Auteur Topic: www.esseveeforum.be  (gelezen 209693 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #140 Gepost op: april 13, 2010, 10:13:07 pm »
test

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #141 Gepost op: april 13, 2010, 11:27:39 pm »
Nogmaals onze excuses voor de vele problemen met het forum. Het grootste deel is nu opgelost, al zit er hier en daar toch nog een probleem. Om ook deze problemen van de baan te helpen zal er nog even wat tijd nodig zijn, maar we zullen er sterker uit komen. Iedere dag worden er spammers van het forum gehouden maar toch komt er nu en dan eens eentje boven water. Hopelijk kunnen we in de toekomst deze spammers helemaal afstoppen om zo het forum toch 'proper' te houden.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #142 Gepost op: oktober 27, 2010, 03:12:42 pm »
Ik heb af en toe miserie om op het forum te geraken of beter gezegd, de problemen duiken meestal op als ik op het forum zit en van topic wil veranderen. Dan krijg ik vaak een wit scherm met daarop E? ҝY??a?a

En dan kan ik bvb een tijdje niet meer op het forum, omdat ik elke keer dat scherm krijg. Enig idee van waar dit komt?

EDIT: Ik krijg het voornamelijk als ik via de knop 'esseveeforum' naar het algemene overzicht wil gaan. Ook zojuist nog, maar als ik dan terugkeer met de knop 'een pagina teruggaan' gaat het wel weer. (kwestie van genoeg info te geven voor de mensen die een oplossing proberen te zoeken :))
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2010, 03:30:43 pm door sv_forever »

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #143 Gepost op: oktober 27, 2010, 03:17:11 pm »
2

fox

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #144 Gepost op: oktober 27, 2010, 04:08:44 pm »
Ik heb af en toe miserie om op het forum te geraken of beter gezegd, de problemen duiken meestal op als ik op het forum zit en van topic wil veranderen. Dan krijg ik vaak een wit scherm met daarop E? ҝY?‹a‰a

En dan kan ik bvb een tijdje niet meer op het forum, omdat ik elke keer dat scherm krijg. Enig idee van waar dit komt?

EDIT: Ik krijg het voornamelijk als ik via de knop 'esseveeforum' naar het algemene overzicht wil gaan. Ook zojuist nog, maar als ik dan terugkeer met de knop 'een pagina teruggaan' gaat het wel weer. (kwestie van genoeg info te geven voor de mensen die een oplossing proberen te zoeken :))

Had ik ook al.
Als je, nadat je die foutmelding kreeg,  je "history" wist kan je gewoon verder doen...

Volgens mij is het al voldoende om gewoon je temporary internet files te wissen, maar ik kan fout zijn.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #145 Gepost op: oktober 27, 2010, 10:25:01 pm »
100 gebruikers online....nieuw record  :o

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #146 Gepost op: oktober 27, 2010, 10:38:41 pm »
107, leuk om te zien en bedankt er voor. Maar ik had toch liever minder leden online gezien en gewonnen...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #147 Gepost op: november 05, 2010, 07:37:06 pm »
Ik heb af en toe miserie om op het forum te geraken of beter gezegd, de problemen duiken meestal op als ik op het forum zit en van topic wil veranderen. Dan krijg ik vaak een wit scherm met daarop E? ҝY??a?a

En dan kan ik bvb een tijdje niet meer op het forum, omdat ik elke keer dat scherm krijg. Enig idee van waar dit komt?

EDIT: Ik krijg het voornamelijk als ik via de knop 'esseveeforum' naar het algemene overzicht wil gaan. Ook zojuist nog, maar als ik dan terugkeer met de knop 'een pagina teruggaan' gaat het wel weer. (kwestie van genoeg info te geven voor de mensen die een oplossing proberen te zoeken :))

Had ik ook al.
Als je, nadat je die foutmelding kreeg,  je "history" wist kan je gewoon verder doen...

