Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756504 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #140 Gepost op: december 12, 2007, 11:08:20 am »
Laat hem maar terug komen (Roelandts out)
? ik dacht eerst dat roelandts beter ging zijn, maarja, niet dus  :P

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #141 Gepost op: december 12, 2007, 11:33:46 am »
ja van mij mag hem ook terugkeren hoor en doe roelandts maar van de hand

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #142 Gepost op: december 12, 2007, 11:35:32 am »
ja van mij mag hem ook terugkeren hoor en doe roelandts maar van de hand

zou een aanwinst zijn voor de beloften

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #143 Gepost op: december 12, 2007, 11:37:27 am »
ja van mij mag hem ook terugkeren hoor en doe roelandts maar van de hand

zou een aanwinst zijn voor de beloften

wie roelandts of sergant?? :o

Rafa

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #144 Gepost op: december 12, 2007, 01:22:22 pm »
ja van mij mag hem ook terugkeren hoor en doe roelandts maar van de hand
zou een aanwinst zijn voor de beloften
wie roelandts of sergant?? :o
Believe me... Roelandts... Sergeantje terug zou mooi zijn, maar niet genoeg rendabel. Beter Van Steenbrugghe laten staan en Leandro er een paar keer bijgooien dan ipv iemand van 30 jaar nog terug te halen. Alle sympathie voor Sergeant, maar da's nie echt een teken van toekomstgericht denken...

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #145 Gepost op: december 12, 2007, 04:26:11 pm »
ja van mij mag hem ook terugkeren hoor en doe roelandts maar van de hand
zou een aanwinst zijn voor de beloften
wie roelandts of sergant?? :o
Believe me... Roelandts... Sergeantje terug zou mooi zijn, maar niet genoeg rendabel. Beter Van Steenbrugghe laten staan en Leandro er een paar keer bijgooien dan ipv iemand van 30 jaar nog terug te halen. Alle sympathie voor Sergeant, maar da's nie echt een teken van toekomstgericht denken...

ben ik mee akkoord

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #146 Gepost op: december 12, 2007, 05:32:15 pm »
Ik vind ook dat we Sergeant er best niet meer bij halen ,, de ploeg moet draaien zonder en kan dat!
SV TILL I DIE

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #147 Gepost op: december 12, 2007, 07:52:55 pm »
Ze willen allemaal proeven van het grote geld maar moeten dan met hangende pootjes terugkomen.Ben er mee eens dat iedereen veel geld wil verdienen en zeker als voetballer want een carriere duurt niet zo lang maar wat ben je ermee wanneer je 1 stap zet en enkele maanden later er 2 moet terugzetten!!!!
Roussel das ook zo ene >:( >:(
Jammer voor Tony maar zijn toekomst ligt niet meer in het regenboogstadion!!!!!!! :) :)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #148 Gepost op: december 12, 2007, 08:12:41 pm »
Mja veel belgische spelers proberen in het buitenland of grote binnenlandse club, bijna iedereen faalt. Dupr?, Salou en Sergeant hadden beter bij ons gebleven.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #149 Gepost op: december 12, 2007, 11:06:15 pm »
Mja veel belgische spelers proberen in het buitenland of grote binnenlandse club, bijna iedereen faalt. Dupr?, Salou en Sergeant hadden beter bij ons gebleven.

tja op sportief vlak misschien wel. maar als je een voorstel krijgt om 2,5,10, ... keer meer te verdienen voor "hetzelfde" werk dan gaan er veel voor een andere ploeg spelen h? (moest ik trouwens van een werkgever 2,5,10, ... keer meer kunnen verdienen ik zou toch ook tekenen daar denk ik)

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #150 Gepost op: december 13, 2007, 01:20:28 pm »
kvind niet da dupree niet slaagde maa eerlijk gezegt marcos is gewoon nog een trapje hoger
kversta wel nie wrm ze der vanaf willn ze ebbn nie echt sterke vervangers dupree vindek toch beter dan fred en ingrao samen
goed ja salou past volgens mij ook niet bij het systeem van brugge en tja sergeant als hij zijn nievau van het eerste jaar zou halen zou hij wel meekunn denkek ma kvrees datie da ook niemer haalt

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #151 Gepost op: december 13, 2007, 05:52:45 pm »
Wiggers: 'Is dit nu rechtspraak?'

Micha?l Wiggers van Bergen werd woensdagavond voor een jaar lang geschorst voor dopinggebruik. De verdediger zelf begrijpt er niets van en is zeer kwaad.

