Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756508 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3660 Gepost op: januari 11, 2015, 02:13:36 pm »
Voorlopig nog niet bevestigd, maar mocht dit waar zijn...
http://voetbalflitsen.be/wtf/23768/schokkende-details-bekend-over-ongeluk-malanda/

Kom kom, 250.....dat kan echt niet he, of wil ik het gewoon niet geloven?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3661 Gepost op: januari 11, 2015, 02:23:53 pm »
Iemand idee?n om hem te herdenken tijdens de matchen? Zijn naam scanderen tijdens de 28ste minuut?


waarom geen jaarlijkse benefietmatch met wolfsburg waarbij de opbrengst naar een fonds voor verkeersslachtoffers gaat?


Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3662 Gepost op: januari 11, 2015, 02:34:06 pm »
Kom kom, 250.....dat kan echt niet he, of wil ik het gewoon niet geloven?
250 zal misschien idd overdreven zijn, maar snel zal 't wel geweest zijn...
Dat in combinatie met hevige regen & wind is onverantwoord, eigenlijk misdadig zelfs :-\

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3663 Gepost op: januari 11, 2015, 03:46:39 pm »
euhm, ja idd, hallo zeg....

Kort na mijn opmerking aangepast ... gelukkig.
Beetje te dubbelzinnig voor de situatie.
Hoe een tikfout of foute vertaling iets in een ander perspectief kan plaatsen zeg.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3664 Gepost op: januari 11, 2015, 03:48:04 pm »

waarom geen jaarlijkse benefietmatch met wolfsburg waarbij de opbrengst naar een fonds voor verkeersslachtoffers gaat?

Op de vraag van Tappi op Facebook heeft ook iemand zoiets voorgesteld.
Ze zouden het voorleggen aan het bestuur, persoonlijk vind ik dat ook een goed 'en volgens mij haalbaar' idee.

Maar ... hoeveel volk zal meegaan als het in Wolfsbug zal zijn. Ofwel jaarlijks afwisselen, maar denk dat dat organisatorisch jaarlijks niet haalbaar blijft ...

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3665 Gepost op: januari 11, 2015, 05:00:08 pm »

waarom geen jaarlijkse benefietmatch met wolfsburg waarbij de opbrengst naar een fonds voor verkeersslachtoffers gaat?

Heel goed idee!!! We kunnen denk ik wel jaarlijks tijdens de voorbereiding (midden juli) telkens een benefietmatch spelen. In Duitsland is de voorbereiding dan ook begonnen al ben ik quasi zeker dat ze in Duitsland sowieso later aan de voorbereiding starten dan ons

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3666 Gepost op: januari 11, 2015, 05:04:32 pm »
Jaarlijks.. Niet overdrijven, e.. 1 benefietmatch of 2 (1 daar, 1 hier) zou wel een mooi initiatief zijn.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3667 Gepost op: januari 11, 2015, 05:07:35 pm »

waarom geen jaarlijkse benefietmatch met wolfsburg waarbij de opbrengst naar een fonds voor verkeersslachtoffers gaat?
dit idee speel je best eens door naar de club

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3668 Gepost op: januari 11, 2015, 05:08:34 pm »
Kort na mijn opmerking aangepast ... gelukkig.
Beetje te dubbelzinnig voor de situatie.
Hoe een tikfout of foute vertaling iets in een ander perspectief kan plaatsen zeg.
ik zag dezelfde fout staan bij Musonda op zijn twitter.....

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3669 Gepost op: januari 11, 2015, 05:14:58 pm »
Na Igor Decraene nu dit.
2 jonge mensen die samen nog geen 40 jaar zijn, die het leven laten. Het ergste wat er is.

Dat van Decraene weten de meeste mensen zelfs al niet meer. Of ze zeggen ten hoogste "Ah just ja, das ook nog niet zo lang geleden zeker?".
Das het ergste van al aan heel de situatie, dat het vergeten wordt.

Ik las onlangs ergens een mooie uitspraak: "Op dinsdag stierf ik en op woensdag kregen de mensen gewoon een krant in de bus. Terwijl het eigenlijk allemaal zou moeten stoppen."
Zo denk ik er trouwens ook over.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3670 Gepost op: januari 11, 2015, 05:19:06 pm »
Na Igor Decraene nu dit.
2 jonge mensen die samen nog geen 40 jaar zijn, die het leven laten. Het ergste wat er is.

Dat van Decraene weten de meeste mensen zelfs al niet meer. Of ze zeggen ten hoogste "Ah just ja, das ook nog niet zo lang geleden zeker?".
Das het ergste van al aan heel de situatie, dat het vergeten wordt.

Ik las onlangs ergens een mooie uitspraak: "Op dinsdag stierf ik en op woensdag kregen de mensen gewoon een krant in de bus. Terwijl het eigenlijk allemaal zou moeten stoppen."
Zo denk ik er trouwens ook over.

Ik volg u. Iedereen is hier erg door aangedaan. Maar het leven gaat wel voort, hoe erg dat ook mag klinken. We kunnen niet eeuwig blijven stilstaan bij een zo'n tragische gebeurtenis. Daarvoor gebeuren jammer genoeg te veel tragische dingen in het leven. Dit raakt mij ook he, maar we zullen hem blijven gedenken...

