Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756532 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4000 Gepost op: augustus 11, 2015, 11:13:54 am »
Hey, als jij je grote gelijk wil halen via scorebordjournalistiek dan mag dat hoor van mij. Ik wil je alleen maar meegeven dat je dan net dat best niet meer aanhaalt in je argumentatie.

En transferweetjes. Ik heb er begin juni 2 gedeeld. Kabasele en Carvalho. Die Carvalho is niet gekomen vanwege weer gezever met Monoca en kabasele bleek dan uiteindelijk een kwakkel te zijn. Ik zwijg dus liever,...

Het is hier een discussieforum, iedereen kan en mag zijn standpunt verdedigen met welke argumenten dan ook, zelfs scorebordresultaten ;)

ivm Carvalho en Kabasele ...
Daarom is het geruchten en roddels h? ... niet perse "waarheden".

Ik zie Chelsea spelers bij STVV
Ik zie Monaco spelers bij Kortrijk

Dan vraag ik me af hoe sterk die banden wel zijn, al heb ik de indruk dat die even snel komen en gaan als we een verse onderbroek aandoen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4001 Gepost op: augustus 11, 2015, 11:25:26 am »
Het is hier een discussieforum, iedereen kan en mag zijn standpunt verdedigen met welke argumenten dan ook, zelfs scorebordresultaten ;)

ivm Carvalho en Kabasele ...
Daarom is het geruchten en roddels h? ... niet perse "waarheden".

Ik zie Chelsea spelers bij STVV
Ik zie Monaco spelers bij Kortrijk

Dan vraag ik me af hoe sterk die banden wel zijn, al heb ik de indruk dat die even snel komen en gaan als we een verse onderbroek aandoen.

Een band met Chelsea is er eigenlijk nooit geweest.

Met Monaco hebben we die meer.
Als wij een speler als Kamara niet willen (en terecht als je de 1ste 3 matchen ziet...) Dan hebben zij toch het recht te onderhandelen met een andere club?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4002 Gepost op: augustus 11, 2015, 11:33:57 am »
bij Chelsea is dat simpel: is om die gasten aan een werkvergunning te helpen en in Engeland krijgen ze die nog niet aangezien ze op die leeftijd bijna niets zullen spelen (niet EU spelers)
Er zijn er nu enkele bij STVV gekomen. is zeker niet eerste of tweede garnituur.
Vooral als je weet dat er een aantal chelseaspelers bij Vitesse zitten.
In het seizoen 2014-2015 verhuurde chelsea 30 spelers????!!!!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4003 Gepost op: augustus 11, 2015, 11:41:25 am »
@Frederik, er is dan ook geen band met Chelsea?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4004 Gepost op: augustus 11, 2015, 01:27:33 pm »
Een band met Chelsea is er eigenlijk nooit geweest.

Met Monaco hebben we die meer.
Als wij een speler als Kamara niet willen (en terecht als je de 1ste 3 matchen ziet...) Dan hebben zij toch het recht te onderhandelen met een andere club?

Was net wat ik opmerkte, die samenwerkings-toestanden stellen volgens mij maar weinig voor.
Heb zo de indruk dat die de kleinere clubs als wij gewoon gebruiken.
Nu, als wij daar ook ons voordeel kunnen uit halen ...

Eerst was het Chelsea (Hazard), dan Monaco (Labor, Cissako en nu Diallo) en tegenwoordig Juventus (Troisi en nu Thiam)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4005 Gepost op: augustus 11, 2015, 01:41:55 pm »
Was net wat ik opmerkte, die samenwerkings-toestanden stellen volgens mij maar weinig voor.
Heb zo de indruk dat die de kleinere clubs als wij gewoon gebruiken.
Nu, als wij daar ook ons voordeel kunnen uit halen ...

Eerst was het Chelsea (Hazard), dan Monaco (Labor, Cissako en nu Diallo) en tegenwoordig Juventus (Troisi en nu Thiam)

Eigenlijk is er alleen met Monaco een samenwerking, al zal het volgens mij ook het laatste seizoen zijn.
Met Juventus hebben we goede contacten...
Chelsea moet je er zelf niet tussen zetten, of je kan iedere ploeg er tussen plaatsen.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4006 Gepost op: augustus 12, 2015, 08:18:19 am »
Palermo-Calciochiese 10-0 (primo tempo 7-0)

PALERMO (3-5-2): Colombi; Pirrello (1′ st Hiljemark, 22′ st Chochev), Goldaniga, Velazquez (22′ st Vitiello); Rispoli, Rigoni (1′ st La Gumina), Brugman, Benali, Daprel?; Trajkovski, Cassini. All.: Iachini.

A disposizione: 70 Sorrentino, 53 Alastra, 2 Vitiello, 4 Andelkovic, 7 Lazaar, 10 Hiljemark, 11 Belotti, 18 Chochev, 20 Vazquez, 23 Struna, 54 La Gumina.

CALCIOCHIESE (4-3-3): Pellegrini; Capelli, Zaninelli, Ferretti, Fanoni; Nicolussi, Pelizzari, Donati; Finales, Silvestri, Risatti. All.: Calleari.

