Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 798639 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4320 Gepost op: maart 12, 2015, 12:20:26 pm »
Ik dacht dat vak X ging verhuizen naar de overkant voor PO2?

Is nooit officieel bevestigd geweest. Volgens mij is daar nooit echt communicatie over geweest vanuit de club.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4321 Gepost op: maart 12, 2015, 04:58:31 pm »
Nog niet alle afspraken zijn concreet en nog niet alle handtekeningen zijn gezet, dat is dan ook de reden waarom de club nog niet officieel heeft communiceerd.

(interne bron)

 

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4322 Gepost op: maart 12, 2015, 08:22:28 pm »
De werken zullen pas aangevat worden na de play-offs en niet na de reguliere competitie..

Zal logistiek gezien wel lastiger worden. Bij tribune D kon men naast de brug inrijden en verder weer doorrijden. Nu zal zowel het ingaande als uitgaande werfverkeer ter hoogte van de meersstraat moeten gebeuren.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4323 Gepost op: maart 12, 2015, 11:13:20 pm »
We gaan al blij mogen zijn als ze er komt zeker...
Komt er zeker...  Net zoals de andere fases er zeker komen en er tegen 2017-2018 een prachtige kuip staat.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4324 Gepost op: maart 13, 2015, 08:40:55 am »
Komt er zeker...  Net zoals de andere fases er zeker komen en er tegen 2017-2018 een prachtige kuip staat.

Mag ik het merk van uwen glazen bol ? 

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4325 Gepost op: maart 13, 2015, 09:17:12 am »
Mag ik het merk van uwen glazen bol ? 
Dieje mens loopt altijd te hard van stapel en neemt zijn dromen voor waarheid.
Afwachten zou ik zeggen, want alles valt of staat met het vinden van de nodige financieringsbronnen om alle fases te voltooien.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4326 Gepost op: maart 13, 2015, 02:23:31 pm »
Dieje mens loopt altijd te hard van stapel en neemt zijn dromen voor waarheid.
Afwachten zou ik zeggen, want alles valt of staat met het vinden van de nodige financieringsbronnen om alle fases te voltooien.

En ook van het sportieve natuurlijk. Wat als het nu volgend seizoen weer voor geen meter loopt? Gaat het volk blijven komen gaan de sponsors willen blijven?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4327 Gepost op: maart 13, 2015, 03:05:10 pm »
En ook van het sportieve natuurlijk. Wat als het nu volgend seizoen weer voor geen meter loopt? Gaat het volk blijven komen gaan de sponsors willen blijven?

Onze basis is groter geworden in vergelijking tot vroeger. Zulte Waregem speelt ondertussen 10 jaar in eerste klasse. Dat betekent dat we al 10 jaar jeugdige supporters aantrekken, die vroeger makkelijker voor Club Brugge of Anderlecht kozen. 1 keer je supporter bent, blijf je dat ook, ook al vallen de resultaten  een paar jaar tegen. Je verliest niet zo snel een supporter hoor, er komen er alleen minder snel bij als de resultaten tegenvallen. Kijk maar naar Club Brugge, al 10 jaar geen kampioen meer, maar meer volk dan ooit. Je moet het gewoon doen leven en in Waregem leeft het opnieuw en dat zal ook volgend jaar zo zijn.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4328 Gepost op: maart 13, 2015, 03:15:49 pm »
Onze basis is groter geworden in vergelijking tot vroeger. Zulte Waregem speelt ondertussen 10 jaar in eerste klasse. Dat betekent dat we al 10 jaar jeugdige supporters aantrekken, die vroeger makkelijker voor Club Brugge of Anderlecht kozen. 1 keer je supporter bent, blijf je dat ook, ook al vallen de resultaten  een paar jaar tegen. Je verliest niet zo snel een supporter hoor, er komen er alleen minder snel bij als de resultaten tegenvallen. Kijk maar naar Club Brugge, al 10 jaar geen kampioen meer, maar meer volk dan ooit. Je moet het gewoon doen leven en in Waregem leeft het opnieuw en dat zal ook volgend jaar zo zijn.

