Auteur Topic: www.esseveeforum.be  (gelezen 209462 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #180 Gepost op: juni 02, 2011, 02:55:37 pm »
Het nieuwe design komt er als de nieuwe versie van het forum uit is. Nu zitten we op de 1.1.13, binnenkort komt versie 2.0 uit. Mochten we nu veranderingen aanbrengen dan zou dit betekenen dat bij de update van het forum alles terug verloren zou gaan. Dan heb ik het natuurlijk enkel over het design en niet over de gegevens van onze leden. Versie 2.0 werd aangekondigd voor eind vorige maand, helaas is dit nog niet het geval. Maar ik verwacht hem deze maand.

Uiteindelijk heb ik al iets op het oog. Het is een template waarvoor je moet betalen, maar die zijn minstens 10x zo goed als de gewone thema's. De bedoeling is om het minimalistisch te houden en dus niet over te stappen naar felle kleuren. We willen niet dat de leden pijn krijgen aan hun ogen nadat ze 10 min op het forum zitten. Wie kleur wil is zo vrij om zelf een avatar en signature te plaatsen. Dit zorgt ook meteen voor meer kleur.

Leden die tips hebben of die een creatief idee hebben voor het EsseveeForum logo mogen het hier altijd plaatsen of naar mij persoonlijk sturen: info@sv5381.be
« Laatst bewerkt op: juni 02, 2011, 02:58:30 pm door Breeza »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #181 Gepost op: juni 08, 2011, 02:12:23 pm »
Ging het forum niet eens een nieuwe lay-out krijgen?

?

Forum is overigens heel grijs, is het niet mogelijk om er meer kleur in te steken, logo's ook?

Ik zou er wel niet al teveel felle kleuren in steken want dan doet het pijn aan de ogen. Kijk maar naar het forum van kvk, dat is echt afgrijselijk. Maar ja, je hebt gelijk, ons forum is misschien een tikkeltje te grijs. Maar als je er een rood-groen forum wil van maken moet je wel serieus opletten dat het geen pijn doet aan de ogen ;)

Ja inderdaad, geen te felle kleuren. Dit grijs bevalt me eigenlijk wel, maar als er wat kleur in moet is het misschien leuk om het grijze gebied te omboorden met een rood-groen kader/lint, niet te breed, maar 2 fijne lijntjes in rood-groen zou me misschien wel aanstaan.

Maar ik vind het forum wel leuk zo en als het anders is... tja, dan zal ik het leuk blijven vinden. :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #182 Gepost op: juni 08, 2011, 05:16:55 pm »
Ging het forum niet eens een nieuwe lay-out krijgen?

?

Forum is overigens heel grijs, is het niet mogelijk om er meer kleur in te steken, logo's ook?

Ik zou er wel niet al teveel felle kleuren in steken want dan doet het pijn aan de ogen. Kijk maar naar het forum van kvk, dat is echt afgrijselijk. Maar ja, je hebt gelijk, ons forum is misschien een tikkeltje te grijs. Maar als je er een rood-groen forum wil van maken moet je wel serieus opletten dat het geen pijn doet aan de ogen ;)

Ja inderdaad, geen te felle kleuren. Dit grijs bevalt me eigenlijk wel, maar als er wat kleur in moet is het misschien leuk om het grijze gebied te omboorden met een rood-groen kader/lint, niet te breed, maar 2 fijne lijntjes in rood-groen zou me misschien wel aanstaan.

Maar ik vind het forum wel leuk zo en als het anders is... tja, dan zal ik het leuk blijven vinden. :)
Hebt ge al ne keer op een groen scherm zitten kijken? Miljaar dat doe zeer aan d'ogen! Pakt maar wa rood alleen...  ;)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #183 Gepost op: juni 08, 2011, 08:36:09 pm »
Plaats je zin nog eens, maar schrap groen door rood. :)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #184 Gepost op: juni 12, 2011, 03:32:37 pm »
Het forum draait nu op de nieuwe 2.0 versie. Nog niet alles staat op punt, vanavond of morgen hoop ik alles terug in orde te brengen.

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:www.esseveeforum.be
« Reactie #185 Gepost op: juni 12, 2011, 04:07:52 pm »
;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #186 Gepost op: juni 13, 2011, 12:00:22 am »
amaai is wel een gans nieuwe lay-out nu ...

de afbeelding (of wat het ook moet zijn) bij "nieuw" is niet zichtbaar bij mij ... is zo een rood x-je met nieuw ernaast in een kadertje in plaats van een afbeelding.
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2011, 12:02:54 am door svzw81 »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #187 Gepost op: juni 13, 2011, 12:02:48 am »
Ja klopt, staat wel nog niet op punt. Morgenavond wordt gekeken om ons logo toe te voegen en er misschien nog wat fouten uit te halen.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #188 Gepost op: juni 13, 2011, 12:58:53 am »
Alvast blij verrast! Mooie lay-out, simpel en hopelijk makkelijk in gebruik! Alvast dank voor al het gedane werk!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #189 Gepost op: juni 13, 2011, 01:58:49 am »
Prachtig !

Boer Boerie

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #190 Gepost op: juni 13, 2011, 08:47:07 am »
nice
kvind ni slecht

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #191 Gepost op: juni 13, 2011, 09:23:04 am »
Goed gedaan gasten, zoals dat we van jullie gewend zijn! Een applaus, kus van de juffrouw en een bank vooruit.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #192 Gepost op: juni 13, 2011, 09:31:25 am »
Ziet er inderdaad heel mooi uit, chapeau!

WAEREGHEM

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #193 Gepost op: juni 13, 2011, 09:44:10 am »
H??l mooie lay-out, nogal een verschil met het vorige. Chapeau!

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #194 Gepost op: juni 13, 2011, 10:24:47 am »
Idd, heel mooi!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #195 Gepost op: juni 13, 2011, 10:52:55 am »
Bedankt voor het positief commentaar, doet me deugd. Er zitten nog wat foutjes in, hopelijk krijgen we deze er ook nog uit.
En natuurlijk moet ons logo er nog bij. Dit zou normaal voor vanavond moeten zijn.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #196 Gepost op: juni 13, 2011, 10:56:00 am »
efkes wennen natuurlijk, maar goed gedaan :)

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #197 Gepost op: juni 13, 2011, 12:33:26 pm »
Tof tof !!! :)

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #198 Gepost op: juni 13, 2011, 12:44:45 pm »
Bij een topclub(in wording) hoort een topforum !!!!! en dit is het zeker
??n van de betere ,zoniet de beste, die ik reeds heb bezocht en dat zijn er redelijk veel.
PROFICIAT aan allen die eraan meegewerkt hebben (met hoeveel doen jullie dat eigenlijk)
Nu nog effekes wachten op die toptransfer(s) en 'tzit goe...............

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #199 Gepost op: juni 13, 2011, 04:06:28 pm »
Goeien bal!