Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756511 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #960 Gepost op: december 28, 2009, 03:37:00 pm »
hoeveel potten heeftm nu al gemaakt dit seizoen in competitie en europees? Van dat laatste zijn er toch al een aantal hebk af en toe gelezen...

In de Oostenrijkse Bundesliga: 8 doelpunten in 17 wedstrijden
In de Oostenrijkse beker: 1 doelpunt in 1 wedstrijd
In de Europa League: 9 doelpunten in 12 wedstrijden (5 in de 6 kwalificatiewedstrijden, 4 in de groepsfase)

Hij scoorde ook voor de Kroatische nationale ploeg tegen Qatar. In de toegevoegde tijd scoorde hij als invaler (halfuur meegedaan) de 3-2 waardoor de Kroaten nog wonnen. Sterk om af en toe te kunnen spelen in een ploeg met sterke spitsen als Klasnic, Olic, Bilic en Eduardo.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #961 Gepost op: januari 02, 2010, 06:10:18 pm »
Heb eens een vraagje: Pieter Merlier en stijn meert waren dat niet de beste vrienden misschien?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #962 Gepost op: januari 02, 2010, 06:29:33 pm »
Jawel voor zolang ik weet kwamen die nog goe overeen  :o

vervaecke

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #963 Gepost op: januari 03, 2010, 12:15:42 pm »
de ene heeft misschien de andere zijn lief afgepakt , je weet hoe dat gaat he in waregem

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #964 Gepost op: januari 03, 2010, 12:46:16 pm »
Heb eens een vraagje: Pieter Merlier en stijn meert waren dat niet de beste vrienden misschien?

Waarom deze vraag?

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #965 Gepost op: januari 03, 2010, 08:14:09 pm »
Heb ik onlangs eens gehoord en wat zie ik nu enkele dagen geleden dat ze op facebook een fanpagina aangemaakt hebben van anti stijn meert. En pieter merlier reageert hierop "ah eindelijk een pagina naar mijn goesting (iets in die aard)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #966 Gepost op: januari 03, 2010, 08:25:39 pm »
die pagina bestaat al lang, zelf karel d'haene is lid dusja :p

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #967 Gepost op: januari 03, 2010, 09:38:18 pm »
Heb ik onlangs eens gehoord en wat zie ik nu enkele dagen geleden dat ze op facebook een fanpagina aangemaakt hebben van anti stijn meert. En pieter merlier reageert hierop "ah eindelijk een pagina naar mijn goesting (iets in die aard)

Zeker van nen Standard - of kortrijkloser...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #968 Gepost op: januari 03, 2010, 09:47:34 pm »
die pagina bestaat al lang, zelf karel d'haene is lid dusja :p

Zelfs Stefan Leleu...  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #969 Gepost op: januari 03, 2010, 10:38:14 pm »
de ene heeft misschien de andere zijn lief afgepakt , je weet hoe dat gaat he in waregem

wat een leuke postst plaats jij hier toch altijd .

en al ooit gehoord dat de (ex)-spelers elkaar plagen, dus ze zullen dat dan ook wel doen door zich lid te maken van anti-meert facebook paginas.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #970 Gepost op: januari 03, 2010, 10:50:47 pm »
Ik vermoed zelfs dater meer dan 1 anti meert pagina is.
Jis door ni veel mensen geliefd e, zelfs ni door zijn ex collega's ;).

Vervaeke, twas door te pokeren, ni door de vrouwen deze keer.
Tis begonnen toen ze na Vegas gingen om te pokeren, Meertie kan ni tegen zijn
verlies e, en Merlier kan ni tellen.  Voila Vervaeke, bij deze wetet e.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #971 Gepost op: januari 04, 2010, 07:47:30 am »
Ahzo, allez dankje voor de informatie! Ie is blijkbaar niet geliefd.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #972 Gepost op: januari 04, 2010, 12:47:00 pm »
Salou verhuist wellicht naar Aris Limassol

Ibrahim Salou is toe aan een nieuw avontuur. De 30-jarige aanvaller onderhandelt met het Cypriotische Aris Limassol. Zijn Deense club Vejle wil meewerken aan een tijdelijke transfer met koopoptie. De 30-jarige Ghanese Belg had bij Vejle -middenmotor in Denemarken- geen basisplaats.

In twee seizoenen verscheen Salou slechts elf keer aan de aftrap. Hij liet de fans van Vejle drie keer juichen. De voormalige aanvaller van Turnhout, Kortrijk, Zulte Waregem en Club Brugge moet Aris Limassol helpen in de strijd voor het behoud.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #973 Gepost op: januari 04, 2010, 01:12:20 pm »
Sedert zijn vertrek bij ons, is het enkel maar bergaf gegaan. Wellicht denk ie nu was ik maar bij essevee gebleven :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #974 Gepost op: januari 04, 2010, 01:18:28 pm »
Heeft mooi geld verdient bij zijn transfers vermoed ik, gaat nu beetje in de zon liggen in Cyprus en dan op zijn 32e of zo op pensioen.

Sportief misschien niet alles eruit gehaald, maar hij denkt waarschijnlijk bij zijn eigen: who cares....

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #975 Gepost op: januari 04, 2010, 01:27:19 pm »
Sedert zijn vertrek bij ons, is het enkel maar bergaf gegaan. Wellicht denk ie nu was ik maar bij essevee gebleven :)

Wellicht denkt hij nu: "was ik bij essevee gebleven dan stond er nu een bedrag met een nulletje minder achteraan."

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #976 Gepost op: januari 04, 2010, 03:20:57 pm »
Sedert zijn vertrek bij ons, is het enkel maar bergaf gegaan. Wellicht denk ie nu was ik maar bij essevee gebleven :)

Wellicht denkt hij nu: "was ik bij essevee gebleven dan stond er nu een bedrag met een nulletje minder achteraan."
Zal bij brugge zeker niet bij de grootverdieners geweest zijn, en in Velje zal hij daar ook wel nie veel verdienen.
Zal allesinds nie kunn leven van zijn geld dat hij opgestrijkt heeft

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #977 Gepost op: januari 04, 2010, 03:50:45 pm »
Sedert zijn vertrek bij ons, is het enkel maar bergaf gegaan. Wellicht denk ie nu was ik maar bij essevee gebleven :)

Wellicht denkt hij nu: "was ik bij essevee gebleven dan stond er nu een bedrag met een nulletje minder achteraan."
Zal bij brugge zeker niet bij de grootverdieners geweest zijn, en in Velje zal hij daar ook wel nie veel verdienen.
Zal allesinds nie kunn leven van zijn geld dat hij opgestrijkt heeft

Bij ons zal het 'gene vetten' geweest zijn, maar bij Kluup (na 1 wonderseizoen, nog meer revelatie dan Chevalier bijvoorbeeld) zal hij iedere maand een mooi bedrag ontvangen hebben om op de bank te zitten. Daarna nog bij Duisburg gespeeld, en 't is niet dat het daar schooiers zijn. Hij zal wel mooi geld verdiend hebben, waarmee hij nog een eindje voort kan...

Rudison verhuist binnenkort trouwens naar Roemeni?, nu we het toch over ex-spelers hebben.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #978 Gepost op: januari 04, 2010, 06:05:30 pm »
Nu de wedstrijd tegen SK Beveren is afgelast, zal ook de terugkeer van Nathan Dhaemers niet voor dit weekend zijn.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #979 Gepost op: januari 04, 2010, 07:34:35 pm »
waar staat dat, dat hij is afgelast, superjood?  :P