Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756501 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1000 Gepost op: februari 14, 2010, 11:43:45 pm »
In een interview met Donofrio in het laatste nieuws (zaterdag) zegt Donofrio dat ie van plan is om Mutumbo in de kern op te nemen schijnt dat ie goed bezig is bij de reserven!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1001 Gepost op: februari 15, 2010, 09:26:10 am »
In een interview met Donofrio in het laatste nieuws (zaterdag) zegt Donofrio dat ie van plan is om Mutumbo in de kern op te nemen schijnt dat ie goed bezig is bij de reserven!

Het is ook een goede speler als em zijn kopke er bij houdt.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1002 Gepost op: februari 15, 2010, 11:12:19 am »
Was die niet naar een Griekse eersteklasser ... ? :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1003 Gepost op: februari 15, 2010, 07:17:55 pm »
De vader en nonkel van Bart Van Zundert zijn gisteren omgekomen in Oostenrijk. Ze waren op skireis en werden in een risicovol gebied bedolven onder een lawine.

RIP !!!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1004 Gepost op: februari 15, 2010, 07:47:12 pm »
De vader en nonkel van Bart Van Zundert zijn gisteren omgekomen in Oostenrijk. Ze waren op skireis en werden in een risicovol gebied bedolven onder een lawine.

RIP !!!

Oei, dat is slecht nieuws. Mijn medeleven...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1005 Gepost op: februari 15, 2010, 08:14:06 pm »
De vader en nonkel van Bart Van Zundert zijn gisteren omgekomen in Oostenrijk. Ze waren op skireis en werden in een risicovol gebied bedolven onder een lawine.

RIP !!!

Oei, dat is slecht nieuws. Mijn medeleven...

Pijnlijk nieuws. Ook mijn deelneming voor Zunnie.
-SVZW Forever-

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1006 Gepost op: februari 15, 2010, 11:59:27 pm »
Van Zundert verliest vader en oom in lawine
Dramatisch nieuws voor Bart Van Zundert. De vader en de nonkel van de Denderverdediger zijn om het leven gekomen tijdens een skivakantie in het Oostenrijkse Vorarlberg.


De Van Zunderts waren tijdens een skitocht spoorloos verdwenen. Maandagmiddag werd het lichaam van de 54-jarige vader van de voetballer teruggevonden. Lange tijd was er onzekerheid over zijn lot. De zoektocht werd bemoeilijkt door lawinegevaar, maar vandaag kreeg de familie het slechte nieuws te horen, meldt Clint.be.

 

Eerder hadden de reddingswerkers al het levenloze lichaam van zijn oom gevonden. Volgens de burgemeester van het skioord Kleinwalsertal begaven de Belgen zich op gevaarlijk terrein en namen ze onverantwoorde risico?s tijdens het ski?n.

De 29-jarige Van Zundert ruilde in januari Zulte Waregem voor tweedeklasser Dender.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1007 Gepost op: februari 16, 2010, 07:38:33 am »
Van Zundert verliest vader en oom in lawine
Dramatisch nieuws voor Bart Van Zundert. De vader en de nonkel van de Denderverdediger zijn om het leven gekomen tijdens een skivakantie in het Oostenrijkse Vorarlberg.


De Van Zunderts waren tijdens een skitocht spoorloos verdwenen. Maandagmiddag werd het lichaam van de 54-jarige vader van de voetballer teruggevonden. Lange tijd was er onzekerheid over zijn lot. De zoektocht werd bemoeilijkt door lawinegevaar, maar vandaag kreeg de familie het slechte nieuws te horen, meldt Clint.be.

 

Eerder hadden de reddingswerkers al het levenloze lichaam van zijn oom gevonden. Volgens de burgemeester van het skioord Kleinwalsertal begaven de Belgen zich op gevaarlijk terrein en namen ze onverantwoorde risico’s tijdens het ski?n.

De 29-jarige Van Zundert ruilde in januari Zulte Waregem voor tweedeklasser Dender.


Damn..
Sterkte Bart!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1008 Gepost op: februari 16, 2010, 06:45:22 pm »
ik heb geen idee hoe het nu gebeurd is , maar vaak begeven (onwetende) toeristen zich in verboden of risicovol gebied om te gaan skien of snowboarden , met alle mogelijke gevaren vandien ...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1009 Gepost op: februari 17, 2010, 08:48:42 am »
ik heb geen idee hoe het nu gebeurd is , maar vaak begeven (onwetende) toeristen zich in verboden of risicovol gebied om te gaan skien of snowboarden , met alle mogelijke gevaren vandien ...
Ik las dat de familie van Bart al 40 jaar naar hetzelfde skigebied gaan. Ik kan me moeilijk voorstellen dat zij onwetende toeristen zouden zijn.
Dit is gewoon een onvermijdbaar ongeluk volgens mij.
Sterkte Bart...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1010 Gepost op: februari 17, 2010, 08:50:45 am »
En hier dus de bewust passage in Het nieuwsblad:

Volgens Frieke waren zowel Wouter als Geert ervaren ski?rs die het gebied in het Kleinwalsertal erg goed kennen. 'Onze familie gaat al 47 jaar op skivakantie in het Kleinwalsertal. We gaan altijd naar dezelfde plek.' Haar neef en broer waren niet overmoedig, zegt ze. 'Ze ski?n beiden sinds ze klein zijn. Het is absoluut niet zo dat ze niet wisten wat ze aan het doen waren.'

