Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756504 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #700 Gepost op: april 06, 2009, 08:37:47 pm »
Zoals ze wel eens in de volksmond zeggen, een "Gert Verheyen" goal. Wat een gefrommel zeg. Hij was er wel serieus blij mee heb ik de indruk :)

Of nog eerder: een Czernia-goal :)

inderdaad, een echte czernia-golle ! Maar ben echt blij voor Tim en hoop dat het het eerste van een hele reeks doelpunten is !

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #701 Gepost op: april 07, 2009, 12:32:41 pm »
Ook onze vriend Jela had een aandeel in de 4-2 overwinning tegen Karnten: http://www.skrapid.at/14053+M554affe0579.html

2 assists en een applausvervanging in de 88 min.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #702 Gepost op: april 07, 2009, 01:02:23 pm »
Ook onze vriend Jela had een aandeel in de 4-2 overwinning tegen Karnten: http://www.skrapid.at/14053+M554affe0579.html

2 assists en een applausvervanging in de 88 min.

Assist 1: Swalbe waardoor Rapid een penalty krijgt
Assist 2: foutje op de website, Jelavic raakt de bal enkel in die fase nadat de bal reeds over de lijn gaat. Hij heeft dus niks met dat doelpunt te maken

Minuut 88: waar staat dat van die applausvervanging?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #703 Gepost op: april 08, 2009, 10:07:03 am »
Ook onze vriend Jela had een aandeel in de 4-2 overwinning tegen Karnten: http://www.skrapid.at/14053+M554affe0579.html

2 assists en een applausvervanging in de 88 min.

Assist 1: Swalbe waardoor Rapid een penalty krijgt
Assist 2: foutje op de website, Jelavic raakt de bal enkel in die fase nadat de bal reeds over de lijn gaat. Hij heeft dus niks met dat doelpunt te maken

Minuut 88: waar staat dat van die applausvervanging?
Voor u is het glas dus half leeg...

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #704 Gepost op: april 08, 2009, 10:11:35 am »
Ook onze vriend Jela had een aandeel in de 4-2 overwinning tegen Karnten: http://www.skrapid.at/14053+M554affe0579.html

2 assists en een applausvervanging in de 88 min.

Assist 1: Swalbe waardoor Rapid een penalty krijgt
Assist 2: foutje op de website, Jelavic raakt de bal enkel in die fase nadat de bal reeds over de lijn gaat. Hij heeft dus niks met dat doelpunt te maken

Minuut 88: waar staat dat van die applausvervanging?
Voor u is het glas dus half leeg...

Waarom? Ik stel gewoon de feiten en ik vraag gewoon waar dat staat van die applausvervanging, ik kan het namelijk nergens vinden. Kan je het mij eens tonen? Uw spreekwoord is hier dus volledig verkeerd gekozen.  Link aub?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #705 Gepost op: april 08, 2009, 01:02:32 pm »
Ook onze vriend Jela had een aandeel in de 4-2 overwinning tegen Karnten: http://www.skrapid.at/14053+M554affe0579.html

2 assists en een applausvervanging in de 88 min.

Assist 1: Swalbe waardoor Rapid een penalty krijgt
Assist 2: foutje op de website, Jelavic raakt de bal enkel in die fase nadat de bal reeds over de lijn gaat. Hij heeft dus niks met dat doelpunt te maken

Minuut 88: waar staat dat van die applausvervanging?
Voor u is het glas dus half leeg...

Waarom? Ik stel gewoon de feiten en ik vraag gewoon waar dat staat van die applausvervanging, ik kan het namelijk nergens vinden. Kan je het mij eens tonen? Uw spreekwoord is hier dus volledig verkeerd gekozen.  Link aub?
Als iemand vlak voor het einde bij een 4-2 voorsprong vervangen wordt dan is dat voor mij een blijk dat de jongen in kwestie een verdienstelijke partij heeft gespeeld. Een applausvervanging is misschien mijn overdreven optimistische interpretatie maar waarmee ik wil zeggen dat feiten op verschillende manieren bevat kunnen worden. Ik zeg dan ook niet dat je ongelijk hebt. Wat de vermoedelijke schwalbe betreft kunt u ook stellen dat Jelavic de spelsituatie goed aanvoelt en bij dit kleine contact slim neergaat. De derde goal is inderdaad geen assist.

Anyway als we over enkele weken moeten onderhandelen om Jelavic definitief te verpatsen dan verkies ik de positieve benadering. Dit zal ons meer centen opleveren. Dus voor mij is het glas in deze half vol.
   