A disposizione: 12 Piccinelli, 13 Car?, 14 Bazzani, 15 Gigli, 16 Giofr?, 17 Dibelli, 18 Bazzoli, 19 Issam, 20 Filippi, 21 Ferrari, 22 V. Silvestri, 23 Salvotti, 24 Panelatti, 25 Marcenzi

ARBITRO: Bontadi di Trento.

MARCATORI: 3′ pt Benali, 8′ pt Rigoni, 29′ pt Cassini, 33′ pt Rigoni, 36′ pt e 39′ pt Benali, 43′ pt Trajkovski, 10′ st Rispoli, 22′ st Benali, 43′ st La Gumina.




Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4008 Gepost op: augustus 14, 2015, 10:41:56 am »
Fabrice Olinga aan het testen bij Moeskroen-Perulwez (Voetbalkrant)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4009 Gepost op: augustus 14, 2015, 11:04:55 am »
Westerlo-goalgetter op weg naar Championship - financieel lucratief, sportief een aderlating

Financieel ongetwijfeld een buitenkans, maar sportief een serieuze aderlating: Westerlo staat op het punt z'n prijsschutter te verliezen aan een Engelse tweedeklasser.

Volgens Het Laatste Nieuws staat Fr?d?ric GOUNONGBE heel dicht bij een overgang naar Derby County. De club uit de Engelse Championship meldde zich nog niet officieel, maar volgens de krant worden er wellicht na de match tegen Racing Genk van zaterdag onderhandelingen opgestart.

Sportief wordt het sowieso een aderlating voor KVC Westerlo. De international uit Benin was met z'n 9 goals uit 8 wedstrijden verantwoordelijk voor de uitstekende competitiestart vorig seizoen, en hoewel hij na een reeks blessures nog steeds niet helemaal fit is, wist hij ook in het nieuwe seizoen al 2 keer te scoren.

Financieel wordt het ongetwijfeld wel een goede zaak. Als je ziet hoe Brentford 1,5 miljoen over heeft voor een rechtsachter en Leeds United zelfs 2,1 miljoen over heeft voor Anthony Limbombe, dan weet je dat eer veel geld circuleert in de Championship.

http://www.nr10.be/nieuws/westerlo-goalgetter-op-weg-naar-championship-financieel-lucratief-sportief-een-aderlating

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4010 Gepost op: augustus 15, 2015, 08:49:13 pm »
En Gounongbe blijft scoren voor Westerlo (gelijkmaker op Genk).....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4011 Gepost op: augustus 15, 2015, 10:55:52 pm »
Da klein baaske bij Beveren scoorde en speelde een goede partij.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4012 Gepost op: augustus 18, 2015, 10:57:56 pm »
Intussen staat onze reserve keeper nog onder de lat in Klup

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4013 Gepost op: augustus 18, 2015, 11:16:58 pm »
Wel straf voor Seba, vorig jaar 2e keeper in Essevee en nu onder de lat in Old Trafford.

Ik gun het hem wel, voorbeeldige prof.
SV TILL I DIE

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4014 Gepost op: augustus 19, 2015, 08:22:19 am »
Wel straf voor Seba, vorig jaar 2e keeper in Essevee en nu onder de lat in Old Trafford.

Ik gun het hem wel, voorbeeldige prof.
behalve die ?ne keer bij Gent nog  ;)

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4015 Gepost op: augustus 19, 2015, 09:09:09 pm »
taraval aan de aftrap bij dinamo zagreb

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4016 Gepost op: augustus 21, 2015, 08:39:09 pm »
Citaat
Antwerp stuurt nieuwe JPL-aanwinst meteen door naar 3de-klasser

Antwerp stuurt een van z'n nieuwe aanwinsten meteen door naar 3de klasse om hem daar meer speelgelegenheid te geven.

Irfan HADZIC (rechts op de foto) kwam deze zomer als een van de eerste (en enige) buitenlandse versterkingen van Zulte Waregem over naar Antwerp.

Ondanks zijn werklust en inzet zag het er niet naar uit dat de Bosni?r op veel speelkansen zou moeten rekenen in de A-kern.

En du wordt hij nu ??n jaar uitgeleend aan derdeklasser VW Hamme, met de mogelijkeid om hem in de winter terug naar de Bosuil te halen.

Bij Hamme moet hij collega Nico Binst doen vergeten, die er twee seizoenen op rij topschutter werd.


http://www.nr10.be/nieuws/antwerp-stuurt-nieuwe-jpl-aanwinst-meteen-door-naar-3de-klasser

Knap staaltje journalistiek...  ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4017 Gepost op: augustus 24, 2015, 09:46:26 pm »
Trajkovski gisteren ingevallen na 33'
Palermo won met 1-0 van Genoa.


Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4018 Gepost op: augustus 27, 2015, 10:49:12 pm »
Cissako dit seizoen in Turkije aan de slag?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4019 Gepost op: augustus 28, 2015, 08:57:50 pm »
Moh, Hamalainen nog in Genk. Mag invallen voor Tshimanga na 16min