Offline esseveeeddy

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1011 Gepost op: maart 06, 2010, 06:12:59 pm »
Salou speelt nu bij een tweede klasser uit Denemarken ,Velje is de naam ,maar zit reeds op een zijspoor.Sedert dat hij vertrokken is uit waregem heeft hij nog geen potten gebroken.Waar is de tijd. ;)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1012 Gepost op: maart 19, 2010, 11:29:36 am »
De 21-jarige Belg van Braziliaanse afkomst testte op 20 november 2009 positief op cannabis na de wedstrijd tegen Lierse. Vermoedelijk had de speler kort ervoor een jointje gerookt.

Alan Da Silva speelde in het verleden ook nog voor zowel Club Brugge als Standard, net als zijn broer Alex Da Silva, niet te verwarren met de Alex Da Silva van Racing Genk en STVV.

Da Silva heeft nog een contract tot eind volgend seizoen bij Tubeke, maar deze jaargang kan hij niet meer in actie komen voor de tweedeklasser.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1013 Gepost op: maart 19, 2010, 11:38:08 am »
De 21-jarige Belg van Braziliaanse afkomst testte op 20 november 2009 positief op cannabis na de wedstrijd tegen Lierse. Vermoedelijk had de speler kort ervoor een jointje gerookt.

Alan Da Silva speelde in het verleden ook nog voor zowel Club Brugge als Standard, net als zijn broer Alex Da Silva, niet te verwarren met de Alex Da Silva van Racing Genk en STVV.

Da Silva heeft nog een contract tot eind volgend seizoen bij Tubeke, maar deze jaargang kan hij niet meer in actie komen voor de tweedeklasser.


Is indertijd ook voor een paar euro meer naar Brugge vertrokken met zijn broer, heeft het al ver geschopt intussen.., zat vroeger ook bij nationale -17 als ik mij niet vergis, net als Marijn Vandewalle nu...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1014 Gepost op: maart 19, 2010, 11:44:00 am »
De 21-jarige Belg van Braziliaanse afkomst testte op 20 november 2009 positief op cannabis na de wedstrijd tegen Lierse. Vermoedelijk had de speler kort ervoor een jointje gerookt.

Alan Da Silva speelde in het verleden ook nog voor zowel Club Brugge als Standard, net als zijn broer Alex Da Silva, niet te verwarren met de Alex Da Silva van Racing Genk en STVV.

Da Silva heeft nog een contract tot eind volgend seizoen bij Tubeke, maar deze jaargang kan hij niet meer in actie komen voor de tweedeklasser.


Is indertijd ook voor een paar euro meer naar Brugge vertrokken met zijn broer, heeft het al ver geschopt intussen.., zat vroeger ook bij nationale -17 als ik mij niet vergis, net als Marijn Vandewalle nu...

Inderdaad, als ge als jonge gast een carri?re wilt uitbouwen, moet ge vooral naar klup ruhhe gaan! Daar hebben ze een ????????????????????norme doorstroming van hun weggekochte jeugdspelers!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1015 Gepost op: maart 26, 2010, 10:51:07 am »
Salou trekt naar New York

Ibrahim Salou heeft een verrassende bocht genomen in zijn carri?re. Hij verlaat Denemarken en gaat voor de New York Red Bulls spelen.


Salou Ibrahim heeft na een geslaagde proefperiode een contract afgedwongen bij New York Red Bulls. De Ghanese Belg komt over van de Deense tweedeklasser Velje waar hij op een zijspoort zat. Voor Velje speelde hij voor Club Brugge en Zulte Waregem.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1016 Gepost op: maart 26, 2010, 11:33:10 am »
Die was beter wa langer bij ons gebleven, zie waar ie nu gaat maja ie zal daar wel nen skone cent verdienen. E?n van de rijkste ploegen uit Amerika.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1017 Gepost op: april 18, 2010, 09:04:59 pm »
Mutombo voor de 2de match op rij in de kern.
Dienen kan toch iets, jammer dater geen hoofd op de manneke sta
anders zou dienen nu goed van pas gekomen zijn.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1018 Gepost op: april 18, 2010, 09:48:21 pm »
Mutombo voor de 2de match op rij in de kern.
Dienen kan toch iets, jammer dater geen hoofd op de manneke sta
anders zou dienen nu goed van pas gekomen zijn.

en scoort zelfs al..

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1019 Gepost op: april 18, 2010, 10:21:52 pm »
Mja scoren, ie liep voor de bal en maakte dat de vrije trap afweek
mo akkoord ie sta op zijne naam.