Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Tubize  (gelezen 13633 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #60 Gepost op: september 30, 2008, 08:55:05 am »
Ondanks de knappe reddingen van Bossut al bij al een verdiende overwinning. Het voetbal was niet goed maar desondanks dwongen we toch voldoende kansen af om de wedstrijd al eerder in de plooi te leggen. Nu bleef het bibberen. De afwerking blijft een heikel punt. Het was ook niet bevorderlijk dat een doelpunt zo lang uit bleef. Mede door een jammerlijke dwaling van de lijnrechter die na een klein kwartier Leye, die alleen op doel was, onterecht afvlagde. Dit had de match wat makkelijker kunnen maken.
Beste mannen bij ons waren volgens mij Bossut en Roelandts. Mooi om zien hoe Kevin zich elke week te pletter werkt. Kon op het einde van de match op die manier nog een paar keer een gevaarlijke doorbraak van Tubeke neutraliseren.
Mutombo vond ik eigenlijk niet zo goed. Nam wel veel initiatief maar er mislukte ook veel waardoor soms veel ruimte kwam voor Tubize. Gelukkig deden ze daar niet veel mee. Anderzijds maakt hij wel die heel belangrijke treffer.
Onze invallers deden het goed. Zowel Subotic, Meert en Berrier vielen sterk in.
Op naar de volgende

De beste analyse die ik hier gevonden heb.
Toch nog een paar opmerkingskes:
1. Als de afwerking inderdaad op het niveau blijft zoals ze nu is, dan vrees ik dat we het onszelf behoorlijk moeilijk gaan maken de komende maanden... Nu al kon je voelen dat er schrik in de ploeg aan het sluipen is.
2. Ik wil Mutombo niet direct afbreken, hij heeft best wel voetballende kwaliteiten, maar naar mijn bescheiden mening gaat ie nog te onoordeelkundig mee naar voor en wint ie gewoonweg te weinig duels op zijn positie waardoor we keer op keer in ondertal verkeren achteraan bij balverlies. Sorry hoor, maar geef mij dan maar Neumayr.
3. Roelandts was inderdaad (alweer) veruit de sterkste man op het veld, maar ik had de indruk dat ie na een uur stikkapot zat (net als Matthijs trouwens) waardoor we na de goal de greep op het middenveld verloren, misschien mocht er daar toch sneller ingegrepen zijn. 
4. Inderdaad 3 sterke invalbeurten, maar voor mij moet Meert altijd starten, wil ik van Subotic hetzelfde nog wel eens zien tegen een sterker elftal dan dit Tubeke (ik vrees eerlijk gezegd dat het hem dan niet lukt) en verdient Berrier eigenlijk meer dan wat (korte) invalbeurten.
Voil? zie, na een te lange afwezigheid ben ik ook weer gelanceerd zie...  :)

Rafa

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #61 Gepost op: september 30, 2008, 07:17:19 pm »
Yip.

Eenmaal op de bank had Mutombo opeens last van krampen en kreeg de rest van de bank de slappe lach...

Klopt niet. Frank Raes stak het in gang zondag, Filip Joos nam het over. Mutumbo kwam met krampen van het veld (vervanging Meert). Toen hij op de bank wou gaan zitten gleed hij uit en daardoor was het leutig op de bank. Natuurlijk doet het u geen goed als je al met krampen zit, als je dan nog eens uitglijdt ;)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #62 Gepost op: oktober 01, 2008, 10:48:12 pm »
http://www.svzw.be/functions/fototheek.asp?pnav=;6;16;&item=759

Mooie fotoreeks van tegen Tubeke, alleen mss wat weinig sfeerfotos ...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #63 Gepost op: oktober 01, 2008, 11:03:15 pm »
http://www.svzw.be/functions/fototheek.asp?pnav=;6;16;&item=759

Mooie fotoreeks van tegen Tubeke, alleen mss wat weinig sfeerfotos ...

pff
allang bij neergelegd
fotografen maken enkel foto's die voor hen verkoopbaar zijn
doe geen moeite, ze leren het nooit

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #64 Gepost op: oktober 01, 2008, 11:31:10 pm »
http://www.svzw.be/functions/fototheek.asp?pnav=;6;16;&item=759

Mooie fotoreeks van tegen Tubeke, alleen mss wat weinig sfeerfotos ...

idd, veel te weinig, maar dat zijn we ondertussen al gewend. Ik ben al blij dat er enkele tussen zitten, daar zullen we het dan maar mee moeten doen...

