Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756510 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #760 Gepost op: juni 23, 2009, 08:11:59 am »
zo'n mensen verdienen een standbeeld aan de ingang van ons stadion!
schitterende gast toch he die matthijs, chapeau!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #761 Gepost op: juni 23, 2009, 08:17:41 am »
ook ??n van de weinigen die steeds de supporters kwam groeten! zelfs al was het een schandalige vertoning (in Beveren en s in Cercle bijvoorbeeld)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #762 Gepost op: juni 23, 2009, 08:31:40 am »
Tim is altijd ne grote meneer geweest vind ik. Het siert hem dat hij weigert om naar SC te gaan. Van mij mag hij in Kriekenland blijven. Als hij naar hier komt, vrees ik dat hij dikwijls op de bank zal mogen zitten (en dat zal hem enkel frustreren). Het ploegske dat we nu hebben, is namelijk al h???l goed zonder hem. Aangezien hij nog van ons is, kan hij altijd in het tussenseizoen terugkomen, mocht onze ploeg teveel geblesseerden hebben of zo.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #763 Gepost op: juni 23, 2009, 08:52:25 am »
Tim is altijd ne grote meneer geweest vind ik. Het siert hem dat hij weigert om naar SC te gaan. Van mij mag hij in Kriekenland blijven. Als hij naar hier komt, vrees ik dat hij dikwijls op de bank zal mogen zitten (en dat zal hem enkel frustreren). Het ploegske dat we nu hebben, is namelijk al h???l goed zonder hem. Aangezien hij nog van ons is, kan hij altijd in het tussenseizoen terugkomen, mocht onze ploeg teveel geblesseerden hebben of zo.

Het kan ook juist beter zijn van hem hier voor de winterstop te hebben, gezien de blessure van Nfor.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #764 Gepost op: juni 23, 2009, 09:46:17 am »
Tim is altijd ne grote meneer geweest vind ik. Het siert hem dat hij weigert om naar SC te gaan. Van mij mag hij in Kriekenland blijven. Als hij naar hier komt, vrees ik dat hij dikwijls op de bank zal mogen zitten (en dat zal hem enkel frustreren). Het ploegske dat we nu hebben, is namelijk al h???l goed zonder hem. Aangezien hij nog van ons is, kan hij altijd in het tussenseizoen terugkomen, mocht onze ploeg teveel geblesseerden hebben of zo.

Het kan ook juist beter zijn van hem hier voor de winterstop te hebben, gezien de blessure van Nfor.
Het zijn niet echt dezelfde types, maar je kan wel gelijk hebben. Enfin, als hij naar hier komt, zal hij zeker willen spelen. En ik denk niet dat Dury hem d?t kan garanderen (toch niet heel het seizoen) ...

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #765 Gepost op: juni 23, 2009, 12:27:37 pm »
Tim is altijd ne grote meneer geweest vind ik. Het siert hem dat hij weigert om naar SC te gaan. Van mij mag hij in Kriekenland blijven. Als hij naar hier komt, vrees ik dat hij dikwijls op de bank zal mogen zitten (en dat zal hem enkel frustreren). Het ploegske dat we nu hebben, is namelijk al h???l goed zonder hem. Aangezien hij nog van ons is, kan hij altijd in het tussenseizoen terugkomen, mocht onze ploeg teveel geblesseerden hebben of zo.

Het kan ook juist beter zijn van hem hier voor de winterstop te hebben, gezien de blessure van Nfor.
Het zijn niet echt dezelfde types, maar je kan wel gelijk hebben. Enfin, als hij naar hier komt, zal hij zeker willen spelen. En ik denk niet dat Dury hem d?t kan garanderen (toch niet heel het seizoen) ...

Hoeveel keer moet er hier nu eigenlijk nog gezegd worden dat Matthys niet meer naar hier komt voordat sommigen het eindelijk eens begrepen hebben?