Ja dat is zeker waar. Maar supporters zijn nog nooit 2 jaar op rij getest met slecht voetbal + resultaten h?..

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4329 Gepost op: maart 13, 2015, 09:43:12 pm »
Dieje mens loopt altijd te hard van stapel en neemt zijn dromen voor waarheid.
Afwachten zou ik zeggen, want alles valt of staat met het vinden van de nodige financieringsbronnen om alle fases te voltooien.

Deze lijkt goed te zitten. Essevee droeg fase 1 en betaalt met de opbrengst van de winkels fase2 dat binnenkort start. Fase3, kant vijvers zal gedragen worden door de verkoop van de gronden door de gemeente en wat in het stadionproject wordt gestoken.  Aan de kant van de hoofdtribune zal nog meer commerciele ruimtes voorzien zijn. Ik heb er goed vertrouwen in dat alles binnen 3 jaar rond komt.
Hopelijk geraken ze volgend seizoen aan de 7000 abonnees, want de sportieve ontgoocheling moeten we maar doorspoelen.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4330 Gepost op: maart 13, 2015, 10:03:12 pm »
Deze lijkt goed te zitten. Essevee droeg fase 1 en betaalt met de opbrengst van de winkels fase2 dat binnenkort start. Fase3, kant vijvers zal gedragen worden door de verkoop van de gronden door de gemeente en wat in het stadionproject wordt gestoken.  Aan de kant van de hoofdtribune zal nog meer commerciele ruimtes voorzien zijn. Ik heb er goed vertrouwen in dat alles binnen 3 jaar rond komt.
Hopelijk geraken ze volgend seizoen aan de 7000 abonnees, want de sportieve ontgoocheling moeten we maar doorspoelen.
Fase 1 werd grotendeels bekostigt door het stad door voorfinanciering van de gronden rond het stadion.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4331 Gepost op: maart 14, 2015, 07:25:45 am »
Ja dat is zeker waar. Maar supporters zijn nog nooit 2 jaar op rij getest met slecht voetbal + resultaten h?..

Jawel toch...? Voor onze goeie 2 jaar hebben we toch 2 mindere jaren gekend?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4332 Gepost op: maart 14, 2015, 10:08:57 am »
Fase 1 werd grotendeels bekostigt door het stad door voorfinanciering van de gronden rond het stadion.

Vnl borgstelling op de lening, Kurt gaf een aantal weken geleden nog aan dat de gelden van de grond integraal naar het stadionproject gaan. Een deel is wel door tstad betaald, oa de heraanleg van het gras.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4333 Gepost op: maart 14, 2015, 10:29:46 am »
- De bouw van de nieuwe tribune start pas na Play off 2, dat maakt dat Vak X in zijn huidige vorm nog enkele weken open blijft en de abonnementen geldig blijven. Voor de start van het nieuwe seizoen en de regeling daarvoor komen wij de volgende weken nog meer samen met de club.

- In de nieuwe tribune wordt ook geijverd voor een centraal afgeschermd X-vak waar enkel abonnees hun stek zullen hebben die elke week aanwezig zijn en 90 minuten meezingen voor Essevee.

- Daarnaast zoeken wij verder aan de uitbouw binnen het stadion van een waar supportershome. Een deel kantine, clubhuis dat zowel voor als na de wedstrijd open blijft en waar al eens een deftig feestje kan georganiseerd worden tot in de vroege uurtjes met dj. We zoeken dit verder met de club uit waar binnen het nieuwe stadion opties mogelijk zijn daarvoor.

- Voor wat betreft de eventuele naamsverandering is nog veel te weinig concreet maar zullen we wel als eerste betrokken worden bij de debatten hieromtrent.

& Het nieuwe oefencentrum aan de overzijde van het stadion krijgt meer en meer vorm. Begin juni verhuist alvast de eerste ploeg volledig naar dit gebouw met als apotheose de eerste open training van volgend seizoen die zal plaatsvinden op zondag 21 juni om 15 of 16u. Noteer deze datum alvast in je agenda.

