Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756442 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4260 Gepost op: januari 28, 2016, 07:16:43 pm »

Ik geef de schuld aan mijn geheugen, maar ik weet begot niet meer wie Subotic en Barrios waren. #indruk #onvergetelijk
Subotic herinner ik mij nog, barrios kan ik ook niet meer op komen :p

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4261 Gepost op: januari 28, 2016, 07:20:18 pm »
Leandro Barrios was de zelfzuchtige spits van het jaar waar Berrier en Neumayr bij Waregem kwamen ofzo? Zoiets toch denk ik.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4262 Gepost op: januari 28, 2016, 07:27:28 pm »
Barrios was nen Braziliaan die samen naar Waregem kwam met de andere Braziliaan Rudison Ferreira. Herinner me nog 'Leandrinho' zij wereldgoal thuis tegen Gent en zijn 2 goals thuis tegen Mons

Subotic bezorgde ons dan weer een delirium op Standard, waarbij de zwaar uitgefloten Stijn Meert de 1-1 scoorde.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4263 Gepost op: januari 29, 2016, 06:57:55 pm »
Barrios was nen Braziliaan die samen naar Waregem kwam met de andere Braziliaan Rudison Ferreira. Herinner me nog 'Leandrinho' zij wereldgoal thuis tegen Gent en zijn 2 goals thuis tegen Mons

Subotic bezorgde ons dan weer een delirium op Standard, waarbij de zwaar uitgefloten Stijn Meert de 1-1 scoorde.

En Leandro ging hier plots een wereldmatch spelen tegen Anderlecht.
Zette, Deschacht, De Man, Biglia,..meermaals te kakken.
 Maar scheurde in diezelfde match zijn mediale band.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4264 Gepost op: januari 29, 2016, 10:13:47 pm »
Sylla scoort voor RSCA
mocht invallen

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4265 Gepost op: januari 31, 2016, 06:03:22 pm »
Allez, Jens na Steve en Mamoutou (N'Diaye) nu ook naar den Antwerp.

PDC kreeg Essevee niet in Antwerpen, nu haalt hij ze druppelsgewijs nu toch naar daar.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-01-31/jens-naessens-verlaat-kv-mechelen-en-gaat-voor-antwerp-fc-voetballen
« Laatst bewerkt op: januari 31, 2016, 06:06:52 pm door Frederik »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4266 Gepost op: januari 31, 2016, 06:57:23 pm »
Amai, Naessens is toch ook laag gevallen
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4267 Gepost op: januari 31, 2016, 07:04:12 pm »
& Cont? misschien dan toch nog naar KVO.  ::)

Er zou een contractvoorstel klaarliggen met een clausule als KVO tegen RSCA moet spelen in PO1 hij niet zal meedoen.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-01-31/ibrahima-conte-zou-anderlecht-dan-tch-inruilen-voor-kv-oostende

Waar is den tijd dat RSCA de concurrentie verzwakte door hun beste spelers te kopen, het tij lijkt te keren. :) 

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4268 Gepost op: januari 31, 2016, 09:51:45 pm »
Bongonda scoorde de 0-1 na 5 min tgn Las palmas, maar verloren de match met 2-1. Mocht opnieuw 90 min meedoen

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4269 Gepost op: januari 31, 2016, 11:21:28 pm »
& Cont? misschien dan toch nog naar KVO.  ::)

Er zou een contractvoorstel klaarliggen met een clausule als KVO tegen RSCA moet spelen in PO1 hij niet zal meedoen.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-01-31/ibrahima-conte-zou-anderlecht-dan-tch-inruilen-voor-kv-oostende

Waar is den tijd dat RSCA de concurrentie verzwakte door hun beste spelers te kopen, het tij lijkt te keren. :)

Zo een clausule zou verboden moeten worden

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4270 Gepost op: februari 01, 2016, 09:01:07 am »
Zo een clausule zou verboden moeten worden

idd, snap niet dat dit toegelaten wordt door de bond.
Natuurlijk, wat is er van waar? Kan evengoed verzinsel zijn van een of andere krant/journalist.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4271 Gepost op: februari 01, 2016, 09:03:48 am »
idd, snap niet dat dit toegelaten wordt door de bond.
Natuurlijk, wat is er van waar? Kan evengoed verzinsel zijn van een of andere krant/journalist.

Zo'n clausules zijn schering en inslag in andere competities hoor.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4272 Gepost op: februari 01, 2016, 12:41:05 pm »
Zo'n clausules zijn schering en inslag in andere competities hoor.

Dan toch eerder bij verhuur.
Bij een verkoop heb ik daar persoonlijk toch nog niet van gehoord.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4273 Gepost op: februari 01, 2016, 12:52:30 pm »
Dan toch eerder bij verhuur.
Bij een verkoop heb ik daar persoonlijk toch nog niet van gehoord.

Niet goed gelezen precies. Ik dacht inderdaad dat het was bij een verhuur.
Bij een verkoop is zoiets voor zover ik weet nog nooit gebeurd. En niet echt wettelijk volgens mij.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4274 Gepost op: februari 01, 2016, 12:57:53 pm »
Zo'n clausules zijn schering en inslag in andere competities hoor.

Ja en dan? Het is niet omdat het schering en inslag is, dat het ok is. Het is je reinste competitievervalsing. Je versterkt er een ploeg mee zodat ze punten kunnen afpakken van uw concurrenten, maar als het tegen u is dan telt het plots niet. Al? kom zeg.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4275 Gepost op: februari 01, 2016, 06:08:11 pm »
Bongonda scoorde de 0-1 na 5 min tgn Las palmas, maar verloren de match met 2-1. Mocht opnieuw 90 min meedoen
Is goed bezig daar.