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #766 Gepost op: juni 23, 2009, 12:39:09 pm »
Matthijs is een gekende speler, in Belgie en in Europa ( ;)) dus sowieso zal er wel voldoende interesse zijn in hem, en zien we hem de komende jaren hier niet meer terug

Zou wel zalig zijn als hij hier ooit zijn carriere kan afsluiten. Wat een speler toch  :)

Offline Coore

  • Leden
  • Berichten: 73
  • En Goan!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #767 Gepost op: juni 24, 2009, 11:53:22 am »
Over de nieuwe aanwinsten Mendes en Mutombo verwacht B?l?ni niet veel. "Van Mutombo heb ik voorlopig alleen zijn kapsel gezien. De Camargo wees hem er al op dat je hier pas met zo'n kapsel mag uitpakken als je anderhalf jaar in de basis staat. Net als Mendes is Mutombo een gokje."  De woorden van DHR Bol?ni

Mutombo zal 'm daar niet echt amuseren volgens mij  :o

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #768 Gepost op: juni 24, 2009, 01:17:14 pm »
Mutombo mag verzeker niet in de jacuzzi.
SV TILL I DIE

Offline hihi

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #769 Gepost op: juni 25, 2009, 09:30:28 am »
Vandaag kregen we wel een heel uitzonderlijk bericht in onze inbox. Afzender: Tim Matthys. Tim liet ons weten dat er geen sprake is van een deal met KVK, en dat die er waarschijnlijk ook nooit zal komen. ?Ik ben een echte SV Zulte Waregem-speler en ik ben nu eenmaal een man van eer dus had ik geen goed gevoel bij een eventuele overgang.?

?Om enige misverstanden te vermijden wil ik even meedelen aan iedereen over hoe het contact met KVK tot stand kwam. Een week geleden kreeg ik telefoon van mijn manager met de melding dat Kortrijk mij wou. Uit respect voor mijn voormalige trainer Georges Leekens heb ik nog even gewacht om te antwoorden. Maar laat ons eerlijk zijn , een overstap naar KVK zou mij niet echt in dank worden afgenomen . Ik ben een echte SV Zulte Waregem speler geweest. Ik heb daar toch een mooie passage gehad, heb mee aan de geschiedenis geschreven van de club en ik ben nu eenmaal een man van eer dus had ik geen goed gevoel bij een eventuele overgang.

De clubs hadden blijkbaar bijna al een akkoord maar ik heb nee gezegd.

De clubs hadden blijkbaar bijna al een akkoord maar ik heb nee gezegd. Ik weet nu dus nog niet goed waar mijn toekomst ligt maar dat komt wel goed. Hopelijk komen de onderhandelingen met de Grieken snel terug op gang, zodat ik daar mijn carri?re kan verder zetten. Alle respect voor de mensen van Kortrijk maar dat is niet mijn club.?


www.sv5381.be



Een kerel naar mijn hart. Het zijn zo'n gasten die je je twintig jaar later nog levend herinnert en waarover op caf? nog ettelijke jaren wordt gesproken. Respect!


ik,als kvk supporter, vind dit schitterend van Tim, hij begrijpt wat er leeft onder de supporters! Ik wens hem dan ook nog mooie voetbaljaren toe! respect!

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #770 Gepost op: juni 25, 2009, 01:55:30 pm »
Hans Galj? gaat naar Moeskroen

Citaat
Moeskroen wordt een tweede Babel

Hans Galj? volgt bij Moeskroen Francky Vandendriessche op als keeperstrainer. De technische staf is met de komst van de Nederlander compleet.

Hans Galj? verzorgde de voorbije maanden het contact tussen Portsmouth en Zulte Waregem. Daarvoor was de ex-doelman van o.a. Ajax en Club sportief manager bij Roeselare, waar hij na ??n jaar stopte.

De technische staf van Moeskroen is nu compleet ?n oogt erg internationaal. Hoofdcoach Miroslav Djukic is een Servi?r, technisch directeur Amedeo Carboni een Italiaan, assistent Raymond Henric-Coll een Franse Spanjaard en Galj? een Nederlander.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #771 Gepost op: juni 25, 2009, 02:39:46 pm »
Vandaag kregen we wel een heel uitzonderlijk bericht in onze inbox. Afzender: Tim Matthys. Tim liet ons weten dat er geen sprake is van een deal met KVK, en dat die er waarschijnlijk ook nooit zal komen. “Ik ben een echte SV Zulte Waregem-speler en ik ben nu eenmaal een man van eer dus had ik geen goed gevoel bij een eventuele overgang.”

“Om enige misverstanden te vermijden wil ik even meedelen aan iedereen over hoe het contact met KVK tot stand kwam. Een week geleden kreeg ik telefoon van mijn manager met de melding dat Kortrijk mij wou. Uit respect voor mijn voormalige trainer Georges Leekens heb ik nog even gewacht om te antwoorden. Maar laat ons eerlijk zijn , een overstap naar KVK zou mij niet echt in dank worden afgenomen . Ik ben een echte SV Zulte Waregem speler geweest. Ik heb daar toch een mooie passage gehad, heb mee aan de geschiedenis geschreven van de club en ik ben nu eenmaal een man van eer dus had ik geen goed gevoel bij een eventuele overgang.

