Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756510 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #320 Gepost op: mei 10, 2008, 04:13:15 pm »
De twee Da Silva's zouden Brugge verlaten en naar kampioen Standard trekken...

Van Alex is het bijna zeker zijn broer weet ik niet.
essevee till i die!!!

salout?

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #321 Gepost op: mei 10, 2008, 10:25:24 pm »
De twee Da Silva's zouden Brugge verlaten en naar kampioen Standard trekken...

Van Alex is het bijna zeker zijn broer weet ik niet.

idd. Alandson blijft wss. Alex had al getekend dacht ik? of niet? maar is dit dan voor de A-kern?

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #322 Gepost op: mei 11, 2008, 06:39:48 pm »
Racing Gent is vandaag kampioen geworden in 4e B. De ploeg van trainer Bart Mauroo wint met 3-0 tegen Ukkel dankzij 2 goals van Stijn De Keukeleire.
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2008, 07:57:53 pm door jowanie »

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #323 Gepost op: mei 11, 2008, 07:05:10 pm »
Wielsbeke kampioen in 4e met steven wostijn

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #324 Gepost op: mei 11, 2008, 07:51:48 pm »
Ronse kampioen met De Brul !

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #325 Gepost op: mei 11, 2008, 08:16:04 pm »
Wouter VDD heeft zich met KVO op de laatste speeldag kunnen redden, op het veld van Deinze. Hopelijk volgend jaar een beter jaar met Oostende!

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #326 Gepost op: mei 11, 2008, 10:28:49 pm »
Wat gaan de 2 Da Silva's doen in standaard?Al gezien welke jeugd daar rond loopt?

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #327 Gepost op: mei 11, 2008, 10:41:41 pm »
Even om nen dikkenek te hebben :D

Op de bank bij KSV Bornem (ook 4e B) zat ene Mattieke op de bank tegen Lyra. We wonnen btw met 1-3. Bij Bornem krijgt de jeugd trouwens dit jaar ontzettend veel kansen. Er staat bv. een 17-jarige in de goal, ik dan als 16-jarige doelman op de bank. Vanachter staan twee 18-jarigen, ook twee middenvelders van 18 jaar, ...
Kwou dit toch even kwijt, omdat de jeugd eigenlijk nergens zoveel kansen krijgt zoals bij Bornem (allesinds dit jaar toch)
Racing Gent is vandaag kampioen geworden in 4e B. De ploeg van trainer Bart Mauroo wint met 3-0 tegen Ukkel dankzij 2 goals van Stijn De Keukeleire.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #328 Gepost op: mei 11, 2008, 11:52:20 pm »
Ahzo Mattieke de poen is weeral binnen zou ik zo zeggen  ;) ;)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #329 Gepost op: mei 12, 2008, 10:13:30 am »
Mja, kheb 3 matche op de bank gezete, en dit was de 1e dat we wonnen. Maar als 16-jarige is de winstpremie (buiten de gewone matchpremie) zeker eens schoon bijverdienste :P
Ahzo Mattieke de poen is weeral binnen zou ik zo zeggen  ;) ;)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #330 Gepost op: mei 13, 2008, 08:14:13 pm »
Je abbo voor volgend seizoen is dus al binnen  ;) ;)

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #331 Gepost op: mei 14, 2008, 11:23:26 am »
S?bastien De Meersman overleden op 37-jarige leeftijd ...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #332 Gepost op: mei 14, 2008, 11:41:23 am »
S?bastien De Meersman overleden op 37-jarige leeftijd ...
VOETBAL Ex-voetballer Sebastien De Meersman is gisteren dood terug gevonden bij hem thuis in het Vlaams-Brabantse Londerzeel. De Meersman werd amper 37 jaar. Het was zijn vader die gisteren kort na de middag het lichaam ontdekte bij hem thuis. Volgens de politie gaat het om een wanhoopsdaad. De Meersman leefde sinds kort gescheiden van zijn vrouw. De scheiding werd nog maar pas officieel uitgesproken. De Meersman laat een kind achter.

Hij speelde onder meer voor Standard, RWDM, Boom, Waregem, Aalst, Roeselare en Denderleeuw.

De man met de lange blonde krullen als ik mij niet vergis. Een triestige zaak.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #333 Gepost op: mei 14, 2008, 01:47:58 pm »
hoh.... hoe triest

Bart

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #334 Gepost op: mei 14, 2008, 01:50:25 pm »
Rust in vrede, S?bastien.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #335 Gepost op: mei 14, 2008, 07:10:57 pm »
Rust in vrede, S?bastien.


