Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756510 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4060 Gepost op: september 17, 2015, 10:20:37 am »
Maar hij is nooit effectief een SVZW-speler geweest. Dus, we kunnen daarover gissen & discussi?ren tot in 't oneindige, maar heeft dat zin?!

Ik praat daar niet meer over. Gedane zaken nemen geen keer.

Volgens de verhalen van toen mocht Dury kiezen of hij we hem zouden houden of niet.
Hij moest hem niet.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4061 Gepost op: september 17, 2015, 10:33:53 am »
Volgens de verhalen van toen mocht Dury kiezen of hij we hem zouden houden of niet.
Hij moest hem niet.
Reden temeer waarom ik het er niet meer wil over hebben.

Vincent

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4062 Gepost op: september 17, 2015, 12:22:03 pm »
Volgens de verhalen van toen mocht Dury kiezen of hij we hem zouden houden of niet.
Hij moest hem niet.

Ja, en ik op dat moment en zelfs bij Oostende in eerste ook niet. En ik weet dat ik lang niet de enige ben die er zo over dacht. D'er waren er hier ook genoeg die er van overtuigd waren dat Jelavic niets waard was, dat is dan toch ook even anders uitgedraaid. Gedane zaken nemen geen keer en achteraf is alles gemakkelijk.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4063 Gepost op: september 17, 2015, 12:33:51 pm »
Ik vind het ietwat pijnlijk om te zeggen, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen:
Wat speelde Kums gisteren ?jzersterk!

Topper als voetballer, kleine mens imo...
Nja, je kan zijn keuze voor Gent achteraf gezien toch geen verkeerde keuze noemen (tenzij je het over z'n gestalte hebt)

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4064 Gepost op: september 17, 2015, 01:44:23 pm »
Nja, je kan zijn keuze voor Gent achteraf gezien toch geen verkeerde keuze noemen (tenzij je het over z'n gestalte hebt)

Klopt, het is spijtig voor Zulte Waregem dat deze voetballer niet meer in onze basis staat.
Maar je moet hier ook gewoon nuchter in zijn: Sven heeft financi?el en sportief een beter voorstel gekregen. De clubs hebben daarover onderhandeld en er is een deal gesloten waar alle partijen tevreden mee waren.

De transfer kwam misschien wat uit het niets, maar wat heb je dan liever? Spelers die via een manager maanden lopen te azen op een transfer? Toestanden zoals 'zieke' Cont?'s, arrogante Bico's en hautaine Berriers?

Ik heb bij de voorbije thuiswedstrijd dan ook bewust Kums niet uitgefloten. Ik zag daar echt het nut niet van in, en vond het zelfs wat onrespectvol tov de vele goeie matchen die hij hier heeft gespeeld.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4065 Gepost op: september 17, 2015, 02:20:17 pm »
Heerlijke Kums.

Joos praat die maandag bij de Rode Duivels.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4066 Gepost op: september 17, 2015, 03:23:13 pm »
Er is geen enkel probleem om van club te veranderen waar je NOG meer kunt verdienen,alleen doe je de onderhandelingen niet tijdens PO1 en eens de transfer in orde was(of het idee'ik ga daar gaan spelen') dan niet meer alles geven voor je club,was duidelijk te merken tijdens die PO1,eerste 2 matchen goed spelen(+domme rode kaart,bewust?)om dan zijn klakke er naar te gooien.
Dury wilde Depoitre niet meer omwille van de PDC-affaire,niet omwille van zijn kwaliteiten,jammer, maar het is nu zo.
Wat ik aan Depoitre naast zijn inzet en kwaliteiten(slim zijn, bal is hij bijna nooit kwijt,snelheid ook)bewonder is zijn eenvoud, bij hem geen ego-toestanden, geen provocaties, geen exuberant gedrag,klasse.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4067 Gepost op: september 17, 2015, 08:23:31 pm »
Er is geen enkel probleem om van club te veranderen waar je NOG meer kunt verdienen,alleen doe je de onderhandelingen niet tijdens PO1 en eens de transfer in orde was(of het idee'ik ga daar gaan spelen') dan niet meer alles geven voor je club,was duidelijk te merken tijdens die PO1,eerste 2 matchen goed spelen(+domme rode kaart,bewust?)om dan zijn klakke er naar te gooien.
Dury wilde Depoitre niet meer omwille van de PDC-affaire,niet omwille van zijn kwaliteiten,jammer, maar het is nu zo.
Wat ik aan Depoitre naast zijn inzet en kwaliteiten(slim zijn, bal is hij bijna nooit kwijt,snelheid ook)bewonder is zijn eenvoud, bij hem geen ego-toestanden, geen provocaties, geen exuberant gedrag,klasse.
Mee eens van de eerste letter tot de laatste punt!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4068 Gepost op: september 18, 2015, 08:57:23 am »
Er is geen enkel probleem om van club te veranderen waar je NOG meer kunt verdienen,alleen doe je de onderhandelingen niet tijdens PO1 en eens de transfer in orde was(of het idee'ik ga daar gaan spelen') dan niet meer alles geven voor je club,was duidelijk te merken tijdens die PO1,eerste 2 matchen goed spelen(+domme rode kaart,bewust?)om dan zijn klakke er naar te gooien.
Dury wilde Depoitre niet meer omwille van de PDC-affaire,niet omwille van zijn kwaliteiten,jammer, maar het is nu zo.
Wat ik aan Depoitre naast zijn inzet en kwaliteiten(slim zijn, bal is hij bijna nooit kwijt,snelheid ook)bewonder is zijn eenvoud, bij hem geen ego-toestanden, geen provocaties, geen exuberant gedrag,klasse.