Volgens mij is het al voldoende om gewoon je temporary internet files te wissen, maar ik kan fout zijn.

hier lukt dat niet...krijg die melding constant(nu even niet  :))

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #148 Gepost op: november 06, 2010, 05:04:48 pm »
Ik heb af en toe miserie om op het forum te geraken of beter gezegd, de problemen duiken meestal op als ik op het forum zit en van topic wil veranderen. Dan krijg ik vaak een wit scherm met daarop E? ҝY?‹a‰a

En dan kan ik bvb een tijdje niet meer op het forum, omdat ik elke keer dat scherm krijg. Enig idee van waar dit komt?

EDIT: Ik krijg het voornamelijk als ik via de knop 'esseveeforum' naar het algemene overzicht wil gaan. Ook zojuist nog, maar als ik dan terugkeer met de knop 'een pagina teruggaan' gaat het wel weer. (kwestie van genoeg info te geven voor de mensen die een oplossing proberen te zoeken :))

Had ik ook al.
Als je, nadat je die foutmelding kreeg,  je "history" wist kan je gewoon verder doen...

Volgens mij is het al voldoende om gewoon je temporary internet files te wissen, maar ik kan fout zijn.

hier lukt dat niet...krijg die melding constant(nu even niet  :))

Bij mij ook niet, maar wat wel lukt is het volgende. Als ik opnieuw dat witte blad krijg, dan keer ik terug met mijn pijltjes naar het hoofdmenu en kan ik wel op een volgen tabblad kijken enzovoort. Het is een beetj omslachtig, maar voorlopig de enige manier waarop ik dan kan verder rondneuzen op het forum. Als ik dan later opnieuw op het forum ga, dan geraak ik er weer op zonder probleem.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #149 Gepost op: november 06, 2010, 10:34:31 pm »
dit probleem ook al gehad... Zelfs vandaag.

wat moet je hieraan doen?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #150 Gepost op: november 06, 2010, 10:47:22 pm »
Ook hier regelmatig dit probleem..
-SVZW Forever-

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #151 Gepost op: november 09, 2010, 08:09:51 pm »
Vreemd, ik wil er donderdag wel eens voor kijken. Hopelijk is er iets aan te doen.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #152 Gepost op: april 13, 2011, 08:13:21 pm »
Voor de nachtelijke surfers:

In de nacht van woensdag op donderdag zal er een update plaatsvinden van een aantal onderdelen op ons netwerk.

Aangezien uw website op een van de servers ligt die be?nvloed wordt door deze upgrade, zult u wat downtijd of instabiliteit ondervinden op uw website tussen 03:00 en 05:00 CET op 14 april 2011.

Wij verwachten dat de werkzaamheden om 05:00 zijn afgerond en alles weer normaal zal werken.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #153 Gepost op: mei 13, 2011, 09:48:36 pm »
Een vriend heeft zich geregistreerd op het forum en had al problemen bij het zien van de letters die hij moest invullen (heeft dit dan gedaan via het audiofragment), maar krijgt geen activeringsmail?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #154 Gepost op: mei 13, 2011, 11:09:43 pm »
Het is in orde gebracht. Excuses voor het ongemak.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #155 Gepost op: mei 13, 2011, 11:21:37 pm »
Het is in orde gebracht. Excuses voor het ongemak.
Geen probleem, nogmaals bedankt :)

WAEREGHEM

  • Gast
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #156 Gepost op: mei 23, 2011, 06:43:44 pm »
Meeste online vandaag: 98. Meeste online ooit: 107 (Oktober 27, 2010, 10:28:11)

Drukke tijden. :)


Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #157 Gepost op: mei 23, 2011, 06:56:30 pm »
jaja...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #158 Gepost op: mei 23, 2011, 07:00:25 pm »
Meeste online vandaag: 98. Meeste online ooit: 107 (Oktober 27, 2010, 10:28:11)

Drukke tijden. :)



voor een topclub (in wording) mag je toch niets anders verwachten... ;)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #159 Gepost op: mei 23, 2011, 07:39:55 pm »
Waarvoor dank :-).