie om 3 weken na de transferperiode met potten te gaan gooien ?

http://www.voetbalnieuws.be/news/141789/Over_Dury_en_ethiek_ga_ik_niets_zeggen

 :-X :-X :-X
Voor de volledigheid, hier het hele fragment van het artikel uit Sport/Voetbal magazine die gequote wordt in Voetbal nieuws:

Ben je tevreden over het transferbeleid?

Jouw prioriteit was de komst van Sven Kums.

"Gent was vorig jaar al met hem bezig, maar de toenmalige coach hield dat blijkbaar tegen. Jammer voor de club. Want nu moest er veel voor hem betaald worden, terwijl hij toen bijna voor niets van Heerenveen naar Zulte Waregem is gegaan."

Volgens Francky Dury handelden jij en AA Gent niet correct. Hij zegt dat hij nog iets achter de hand houdt. Zijn er ethische grenzen overschreden?

"Over Francky Dury en ethiek ga ik niets zeggen."

Tijdens play-off 1 benaderde je een speler die niet einde contract was achter de rug van zijn club?

" Kums zette de eerste stap. Toen hij voor weinig geld bij Zulte Waregem kwam, kreeg hij blijkbaar de belofte dat hij zou kunnen vertrekken 'mocht er zich iets voordoen'. Vorig seizoen kwam hij tot het besluit dat hij naar een grote club wou en nam hij met een makelaar initiatief om te kijken wie er ge?nteresseerd was. Als hij dan hoort dat ik hier trainer word, wil hij natuurlijk naar hier komen. En als

ik gevraagd word of ik ge?nteresseerd ben in Kums zeg ik uiteraard ja."

Kums zei intussen dat jullie sinds zijn vertrek bij KV Kortrijk destijds altijd in contact zijn gebleven.

"Ik heb met Kums een heel jaar door contact."

Is dat niet gevaarlijk in deze club? Toen Dury hier coach was, werden zijn telefoonrekeningen gecontroleerd en toen bleek dat hij vaak met Club Bruggemanager Vincent Mannaert belde, was dat voor hem hier het begin van het einde.

"Ik herhaal: over Dury en ethiek wil ik niet spreken. Maar bij mij mogen ze ?lles controleren."

Mogen jouw spelers met coaches van andere teams bellen?

"In een carri?re is het onvermijdelijk dat je met mensen banden smeedt die dan bij andere clubs terechtkomen. Dat kan je niet tegenhouden."


« Laatst bewerkt op: september 25, 2014, 12:40:17 am door A.R.A.G. »

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3436 Gepost op: september 25, 2014, 11:08:25 am »
In hetzelfde interview heeft Hein het trouwens nog over een andere ex-esseveer:

Is het toppunt van weelde niet dat je Habib Habibou niet nodig hebt, vorig seizoen de effici?ntste spits in eerste?

"Hij koos uiteindelijk zelf om te vertrekken; en we haalden Pollet , die eigenlijk nog effici?nter is."

Habibou maakte w?l 20 goals in 32 wedstrijden, een gemiddelde van 0,62. Niemand deed zo goed.

"Hij scoorde in vier van de achttien wedstrijden die hij voor AA Gent speelde. Dat betekent dat je in veertien wedstrijden op achttien niet scoort, wat niet echt effici?nt is. Hij maakte drie hattricks tegen ploegen uit de kelder van het klassement: Lierse, Beveren en Cercle."

Was er een mentaliteitsprobleem?

"Daar heeft het niks mee te maken. Ook niet met het feit dat je voor hem een extra hotelkamer moet boeken omdat niemand met hem op de kamer wil liggen, noch met het feit dat als je een bal per twee geeft niemand met hem wil trappen. Het gaat gewoon over kwaliteit."

Hij vindt dat je geen respect voor hem toonde, omdat je geen tijd wou maken voor een gesprek met hem.

"Dat hij dat zegt, typeert hem. Hij heeft twee gesprekken gevraagd en ook gekregen. Met mijn assistenten erbij, zodat je achteraf alles kunt nagaan. Want als er ??n iets is dat overal en bij iedereen terugkeert, dan is het dat hij een pertinente leugenaar is. Vraag het directieleden, medespelers, stafleden en mensen die vroeger met hem werkten. Habibou is 27 en is nog nooit ergens onbetwistbaar basisspeler geweest. Dit jaar speelde hij in drie wedstrijden mee. Tegen Zulte Waregem viel hij goed in, en tegen Genk en tegen Kortrijk was hij heel bleek. Je geeft je team opdrachten mee en hij zorgt ervoor dat anderen die niet kunnen uitvoeren omdat hij ze zit weg te duwen van de positie waar ze zouden moeten spelen."