De clubs hadden blijkbaar bijna al een akkoord maar ik heb nee gezegd.

De clubs hadden blijkbaar bijna al een akkoord maar ik heb nee gezegd. Ik weet nu dus nog niet goed waar mijn toekomst ligt maar dat komt wel goed. Hopelijk komen de onderhandelingen met de Grieken snel terug op gang, zodat ik daar mijn carri?re kan verder zetten. Alle respect voor de mensen van Kortrijk maar dat is niet mijn club.”


www.sv5381.be



Een kerel naar mijn hart. Het zijn zo'n gasten die je je twintig jaar later nog levend herinnert en waarover op caf? nog ettelijke jaren wordt gesproken. Respect!


ik,als kvk supporter, vind dit schitterend van Tim, hij begrijpt wat er leeft onder de supporters! Ik wens hem dan ook nog mooie voetbaljaren toe! respect!

Hmm, op eerste zicht mooi van Tim, maar kgeloof er eerlijkgezegd niet veel van... Is het populisme van Tim nadat hij niet het gevraagde loon kreeg, of heeft hij effectief afgehaakt om emotionele redenen...? Kan me moeilijk inbeelden dat hij niet naar VK zou gaan mocht hij daar een riant loon gekregen hebben... Enfin, enkel Tim en Leekens weten het antwoord, en ben sowieso blij dat hij volgend jaar wellicht niet tegen ons speelt. Het ga je goed!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #772 Gepost op: juni 25, 2009, 04:36:56 pm »
Ik geloof Tim hier. In de mail die hij mij stuurde was het echt wel duidelijk dat hij puur uit beleefdheid ging praten met zijn ex-trainer.

Nog een tweede bericht gekregen ook toen, waaruit nogmaals bleek dat het bij een eenmalig contact zal blijven.  :P
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #773 Gepost op: juni 26, 2009, 10:21:06 am »
Lierse overtuigt ook Gunther Thiebaut vr 26/06/2009 - 09:44
Tweedeklasser Lierse blijft maar spelers kopen. Gisteren ondertekende Eric Deflandre een contract op het Lisp en vandaag doet spits Gunther Thiebaut hetzelfde.
Lees ook:
Deflandre: "Met Lierse naar eerste klasse"
Gunther Thiebaut is 32 en speelde de afgelopen twee seizoenen bij MVV. In de Nederlandse tweede klasse scoorde hij 42 keer. In Maastricht  had hij nog een contract tot 2010, maar Lierse kocht hem dus weg.
PhotoNews "Onze club bereikte een monderling akkoord met Thiebaut", meldt Lierse op zijn website. "Met MVV bereikten we een financieel akkoord."

Thiebaut begon in 1998 zijn carri?re in Aalst. Daarna speelde hij voor Omonia Nicosia (Cyp), Denderleeuw, Saarbr?cken (Dui), Zulte Waregem, Dender en MVV (Ned). Voor hoe lang Thiebaut tekent, is nog niet bekend. Gisteren tekende Eric Deflandre een contract voor een jaar.
SV TILL I DIE

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #774 Gepost op: juni 27, 2009, 11:56:39 am »
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx                       Tim Matthys blijft voor altijd van ons...
          13 mei 2006 blijft voor altijd in ons geheugen gegrift !xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
« Laatst bewerkt op: juni 28, 2009, 09:58:43 am door geert »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #775 Gepost op: juni 27, 2009, 12:14:16 pm »
Ok, dat is duidelijk...

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #776 Gepost op: juni 27, 2009, 02:44:24 pm »
Wast nie 13 mei da ge bedoelde?  :D

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #777 Gepost op: juni 27, 2009, 06:15:56 pm »
Wast nie 13 mei da ge bedoelde?  :D
Ja, kpeist ook :p

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #778 Gepost op: juni 27, 2009, 06:20:59 pm »
skone van tim!!!

sv74

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #779 Gepost op: juli 06, 2009, 12:29:16 am »
Vanmiddag was er een training met Vital Borkelmans met o.a. Tim Mathijs,Vandemarliere,Vansteenbrugge (als ik het goed gezien heb) en nog enkele andere op de oefenvelden.   Straf toch dat die mannen niet elders aan de bak komen, denk dat iedere 1steklasser toch wel een Tim of een Vansteenbrugge kan gebruiken,vreemd toch.