Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756504 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4360 Gepost op: mei 01, 2016, 11:00:27 pm »
West Ham United scoutte deze speler tijdens Zulte Waregem-KV Oostende
30 April 2016 11:59 via voetbalnieuws.be
 
De Belgische competitie is hot in het buitenland. Heel wat scouts zakken wekelijks af naar een wedstrijd in de Jupiler Pro League. Zo was er tijdens Zulte Waregem - KV Oostende een scout van West Ham United aanwezig.

Die club werd al in verband gebracht met Gohi Bi Cyriac, maar uit goede bronnen vernamen wij dat ze ook de verrichtingen van Bruno Godeau volgen. De 23-jarige verdediger kwam in januari over van Zulte Waregem.

Hij doet het echter zeer goed bij de kustploeg. Hij speelde al 10 wedstrijden en is ondertussen een vaste waarde. Tegen Club Brugge was hij nog ongelukkig met een own-goal, maar tegen Anderlecht stak hij Stefano Okaka in zijn achterzak.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/211906/VN_EXCLUSIEF:_West_Ham_United_scoutte_deze_speler_tijdens_Zulte_Waregem-KV_Oostende

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4361 Gepost op: mei 01, 2016, 11:52:46 pm »
Positief?

Van mij moest hij hier niet weg ze ... vond dat een goede invaller.

Is niet echt geliefd bij de KVM supporters en nog minder bij de Antwerp aanhang. Speelde bij ons tot aan zijn kniekwetsuur wel goede matchen maar eens de interesse van andere ploegen er was was het over en wou hij niet meer blijven aan dezelfde voorwaarden. Maakte volgens mij de verkeerde carri?rekeuze. (Zoals zovelen).

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4362 Gepost op: mei 02, 2016, 09:42:30 am »
Beja, al lang ... van zijn vertrek hier.

Bico is zijn makelaar of manager ?
idd, en alles wat van bico was moest weg van dury...
konden duplus al 2 jaar goed gebruiken want deed het niet zo slecht, net als godeau!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4363 Gepost op: mei 02, 2016, 09:43:59 am »
Is niet echt geliefd bij de KVM supporters en nog minder bij de Antwerp aanhang. Speelde bij ons tot aan zijn kniekwetsuur wel goede matchen maar eens de interesse van andere ploegen er was was het over en wou hij niet meer blijven aan dezelfde voorwaarden. Maakte volgens mij de verkeerde carri?rekeuze. (Zoals zovelen).
Had ook meningsverschillen met dury waardoor hij niet veel meer aan spelen zou toekomen eh! Ge moet alles vertellen eh!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4364 Gepost op: mei 02, 2016, 09:51:50 am »
Had ook meningsverschillen met dury waardoor hij niet veel meer aan spelen zou toekomen eh! Ge moet alles vertellen eh!
Voor zover ik weet gingen die meningverschillen over zijn contract voorwaarden...
Van mij mocht hij blijven hoor maar in het huidige voetbal draait alles om geld en marktwaarde. Als supporter heb je daar spijtig genoeg weinig zicht op en nog minder iets over te zeggen.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4365 Gepost op: mei 02, 2016, 09:56:03 am »
idd, en alles wat van bico was moest weg van dury...
konden duplus al 2 jaar goed gebruiken want deed het niet zo slecht, net als godeau!
Duplus heeft ons wel Europees tegen Kazan de overwintering gekost door zijn domme penaltyfout bij een 0-0 stand. Is net zoals Mendy, Baudry, Sami, Godeau niet slecht maar maken ieder seizoen te veel fouten om onbetwiste basis speler te zijn.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4366 Gepost op: mei 02, 2016, 10:46:19 am »
Duplus heeft ons wel Europees tegen Kazan de overwintering gekost door zijn domme penaltyfout bij een 0-0 stand. Is net zoals Mendy, Baudry, Sami, Godeau niet slecht maar maken ieder seizoen te veel fouten om onbetwiste basis speler te zijn.