Ik blijf dat toch prostitutie vinden in feite hoe Essevee die versjast heeft.
Was hier bankzitter (beetje onbegrijpelijk op de bank gelaten) en krijgen dan een bod binnen van Celta de Vigo van boven het miljoen. Als je puur aan de speler denkt laat je hem niet gaan, want 18 jaar nog niets bewezen etc.

Toont aan hoe hoog het water aan de lippen stond van Essevee. Ze hadden het geld ?cht nodig.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4276 Gepost op: februari 02, 2016, 09:33:04 am »
HLN+:

Willie Overtoom (29) heeft eindelijk een club gevonden. De Nederlander zat zonder werkgever sinds zijn contract bij Zulte Waregem in 2014 werd ontbonden en trekt nu naar Al-Shamal in Qatar. De international van Kameroen traint morgen al mee. Overtoom brak in Nederland door bij Heracles, maar kon zich nadien bij AZ en Essevee nooit doorzetten.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4277 Gepost op: februari 04, 2016, 02:30:59 pm »
Belgisch talent maakt naam in Spaanse eerste klasse: "Kiezen tussen Belgi? en Congo"

Ruim een jaar geleden betaalde Celta de Vigo 1,3 miljoen euro aan Zulte Waregem voor Theo Bongonda. De middenvelder speelt dit seizoen regelmatig. Hij is dan ook zeer gelukkig in Spanje. Hij moet een keuze maken tussen Congo en Belgi?.

"Ik heb nog geen keuze gemaakt. Ik ben fier om voor Belgi? te spelen, maar het land dat mij als eerste een kans zal geven in het eerste elftal, zal mijn voorkeur genieten", zegt de speler in La Capitale.

"Ik zal Zulte Waregem nooit vergeten en Francky Dury ook niet, die me als jonge gast lanceerde in eerste klasse. Celta doet wel wat denken aan Essevee. Het zijn beiden twee warme clubs."

http://www.voetbalnieuws.be/news/203804/....Kiezen_tussen_Belgi%C3%AB_en_Congo

Mooie woorden :)





EDIT: url gekort (voor layout) :)
« Laatst bewerkt op: februari 04, 2016, 03:04:02 pm door Frederik »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4278 Gepost op: februari 04, 2016, 05:32:33 pm »
Ook Sven Kums verlengt contract: "AA Gent heeft extra inspanningen geleverd"
04/02/2016 om 14:55 via SportWereld Nieuwsblad.

Een dag na de bekernederlaag tegen Club Brugge heeft AA Gent-aanvoerder Sven Kums (27) zijn contract verlengd bij de landskampioen. De Gouden Schoen had nog een verbintenis tot 2018 bij de Buffalo?s, maar tekende in ruil voor een mooie loonsverhoging voor een jaartje extra. De centrale middenvelder draagt het Gentse shirt sinds juli 2014.

'Ik ben ontzettend blij dat ik heb bijgetekend bij AA Gent, ik krijg veel vertrouwen van het bestuur en trainer Hein Vanhaezebrouck", verklaarde Sven Kums achteraf op de persconferentie.  "Ik voel me hier goed en gewaardeerd. Ik heb altijd gezegd dat ik hier makkelijk zou kunnen blijven. Op mijn 27e ben ik niet meer van de jongste, maar bij AA Gent voel ik me thuis. In 2019 zal ik 31 jaar oud zijn. Of ik mijn carri?re zal afsluiten bij AA Gent? Ik denk daar niet zo over na. Dat zullen we dan wel zien."

De Witte: "Er zijn heel wat discussies geweest"

"Met deze contractverlenging tonen we onze appreciatie voor de Gouden Schoen in ons midden", zei Gent-voorzitter Ivan De Witte daags na de uitschakeling door Club Brugge in de halve finales van de Beker van Belgi?. "De sleutel van ons recente succes ligt gedeeltelijk bij Sven. Uiteraard verlopen de contractonderhandelingen met een Gouden Schoen iets gecompliceerder. Er zijn heel wat discussies geweest. Vandaag werd het proces dan toch afgerond en hebben we het contract ondertekend. Het is onze intentie nog lang door te gaan met Kums, mogelijk zelfs na zijn spelerscarri?re. De appreciatie is van die aard." De Witte ontkende nog dat de timing iets te maken heeft met de recente commotie binnen de club omtrent de komst van Mbark Boussoufa.

Ook coach Hein Vanhaezebrouck, die afgelopen december nog een nieuwe overeenkomst tot 2018 tekende, was in zijn nopjes. "Sven is heel belangrijk voor dit team", verklaarde Vanhaezebrouck, die bij het bestuur heeft aangedrongen om het contract van zijn aanvoerder te verlengen. "Hij is als Gouden Schoen ??n van de meest gesolliciteerde spelers, dus heeft de club extra inspanningen geleverd. AA Gent heeft als doel ieder jaar te bevestigen, maar ook te groeien. Deze contractverlenging moet vanuit die optiek bekeken worden."

"Ik dank Sven voor het vertrouwen in de club", stelde Michel Louwagie, de manager van de landskampioen. "Eerder verlengden we al de contracten van andere sleutelspelers zoals Nana Asare, Moses Simon, Matz Sels en Danijel Milicevic. En er volgen er nog. Zo hebben we al een mooie basis gecre?erd voor de toekomst. Verder wil ik beklemtonen dat er geen opstapclausule is opgenomen in het nieuwe contract van Kums."

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160204_02109222

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4279 Gepost op: februari 04, 2016, 05:33:15 pm »
Ook Sven Kums verlengt contract: "AA Gent heeft extra inspanningen geleverd"
04/02/2016 om 14:55 via SportWereld Nieuwsblad.

- knip -

ffkes verlengen om met de zomertransfers de prijs nog wat hoger te drijven, bekend verhaal :)