Auteur Topic: Bachelorproef jeugdopleiding  (gelezen 3914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Bachelorproef jeugdopleiding
« Gepost op: september 25, 2015, 01:04:31 pm »
Dag iedereen

Als student Journalistiek moet ik dit jaar een bachelorproef maken om te kunnen slagen... Ik doe mijn bachelorproef rond de jeugdacademie van Thomas Caers normaal. Ik wil het verschil aantonen tussen de Soccerschool en de gewone jeugd van Essevee. Iedereen die hier info of idee?n over heeft, mag deze altijd doorsturen.

Alvast bedankt.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Bachelorproef jeugdopleiding
« Reactie #1 Gepost op: oktober 30, 2015, 07:26:47 pm »
Sowieso kan je denk ik al veel vinden online hierover. Verder kan je proberen Thomas Caers te strikken voor een interview. Je kan ook opzoek gaan naar mensen die uit die opleiding komen, spelers die zowel 'gewone' jeugd als soccerschool gedaan hebben, proberen bij Cordier of Dury wat vinden zij belangrijk en hoe zien zij dat verschil.. Zal je wel op weg zetten mocht dat lukken..
One Essevee!

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Bachelorproef jeugdopleiding
« Reactie #2 Gepost op: oktober 31, 2015, 01:03:59 pm »
Sowieso kan je denk ik al veel vinden online hierover. Verder kan je proberen Thomas Caers te strikken voor een interview. Je kan ook opzoek gaan naar mensen die uit die opleiding komen, spelers die zowel 'gewone' jeugd als soccerschool gedaan hebben, proberen bij Cordier of Dury wat vinden zij belangrijk en hoe zien zij dat verschil.. Zal je wel op weg zetten mocht dat lukken..

Oke bedankt voor de reactie! Eens kijken of ik Caers kan contacteren.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Bachelorproef jeugdopleiding
« Reactie #3 Gepost op: november 01, 2015, 03:30:27 pm »
Caers en zijn bende zullen daar met plezier aan meewerken.