Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756503 keer)

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3540 Gepost op: november 26, 2014, 11:28:48 am »
Myny wou speelgaranties bij eerste ploeg denk ik. Dury kon hem deze niet garanderen en Myny wou absoluut spelen dus vertrok daar. Ik kan me vergissen maar ik denk dat ze zo'n optie hebben dat ze hem kunnen terughalen tegen een bepaalde prijs

Ik heb nog lesgegeven aan Myny en een aantal van mijn collega's melden me dat er zo'n constructie is met een andere West-Vlaamse club... For what it's worth.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3541 Gepost op: november 26, 2014, 06:00:14 pm »

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3542 Gepost op: november 26, 2014, 10:50:08 pm »
Ik zal dat hier maar zetten:
Ja Cont?... ::)

Goeie match van Anderlecht en verdiende overwinning + ook verdiende overwintering als je het mij vraagt.
Alleen die ene kans die Cont? kreeg alleen voor de doelman. Afwerken blijft toch echt zijn zwakke punt.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3543 Gepost op: november 26, 2014, 11:04:24 pm »
Krijgen we geen extra centje nu dat Anderlecht overwintert? Met al die constructies tegenwoordig
SV TILL I DIE

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3544 Gepost op: november 27, 2014, 11:53:38 am »
Salou naar FC Destelbergen (2e provinciale) waar hij speler wordt onder zijn ex-ploegmaat bij sv Fredje Dupr?

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3545 Gepost op: november 27, 2014, 09:52:55 pm »
Bij deze een filmpje van Salou's goals en acties bij Essevee en FCB

http://www.youtube.com/watch?v=TlGegXrQXOM
« Laatst bewerkt op: november 27, 2014, 09:55:25 pm door Vidmar »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3546 Gepost op: november 28, 2014, 01:46:47 pm »
Ik zal dat hier maar zetten:
Ja Cont?... ::)

Goeie match van Anderlecht en verdiende overwinning + ook verdiende overwintering als je het mij vraagt.
Alleen die ene kans die Cont? kreeg alleen voor de doelman. Afwerken blijft toch echt zijn zwakke punt.
Ongelooflijk in feite die misser. Voor mij is dat hetzelfde als een keeper die een grote blunder maakt.

Die bal moet je gewoon rustig binnenkantje voet aan de eerste paal leggen. Voetbal moet je soms simpel houden en niet onnodig moeilijk willen maken.
Hoop dat Hasi hem dat eens goed duidelijk maakt dat dat soort kansen missen ontoelaatbaar is.

Doet me denken aan die kans van Brecht Dejaeghere in Westerlo dit seizoen. Op zo'n momenten besef je dat je naar de Belgische competitie zit te kijken (terwijl je dat soort kansen eigenlijk op geen ?nkel niveau zou mogen missen (in een ideale wereld)).

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3547 Gepost op: november 29, 2014, 01:51:46 pm »
Een gelukkig weekend Sven Kums ;)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3548 Gepost op: november 29, 2014, 03:15:24 pm »
Beetje zielige tweet van Kums. Hij is Essevee duidelijk al helemaal vergeten.

Citaat
Sven Kums @SvenKums 
Gevochten voor de zege maar helaas geen overwinning. Nu focussen op onze bekerwedstrijd van woensdag die even belangrijk is! #zwagnt #COBW

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3549 Gepost op: november 29, 2014, 03:22:21 pm »
Beetje zielige tweet van Kums. Hij is Essevee duidelijk al helemaal vergeten.

Kums is dan ook een zielig mens, meer kun je er niet van verwachten...wel jammer dat die gisteren niet speelde kreeg anders de volle laag....

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3550 Gepost op: december 01, 2014, 11:11:18 am »
Waarom is dat zielig ?  Kums speelt nu voor Gent en niet voor ons.  Hij had ons toch moeilijk kunnen feliciteren met onze overwinning tegen zijn eigen club ? 

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3551 Gepost op: december 01, 2014, 11:50:27 am »
Waarom is dat zielig ?  Kums speelt nu voor Gent en niet voor ons.  Hij had ons toch moeilijk kunnen feliciteren met onze overwinning tegen zijn eigen club ?
Nee da hoeft niet . Maar hij kan bv wel iets zeggen in de aard van " Het voelt goed om even terug te zijn in waregem " . Het is tenslotte wel dankzij Essevee dat hij niet in de vergeetput is beland daar in Heerenveen .. Maar niets van dankbaarheid . Of ooh jawel .Zijn transfer zodanig hard spelen , dat is zijn dankbaarheid . Waarmee we nog mee toegestemd hebben , al konden we het ook hard spelen . Hebben we niet gedaan . En dan toont hij nog geen dankbaarheid , al is het maar een beetje .. Nee als je alles leest van hem is het precies of hij al heel z'n carriere voor hen speelt .
Marginaal manneke die Kums .