RIP S?bastien! Moeten we nu ook rouwregisters tekenen en massahysterisch gaan doen? Of wordt dit in een hoekje in de krant gezet?

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #336 Gepost op: mei 14, 2008, 07:23:39 pm »
Rust in vrede, S?bastien.


RIP S?bastien! Moeten we nu ook rouwregisters tekenen en massahysterisch gaan doen? Of wordt dit in een hoekje in de krant gezet?

Het stond al in een klein hoekje in de kranten vandaag.  Nee geen massahysterie zoals voor de zatte roekeloze formule 1 piloot.  Maar dat mag je tegenwoordig nog nergens schrijven..........
zolang dat niet bewezen is mag je dat idd nergens schrijven. al vind ik de sterchele-hype ook wel enorm overdreven natuurlijk

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #337 Gepost op: mei 14, 2008, 09:18:58 pm »
Rust in vrede, S?bastien.


RIP S?bastien! Moeten we nu ook rouwregisters tekenen en massahysterisch gaan doen? Of wordt dit in een hoekje in de krant gezet?

Het stond al in een klein hoekje in de kranten vandaag.  Nee geen massahysterie zoals voor de zatte roekeloze formule 1 piloot.  Maar dat mag je tegenwoordig nog nergens schrijven..........
zolang dat niet bewezen is mag je dat idd nergens schrijven. al vind ik de sterchele-hype ook wel enorm overdreven natuurlijk

Het toxicologisch onderzoek 'mag niet vrijgegeven worden' !  Dat zegt genoeg zeker.

Het is een beetje laag bij de gronds om zulke uitspraken te doen.  Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen... 

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #338 Gepost op: mei 14, 2008, 10:26:04 pm »
Rust in vrede, S?bastien.


RIP S?bastien! Moeten we nu ook rouwregisters tekenen en massahysterisch gaan doen? Of wordt dit in een hoekje in de krant gezet?

Het stond al in een klein hoekje in de kranten vandaag.  Nee geen massahysterie zoals voor de zatte roekeloze formule 1 piloot.  Maar dat mag je tegenwoordig nog nergens schrijven..........
zolang dat niet bewezen is mag je dat idd nergens schrijven. al vind ik de sterchele-hype ook wel enorm overdreven natuurlijk

Het toxicologisch onderzoek 'mag niet vrijgegeven worden' !  Dat zegt genoeg zeker.

Het is een beetje laag bij de gronds om zulke uitspraken te doen.  Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen... 

sorry maar ik deel de mening toch ook een beetje van arw. Het is heel cru om te zeggen maar het feit dat de resultaten niet bekend gemaakt zullen worden (wschl ook op vraag van de ouders) zegt al genoeg. Moest het resultaat negatief zijn zouden ze het maar met al te veel plezier bekend willen maken. Wie zegt er trouwens dat hij zat was? Hij kan ook iets anders genomen hebben e ...

In ieder geval: seba, de man met de lange blonde manen met zijn linkse, het ga je goed!

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #339 Gepost op: mei 15, 2008, 10:47:12 am »

sorry maar ik deel de mening toch ook een beetje van arw. Het is heel cru om te zeggen maar het feit dat de resultaten niet bekend gemaakt zullen worden (wschl ook op vraag van de ouders) zegt al genoeg. Moest het resultaat negatief zijn zouden ze het maar met al te veel plezier bekend willen maken. Wie zegt er trouwens dat hij zat was? Hij kan ook iets anders genomen hebben e ...

In ieder geval: seba, de man met de lange blonde manen met zijn linkse, het ga je goed!

Dit wordt in principe nooit in de pers meegedeeld bij een dodelijk ongeval waarbij niemand anders betrokken is (ga maar eens na in de krantenberichten).

Bovendien is nergens gezegd dat het niet mocht vrijgegeven worden (of dat de familie dit niet wou). Voor hetzelfde geld heeft ??n of andere journalist hier gewoon naar geinformeerd bij de politie, en was de standaard reactie daar dat dit niet mag vrijgegeven worden aan de pers. Waarop de gefrustreerde pipo in kwestie de nodige insinuaties de wereld in stuurt, en dit gretig opgepikt wordt door overige perslui en bij uitbreiding iedereen die het nodig vindt zijn mening eens te ventileren...