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3437 Gepost op: september 25, 2014, 11:18:38 am »
bron: www.sportwereld.be  http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140925_01286600

Habibou pakt Vanhaezebrouck terug: ?Door al je leugens zwelt je buik op zoals Pinokkio?
Vandaag Om 10u15  -
Door Wim Conings   

Het zit er bovenarms op tussen Gent-trainer Hein Vanhaezebrouck en zijn voormalige spits Habib Habibou. Nadat de eerste in een interview met Sport/Voetbalmagazine ongemeen hard uithaalde naar de Gent-topschutter van vorig seizoen, slaat Habibou nu terug. ?Hein, door al je leugens zwelt je buik op zoals Pinokkio?, tweette de Fransman.

Eigenlijk dateren de problemen tussen Habib Habibou en Hein Vanhaezebrouck, die sinds dit seizoen aan de slag ging als trainer van de Buffalo?s, al van bij de start van het seizoen. De Franse spits kon maar moeilijk verkroppen dat Vanhaezebrouck hem bij de start van het seizoen uit de selectie liet, ook al had hij vorig seizoen twintig doelpunten gemaakt in 32 matchen. Verwijten vlogen over en weer, maar Vanhaezebrouck tekende voor een voorlopig hoogtepunt door in Sport/Voetbalmagazine te laten noteren dat Habibou ?een pertinente leugenaar is?. Ook zei hij dat ?je een extra hotelkamer voor hem moet boeken, omdat niemand met hem op de kamer wil liggen.?

Pinocchio

Die uitspraken hebben Habibou, die nu bij Rennes speelt, blijkbaar bereikt. Hij reageerde al even verwoestend als Vanhaezebrouck via zijn Twitter-account: ?Hein, door al je leugens gaat je buik opzwellen als Pinokkio?, sneert hij. ?Hein Vanhaezebrouck, waar heeft die gespeeld in zijn carri?re? Wat heeft hij gewonnen? Op zijn leeftijd zo liegen, is clownesk. Bovendien was hij het die de kamers indeelde bij Gent.?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3438 Gepost op: september 25, 2014, 11:20:55 am »
beiden zijn van hetzelfde niveau...
Hein is een topclub waardige trainer...

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3439 Gepost op: september 25, 2014, 11:21:52 am »
bron: www.sportwereld.be  http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140925_01286600

Habibou pakt Vanhaezebrouck terug: ?Door al je leugens zwelt je buik op zoals Pinokkio?
Vandaag Om 10u15  -
Door Wim Conings   

Het zit er bovenarms op tussen Gent-trainer Hein Vanhaezebrouck en zijn voormalige spits Habib Habibou. Nadat de eerste in een interview met Sport/Voetbalmagazine ongemeen hard uithaalde naar de Gent-topschutter van vorig seizoen, slaat Habibou nu terug. ?Hein, door al je leugens zwelt je buik op zoals Pinokkio?, tweette de Fransman.

Eigenlijk dateren de problemen tussen Habib Habibou en Hein Vanhaezebrouck, die sinds dit seizoen aan de slag ging als trainer van de Buffalo?s, al van bij de start van het seizoen. De Franse spits kon maar moeilijk verkroppen dat Vanhaezebrouck hem bij de start van het seizoen uit de selectie liet, ook al had hij vorig seizoen twintig doelpunten gemaakt in 32 matchen. Verwijten vlogen over en weer, maar Vanhaezebrouck tekende voor een voorlopig hoogtepunt door in Sport/Voetbalmagazine te laten noteren dat Habibou ?een pertinente leugenaar is?. Ook zei hij dat ?je een extra hotelkamer voor hem moet boeken, omdat niemand met hem op de kamer wil liggen.?

Pinocchio

Die uitspraken hebben Habibou, die nu bij Rennes speelt, blijkbaar bereikt. Hij reageerde al even verwoestend als Vanhaezebrouck via zijn Twitter-account: ?Hein, door al je leugens gaat je buik opzwellen als Pinokkio?, sneert hij. ?Hein Vanhaezebrouck, waar heeft die gespeeld in zijn carri?re? Wat heeft hij gewonnen? Op zijn leeftijd zo liegen, is clownesk. Bovendien was hij het die de kamers indeelde bij Gent.?


Het wordt een hilarisch steekspel, ha ha ha.