Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756538 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #840 Gepost op: augustus 24, 2009, 07:45:34 pm »
Neemelo ben ik nog mee akkoord

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #841 Gepost op: augustus 25, 2009, 12:07:56 am »
Jelavic heeft kansen genoeg gehad om te tonen wat hij kon.
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #842 Gepost op: augustus 25, 2009, 12:16:46 am »
Als ge uit Dury zijn gratie zijt hebde ier niks meer te zoeken.
2de kans bestaat niet voor hem.

Goeien trainer mo ne koppigen tot en met.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #843 Gepost op: augustus 25, 2009, 01:25:29 am »
Hmm 2de kans bestaat wel bij hem, ik herinner mij Minne.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #844 Gepost op: augustus 25, 2009, 07:49:37 am »
Hmm 2de kans bestaat wel bij hem, ik herinner mij Minne.
Uit noodzaak, ja.
Hij heeft tot op heden niemand gevonden die even secuur is in zijn verdedigend werk en op een constant niveau blijft presteren...

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #845 Gepost op: augustus 25, 2009, 09:47:03 am »
In luik gaan ze precies ook niet snel genoeg.  Wat lezen we vandaag op voetbalbelgie...

Aanvaller Andrea Mbuyi-Mutombo mag ook andere oorden opzoeken. De voormalige speler van Zulte Waregem en Portsmouth loopt nog maar anderhalve maand op Sclessin rond.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #846 Gepost op: augustus 25, 2009, 09:56:49 am »
In luik gaan ze precies ook niet snel genoeg.  Wat lezen we vandaag op voetbalbelgie...

Aanvaller Andrea Mbuyi-Mutombo mag ook andere oorden opzoeken. De voormalige speler van Zulte Waregem en Portsmouth loopt nog maar anderhalve maand op Sclessin rond.
Van een snelle spits gesproken !  "Snel weer weg", ja !

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #847 Gepost op: augustus 25, 2009, 10:22:25 am »
Vind het toch nog altijd een beetje spijtig dat barrios en jelavic geen tweede kans kregen.  Barrios kon echt wel iets hoor, alleen moest dat egoisme er uit.  Hij kon passen, was snel, kon actie maken en had een goed schot in de benen.  Er lopen er veel slechtere rond in eerste.  Ook nikica moet toch iets in hem hebben, als je geselecteerd was voor kroatie, en nu scoort in een match voor champions leage kwalificatie en nu in een competitiematch opnieuw 2x scoort.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #848 Gepost op: augustus 25, 2009, 12:21:10 pm »
Een tweede kans is relatief...

Tarmo scoort in Estland, en dat zegt veel over de Estse competitie. Zelf Eetu begreep niet hoe het mogelijk was dat The Tarmonator in Estland aan een gemiddelde van meer dan 1 goal per match geraakte...

Barrios & Mutumbo zijn wereldse voetballers, maar er staat geen hoofd op. Wie de verhalen van onzen Andrea nog gehoord heeft, weet genoeg. Barrios dacht dat hij zich alles kon veroorloven en heeft zichzelf te kakken gezet.

Jelavic zijn mislukken hier schrijf ik wel toe aan Dury. Hij wou een targetspits en speelde hem uit als aanvallende middenvelder, meer dan diepe spits...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #849 Gepost op: augustus 25, 2009, 01:24:24 pm »
In luik gaan ze precies ook niet snel genoeg.  Wat lezen we vandaag op voetbalbelgie...

Aanvaller Andrea Mbuyi-Mutombo mag ook andere oorden opzoeken. De voormalige speler van Zulte Waregem en Portsmouth loopt nog maar anderhalve maand op Sclessin rond.
Van een snelle spits gesproken !  "Snel weer weg", ja !

Auwtch, pijnlijk voor Mutombo. Eerst hoog van de toren gaan blazen en een maand later mogen vertrekken.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #850 Gepost op: augustus 25, 2009, 01:28:16 pm »
Jelavic kwam eer jaar te vroeg naar Essevee. Met een Chevalier rond hem en een Berrier die passes kan smijten, had hij zich beter kunnen tonen. Soit, Oude koeien ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #851 Gepost op: augustus 25, 2009, 01:58:13 pm »
ik sluit mij aan bij svzw.be

hij was totaal niet klaar om in een competitie terecht te komen ver van zijn thuis, waar zo goed als niemand zijn taal spreekt. Voetbal zit ook in het koppeke en hij was er nog niet klaar voor

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #852 Gepost op: augustus 25, 2009, 02:55:25 pm »
Rapid wint dit weekend met 4-1 met opnieuw 2 doelpunten voor Nikica

en wat voor goals....  :o :o

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3271208/


Hij ziet er hier rustiger uit. Misschien dat hij hier inderdaad wat te vroeg gekomen is en dat de schok wat groot was.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #853 Gepost op: augustus 25, 2009, 04:33:25 pm »
Mutobmo zie ik nog naar Charleroi gaan.
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #854 Gepost op: augustus 25, 2009, 05:34:52 pm »
Mutobmo zie ik nog naar Charleroi gaan.
Bij zijn neefje ::) Benieuwd hoelang hij het bij z'n volgende club zal volhouden...

