Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756509 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #980 Gepost op: januari 04, 2010, 07:37:15 pm »
als het zo is , zal het wel een complot zijn van het bestuur om zo een ex sv-waregem te beletten terug te komen spelen in het regenboogstadion zeker  :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #981 Gepost op: januari 04, 2010, 08:53:53 pm »
als het zo is , zal het wel een complot zijn van het bestuur om zo een ex sv-waregem te beletten terug te komen spelen in het regenboogstadion zeker  :)

:) touch?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #982 Gepost op: januari 04, 2010, 09:58:55 pm »
als het zo is , zal het wel een complot zijn van het bestuur om zo een ex sv-waregem te beletten terug te komen spelen in het regenboogstadion zeker  :)

:) touch?

Dan hebben we hier te maken met een wel heel onbekwaam bestuur, want dan ga je ze anders niet eerst uitnodigen.  Maar ja, ze hebben al eens een hotel geboekt op een verkeerde dag (gelukkig had ik mijn reis zelf geregeld naar Newcastle) dus we verschieten van niks meer...  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #983 Gepost op: januari 04, 2010, 10:13:30 pm »
als het zo is , zal het wel een complot zijn van het bestuur om zo een ex sv-waregem te beletten terug te komen spelen in het regenboogstadion zeker  :)

:) touch?

Dan hebben we hier te maken met een wel heel onbekwaam bestuur, want dan ga je ze anders niet eerst uitnodigen.  Maar ja, ze hebben al eens een hotel geboekt op een verkeerde dag (gelukkig had ik mijn reis zelf geregeld naar Newcastle) dus we verschieten van niks meer...  ;)

mogen we weten van welke bron uit het bestuur je gehoord hebt dat de wedstrijd tegen beveren niet doorgaat ?

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #984 Gepost op: januari 05, 2010, 07:44:13 am »
Er was gisteren vergadering met de sportieve cel. De wedstrijd tegen Beveren stond op het programma omwille van het slechte weer. Maar er is geen beslissing genomen omdat dury niet aanwezig was. Wellicht komt zijn informatie hiervan.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #985 Gepost op: januari 05, 2010, 07:13:09 pm »
als het zo is , zal het wel een complot zijn van het bestuur om zo een ex sv-waregem te beletten terug te komen spelen in het regenboogstadion zeker  :)

:) touch?

Dan hebben we hier te maken met een wel heel onbekwaam bestuur, want dan ga je ze anders niet eerst uitnodigen.  Maar ja, ze hebben al eens een hotel geboekt op een verkeerde dag (gelukkig had ik mijn reis zelf geregeld naar Newcastle) dus we verschieten van niks meer...  ;)

mogen we weten van welke bron uit het bestuur je gehoord hebt dat de wedstrijd tegen beveren niet doorgaat ?

De bron doet eigenlijk niks ter zake, zoals ik al eerder zei vertel ik hier nooit leugens...  ;)  Het grappige is dat ook de wedstrijd tegen Cercle eigenlijk niet zal kunnen gespeeld worden, maar door omstandigheden zullen ze wel moeten...  ;D  Het veld zal er nog slechter aan toe zijn dan op 23 december, of dachten ze nu echt dat in januari de zomer al begint.  Of het zou moeten zijn dat Rik Soens nog eens van hem laat spreken...  ;)

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #986 Gepost op: januari 05, 2010, 08:09:28 pm »
het staat vermeld op site van de bond(gisteren al),dat alle vriendschappelijke wedstrijden op nationaal niveau zijn afgelast dit weekend,dat dury aanwezig was of niet heeft er niets mee te maken !iemand met een klein beetje boerenverstand kon dit toch wel denken,met zo"n temperaturen ! leve het kerstvoetbal ! ;D ;D

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #987 Gepost op: januari 05, 2010, 10:25:40 pm »
Al tot en met 14 januari zelfs.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #988 Gepost op: januari 05, 2010, 11:24:32 pm »
het staat vermeld op site van de bond(gisteren al),dat alle vriendschappelijke wedstrijden op nationaal niveau zijn afgelast dit weekend,dat dury aanwezig was of niet heeft er niets mee te maken !iemand met een klein beetje boerenverstand kon dit toch wel denken,met zo"n temperaturen ! leve het kerstvoetbal ! ;D ;D

kerst ligt ondertussen al achter ons , maar los daarvan is het afschieten van kerstvoetbal met de koude idioot , want er is v??l meer kans op koude en sneeuw in februari dan in december. we waren gewoon geraakt aan het feit dat er een "winterstop" was tijdens de kerstvakantie, omwille van de feestdagen. als men een "winterstop" zou willen houden wegens de kans op vrieskoude en sneeuw zou men eerder de periode rond de krokusvakantie moeten nemen.