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3552 Gepost op: december 01, 2014, 01:45:04 pm »
Nee da hoeft niet . Maar hij kan bv wel iets zeggen in de aard van " Het voelt goed om even terug te zijn in waregem " . Het is tenslotte wel dankzij Essevee dat hij niet in de vergeetput is beland daar in Heerenveen .. Maar niets van dankbaarheid . Of ooh jawel .Zijn transfer zodanig hard spelen , dat is zijn dankbaarheid . Waarmee we nog mee toegestemd hebben , al konden we het ook hard spelen . Hebben we niet gedaan . En dan toont hij nog geen dankbaarheid , al is het maar een beetje .. Nee als je alles leest van hem is het precies of hij al heel z'n carriere voor hen speelt .
Marginaal manneke die Kums .

Als hij zegt dat hij blij is terug te zijn wordt hij uitgescholden voor hypocriet .. Dus kan hij maar beter gewoon dat tweeten denk ik.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3553 Gepost op: december 01, 2014, 03:35:06 pm »
Als hij zegt dat hij blij is terug te zijn wordt hij uitgescholden voor hypocriet .. Dus kan hij maar beter gewoon dat tweeten denk ik.

Misschien moeten al die vedetten hun overvloedige vrije tijd met nuttige bezigheden invullen ipv dat puberaal tijdverspillend getetter ?
« Laatst bewerkt op: december 01, 2014, 03:52:15 pm door 2460 »

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3554 Gepost op: december 02, 2014, 08:29:37 am »
Voila, niks tweeten lijkt mij nog het beste ...

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3555 Gepost op: december 03, 2014, 06:21:11 pm »
Habibou: ?Spelers KV Kortrijk zeiden me dat zwartjes niet spelen bij Vanhaezebrouck?
Vandaag om 17u52 Door wic
K.AA.Gent 

Tussen gewezen Gent-spits Habib Habibou en huidig Gent-trainer Hein Vanhaezebrouck komt het nooit meer goed. Nadat het tweetal na verwijten over en weer net niet vechtend over de straatstenen rolde, getuigt Habibou nu over pesterijen van de Gent-trainer. Ook zijn verwijzing naar de Gentse B-kern destijds is volgens Habibou te wijten aan de manager van Vanhaezebrouck, vertelt hij aan Sport/Voetbalmagazine.

Jupiler Pro League op Sportwereld.be

?Het liep vanaf de eerste handdruk mis met trainer Hein Vanhaezebrouck?, steekt Habib Habibou van wal in Sport/Voetbalmagazine. ?Nochtans was ik blij dat hij naar Gent kwam. Ik hield van de manier waarop hij naar voetbal keek, ik dacht dat het wel zou loslopen met hem.?

Maar niets blijkt minder waar. Het botst bij de Buffalo?s al snel tussen de twee. Habibou maakt zelfs gewag van heuse pesterijen. ?Hij had het altijd op dezelfde spelers gemunt. Hij wist dat mijn vrouw net bevallen was en boekte dan een afspraak bij de kinesist voor mij om 22 uur. Vanhaezebrouck zei ook goedendag tegen iedereen in de kleedkamer, behalve aan mij. De voorzitter (Ivan De Witte, nvdr) werd er gek van. Hij zei: ?Habib, blijf rustig. Geef hem de tijd zijn fout in te zien. Ik ben verplicht hem te steunen doordat hij er nog maar pas is.?

Racisme

?Het ergste gebeurde op stage in Knokke, waar we ons fysiek klaarstoomden voor het seizoen. Er was daar een parcours dat we twee keer moesten afleggen. Het was zo hard dat je op het einde kapot was, je kon niet meer. Nadat iedereen die twee rondes afgelegd had, vroeg Vanhaezebrouck aan Herv? (Kag?, inmiddels bij Genk, nvdr) om het nog een derde keer te doen. ?Omdat ik de baas ben, ik beslis?, riep hij ons toe. Daarop ging Herv? door het lint. Hij sneerde: ?Wat hebben wij verkeerd gedaan??, en ging weg. Toch heb ik dat parcours nog een derde keer gelopen. Vanhaezebrouck viseerde ook Yaya Soumahoro en Nana Asare.?