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #855 Gepost op: augustus 27, 2009, 10:54:01 pm »
Rapid Wien verliest op het veld van Aston Villa.  Weliswaar met 2-1 dankzij opnieuw een doelpunt van Jelavic.  Zo gaan de Oostenrijkers door naar de groepsfase...

sv74

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #856 Gepost op: augustus 28, 2009, 12:05:21 am »
Rapid Wien verliest op het veld van Aston Villa.  Weliswaar met 2-1 dankzij opnieuw een doelpunt van Jelavic.  Zo gaan de Oostenrijkers door naar de groepsfase...

Klopt :
http://www.goal.com/en/match/39051/aston-villa-vs-rapid-wien/lineup-stats

4 goals in 3 matchen in 8 dagen dus...
Ik hoor onze forumcritici hem nog beschimpen indertijd.........  Ze wisten het weer eens beter.....

En dat op zijn verjaardag

Rapid website :

27.08.2009, 10:59 UhrAlles Gute, Nikica Jelavic
Nikica Jelavic feiert heute seinen 24. Geburtstag - und skrapid.at gratuliert ganz herzlich dazu!

Bisher absolvierte er 49 Pflichtspiele f?r Rapid, und erzielte dabei 15 Tore. Hoffen wir, dass Jelavic und der Rest der Mannschaft heute auch sportlich einen sch?nen Tag begehen k?nnen - am Abend steht das R?ckspiel gegen Aston Villa am Programm.

skrapid.at w?nscht Nikica Jelavic alles Gute!



En nog altijd!  Twee goals tegen Anderlecht,1 tegen Standard en een goeie match uit in Charleroi dat heeft hij 'bewezen' in 18 matchen. 
By the way, ook de technische staf was allerminst tevreden, ga tegen hun een beetje zagen dat ze hem niet meer wilden!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #857 Gepost op: augustus 28, 2009, 12:08:15 am »
Je kan niet zeggen dat Jelavic geen kansen kreeg ...
SV TILL I DIE

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #858 Gepost op: augustus 28, 2009, 01:38:07 pm »
Rapid Wien verliest op het veld van Aston Villa.  Weliswaar met 2-1 dankzij opnieuw een doelpunt van Jelavic.  Zo gaan de Oostenrijkers door naar de groepsfase...

Klopt :
http://www.goal.com/en/match/39051/aston-villa-vs-rapid-wien/lineup-stats

4 goals in 3 matchen in 8 dagen dus...
Ik hoor onze forumcritici hem nog beschimpen indertijd.........  Ze wisten het weer eens beter.....

En dat op zijn verjaardag

Rapid website :

27.08.2009, 10:59 UhrAlles Gute, Nikica Jelavic
Nikica Jelavic feiert heute seinen 24. Geburtstag - und skrapid.at gratuliert ganz herzlich dazu!

Bisher absolvierte er 49 Pflichtspiele f?r Rapid, und erzielte dabei 15 Tore. Hoffen wir, dass Jelavic und der Rest der Mannschaft heute auch sportlich einen sch?nen Tag begehen k?nnen - am Abend steht das R?ckspiel gegen Aston Villa am Programm.

skrapid.at w?nscht Nikica Jelavic alles Gute!



Jelavic heeft 2/3 van een seizoen zijn kans gehad om zich te bewijzen. Daarvan lag hij weliswaar 1/3 op de grond, zo is het natuurlijk moeilijk om u te bewijzen ?...
Neen, prijs-kwaliteit is Jelavic de zwaarste miskoop ooit geweest. Dat hij nu misschien wel goed is, is totaal niet relevant voor ons.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #859 Gepost op: augustus 28, 2009, 01:59:41 pm »
Rapid Wien verliest op het veld van Aston Villa.  Weliswaar met 2-1 dankzij opnieuw een doelpunt van Jelavic.  Zo gaan de Oostenrijkers door naar de groepsfase...

Klopt :
http://www.goal.com/en/match/39051/aston-villa-vs-rapid-wien/lineup-stats

4 goals in 3 matchen in 8 dagen dus...
Ik hoor onze forumcritici hem nog beschimpen indertijd.........  Ze wisten het weer eens beter.....

En dat op zijn verjaardag

Rapid website :

27.08.2009, 10:59 UhrAlles Gute, Nikica Jelavic
Nikica Jelavic feiert heute seinen 24. Geburtstag - und skrapid.at gratuliert ganz herzlich dazu!

Bisher absolvierte er 49 Pflichtspiele f?r Rapid, und erzielte dabei 15 Tore. Hoffen wir, dass Jelavic und der Rest der Mannschaft heute auch sportlich einen sch?nen Tag begehen k?nnen - am Abend steht das R?ckspiel gegen Aston Villa am Programm.

skrapid.at w?nscht Nikica Jelavic alles Gute!



Ik beschimp hem nog altijd hoor. Jelavic heeft hier niks getoond en dat verandert absoluut niet doordat hij nu eens 2 goals gemaakt heeft tegen Aston Villa.