Citaat
zoals ik ook vorig jaar al gezegd heb : in feite is het uitzonderlijk dat het sneeuwt voor kerstmis, aangezien de winter pas BEGINT op 21 december !!!

het is dus eigenlijk veel logischer / normaler als het bijvoorbeeld sneeuwt of vriest in het midden van de winter, bijvoorbeeld februari , maw logischer in of rond de krokusvakantie, dan in of rond de kerstvakantie.

er is echter niemand die op voorhand gaat zeggen om de kalender op te maken om dan in februari sowieso niet te spelen, maar nu zijn er wel mensen die zeggen dat het idioot en gevaarlijk is  rond kerst te spelen (omdat we gewoon zijn dat de "winter" stop rond kerstmis is).

je moet dus niet zijn tegen kerstvoetbal, "omdat de kans dan groot is dat het vriest er sneeuw ligt".

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #989 Gepost op: januari 07, 2010, 08:23:05 pm »
Al tot en met 14 januari zelfs.

Nog geen beslissing over de Bekerwedstrijd en de wedstrijden in 2e, op 13/01.
Kan me moeilijk voorstellen dat de Cupwedstrijd nu al afgelast wordt.
Waar moeten ze die dan nog inpassen??!!!
-SVZW Forever-

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #990 Gepost op: januari 08, 2010, 07:54:29 am »
Al tot en met 14 januari zelfs.

Nog geen beslissing over de Bekerwedstrijd en de wedstrijden in 2e, op 13/01.
Kan me moeilijk voorstellen dat de Cupwedstrijd nu al afgelast wordt.
Waar moeten ze die dan nog inpassen??!!!

De week erna zijn het al de kwart finales! Dus aflasten, dan zijn er grote problemen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #991 Gepost op: januari 09, 2010, 12:02:02 pm »
Gezien dat Leandrinho nu in Portugese 1ste klasse voetbalt bij pacos de ferreira ofzoiets

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #992 Gepost op: januari 09, 2010, 03:10:37 pm »
Gezien dat Leandrinho nu in Portugese 1ste klasse voetbalt bij pacos de ferreira ofzoiets

sterk

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #993 Gepost op: januari 09, 2010, 06:33:44 pm »
Gezien dat Leandrinho nu in Portugese 1ste klasse voetbalt bij pacos de ferreira ofzoiets

Voetbalt of zich vastdribbelt?  ;)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #994 Gepost op: januari 19, 2010, 05:33:28 pm »
 
Matthieu Verschuere


Het Nieuwsblad Online | 26 december 2009 om 15:04

Vroeger: controlerende middenvelder bij AA Gent en Zulte Waregem
Nu: uitbater carwash


'Eigenlijk ben ik nog niet zo lang weg uit Belgi?, maar mijn leven heeft op anderhalf jaar tijd een totaal andere wending genomen. Ik voetbalde zeer graag bij Zulte Waregem en AA Gent, maar daarna heb ik eigenlijk niet zo'n prettige herinneringen overgehouden aan de bal. Ik leek voorbestemd om in Frankrijk nog een tijdje voor mijn plezier te voetballen, maar dat is anders uitgedraaid. Bij US Roye, een plaatselijke vierdeklasser, kwam ik terecht bij een team dat absoluut niet draaide. Ik weet ook niet precies hoe het kwam, maar ik kon het totaal niet meer opbrengen. In het verleden trok ik altijd met heel veel zin naar het stadion, maar daar was elke training er plots te veel aan. Ik heb dan maar snel de schoenen aan de haak gehangen. Het was op. Ik had totaal geen motivatie meer.'