Depoitre is dan ook intelligent.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4069 Gepost op: september 18, 2015, 02:13:24 pm »
Depoitre is dan ook intelligent.
Ah ja, want hij leert voor burgerlijk ingenieur...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4070 Gepost op: september 21, 2015, 02:26:35 am »
Ah ja, want hij leert voor burgerlijk ingenieur...

U insinueert? Natuurlijk heeft dat niets met voetbalinzicht te maken maar het is zeker geen zoveelste marginaaltje ? la Knockaert.
« Laatst bewerkt op: september 21, 2015, 02:29:07 am door Naessens C »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4071 Gepost op: september 27, 2015, 02:29:37 pm »
Bruzzese terug onder de lat bij Bruhhe

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4072 Gepost op: september 28, 2015, 12:23:56 pm »
Bruzzese terug onder de lat bij Bruhhe
En niet toevallig pakken ze dan ook hun eerste driepunter buitenshuis...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4073 Gepost op: september 29, 2015, 10:00:16 pm »
'Goal zulte waregem' tgn zenit. Assist kums, goal matton. Toch knap wat gent doet

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4074 Gepost op: september 29, 2015, 10:01:02 pm »
Matton scoort in de CL, wie had dat gedacht:-), ohja de assist kwam van Kums

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4075 Gepost op: september 30, 2015, 06:27:52 pm »
En dat te denken dat er tijden geweest zijn dat ik Kums hier heb moeten zitten verdedigen. Waanzin.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4076 Gepost op: oktober 01, 2015, 08:54:18 am »
En dat te denken dat er tijden geweest zijn dat ik Kums hier heb moeten zitten verdedigen. Waanzin.

Niet dat ik me aangesproken voel aangezien ik Kums ook steeds een goeie vond, maar het is niet nodig om uit de hoogte te doen hoor. Was jij het niet die Ndiaye ook beter vond dan Malanda? We kunnen van iedereen op dit forum wel kemels terugvinden hoor.

Offline Patrik

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4077 Gepost op: oktober 01, 2015, 08:54:58 am »
Ik blijf erbij dat wij al die mannen, oa. Kums, veel te gemakkelijk lieten gaan onder de marktwaarde. Eenmaal ze ons verlaten stijgt altijd hun waarde.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4078 Gepost op: oktober 01, 2015, 08:56:49 am »
Ik blijf erbij dat wij al die mannen, oa. Kums, veel te gemakkelijk lieten gaan onder de marktwaarde. Eenmaal ze ons verlaten stijgt altijd hun waarde.

Ja vooral, we hebben Kums gemakkelijk laten gaan...Negeer vooral het feit dat Gent een akkoord had met Kums zonder medeweten van Zulte Waregem en laten we vooral ook vergeten dat Svenneke aan het dreigen was met '78. Svenneke kan van mij 1 ding krijgen als hij op bezoek komt in het regenboogstadion, een fluitconcert.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4079 Gepost op: oktober 01, 2015, 09:48:08 am »
Sommigen zijn kort van geheugen over wat ze hier een paar jaar terug kwamen posten...toen was Kums te traag, vertraagde het spel, was Depoitre veel te zwaar, scoorde hij relatief weinig bij Oostende...en nu die 2 het goed doen, hebben ze bij ons plots "stront in hun ogen" gehad...gelieve het verleden en het heden niet door elkaar te slaan aub! Jelavic was bij ons echt slecht, punt uit! Gaat Essevee daarna in de fout om hij vb bij Everton goals begint te maken??? Of...als Plet nu vlot zou scoren in Isra?l, zijn wij dan uilskuikens omdat we hem laten gaan hebben??? Komaan zeg! Nog altijd niet door dat voetballers "passanten" zijn, die vertrekken voor een hoger loon? Als ik inn mijn huidige job voor net hetzelfde beroep ergens anders het dubbele netto kan krijgen, wel dan ben ik ook weg...zeker als je weet dat een voetballer op zijn 35 ste doorgaans iets anders mag gaan zoeken...