?Of ik aan racisme gedacht heb? Wanneer ik met spelers van KV Kortrijk praatte, zegden ze me ook al lachend: ?Ach, jullie zwartjes gaan nooit spelen.? Dat geloofde ik niet, zeker omdat P?l? Mboyo, die een goede periode meemaakte bij KV Kortrijk, erg te spreken was over Vanhaezebrouck. Maar toen ik hoorde dat Mogi Bayat Heins makelaar is, werd me alles ineens duidelijk. Dat ik niet meer in diens portefeuille zit, heeft een rol gespeeld bij mijn verwijdering uit de A-kern.?

80.000 euro

Het is immers al een tijdje hommeles tussen Habibou en zijn ex-makelaar Bayat. De spits claimt dat Bayat hem nog 80.000 euro moet. ?Toen ik voor Zulte Waregem tekende, had ik recht op tien procent van de transferprijs, 80.000 euro dus. Kort nadat ik mijn handtekening zette, herinnerde ik Mogi er nog eens aan dat hij me dat geld moest storten. Op dat moment kwam ik wel nog met hem overeen, al zat de mot er al wat in. Toen ik vernam dat hij ontslagen was bij Charleroi, heb ik hem gebeld om te vragen hoe het nu zat. Hij antwoordde dat hij nu geen algemeen directeur van Charleroi meer was en me dus ook niets meer verschuldigd was. Dat vond ik vervelend, maar ik dacht dat ik het geld ooit nog wel zou krijgen. Daar ben ik veel te na?ef in geweest.?

Uit het stadion ge?scorteerd

Maar toch zou Habibou nog zijn kans krijgen bij Gent. Tegen Zulte Waregem komt hij halverwege in en doet hij haast op zijn eentje de match kantelen. ?Tegen Zulte Waregem raakte Pollet geblesseerd bij een 0-1 achterstand en was er geen tweede spits. Na aandringen van Peter Balette (hulptrainer, nvdr) speelde ik. Ik viel in, scoorde en lokte een penalty uit voor de 3-1. Direct na het laatste fluitsignaal kwam Vanhaezebrouck op me afgelopen, nam hij mijn hoofd vast en zei: ?Nu ga je niet met de pers praten, wij beginnen samen terug van nul.? Om er daarna zeker van te zijn dat ik de media niet te woord zou staan, werd ik door twee personen ge?scorteerd naar de uitgang van het stadion.

?Coach deelde kamers in?

Nadat Gent Habibou voor twee miljoen euro verkocht aan Rennes, haalde Vanhaezebrouck in een interview met Sport/Voetbalmagazine nog eens stevig uit naar zijn gewezen spits. Zo zei de Gent-coach onder meer dat op afzondering steeds een extra hotelkamer geboekt moest worden voor Habibou, omdat die zijn kamer met niemand wilde delen.

?Wat Vanhaezebrouck in de pers verklaarde, heeft me veel pijn gedaan?, vertelt Habibou. ?Hij is een slimmerik en wachtte het goede moment af om me aan te vallen. Wanneer hij bijvoorbeeld zegt dat ik met niemand de kamer wilde delen, is dat nergens op gebaseerd. Hij is de coach die de kamers indeelt: hij zette me bij Herv?, maar als die niet in de kern zat, zat ik bij een jongen van zestien jaar...?
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3556 Gepost op: december 04, 2014, 11:57:46 am »
Het is een feit dat Hein niks van Habibou moest weten, maar dat ligt zeker niet aan zijn kleurke(rassenhaat is erg maar misbruik maken van het woord racisme is even erg en zo flauw)onder Hein speelde Nfor,Coulibaly,Monrose,Mboyo,Kouyat?,Ibou, enz.  Habibou moet vooral niet klagen, verdient heel veel(speelde tot nu toe maar een match of 8) en staat 4de met zijn club den ik,slecht is hij er niet van geworden.
Wat wel opmerkelijk is en ik deels geloof is dat zinnetje over Bayat,dat zou wel eens kunnen kloppen.  Brrr, dienen Bayat heeft veel teveel clubs en spelers in zijn macht(is daardoor wel belangrijk,maar niet te vertrouwen).  Iemand (kan zijn naam niet vermelden) vertelde mij deze week nog, dat Decuyper 'in het krijt staat' bij zowel Bayat en Bico,iemand die hier meer over weet?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3557 Gepost op: december 04, 2014, 02:13:30 pm »
Iemand (kan zijn naam niet vermelden) vertelde mij deze week nog, dat Decuyper 'in het krijt staat' bij zowel Bayat en Bico,iemand die hier meer over weet?

Zou wel es kunnen ja ...
Check this : http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=637.msg192293#msg192293

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3558 Gepost op: december 05, 2014, 12:04:31 pm »

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3559 Gepost op: december 05, 2014, 12:28:53 pm »
SV TILL I DIE