'Helemaal uit het voetbal verdwenen ben ik niet. Ik doe nog wat scouting voor Amiens, een derdeklasser uit mijn geboortestreek. Met onze familie zijn we ondertussen teruggekeerd naar onze roots, dat komt dus goed uit. Ik heb trouwens nog heel veel contact met mijn vroegere club Zulte Waregem in het algemeen, en met manager Vincent Mannaert in het bijzonder (Verschuere werd gisteravond verwacht aan de Gaverbeek als speciale gast voor de bekermatch tegen Cercle, maar die match werd dus afgelast, red.). Mogelijk kan ik hem wat tips geven, want er lopen ook in de lagere reeksen heel wat goeie voetballers rond in Frankrijk.'

'Voetbal is eigenlijk maar een klein onderdeel meer van mijn leven. Ik heb meer dan mijn handen vol met mijn nieuwe professionele bezigheid, het uitbaten van een carwash. Hoe ik daartoe gekomen ben? (lachend) Nee, het heeft niks te zien met het feit dat ze me vroeger op het veld altijd de wasmachine noemden, omdat ik toch een beetje de meid voor alle werk was. Die vergelijking is puur toeval.

Eigenlijk was het een project waar ik al een tijdje mee bezig was. Het idee groeide tijdens mijn laatste jaar als voetballer en ik heb doorgezet. Mijn bedrijfje draait goed, de crisis ten spijt. Ik hou me bezig met een beetje van alles, gaande van de boekhouding, tot en met het contact met de klanten. Het zaken doen zit de familie wat in het bloed, ik wilde de traditie voortzetten. In totaal beschikken we over vijf wasstraten, dat is in vergelijking met de concurrentie een redelijk aantal.Hoe ik probeer het verschil te maken? Door bij alle details te hameren op kwaliteit. Ook probeer ik ervoor te zorgen dat bijna iedereen onmiddellijk bediend wordt. De wachttijden moeten altijd tot een minimum beperkt worden. En als de klanten toch wat geduld moeten tonen, ben ik altijd bereid tot een praatje. Heel vaak gaat het dan over voetbal uiteraard.'

'Het zijn heel drukke dagen. Ik ben in de weer van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Toch probeer ik elke dag te sporten. Naast het hardlopen heb ik een nieuwe passie ontdekt: fietsen. Ik ben daar redelijk maniakaal in. Drie keer per week honderd kilometer, dat is geen uitzondering. Als de fiets op stal blijft, bind ik de loopschoenen aan. Voor minder dan tien of vijftien kilometer kom ik niet buiten. Ik voel dat ik dat nodig heb. In de vrije uren heb ik nog altijd de zorg voor mijn gehandicapt dochtertje. Dat vraagt heel veel van een mens, dan ben ik blij om eens stoom te kunnen aflaten met een fysieke inspanning.'

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #995 Gepost op: januari 19, 2010, 05:36:18 pm »
Prachtige vent toch, en laat die tips maar komen Matthieu. We hebben al ervaring met voetballers uit de lagere Franse reeksen :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #996 Gepost op: januari 22, 2010, 03:52:02 pm »
Heb ik onlangs eens gehoord en wat zie ik nu enkele dagen geleden dat ze op facebook een fanpagina aangemaakt hebben van anti stijn meert. En pieter merlier reageert hierop "ah eindelijk een pagina naar mijn goesting (iets in die aard)

Das express ?, is gewoon zijne maat kloten, m daar keer op te reageren.  Zijn onlangs nog samen op reize geweest.  En lief afnemen, ze zijn nog altijd bij hen zelfde al een paar jaar.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #997 Gepost op: januari 22, 2010, 03:54:05 pm »
Jelavic hoogstwaarschijnlijk naar hamburg?  Ook interesse van sunderland o.a. uit premier leage.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #998 Gepost op: januari 23, 2010, 10:50:07 am »
Mutombo naar PAOK Saloniki

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #999 Gepost op: januari 23, 2010, 01:32:52 pm »
Mutombo naar PAOK Saloniki
om op de bank te zitten of auto's naar de kloten te rijden (greek style) :)