"Is dit nu rechtspraak", vraagt de verdediger van Bergen zich af. De Controlecommissie van de Belgische voetbalbond had Wiggers net voordien een schorsing van 12 maanden opgelegd voor dopinggebruik, maar Wiggers gaat in beroep.

"Dit is gewoon schandalig. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. De arts heeft toegegeven dat hij zich vergist had, maar toch moet ik ervoor boeten. Onrechtvaardig en schandalig", fulmineerde Wiggers.

www.voetbalkrant.be

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #152 Gepost op: december 13, 2007, 05:54:17 pm »
Wiggers: 'Is dit nu rechtspraak?'

Micha?l Wiggers van Bergen werd woensdagavond voor een jaar lang geschorst voor dopinggebruik. De verdediger zelf begrijpt er niets van en is zeer kwaad.

"Is dit nu rechtspraak", vraagt de verdediger van Bergen zich af. De Controlecommissie van de Belgische voetbalbond had Wiggers net voordien een schorsing van 12 maanden opgelegd voor dopinggebruik, maar Wiggers gaat in beroep.

"Dit is gewoon schandalig. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. De arts heeft toegegeven dat hij zich vergist had, maar toch moet ik ervoor boeten. Onrechtvaardig en schandalig", fulmineerde Wiggers.

www.voetbalkrant.be

Ik vind dat hij gelijk heeft.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #153 Gepost op: december 13, 2007, 07:19:17 pm »
als hij onschuldig is , is het natuurlijk een schande, en zou het weeral een voorbeeld zijn van de wantoestanden in de houba de strooperlaan.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #154 Gepost op: december 13, 2007, 07:26:34 pm »
kvind niet da dupree niet slaagde maa eerlijk gezegt marcos is gewoon nog een trapje hoger
kversta wel nie wrm ze der vanaf willn ze ebbn nie echt sterke vervangers dupree vindek toch beter dan fred en ingrao samen
goed ja salou past volgens mij ook niet bij het systeem van brugge en tja sergeant als hij zijn nievau van het eerste jaar zou halen zou hij wel meekunn denkek ma kvrees datie da ook niemer haalt


en nu in het verstaanbaar nederlands misschien ?
en gebruik leestekens aub

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #155 Gepost op: december 14, 2007, 04:34:28 pm »
kdurf wedden dat moescroen ofzo met sergeant gaat lopen deze winterstop

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #156 Gepost op: december 14, 2007, 05:13:49 pm »
Wiggers: 'Is dit nu rechtspraak?'

Micha?l Wiggers van Bergen werd woensdagavond voor een jaar lang geschorst voor dopinggebruik. De verdediger zelf begrijpt er niets van en is zeer kwaad.

"Is dit nu rechtspraak", vraagt de verdediger van Bergen zich af. De Controlecommissie van de Belgische voetbalbond had Wiggers net voordien een schorsing van 12 maanden opgelegd voor dopinggebruik, maar Wiggers gaat in beroep.

"Dit is gewoon schandalig. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. De arts heeft toegegeven dat hij zich vergist had, maar toch moet ik ervoor boeten. Onrechtvaardig en schandalig", fulmineerde Wiggers.

www.voetbalkrant.be

Ik vind dat hij gelijk heeft.

Dit is toch iets te eenvoudig. Als ze wiggers niet zouden straffen zal iedereen een afspraak maken met de dokter. Die kan hier voor toch niet gestraft worden.
Dus jullie zouden de gehele ploeg dus doping geven tot ze betrapt worden en dan enkel de dokter ontslaan??? HET IS EN BLIJFT DE VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE SPORTER OM ZICH DISCUNDIG TE LATEN BEGELEIDEN.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #157 Gepost op: december 14, 2007, 05:46:46 pm »
Ik vind niet echt dat Wiggers zo hard gestraft moet worden. Kan hij tenslotte er iets aan doen dat zijn dokter zoiets doet? De moeten hem hoogstens 3 maanden ofzo geven ...

Offline visitor

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #158 Gepost op: december 15, 2007, 12:42:59 pm »
Iets voor de heel oude fans :
Gisteren had ik een firma uit Herstal op bezoek. De vertegenwoordiger was Armand Thaeter, een nog zeer fitte vijftiger (speelt nu nog voetbal op veteranenniveau). Hij wist me te vertellen dat hij op het einde van de jaren zeventig nog bij Waregem heeft gespeeld. Niet dat hij een groot speler was, maar hij trok toch zijn plan.
Kent iemand hem nog?

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #159 Gepost op: december 15, 2007, 05:51:35 pm »
jawel,was inderdaad geen vedette maar speelde regelmatig mee.