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #706 Gepost op: april 08, 2009, 01:29:17 pm »
Hoe je het ook draait of keert blijkbaar zijn ze bij Rapid (een ploeg die toch een paar trapjes hoger staat dan SVZW) tevreden met de prestaties van Jelavic.  88' mogen aantreden bij een ploeg die nog kampioen kan worden in Oostenrijk dat bereik je niet zomaar.  Of je nu voor of tegen hem bent !  Ik blijf erbij dat hij hier zijn draai niet echt vond omdat hij nog te jong was, niet klaar om het zonder zijn vertrouwde entourage waar te maken.  Die Neemelo zal ook wel iets kunnen maar hoe voelt die mens zich hier op en naast het terrein ??  Dat speelt een veel grotere rol dan velen denken.

Mja, hij is wel geen basisspeler bij Wenen, meestal invaller, dus ik vraag mij af of ze hem gaan moeten hebben bij Wenen. Ik vrees dat ze in ieder geval niet erg zwaar in de buidel zullen willen tasten, maar we zien wel.

Desnoods komt hij dan maar terug bij ons, want hij is in ieder geval stukken beter als Nemo.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #707 Gepost op: april 17, 2009, 01:09:11 pm »
* Raymond Atteveld is de nieuwe trainer
 van ADO Den Haag. Atteveld, ex-speler 
 van SV Waregem
, is de opvolger van     
 Andr? Wetzel, die technisch directeur 
 wordt. De 42-jarige Atteveld moest     
 eerder dit seizoen vertrekken bij Roda
 JC. ADO staat 15e in de competitie en 
 moet knokken voor het behoud in de     
 Eredivisie. Zondag zit Atteveld al op 
 de bank in de uitmatch bij Willem II.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #708 Gepost op: april 17, 2009, 02:52:54 pm »
Leye mag vanavond de bank warmhouden op Genk !  De plaats die we hem al hadden toebedeeld bij zijn topclub van net na zijn vertrek....   
Startte vorige week ook op de bank hoor!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #709 Gepost op: april 17, 2009, 05:34:02 pm »
Leye mag vanavond de bank warmhouden op Genk !  De plaats die we hem al hadden toebedeeld bij zijn topclub van net na zijn vertrek....   
Startte vorige week ook op de bank hoor!

Niet vergeten erbij te zeggen dat hij uit een (lichte) blessure komt (ik denk liesverreking), maar in tegenstelling tot bij SVZW moeten ze hem daar niet kost wat kost klaarstomen met inspuitingen en dergelijke, gezien hun luxe-situatie qua spitsen.

Hopelijk voor hem geraakt hij snel van de bank. Hopelijk voor ons dat Genk vnv wint, ?n binnen een paar weken de bekerfinale...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #710 Gepost op: april 21, 2009, 04:34:23 pm »
Matthys is z'n coach kwijt. Emilio gaat naar Panionios ....
Webteam SV Zulte Waregem

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #711 Gepost op: april 21, 2009, 09:20:30 pm »
Gezien dat neumayr er ook al een paar scoort bij zijn nieuwe club

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #712 Gepost op: april 22, 2009, 08:28:56 am »
Gezien dat neumayr er ook al een paar scoort bij zijn nieuwe club
'OOK AL' ???

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #713 Gepost op: april 22, 2009, 09:39:19 am »
ondertussen zit den enen te twijfelen in Griekenland en trapt den anderen den lakonieksten penalty ever; terwijl ze alle twee de deur van svzw keihard toesloegen....

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #714 Gepost op: april 22, 2009, 11:58:34 pm »
Lander is aan het onderhandelen met MVV.

Offline JelleG

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #715 Gepost op: april 27, 2009, 08:53:51 pm »
Lander is aan het onderhandelen met MVV.

Ook Jonas Vandermarliere in belangstelling van MVV, Lander ook gewone belangstelling, nog geen onderhandelingen gehad.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #716 Gepost op: mei 04, 2009, 06:21:33 pm »
een boodschap die ik kreeg van Ibrahim Tankary voor de Essevee-supporters :

"Vous pouvez transmettre mon bonjour sur le site pour les supporteurs"

"Saluez tous les supporteurs du essevee pour moi et dites leur merci pour moi car ils m'appr?ciaient beaucoup!!
Nog veel success voor essevee!! "


verder deelde hij nog mee dat hij nog steeds ontgoocheld is , en enorm boos is op Dury omdat hij hem niet toegelaten heeft om afscheid te nemen op de supporters ...  hij voelt zich onrespectvol behandeld door Dury.