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #65 Gepost op: oktober 02, 2008, 10:10:10 am »
om sfeerfoto's te maken moet er wel sfeer zijn in het stadion he. ;)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #66 Gepost op: oktober 02, 2008, 10:28:53 am »
om sfeerfoto's te maken moet er wel sfeer zijn in het stadion he. ;)

dat zullen die gasten die meer dan 7 uur lang blaadjes aan de zitjes gekleefd hebben graag horen

denk na voor je iets post want deze is ronduit beschamend

er was sfeer genoeg om mooie plaatjes te schieten,
maar de fotografen vertikken het om dat vast te leggen

shame on you f  :-[

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #67 Gepost op: oktober 02, 2008, 11:34:15 am »
om sfeerfoto's te maken moet er wel sfeer zijn in het stadion he. ;)

voor sfeer foto's surf je best naar de site van de sfeergroep :)

www.colonoboys.be - link: foto's tubize
essevee till i die!!!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #68 Gepost op: oktober 02, 2008, 05:49:27 pm »
om sfeerfoto's te maken moet er wel sfeer zijn in het stadion he. ;)

Dan nodig ik je vriendelijk uit, bij een volgende actie onze te komen vervoegen rond een uur of 7u45 tot ...    Tot dan...

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #69 Gepost op: oktober 03, 2008, 09:11:56 am »
Sfeer is meer dan alleen een blaadje in de lucht steken.
Ok mooi effect als het lukt, maar that's it.
Moet nu niet gaan beweren dat sfeer super was en dat is geen kritiek op cb h?, er zitten meer mensen in stadion dan jullie alleen, dus ergens heeft mister f wel gelijk, misschien heeft hij het wel wat bot verwoord ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #70 Gepost op: oktober 03, 2008, 09:42:33 am »
een groep als CB kun je alleen maar toejuichen.
dat er geen optimale sfeer is, is louter ?n alleen te wijten aan het stadion, waardoor het enthousiasme van de 'sfeergroep' niet op de anderen kan overslaan.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #71 Gepost op: oktober 03, 2008, 12:23:33 pm »
sorry van mijn uitspraak maar kheb toch groots deel gelijk. kheb niets tegen de cb. die mannen doen hun best. kvond het mooi met al die vlaggen en die groene blaadjes, maar voor de rest vind ik het maar triestig.de meeste mensen zitten daar op de tribune alsof ze thuis in hun zetel zitten met een pintje in hun handen. alleen als er een doelpunt gemaakt wordt is er wat sfeer, maar voor de rest is het muisstil. als men dat sfeer noemt heb ik er toch andere gedachten bij hoor. sorry tis mijn mening, maar denk dat er toch nog veel mensen mij gelijk zullen geven. ;)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #72 Gepost op: oktober 03, 2008, 05:11:04 pm »
Sfeer is een wisselwerking tussen spelers en publiek en tegen Tubeke vond ik dat het kwartiertje na de rust dat de ploeg het gaspedaal indrukte ( kwartier waarin het doelpunt ook viel trouwens ) er best wel wat sfeer in het stadion kwam.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #73 Gepost op: oktober 03, 2008, 08:23:06 pm »
Ik vind ook als je vergelijkt met bv. Dender dit jaar, die in aantal toch met minder zouden moeten zijn, die maakten sfeer ( gezien qua aantal enz. )

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #74 Gepost op: oktober 03, 2008, 10:52:57 pm »
tubeke was met wel getelt 44 supporters aanwezig zaterdag  :o
wat een aanwinst voor 1ste

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #75 Gepost op: oktober 04, 2008, 09:07:42 am »
toen ze overkwamen in eerste,zag ik in een programma op tv(was het nu in koppen of het journaal,ik weet het niet meer)kleine reportage over tubeke,geen mens ligt daar wakker van,of ze spelen nu in eerste klasse,of in eerste provinciale,een kleine rustige gemeente,het kwam erop neer dat ze het heel moelijk gingen hebben om supporters bij te krijgen,weinig inwoners zijn ermee begaan of liggen er wakker van,jammer voor de spelers qua motivatie e.d...dan nog elke week verliezen :-\

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #76 Gepost op: oktober 04, 2008, 12:21:09 pm »
Los van wat ze op het veld (zullen) tonen, en met alle respect, maar puur economisch kan dit niet werken h?, een ploeg zonder achterban. Ze hinken ELKE WEEK minstens 100.000 euro achter op andere ploegen aan recettes alleen al. Uiteraard liggen hun uitgaven wat lager, maar op korte termijn zie ik tubeke weer back to basics, in het beste geval in 2e klasse, in het andere geval eindigen ze zoals Geel...