Die fout was van dhaene denk ik voor

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4367 Gepost op: mei 02, 2016, 11:43:23 am »
Voor zover ik weet gingen die meningverschillen over zijn contract voorwaarden...
Van mij mocht hij blijven hoor maar in het huidige voetbal draait alles om geld en marktwaarde. Als supporter heb je daar spijtig genoeg weinig zicht op en nog minder iets over te zeggen.
Hij moest weg omdat Dury hem de goal verweet in de bekerfinale tegen Lokeren en daarop zou hij gereageerd hebben, over en uit dus.
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4368 Gepost op: mei 02, 2016, 12:53:27 pm »
Hoeveel discussies heb ik hier met Levytytgat (zijn vriendin was de nicht van Jens Naessens) niet gevoerd dat Naessens gewoon 2x niets is en dat die binnen een paar jaar gewoon Guiseppe Riolo-gewijs in de lagere klassen ging lopen voetballen?

Zelfde met Jonathan Benteke. Ik word kwaad dat zo iemand in de hoogste divisie mag voetballen. Geen ?nkele basistechniek. Puur gehaald omwille van zijn achternaam (zelfde met Kylian Hazard). Beide zijn gekomen op voorspraak van Dury, bestuur had toen moeten ingrijpen, maar neen, twas al goed wat Francky deed: 2e en 4e geworden, trainer van het jaar, Guy Thys en Raymond Goethals-award,...

Terwijl ze gewoon hadden moeten zeggen: toon en zeg eens waarom we die 2 jongens moeten aanwerven?
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2016, 12:55:49 pm door balboa »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4369 Gepost op: mei 02, 2016, 01:15:59 pm »
Hoeveel discussies heb ik hier met Levytytgat (zijn vriendin was de nicht van Jens Naessens) niet gevoerd dat Naessens gewoon 2x niets is en dat die binnen een paar jaar gewoon Guiseppe Riolo-gewijs in de lagere klassen ging lopen voetballen?

Zelfde met Jonathan Benteke. Ik word kwaad dat zo iemand in de hoogste divisie mag voetballen. Geen ?nkele basistechniek. Puur gehaald omwille van zijn achternaam (zelfde met Kylian Hazard). Beide zijn gekomen op voorspraak van Dury, bestuur had toen moeten ingrijpen, maar neen, twas al goed wat Francky deed: 2e en 4e geworden, trainer van het jaar, Guy Thys en Raymond Goethals-award,...

Terwijl ze gewoon hadden moeten zeggen: toon en zeg eens waarom we die 2 jongens moeten aanwerven?
Naessens vergelijken met Riolo is niet ernstig. Jens heeft bij Essevee wel degelijk bewezen dat hij wat kan, scoorde ook in Europees verband. Is echter na zijn knieprobleem nooit meer de oude geworden. Maar ... Naessens is een jongen van de streek en dan moet je je dubbel bewijzen zeker ?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4370 Gepost op: mei 02, 2016, 02:09:58 pm »
Naessens vergelijken met Riolo is niet ernstig. Jens heeft bij Essevee wel degelijk bewezen dat hij wat kan, scoorde ook in Europees verband. Is echter na zijn knieprobleem nooit meer de oude geworden. Maar ... Naessens is een jongen van de streek en dan moet je je dubbel bewijzen zeker ?

Was het niet zo dat Naessens gaan testen was bij enkele andere ploegen zonder dat de club/Dury ervan wist? Daardoor sterk uit de gratie viel van Dury en met de knie problemen hij dan ook snel mocht vertrekken?