maar dat kantje kennen we natuurlijk al van Dury . de behandeling , de menselijke kant van dury ten opziche van (ex)-spelers is vaak alles behalve optimaal ...
maar gelukkig zijn er nog de supporters die beseffen wat al deze (ex)-spelers voor svzw betekenen of betekent hebben.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #717 Gepost op: mei 04, 2009, 11:46:04 pm »
Tja dat van Dury, niks aan te doen, anders was ie bijna perfect :-)

Maar respect voor Tankary, ik zal het nooit vergeten hoe hij zijn tranen de vrije loop liet, toen hij afscheid nam van ons , de supporters!!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #718 Gepost op: mei 05, 2009, 11:00:02 pm »
Tja dat van Dury, niks aan te doen, anders was ie bijna perfect :-)

Maar respect voor Tankary, ik zal het nooit vergeten hoe hij zijn tranen de vrije loop liet, toen hij afscheid nam van ons , de supporters!!!

Voor geknuffel en bewierook van ex-en moeten ze bij de oudstrijdersbond zijn !  Wat een zever toch altijd weer.  Ik weet maar ??n ding : klassemensen trappen niet na.  Als je iets te zeggen hebt, doe dit dan rechtstreeks met de mens zelf en niet via pers, internet of andere derden!

@bartez : jij vindt dit misschien zever en natrappen , ik niet.

dury is tactisch gezien een heel sterke trainer, en behaalt inderdaad h??l goeie resultaten. maar de behandeling van (ex)spelers door dury is niet altijd optimaal , dat weet ondertussen eigenlijk iedereen die svzw wat van nabij volgt. maar bepaalde sponsors en supporters trekken zich daar geen bal van aan , voor hen telt maar 1 ding : het klassement .

mijn respect voor spelers als tankary en alle anderen die ons in eerste klasse gebracht hebben is en blijft heel groot .

@redroom of anderen , corrigeer mij als ik het verkeerd voorheb , maar tankary nam toen geen (definitief) afscheid van ons , die hulde waarover je het hebt is ongetwijfeld toen hij ons in die rolstoel kwam groeten . dan was hij inderdaad heel emotioneel , maar dit was nog in tweede klasse.  hij heeft dan in eerste klasse nog heel efkes gespeeld bij ons ( in de thuiswedstrijd tegen anderlecht herinner ik mij) . ik dacht dat hij dan met de winsterstop vertrokken is , en DAN heeft hij geen afscheid kunnen/mogen nemen van de supporters en DAT neemt hij dury nog steeds kwalijk .

 

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #719 Gepost op: mei 06, 2009, 01:48:07 pm »
Tja dat van Dury, niks aan te doen, anders was ie bijna perfect :-)

Maar respect voor Tankary, ik zal het nooit vergeten hoe hij zijn tranen de vrije loop liet, toen hij afscheid nam van ons , de supporters!!!

Voor geknuffel en bewierook van ex-en moeten ze bij de oudstrijdersbond zijn !  Wat een zever toch altijd weer.  Ik weet maar ??n ding : klassemensen trappen niet na.  Als je iets te zeggen hebt, doe dit dan rechtstreeks met de mens zelf en niet via pers, internet of andere derden!

@bartez : jij vindt dit misschien zever en natrappen , ik niet.

dury is tactisch gezien een heel sterke trainer, en behaalt inderdaad h??l goeie resultaten. maar de behandeling van (ex)spelers door dury is niet altijd optimaal , dat weet ondertussen eigenlijk iedereen die svzw wat van nabij volgt. maar bepaalde sponsors en supporters trekken zich daar geen bal van aan , voor hen telt maar 1 ding : het klassement .

mijn respect voor spelers als tankary en alle anderen die ons in eerste klasse gebracht hebben is en blijft heel groot .

@redroom of anderen , corrigeer mij als ik het verkeerd voorheb , maar tankary nam toen geen (definitief) afscheid van ons , die hulde waarover je het hebt is ongetwijfeld toen hij ons in die rolstoel kwam groeten . dan was hij inderdaad heel emotioneel , maar dit was nog in tweede klasse.  hij heeft dan in eerste klasse nog heel efkes gespeeld bij ons ( in de thuiswedstrijd tegen anderlecht herinner ik mij) . ik dacht dat hij dan met de winsterstop vertrokken is , en DAN heeft hij geen afscheid kunnen/mogen nemen van de supporters en DAT neemt hij dury nog steeds kwalijk .

 

2