Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756498 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.


Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4561 Gepost op: januari 28, 2017, 09:15:04 pm »
Hadden wij nog een scorende spits nodig? In Sint-Truiden loopt er ene rond anders.

Francky heb je dat gezien?!

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4562 Gepost op: januari 28, 2017, 09:15:10 pm »
Vetokele scoort opnieuw voor STVV

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4563 Gepost op: januari 28, 2017, 09:29:48 pm »
Nummer 2 deze avond voor vetokele

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4564 Gepost op: januari 28, 2017, 09:39:07 pm »
Ik heb vooral gezien dat hij een goal vanop de flank heeft gemaakt en dat hij 2 open spitsen kansen op een onwaarschijnlijke manier heeft gemist

U zei ?
Wat een kemel van jewelste om die te hier door te sturen terwijl Leye geen deuk meer in een pakske boter trapt de helft van de tijd. Man man..  >:(

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4565 Gepost op: januari 28, 2017, 10:05:15 pm »
U zei ?
Wat een kemel van jewelste om die te hier door te sturen terwijl Leye geen deuk meer in een pakske boter trapt de helft van de tijd. Man man..  >:(

Een beetje onnozele opmerking. Leye scoorde ook op KVK en tegen Moeskroen. En ... Is een van onze beste spelers ooit.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4566 Gepost op: januari 28, 2017, 10:44:11 pm »
Een beetje onnozele opmerking. Leye scoorde ook op KVK en tegen Moeskroen. En ... Is een van onze beste spelers ooit.
Dury wilde dat Vetokele op de flank speelde,Igor wou als diepe spits spelen, dat kon niet bij ons,het is niet anders.  Maar, is totaal geen verrassing dat Igor nu wel scoort.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4567 Gepost op: januari 28, 2017, 10:47:34 pm »
Zonde dat zo'n goalgetter hier wordt doorgestuurd door de incontournabele, uitgebluste Leye.  >:(

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4568 Gepost op: januari 28, 2017, 10:52:48 pm »
Dury wilde dat Vetokele op de flank speelde,Igor wou als diepe spits spelen, dat kon niet bij ons,het is niet anders.  Maar, is totaal geen verrassing dat Igor nu wel scoort.

We zullen eens zien hoe lang het zal duren.
Ik vind het persoonlijk spijtig dat Mbaye Leye - scoorde ook al 8 keer dit jaar - zo wordt afgebroken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4569 Gepost op: januari 28, 2017, 10:56:13 pm »
Zonde dat zo'n goalgetter hier wordt doorgestuurd door de incontournabele, uitgebluste Leye.  >:(
De oplossing lag nochtans voor de hand, Igor diep, Leye kon er juist achter spelen.  Ik vind uw bewoordingen veel te hard tov Leye, het is de fout niet van Leye ?.  Dury had een plan met Vetokele, Igor op de flank,maar iedereen zag dat dat zijn positie niet was en Vetokele wilde dat ook helemaal niet.   Het is niet anders, jammer dat wij zijn kwaliteiten niet hebben benut, meer ga ik er ook niet van maken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4570 Gepost op: januari 28, 2017, 11:07:09 pm »
We zullen eens zien hoe lang het zal duren.
Ik vind het persoonlijk spijtig dat Mbaye Leye - scoorde ook al 8 keer dit jaar - zo wordt afgebroken.
Beste sportvriend, ik breek Leye niet af, ik zeg gewoon wat velen hier ook al weken,maanden zeggen.  Igor op zijn beste positie zetten wilde Dury niet, bon, dat is een keuze.  Niks aan te doen, het is niet dat wij slecht waren met hoe we nu voor de dag kwamen, de resultaten zijn goed, maar dit had toch een extra wapen kunnen zijn.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4571 Gepost op: januari 28, 2017, 11:09:29 pm »
De oplossing lag nochtans voor de hand, Igor diep, Leye kon er juist achter spelen.  Ik vind uw bewoordingen veel te hard tov Leye, het is de fout niet van Leye ?.  Dury had een plan met Vetokele, Igor op de flank,maar iedereen zag dat dat zijn positie niet was en Vetokele wilde dat ook helemaal niet.   Het is niet anders, jammer dat wij zijn kwaliteiten niet hebben benut, meer ga ik er ook niet van maken.