Bron: Geert Titeca/Supportersfederatie
« Laatst bewerkt op: maart 14, 2015, 10:32:41 am door Frederik »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4334 Gepost op: maart 17, 2015, 12:25:11 pm »
Wil er niet teveel over praten in topic van wedstrijd tegen Genk. Maar hoe valt het te verantwoorden dat de bouw van nieuwe tribune pas na het seizoen start? Kan toch alleen maar problemen met zich meebrengen?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4335 Gepost op: maart 17, 2015, 02:02:31 pm »
... en kunnen ze onmiddellijk beginnen
Bij fase 1 moesten ze na het seizoen nog beslissen wie het effectief zou uitvoeren, beginnen tekenen + de betonelementen maken (mallen) ?n gieten. Veel tijdswinst volgens mij.

En ... ik heb nog steeds geen offici?le datum zien passeren dat is gecommuniceerd is door de club, waarbij ik aanneem dat het nog steeds niet beslist is.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4336 Gepost op: maart 17, 2015, 03:16:48 pm »
Mag ik het merk van uwen glazen bol ? 

Jongen.... Willy Naessens zelf en andere mensen van de club.  Als ze binnen het schema zullen zitten dat zeg ik niet, maar het komt er zeker zoals het op de foto staat.  U bent voor mij een even grote betweter als ik ben voor U met zo een reactie.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4337 Gepost op: maart 17, 2015, 04:10:12 pm »
Jongen.... Willy Naessens zelf en andere mensen van de club.  Als ze binnen het schema zullen zitten dat zeg ik niet, maar het komt er zeker zoals het op de foto staat.  U bent voor mij een even grote betweter als ik ben voor U met zo een reactie.

Je post hier al jaren "waarheden" over het stadion. Velen daarvan bleken achteraf fictie te zijn. Als je dan nog eens gaat goochelen met cijfers, is het op den duur logisch dat mensen eens meewarig lachen als je met een verhaaltje op de proppen komt dat niet verifieerbaar is in de media.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4338 Gepost op: maart 17, 2015, 07:51:39 pm »
... en kunnen ze onmiddellijk beginnen
Bij fase 1 moesten ze na het seizoen nog beslissen wie het effectief zou uitvoeren, beginnen tekenen + de betonelementen maken (mallen) ?n gieten. Veel tijdswinst volgens mij.

En ... ik heb nog steeds geen offici?le datum zien passeren dat is gecommuniceerd is door de club, waarbij ik aanneem dat het nog steeds niet beslist is.

Die betonelementen liggen al maanden klaar.  Aangezien die 2 tribunes tweelingen zijn, zijn de elementen in het dubbel gegoten vorig jaar. Hierdoor kon men veel besparen op omsteltijden van de matrijzen. Bron: projectleider bij WN. 
Tevens gaf iemand uit het bestuur mee tijdens de opendeur van tribune D dat de financiering van fase 3 en 4 zelfs losstaat van 1 en 2. Zal te maken hebben met de bedrijven die zich er zullen in vestigen en de opbrengst van de gronden die binnenkort verkocht worden (appartementen, hotel, sportwinkel...) en door de stad in het project gepompt worden.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4339 Gepost op: maart 19, 2015, 11:47:24 am »
Je post hier al jaren "waarheden" over het stadion. Velen daarvan bleken achteraf fictie te zijn. Als je dan nog eens gaat goochelen met cijfers, is het op den duur logisch dat mensen eens meewarig lachen als je met een verhaaltje op de proppen komt dat niet verifieerbaar is in de media.

Ja?  Fictie?  Lees anders eens een paar posts terug. Heb altijd gezegd dat er zeker een quasi volledig nieuw stadion zou komen zoals er nu ??n gaat komen. U was waarschijnlijk een van de velen die zei dat er nooit ??n ging komen of er msh achter de doelen een soort x ging komen en dat zou het zijn.  Soit.

Ps:  Back on topic.  Aanvang werken aan vak x kant zouden msh maar voor september ofzo zijn.
« Laatst bewerkt op: maart 19, 2015, 11:50:20 am door essevee007 »