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3671 Gepost op: januari 11, 2015, 05:27:09 pm »
Idd het leven gaat verder. Op de begrafenis van mijn pa zat de helft van de kerk te wenen. Diezelfde mensen waren aan de koffietafel weeral aan het lachen en pinten aan het drinken. Zo zie je maar. Zoals bij mijn pa zal ik ook altijd mooie herinneringen hebben bij Junior Malanda. RIP JUNIOR MALANDA.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3672 Gepost op: januari 11, 2015, 05:38:59 pm »

waarom geen jaarlijkse benefietmatch met wolfsburg waarbij de opbrengst naar een fonds voor verkeersslachtoffers gaat?

Vind ik een schitterend idee!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3673 Gepost op: januari 11, 2015, 05:39:14 pm »
Ik volg u. Iedereen is hier erg door aangedaan. Maar het leven gaat wel voort, hoe erg dat ook mag klinken. We kunnen niet eeuwig blijven stilstaan bij een zo'n tragische gebeurtenis. Daarvoor gebeuren jammer genoeg te veel tragische dingen in het leven. Dit raakt mij ook he, maar we zullen hem blijven gedenken...
2
live goes on....
en hopelijk leren we hieruit.....

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3674 Gepost op: januari 11, 2015, 05:51:28 pm »
Kom kom, 250.....dat kan echt niet he, of wil ik het gewoon niet geloven?

Perfect mogelijk en toegelaten op de Duitse autostrade indien er geen snelheidsbeperking geldt. Wel strafbaar is geen rijbewijs hebben. En het is al helemaal dom als je zo'n snelheid rijdt wanneer het keihard regent en waait.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3675 Gepost op: januari 11, 2015, 05:58:06 pm »
Op de vraag van Tappi op Facebook heeft ook iemand zoiets voorgesteld.
Ze zouden het voorleggen aan het bestuur, persoonlijk vind ik dat ook een goed 'en volgens mij haalbaar' idee.

Maar ... hoeveel volk zal meegaan als het in Wolfsbug zal zijn. Ofwel jaarlijks afwisselen, maar denk dat dat organisatorisch jaarlijks niet haalbaar blijft ...

Mogelijkheid tot afwisselen, wat eventueel op termijn kan uitgroeien tot een jeugdtornooi als het te moeilijk wordt de A-teams in te plannen.  Wat de brugse metten is in brugge, kan de Malandatrofee worden in waregem/wolfsburg.  Verkeersdoden is een thema waar we dagelijks mee geconfronteerd worden.  Dit jaar kan dit gekoppeld worden aan de opening van de nieuwe X als afsluiter van de voorbereidingsperiode in de zomer. Wellicht moeten we europees niet aan de bak dit jaar.

Je hoeft zelfs niet jaarlijks tegen elkaar te spelen. Essevee en wolfsburg kunnen elk jaar zelf de Malandatrofee organiseren waarbij de centjes naar het slachtofferfonds gaan. 


Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3676 Gepost op: januari 11, 2015, 06:48:26 pm »
250 zal misschien idd overdreven zijn, maar snel zal 't wel geweest zijn...
Dat in combinatie met hevige regen & wind is onverantwoord, eigenlijk misdadig zelfs :-\

De topsnelheid op papier van een VW touareg is 201 km/uur. Het is ook stom van iemand met uw auto (van de club) te laten rijden die geen rijbewijs heeft, daar is Junior toch zwaar in de fout gegaan, 2 maanden geleden was er ook een ongeval gebeurd met zijn auto, ook met iemand anders aan het stuur. Blijkbaar had hij nog niets geleerd.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3677 Gepost op: januari 11, 2015, 06:56:38 pm »
De topsnelheid op papier van een VW touareg is 201 km/uur. Het is ook stom van iemand met uw auto (van de club) te laten rijden die geen rijbewijs heeft, daar is Junior toch zwaar in de fout gegaan, 2 maanden geleden was er ook een ongeval gebeurd met zijn auto, ook met iemand anders aan het stuur. Blijkbaar had hij nog niets geleerd.

Wie zegt dat het zijn (toegewezen) wagen was?

& 201km/u ... voor welke versie?
Voor hetzelfde geld is het een W12 en die is gelimiteerd op 250km/u

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3678 Gepost op: januari 11, 2015, 06:56:57 pm »
Perfect mogelijk en toegelaten op de Duitse autostrade indien er geen snelheidsbeperking geldt. Wel strafbaar is geen rijbewijs hebben. En het is al helemaal dom als je zo'n snelheid rijdt wanneer het keihard regent en waait.
Denk dat die regel bij regenweer wel niet van toepassing is. Nuja, dat je er ?berhaupt iemand zou moeten op wijzen dat je in zo'n rotweer niet aan hoge snelheid moet gaan rijden, zegt veel over het intellect van sommigen.
De commentaar 'je kent dat, we zijn allemaal jong geweest', is onaanvaardbaar. Als dit allemaal klopt, is het gedrag van de chauffeur niet alleen onaanvaardbaar, maar ook gewoon misdadig.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3679 Gepost op: januari 11, 2015, 06:59:33 pm »
Wie zegt dat het zijn (toegewezen) wagen was?

& 201km/u ... voor welke versie?
Voor hetzelfde geld is het een W12 en die is gelimiteerd op 250km/u
Als je als Wolfsburg zijnde Malanda een W12 geeft als daily car, heb je geen kaas gegeten van verantwoordelijk, me dunkt...