Ik heb het al vroeger ergens geschreven : laat Essevee het minder goed doen en Vetokele speelt nog voor ons. Het is misschien tegenstrijdig maar het is zo. Maar aub maak Leye daarvoor niet af want hoe je het ook draait of keert Vetokele was maar een gehuurde speler en vroeg of laat was die weer weg. Hij heeft zijn kansen gekregen maar niet gegrepen.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4572 Gepost op: januari 28, 2017, 11:12:39 pm »
Beste sportvriend, ik breek Leye niet af, ik zeg gewoon wat velen hier ook al weken,maanden zeggen.  Igor op zijn beste positie zetten wilde Dury niet, bon, dat is een keuze.  Niks aan te doen, het is niet dat wij slecht waren met hoe we nu voor de dag kwamen, de resultaten zijn goed, maar dit had toch een extra wapen kunnen zijn.
Sorry maar Leye werd hier vorig jaar al afgebroken tot .... Hij bijna topscorer werd.
Ik had ook liever Vetokele zien schitteren maar net als Oulare kon hij het niet waarmaken. Spijtig.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4573 Gepost op: januari 28, 2017, 11:15:25 pm »
Hij heeft zijn kansen gekregen maar niet gegrepen.

Hahaha, het wordt hier grappiger met de minuut  ;D

0,0 kansen heeft hij gekregen in de spits!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4574 Gepost op: januari 28, 2017, 11:20:52 pm »
Hahaha, het wordt hier grappiger met de minuut  ;D

0,0 kansen heeft hij gekregen in de spits!

Elk zijn mening. Als volgend jaar Vetokele een basisplaats heeft bij een G5 ploeg verander ik mijn mening.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4575 Gepost op: januari 30, 2017, 07:48:15 am »
Hoeveel keer hebben we al op de counter gespeeld zoals STVV dit weekend deed? Denk toch eens na zeg

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4576 Gepost op: januari 30, 2017, 08:00:33 am »
idd, wij spelen niet op de counter of omschakeling want daar heb je snelle spelers voor nodig.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4577 Gepost op: januari 30, 2017, 01:11:59 pm »
Dury wilde dat Vetokele op de flank speelde,Igor wou als diepe spits spelen, dat kon niet bij ons,het is niet anders.  Maar, is totaal geen verrassing dat Igor nu wel scoort.

Och, stoute Francky gaf Igor te weinig kansen. Essevee speelt totaal ander voetbal, toch??? Tuurlijk is hij snel op een tegenaanval! Maar je moet oordelen op de dagen dat hij hier WEL was! En niet wat hij doet als hij vertrok. Wat was Jelavic hier indertijd? Niks, nada, nul!!! Blunderden wij omdat hij daarna bij Everton w?l scoorde? Moet je u dan slecht voelen? Jongens, toch...Vijgen na Pasen zijn het! Vooruit kijken ipv achteruit.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4578 Gepost op: januari 30, 2017, 01:35:38 pm »
Och, stoute Francky gaf Igor te weinig kansen. Essevee speelt totaal ander voetbal, toch??? Tuurlijk is hij snel op een tegenaanval! Maar je moet oordelen op de dagen dat hij hier WEL was! En niet wat hij doet als hij vertrok. Wat was Jelavic hier indertijd? Niks, nada, nul!!! Blunderden wij omdat hij daarna bij Everton w?l scoorde? Moet je u dan slecht voelen? Jongens, toch...Vijgen na Pasen zijn het! Vooruit kijken ipv achteruit.

Ander voetbal allemaal goed en wel, maar je kan toch niet ontkennen dat Vetokele het goed deed die keren dat hij wel een kans kreeg in de spits.
Op Mechelen en Oostende waren 2 van ons meest dominante wedstrijden dit seizoen. En dan deed hij het gewoon zeer goed...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4579 Gepost op: januari 30, 2017, 02:08:50 pm »
Hugo Broos halve finale Africa Cup met Kameroen