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4371 Gepost op: mei 02, 2016, 02:44:30 pm »
Die fout was van dhaene denk ik voor
Die (domme) fout was wel degelijk van Duplus... Onbesuisde tackle in 16 meter tegen de achterlijn, totaal onnodig.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4372 Gepost op: mei 05, 2016, 08:36:23 am »
Transfervrije De fauw spreekt zich uit over zijn toekomst
donderdag 5 mei 2016 om 07:29 via voetbalprimeur.be

Een basisspeler is hij niet bij Club Brugge, maar toch raakt de 35-jarige Davy de fauw altijd wel aan speelminuten. Ook dit jaar mocht hij weer 16 keer opdraven voor de Bruggelingen, daar zitten dan wel 7 invalbeurten bij. De vraag is nu hoe lang de verdediger nog door kan gaan.

In het Nederlandse magazine De Contractspeler heeft hij het onder meer over zijn mooie tijd bij Club. Zijn transfer was echt een droom. "Het was voor mij speciaal, bij Club Brugge heb je de zekerheid om elk jaar Europees te spelen. En ook om mee te doen in het kampioenschap. Ik was blij om te ervaren hoe het in een topclub werkt. Om daarin een rol te spelen, al speel ik lang niet elke wedstrijd. Verre van dat zelfs. Maar als ze me nodig hebben, dan sta ik er."

Het contract van De fauw loopt deze zomer af, de kans dat het verlengd wordt is klein. Toch denkt hij nooit aan stoppen. "Ik zou graag nog drie seizoenen willen doorgaan, tot ik 38 ben. Als ik dat kan, zal het bijzonder zijn. Ik ben nog altijd superfit, ik ben nooit geblesseerd geweest. Ik probeer dat zo te houden.


Bron: http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/657279/transfervrije-de-fauw-spreekt-zich-uit-over-zijn-toekomst.html

Edit: Opmaak en bronvermelding aangepast.
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2016, 11:42:26 am door svennay »

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4373 Gepost op: mei 10, 2016, 04:15:50 pm »
ex-trainer svzw Kalezic op non-actief bij Roda

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4374 Gepost op: mei 10, 2016, 07:20:44 pm »
Skulasson op reservelijst van de IJsland-selectie voor het EK. Bron: voetbalkrant

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4375 Gepost op: mei 10, 2016, 07:21:38 pm »
ex-trainer svzw Kalezic op non-actief bij Roda
Antwerp? Gevaert toevallig ook ontslagen

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4376 Gepost op: mei 10, 2016, 09:28:16 pm »
Antwerp? Gevaert toevallig ook ontslagen

Zou best kunnen...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4377 Gepost op: mei 10, 2016, 09:42:08 pm »
geen toeval denk ik...Kalezic had teveel kritiek binnen Roda zelf....zelf zijn ruiten ingegooid

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4378 Gepost op: mei 10, 2016, 10:41:30 pm »
Antwerp? Gevaert toevallig ook ontslagen

Is voor mij toegeven dat promotie een must was, ondanks dat niets hoefde...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4379 Gepost op: mei 13, 2016, 09:22:56 am »
Vertrekt Anderlecht-aanvaller? Maar liefst vier clubs willen hem inlijven
IDRISSA SYLLA WORDT VAN NABIJ GEVOLGD
12 mei 2016 10:36 via voetbalkrant.com

Stefano Okaka heeft er met 15 competitiegoals een puik eerste seizoen opzitten bij Anderlecht. De Italiaan verdrong Idrissa Sylla naar de achtergrond, maar toch kan de back-up op heel wat interesse rekenen.

De aanvaller die zeven keer scoorde in het shirt van paars-wit staat in meerdere contreien in de belangstelling. Zo laat Atalanta Bergamo net als in januari van zich horen, maar de Italianen zijn niet alleen.

HNB meldt dat ook PL-club Sunderland de toekomstplannen van Sylla in de gaten houdt. Verder liet Engels promovendus Burnley al zijn ook vallen op de Guinee?r, net als het Turkse Trabzonspor waar eerder de naam van coach Besnik Hasi opdook.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-05-12/idrissa-sylla-wordt-van-nabij-gevolgd